Neckermann Reizen ervaringen en reviews

Neckermann is opgericht op 1 november 1970 als eerste buitenlandse dochteronderneming van Neckermann Duitsland. Inmiddels is Neckermann in Nederland een grote touroperator die deel uit maakt van Thomas Cook Nederland B.V. Het assortiment van Neckermann bestaat uit vliegreizen naar de populaire zonbestemmingen en naar verre bestemmingen maar ook uit autoreizen in zowel zomer als winter en kampeer- en wintersportreizen.

Neckermann is onderdeel van Thomas Cook Nederland waar ook de touroperators Thomas Cook, Vrij Uit en de reisbureauketen Thomas Cook toe behoren. De Nederlandse Thomas Cook organisatie is een dochteronderneming van het internationale Thomas Cook concern, n van de grootste reisorganisaties ter wereld.


Adresgegevens

Website www.neckermann.nl

Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland
Afhalen mogelijk
 

Keurmerk

Neckermann Reizen is aangesloten bij de Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR). Deze garantie houdt in dat u als consument uw vooruitbetaalde reisgeld terugkrijgt als de wederpartij door financieel onvermogen de overeengekomen tegenprestatie niet kan nakomen.

Meer informatie vind je op www.sgr.nl

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 5 sterren

Winkel beoordeling

Internetsite   
Bereikbaarheid   
Levering orders   
Service   

De winkel review van Neckermann Reizen is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 14 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 5 op een schaal van 1 tot 10.

Jouw ervaring met Neckermann Reizen

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Neckermann Reizen en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Neckermann Reizen betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Neckermann Reizen betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 14 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Door roy op 26-7-2016
Een week na boeking is de reis ineens 50% goedkoper. Ik dacht ik vraag de reden en kijk of er nog aan te doen is. Ik vond het verschil erg groot. Uiteraard weet ik dat er soms 25 tot 30% afgaat maar 50? Totaal was er met de dame van Neckermann niet te praten, het enige wat zei deed was copy past van regels in het chat scherm. Een lakken pakket was al te veel moeite om mij evt te gemoed te komen. Het ging om een verschil van ruim 800 euro op 12 dagen. Nee was gewoon pech melde de Neckermann dame.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door anoniem op 6-9-2015
Ordernummer: 000
Wij hadden via prijsvrij een 8-daagse all-inclusive zonvakantie geboekt naar Turkije. Omdat het een aanbieding was hadden wij genoegen genomen met het feit dat de tijden van heenvlucht beetje ongunstig was. Helaas kregen wij 2 dagen voor vertrek te horen dat de tijd voor terugvlucht ook gewijzigd is. Hierdoor hadden wij maar 6 dagen kunnen genieten in Turkije. Wij waren verontwaardigd maar Neckermann deed zogenoemd beroep op hun recht van wijziging.

In Turkije hebben wij heel veel Nederlanders gesproken die in onze hotel verbleven en ook van andere hotels. Het was erg merkwaardig dat de meeste van hen een ongunstige vluchtwijziging had door gekregen voor hun vertrek. Een koppel had zelfs in Turkije, laatst moment te horen gekregen dat ze eerder de vakantie moesten beindigen vanwege vluchtwijziging. Toen wij op het vliegveld de vliegtuig van Neckermann zagen staan (wij zouden met Transavia vliegen, zoals heenvlucht), moet ik helaas toch concluderen dat er iets aan de hand is hier. Er zit volgens mij een adertje onder het gras met de zgn aanbieding. Probeert Neckermann niet op een andere manier het geld binnen te halen?

Over de accommodatie en de agents van Neckermann ben ik tevreden. Wij vinden het jammer dat het een 6-daagse vakantie is geworden in plaats van 8-daagse reis die wij oorspronkelijk voor willen gaan.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Hans Zwaaneveld op 21-12-2013
Ordernummer: ooo
In augustus reis Tenerife geboekt ca. 950,00 pp voor appartement logies ontbijt voor 30 december vertrek. Wordt op 6 december als overboekt opgeven, slecht alternatief geboden bepaald niet vergelijkbaar. Probleem is dat als je 3 weken voor vertrek dit te horen krijgt er vrijwel niets meer te boeken is. ( hier hebben wij trouwens niet de ware reden van gehoord) Het enige wat ons enorm stoort is het feit dat het 4 maanden moet duren voor men achter de overboeking komt en ons dus een vakantie door de neus boort. Uiteraard voor ons nooit meer met Neckermann weg.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door theresa spui op 28-12-2012
Zeer ontevreden over Neckermann reizen. Afgelopen zomer zouden wij met ons gezin 2 weken naar Spanje gaan. Een dag voor vertrek kregen wij een telefoon dat het complex waar we zouden zitten was volgeboekt en ze kwamen met een alternatief. Kan gebeuren dachten we maar we baalden al dat dit niet veel eerder werd verteld. Na 1 uur en 36 minuten aan te telefoon kwamen we nog steeds niet tot een conclusie.

Mijn dochtertje heeft een verstandelijke beperking en een goede animatieteam zou geweldig zijn. Onze reis kostte al behoorlijk veel, maar Neckermann stelde voor om per persoon nog gemiddeld 150 euro meer te betalen voor een vergelijkbare alternatief. Hier zijn we natuurlijk niet mee akkoord gegaan. Wat een leuke vakantie had moeten worden is omgeslagen tot een stress en horror vakantie. Uiteindelijk heeft Neckermann de reis geannuleerd een dag voor vertrek en zaten we thuis met 2 kindjes heel erg teleurgesteld. Toch wilden we graag weg voor de kinderen en hebben een huisje in Frankrijk geboekt. Minder luxe, dit omdat ons geld (4189,-) van Neckermann pas 3 maanden later werd teruggestort.

Wij zullen nooit meer een vakantie bij Neckermann boeken! Slechte service en slechte organisatie!

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Jan op 26-8-2012
Ik heb nu twee jaar achter elkaar een vakantie geboekt bij Neckermann. De eerste keer in Malta. Hier werd niet geboden wat er was besteld. Had een kamer met zeezicht geboekt en betaald. Deze werd niet geleverd. Na een klacht hierover wilde Neckermann aldaar meerliften op de excuses en de vergoeding van het hotel. De hostess had ons een compensatie aangeboden, maar deze moest zij terugdraaien. Na terugkomst werd dit erkend en werd er een compensatie gegeven. Daarbij zat een reischeque.

Daarmee een tweed reis geboekt naar Spanje in een viersterren appartement. Tijdens de reis daar naar toe ging het al mis het juiste adres van het appartement was niet doorgegeven ondanks aandringen en de toegezegde hostess op het vliegveld, die nadere uitleg zou geven, was er niet. Dus zoeken. Bij einde reis moest de terugreis worden bevestigd en de juiste telefoonnummers hiervoor staan niet in de reispapieren. Schoonmaak van het appartement zou ieder 2 3 dagen plaatsvinden. Dit bleek 1 keer per week.

Klachten werden nauwelijks erkend door Neckermann. We konden ter compensatie een reischeque krijgen ter waarde van 10% van de reissom. Maar omdat we dit wilde daar we Neckermann zat zijn werd er contant maar 7 % betaald. Dus voor ons nooit meer Neckermann.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Dirk van der Tol op 6-6-2011
Onduidelijke informatie op de site. Geen transfers geregeld van en naar het hotel. Neckermann geeft slechte services om het op te lossen.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Ewout op 30-1-2011
Absoluut niet tevreden over Neckermann reizen. Wij hadden voor november 2010 een 8-daagse reis naar Egypte (Marsa Alam) geboekt. Uiteindelijk zijn dit door waardeloze vluchttijden, vertraging en een niet aangekondigde tussenlanding die enorm veel tijd kostte, 5,5 dagen geworden. Ik heb Neckermann hierover aangeschreven, daarop kreeg ik een standaard reactie waar je niks mee kan. Ik heb hier dan ook op gereageerd, en hier krijg ik vervolgens geen reactie meer op, terwijl ik tot 2 keer toe om een reactie heb gevraagd.
Een waardeloze ervaring dus en een dramatische, of beter gezegd GEEN afhandeling van een serieuze klacht.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Agnes op 7-12-2010
Neckermann is niet ingesteld op hulp van gestrande passagiers. Als het mis gaat gaat het goed mis. Klachtenafhandeling is zeer slecht. Vaak wordt je aan het lijntje gehouden of afgescheept. Op menselijke problemen gaan ze nooit in, vlucht hv202 van 3 tm 6 dec 2010 gestrand in tenerife helemaal eens met eerder comentaar

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door rb op 4-10-2010
Neckermann is niet ingesteld op hulp van gestrande passagiers. Als het mis gaat gaat het goed mis. Klachtenafhandeling is zeer slecht. Vaak wordt je aan het lijntje gehouden of afgescheept. Op menselijke problemen gaan ze nooit in, het is altijd zwart-wit.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door VAN EETVELT GISELLA op 24-6-2010
wij waren zeer tevreden over onthaal zowel op kantoor ,lucht ,en hotel onze reis er eentje om over te doen.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Vivien op 8-6-2010
Nickermann is zeer georganiseerd en ze zijn erg vriendelijk.
Alleen we hadden twee trips geboekt naar Luxor en Cairo en ze hadden ons ook stiekem naar andere locaties gebracht om mensen ons spullen te verkopen. Dit werd ons niet verteld van te voren, het was verplicht.

Dus wij boeken nooit meer met Neckermann.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Annelies op 18-5-2010
Bij boeken blijken de aanbiedingsprijzen niet (meer) van toepassing. Bij navraag ijlt hetaanpassen van deze bedragen een beetje na.....

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door P. Karremans op 9-1-2010
Tijdens onze laatste reis behoorlijk besodemieterd, de laatste dag s'morgens al om 08.00 opgehaald in hotel voor de vlucht van s'avonds 08.00
Tussendoor ergens gedropt zonder iets.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door de prest johan -van cauwenberghe conny op 4-8-2009
voor ons was het de eerste maal dat we met neckermann op reis gingen, en dan nog een last minute, met de auto naar trafoi, goed meegevallen mooie streek, proper hotel , maar het ontbijt was wat eentonig, lekker eten savonds, waren steeds bereidt om te helpen.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service
Naar de Shop
 
Advertentie