Suntip ervaringen en reviews

Op Suntip.nl vind je super gemakkelijk de beste vliegvakanties naar de zon. Alle Suntip vakanties zijn van topkwaliteit. Ze scoren namelijk altijd een 7.0 of hoger bij Zoover. Thema's maken het vinden van de ideale vakantie eenvoudig. Zo kun je bijvoorbeeld zoeken op thema's als kindvriendelijke vakanties, super-de-luxe vakanties en romantische vakanties.

De boekingsstappen zijn eenvoudig en overzichtelijk. Pelikaan Reizen werd in 2007 verkozen tot het beste reisburo van Noord-Brabant en het tweede beste reisburo van Nederland.


Adresgegevens

Website www.suntip.nl

Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland
Afhalen mogelijk
 

Keurmerk

Suntip is aangesloten bij de Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR). Deze garantie houdt in dat u als consument uw vooruitbetaalde reisgeld terugkrijgt als de wederpartij door financieel onvermogen de overeengekomen tegenprestatie niet kan nakomen.

Meer informatie vind je op www.sgr.nl

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 7 sterren

Winkel beoordeling

Internetsite   
Bereikbaarheid   
Levering orders   
Service   

De winkel review van Suntip is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 14 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 7 op een schaal van 1 tot 10.

Jouw ervaring met Suntip

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Suntip en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Suntip betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Suntip betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 14 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Door anoniem op 7-7-2014
Ordernummer: 6324816.1 - Gekocht: Reis naar Hotel Hawai 4 Marmaris
Geachte, Eerst wil ik toch even aanstippen dat wij geen enkele negatieve ervaring hebben gehad met Suntip via Pelikaan Reizen noch ter plaatse met de hostess Marlissa van Corendon. Wij werden uitstekend begeleid, chapeau voor haar!

Wij boekten Hotel Hawai in Marmaris van 24/06 tot 5/07/2014 maar kwamen bedrogen uit. Dit is helemaal geen 4 waard. De foto's op de site zijn zo misleidend, want alles oogt veel groter en aantrekkelijker dan het in werkelijk is.Wij hadden een meerprijs betaald voor kamer met zeezicht. Deze vernieuwde kamer was netjes ingericht doch je kon er amper draaien. Eén muur was volledig ingericht als wandkast. Doch geen gepaste kleerkast waar je een kleed kon inhangen. Hooguit een vest.De rest waren allemaal lades.Geen spiegel, geen stoel of zeteltje, geen tafel en een mini TV-tje. Zicht op zee was er wel maar lateraal, Klein terrasje.

Het zwembad was veel te klein en er stonden slechts een veertigtal ligbedden/parasols, wat voor zon hotel weel te weinig is. Waren verplicht plaats te nemen op de stoelen van het buitenrestaurant.( Er is ook geen ander). Handdoekenservice leek er niet te zijn, iedereen had zn eigen badlaken mee. De buitenbar (binnen geen bar) wordt bediend door ongeïnteresseerd personeel die liever opruimen dan bedienen. Ze laten je daar gewoon staan als je niet roept. Het tonen van een kaart om te controleren wat je totale verbruik is, is gewoon onaanvaardbaar. Iedereen draagt toch een polsbandje voor All in! Hun uitvlucht is dat zij op deze manier de stock beter kunnen bijhouden!? Je moet ze dus steeds bij je hebben, zelfs in je zwembroek! In de 17 jaar dat ik naar Turkije kom heb ik dit nooit geweten!

Het hotel is gelegen in een stoffig (met onverhard wegdek) steegje tussen hoofdbaan en zeedijk.Het busje van de touroperator kan dus niet bij het hotel. Je wordt afgezet op de grote baan en moet je bagage zelf naar binnen sleuren.Het hotel geeft ook geen rechtstreekse toegang tot het strand. Het is vlakbij, maar de strandjes zijn allemaal eigendom van de talrijke (luidruchtige) bars en danscafés op de zeedijk. Rust moet je hier niet verwachten.Op al die strandjes betaal je voor een zetel/kussen/drankjes. Dus ook NIET inbegrepen in je all in, terwijl dat bij hotels met eigen strand wél zo is.

In hotel Hawaï betaal je per dag voor wifi maar t werkt nooit! = idem in andere hotels, maar daar betaal je niet extra. Het personeel van Hawaï loopt er slordig en met tegenzin bij. Er wordt niks gevraagd, niks gezegd. Borden afruimen zoals elders in Turkije is hen vreemd. Aan de bar laten ze je gewoon staan tot je hen zelf wenkt. Het eten is er beperkt. De all in formule stopt om 23u. Meestal is dat 24u na de nachtsoep!?

Het publiek dat je hier aantreft : Russen (die ze overal buiten kijken wegens geen opvoeding!) Oost-Europeanen, Engelsen en Oosterlingen (dames in nikab). Wij voelden ons hier als kleine Belgen niet thuis en hebben Corendon onmiddellijk omboeking naar een ander en beter hotel gevraagd.t Heeft ons wel een opleg van 380,-? gekost, maar dat alles nog liever dan in Hawaï te blijven... Ik heb de hotel beoordelingen niet uitgebreid genoeg gelezen, anders had ik het vooraf geweten, maar er was maar één beoordeling van dit jaar, na de vernieuwingen. Alleen spijtig dat een touroperator als Corendon hier geen gevolg aan geeft! Wat is dan nog de zin van deze beoordelingen? Mensen blijven erin lopen en komen bedrogen uit. Wie het HIER goed vindt, is spijtig genoeg NIKS gewoon of heeft nooit elders in een degelijk Turks hotel geweest.Hij kent dan bijgevolg ook niet de ware betekenis van All In. Dan toch maar eens een ander 4 hotel proberen en dan een oordeel vellen! Wij weten wel beter, maar zijn er niets vemoedend en verdergaand op de foto's ingelopen. Een dure les voor de toekomst :-(

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Walther van Alem op 12-5-2014
Een reisorganisatie met service op maat en waar de klant centraal staat!

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Italie op 16-12-2013
Uiteindelijk na nog een email hebben ze de reis toch voor de aangeboden prijs geleverd. Vind het een erg onprettige manier van werken maar ik heb de reis kunnen boeken voor de aangeboden prijs dus vind een lichte correctie van eerdere recenties wel zo sportief.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Italie op 14-12-2013
Nog geen anderhalve dag na een prijsaanbod gekregen te hebben voor een vakantie 7 maanden later konden ze de prijs niet meer waarmaken en vroegen ze EUR 280 euro meer toen ik de prijs wilde boeken.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door anoniem op 9-8-2013
Ordernummer: 03NVN67172831DLM01
Woensdag 31 juli heb ik een reis geboekt naar Icmeler, van 10 t/m 18 augustus. We zouden in een 4-sterren accommodatie zitten. Donderdag 8 augustus (2 dagen voor vertrek) krijg ik te horen dat ons hotel overboekt is. De -volgens ANVR opgestelde actie- is dat de reisorganisatie mij een vergelijkbaar alternatief aanbiedt.

Suntip heeft mij verteld dat we uit ons oorspronkelijke (4-sterren) hotel moeten en er zijn geen vergelijkbare andere hotels beschikbaar. Wel stelt Suntip een 3-sterren hotel voor en beweert ook dat deze duurder is dan ons eerste hotel. Naderhand is gebleken dat dit niet waar is. Na enkele protesten van onze kant kregen we uiteindelijk het aanbod om in het 3-sterren hotel te zitten + kamer met zeezicht + tegemoetkoming van het prijsverschil + een vergoeding van ongeveer 100,- + vergoeding gebruik koelkast en airco.

Het alternatief is het aanbod afwijzen. In dat geval krijg ik het complete bedrag van de vakantie terug en zit ik de komende week thuis. Dit is helaas geen optie, aangezien ik met moeite deze week vrij heb kunnen krijgen en omdat het kort dag is kan ik ook geen andere vakantie regelen in de tussentijd.

Al met al maakt Suntip van hun probleem het mijne, geven ze het hotel en Neckermann de schuld. Ze bieden mij een leefbaar alternatief aan, wat weliswaar ver onder de verwachting ligt van wat we van onze vakantie hadden verwacht.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door anoniem op 7-8-2013
Ordernummer: weet ik niet meer
Hotel Vik Gran Costa del Sol is geen 4 sterren waard, All inclusive eenzijdig het eten, wachttijd van 20 minuten, alle ligbedden zijn stuk, te klein zwembad, klacht word pas in behandeling genomen als de vakantie voor bij is, in de eetzaal is geen controle op kinderen die met handen overal aan ijs en etenswaren zitten ouders kijken gewoon toe. En in het dorp Mijas is echt niets te beleven 20 tal winkels, ik heb al heel wat Hotels in de Costa del sol gehad, maar dit komt er voor ons heel slecht uit de bus, dus nooit meer!

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door anoniem op 5-8-2013
Ordernummer: 3268/31522
Willen onze reis naar Tunesie omboeken gezien de politieke onrust in dit land. Het kost ons dan minimaal 400 euro omdat het ministerie van Buitenlandse zaken alleen een negatief reisadvies voor bepaalde gebieden heeft afgegeven. Slechte zaak!

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Bram Wilbrink op 24-9-2012
Een week voor vertrek wordt onaangekondigd de vluchttijd aangepast van 13.00 naar 16.00. Dit houd in dat het hotel voor de nacht voor de vlucht eigenlijk overbodig is en dat je midden in de nacht in je hotel op bestemming aankomt. Men verwees naar Corendon en naar de ANVR-garantie en daar bleef het bij. Niet klantgericht en geen aanrader. Ook Corendon wilde van niets weten, dit was de normaalste zaak van de wereld.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Diana op 30-5-2012
Ik ben zeer tevreden over Suntip! Heb er dit weekend voor de 3de keer geboekt (Tunesie, turkije en nu bulgarije), en kreeg ik gisteren een mailtje dat je vanaf vandaag 5% korting kreeg. Netjes gemaild en kreeg alsnog mijn korting! Dus al met al ook zeer goede service! Tevreden klant!

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door G.J.van denBergl op 25-5-2012
Alles perfect geregeld, hebben al 2 maal een reis bij Suntip via internet geboekt. Doen het zeker nog wel een keer.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Cindy Kersten op 19-2-2012
Onlangs hebben wij voor de eerste keer een online vakantiereis geboekt via Suntip. Duidelijke site en bij telefonisch contact erg behulpzaam en vriendelijk. Meteen een bevestiging ontvangen en een inlog om de boeking te volgen. Totaal geen problemen gehad en zal direct weer een vakantie boeken bij Suntip!

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door M. Boret op 23-12-2011
Geboekt bij Suntip (moest snel want er waren nog 3 plaatsen). Alles ingevuld en ook betaald. Krijg een uur later te horen dat de boeking niet gelukt was. Vreemd, waarschijnlijk verkocht aan iemand die met zijn 3-en wegwilde. Om mijn geld terug te krijgen: onbeschofte behandeling!

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Henriette K. op 28-3-2011
Ze hebben een goed en uitgebreid reizen aanbod. Wij zijn in februari naar Egypte geweest en alles was netjes geregeld. Correcte reisleiding!

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Aalt Bos op 1-7-2010
Ze adverteren met de laagste prijsgarantie. dit werkt echt heel goed. Je stuurt een mail en 1 dag later heb je een positief antwoord met een lager bod. Zeker een aanrader

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service
Naar de Shop
 

Andere consumenten kochten hier onderstaande producten


Winkel reviews
Leen BakkerWehkampKlein
Advertentie