Creative Labs Inspire T6300
7

Creative Labs Inspire T6300

Laagste prijs €79,22 bij ArtenCraft

Overweeg je een Creative Labs Inspire T6300 aan te schaffen? Laat ons je helpen met alle informatie over deze audioset Ún het vinden van de beste winkel. Deze Creative Labs Inspire T6300 audioset beschikt over een 5-tal ingebouwde luidsprekers. home audiosets zijn er met kleine tot grote vermogens, deze home audio set biedt een gemiddeld vermogen van 57 Watt. Uiteraard kan ook de kleur van je nieuwe hifi-set van belang zijn, deze hifi-set is zwart. lees verder >

Het frequentiebereik, de laagste en de hoogste frequentie die verwerkt worden door de versterker, van dit apparaat is 50 20000 Hertz.

Winkel Best beoordeeld Omschrijving
Shops laden
shops laden...
Creative inspire t6300
Bezorgen
gratis
Totaal
€79,22
Afhalen
79,22
Dit surround sound speakersysteem van creative labs gee..
Bezorgen
gratis
Totaal
€79,99
Afhalen
79,99
Audioset
Bezorgen
gratis
Totaal
€79,99
Afhalen
79,99
Specificaties en eigenschappen
Artikelnummer(s)
51MF4115AA000
Audio
Gemiddeld vermogen
57 W
Signaal/ruis-verhouding
75 dB
Frequentierespons
50 - 20000 Hz
Cassette deck
Luidsprekers
Aantal luidsprekers
5
Mediatypes
Cd-speler
Radio
Ondersteunde frequentiebanden
Not supported
Poorten & interfaces
Apple docking-compatibiliteit
Not supported
Lijningang
Technische details
Kleur van het product
Black
Video capture capability
Karaoke
Energie
Stroombron
AC
Subwoofer
Aantal subwoofers
1
Overige specificaties
Middenluidspreker afmetingen (WxDxH)
177 x 93 x 86 mm
Gewicht subwoofer
3300 g
Diepte van de subwoofer
175 mm
Hoogte van de subwoofer
263 mm
Breedte van de subwoofer
227 mm

Professionele en consumenten beoordelingen
Vergelijkbare producten

Reviews van de Creative Labs Inspire T6300

Schrijf review

Er zijn nog geen gebruikers- of expert reviews voor dit product geschreven op Prijsvergelijk.nl. Wil jij de eerste zijn die dit product beoordeelt? Schrijf dan nu een beoordeling en maak kans op een Apple iPod nano!

Videoreview toevoegen
Videoreview toevoegen
Advertentie
Vriend facebook

Vragen & antwoorden

Heb je een vraag over de Inspire T6300 van Creative Labs? Onze product experts of andere bezoekers van Prijsvergelijk.nl helpen je graag. Stel hier je vraag.

Faq

Ik heb er al iemand anders er bij gehad, maar die krijgt net als mezelf er geen geluid uit krijgt. als ik via Winamp muziek draai, komt er alleen maar geluid uit de grote bak, en niks uit de 5 boxen die ik er bij heb. wat kan ik er aan doen dat ze wel gaan spelen. - door heinz de vries.
Beantwoord vraag

Informatie van de fabrikant

Voor meer informatie en specificaties van de Inspire T6300 kun je ook de site van de fabrikant raadplegen.

De prijslijst is samengesteld op basis van diverse bronnen waaronder de webwinkels en Kieskeurig.nl. Aan de getoonde prijzen kunnen geen rechten worden ontleend.