Barbequeshop ervaringen en reviews

Bij Barbequeshop.nl vindt u een uitgebreide collectie barbecues. Barbequeshop heeft bijna alle modellen in voorraad en verstuurt deze dagelijks door heel Nederland en Belgie. Het is ook mogelijk af te halen in Naarden.

Nederlands grootste barbecue specialist van Weber bbq, Barbecook, Outdoorchef, Patton Barbeque, Broil King barbecues, Outback en Oklahoma Joe Smokers. Het gehele jaar ruim 500 stuks in voorraad. Nieuwste tuin modellen van Patton direct leverbaar uit voorraad.

Korting op je aankopen? Prijsvergelijk.nl heeft een speciale kortingscode voor Barbequeshop!


Adresgegevens

Website www.barbequeshop.nl

Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland, BelgiŽ
Afhalen mogelijk
in Naarden
 

Keurmerk

Barbequeshop is aangesloten bij de Thuiswinkel organisatie. Voor u als consument betekent het Thuiswinkel Waarborg niet alleen dat† alle bij Thuiswinkel.org aangesloten bedrijven†zich houden aan†wet- en regelgeving. Maar ook†aan de opgestelde gedragscodes†van†de vereniging. Meer informatie vind je op www.thuiswinkel.org

Barbequeshop is aangesloten bij het Qshops keurmerk. Qshops.org is een onafhankelijke organisatie die bedrijven die op afstand verkopen, controleert, certificeert en blijft controleren. Meer informatie vind je op www.qshops.org

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 5 sterren

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van Barbequeshop is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 11 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 5 op een schaal van 1 tot 10.

Jouw ervaring met Barbequeshop

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Barbequeshop en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Barbequeshop betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Barbequeshop betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 11 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Gisteren de houtskool besteld

Anoniem op 8-9-2017 - Ordernummer: BBQ 212942 - Gekocht: Houtskool
Gisteren de houtskool besteld en vandaag reeds geleverd,
dus dik in orde!

 
 
 
 

Bij Barbequeshop.nl een afdekhoes besteld

peter van den heuvel op 23-6-2016 - Ordernummer: BBQ-180889 - Gekocht: Weber afdekhoes Summit 600
Bij Barbequeshop.nl een afdekhoes besteld voor onze Weber S670. Deze kostbare hoes werd bij BBQ-shop tegen een scherpe prijs aangeboden. Direct na bestelling kregen we per mail de factuur met bevestiging, en konden we de zending tot aflevering volgen. Alles was strak georganiseerd en geheel volgens afspraak. Ja met zon ervaring ga je de volgende keer weer graag met Barbequeshop.nl in zee! Hartelijk dank!

 
 
 
 

Ik heb een buitenkeuken gekocht met het bestelnummer...

G.lagas op 5-6-2015 - Ordernummer: BBQ-156383 - Gekocht: Campingaz 4 series classic
Ik heb een buitenkeuken gekocht met het bestelnummer bbq-156383 Drie keer de toezeggen gehad dat hij geleverd zou worden drie keer niets. en nu wordt er eindelijk gezegd voorlopig komt hij niet binnen? Nu maar wachten op mijn geld terug.

 
 
 
 

Team Barbecueshop Helaas moet ik weer concluderen dat...

Fatih Zungur op 17-4-2015 - Ordernummer: BBQ-52333 - Gekocht: Weber Q3000
Team Barbecueshop,

Helaas moet ik weer concluderen dat jullie, jullie belofte niet nakomen. Tot heden is niks zichtbaar op mijn rekeningnummer. Het geld is niet teruggestort. Uw bedrijf is niet sterk in het nakomen van gemaakte afspraken.

Ik kan mij voorstellen dat geen enkel bedrijf geassocieerd wilt worden met negatieve uitlatingen over hun bedrijf.

Ik snap oprecht niet dat, na het maken van zoveel fouten, jullie een belofte durven te doen en het wederom niet naleven. Jullie hoeven geen excuses meer aan te bieden en stort graag mijn geld terug. Gebeurd dit niet binnen 2 dagen, dan zal ik dit voorleggen bij de geschillencommissie.

Met vriendelijke groet,
Fatih Zungur

Reactie

Barbequeshop gaf een reactie op deze beoordeling:
Geachte heer Zungur,

Volgens onze administratie is het bedrag voor uw order op 14-4-15 verwerkt en aan u terug gestort. Ik ga er dan ook van uit dat het bedrag inmiddels zeker op uw rekening zichtbaar is.

Met vriendelijke groet,
Team Barbecueshop

 
 
 
 

Ik heb helaas dezelfde fout gemaakt als de...

Fatih Zungur op 11-4-2015 - Ordernummer: BBQ-52333 - Gekocht: Weber Q3000
Ik heb helaas dezelfde fout gemaakt als de onderstaande mensen. Ik heb woensdag een BBQ besteld hen het zou donderdag geleverd worden. Dit is helaas niet gebeurd. De vriendelijke medewerker van Barbequeshop gaf aan dat er een fout is gemaakt en dat de BBQ vrijdag geleverd zou worden. Na lang wachten is dit helaas ook niet gebeurd. Weer gebeld met het bedrijf. Ik kreeg opnieuw te horen dat er een fout is gemaakt en dat het nu echt zaterdag geleverd zou worden. Als compensatie hebben ze mij een creditering aangeboden van 40 euro.

Inmiddels zaterdag en zoals verwacht weer geen BBQ. voor derde keer hetzelfde verhaal aangehoord. Per direct mijn opdracht geannuleerd en nu dus wachten op mijn geld. Gezien de onderstaande reviews zal dit ook een uitdaging worden.

Ik heb mijn review ook geplaatst op hun website, helaas vermelden ze dit niet op hun website.

Reactie

Barbequeshop gaf een reactie op deze beoordeling:
Geachte heer/mevrouw Zungur,

Nogmaals via deze weg onze excuses dat uw bestelling tot twee maal toe niet op de afgesproken datum door onze leverancier bij u is geleverd.

Zoals telefonisch besproken van het weekend met onze klantenservice hebben wij uw bestelling geannuleerd.
Vandaag zal door onze administratie het aankoopbedrag aan u worden terug gestort, mijn verwachting is dat het bedrag binnen 1-2 werkdagen weer zichtbaar op uw rekening staat.

Nogmaals onze excuses voor de ongemakken.

Met vriendelijke groet,
Team Barbecueshop

 
 
 
 

Komt beloftes niet na. Zou binnen 1 dag...

Suzanne op 25-6-2012
Komt beloftes niet na. Zou binnen 1 dag geleverd worden. Na 15 dagen bestelling maar geannuleerd. 21 dagen verder nog steeds m'n geld niet terug ondanks meerdere toezeggingen zowel telefonisch als per email. Ook mijn slechte review op hun site word niet geplaatst!

 
 
 
 

Mooie keuze mooie webshop slechte service. Mijn vrouw...

Van Weersch op 18-6-2012
Mooie keuze, mooie webshop, slechte service. Mijn vrouw had me een barbecue besteld voor de verjaardag, compleet met hoes en een gratis BBQ-set. Bij aankomst bleek de hoes en de BQQ-set er niet bij te zitten. Telefonische navraag leverde op dat de gratis set uitverkocht was (adverteer er dan niet mee!) en dat de hoes bij PostNL zoek was geraakt.

Met SelectVracht kwam een nieuwe hoes, volgens afspraak pas over twee dagen omdat niemand thuis was om aan te nemen. Uiteraard kwam de hoes toch al de volgende dag (gelukkig was toen toevallig iemand thuis). Bij uitpakken scheurde de hoes krakend via een naad kapot. Ook bleek de barbecue behoorlijk beschadigd (de lak/emaille) omdat de metalen delen onbeschermd tegen elkaar aan konden bewegen in de doos.

Zeer boos telefonisch contact gehad. Helaas konden we niet meer krijgen dan 20 euro aan accessoires, of 20 euro retour. Toen heeft mijn vrouw zeer boos medegedeeld dat we de koop willen ontbinden. En ik kwam er zojuist achter dat de shop ook nog duur is. Dezelfde barbecues vind je bij bv. Blokker voor 20 euro minder.

 
 
 
 

Prima site niet duur. Helaas vind ik de...

Charlie op 22-6-2011
Prima site, niet duur. Helaas vind ik de service wat minder, ben er net achter gekomen dat je op aanbiedingen wel verzendkosten betaald. Het klinkt dus wel leuk om 15-20 euro korting te krijgen, maar als je dan alsnog 7 euro verzenkosten moet betalen..... Jammer! Zeker een gemiste kans!

 
 
 
 

BBQ werd binnen 2 dagen al geleverd. Het...

Jeroen Zuidervaart op 26-7-2008
BBQ werd binnen 2 dagen al geleverd. Het rooster was echter beschadigd. Na het versturen van een email hierover werd er de volgende dag al contact met me opgenomen. Omdat er een medewerker in de buurt van mijn woonplaats was werd er dezelfde dag nog een nieuw rooster afgegeven. Klasse service! Verder ziet de BBQ er heel mooi en solide uit. Deze week gaan we hem nog uitproberen.

 
 
 
 
Naar de Shop
 

Andere consumenten kochten hier onderstaande producten


Advertentie