Hoedshop ervaringen en reviews

Bij Hoedshop.nl vind je sierlijke hoeden, leuke petten en sportieve caps. We laten de nieuwste collecties van de topmerken en van de trendsetters zien. Met kwaliteit en design willen wij je van de fascinatie voor stijlvole hoofddeksels en accessoires overtuigen. Bij ons vind je ook individuele cowboy- en westernhoeden van Stetson USA, actuele basken und ivycaps van Kangol UK, klassieke herenhoeden van Borsalino en bonte sieraden voor u haar van Seeberger. Voor elke stijl en feest hebben wij de bester vormen, kleuren, vezels en stoffen.


Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland, België, Wereldwijd
Afhalen mogelijk
in Münster, Duitsland
Openingstijden  
Maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 16:30
 

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van Hoedshop is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 364 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 9 op een schaal van 1 tot 10.

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 9 sterren

Jouw ervaring met Hoedshop

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Hoedshop en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Hoedshop betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Hoedshop betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 364 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Enorm lang op retour geld moeten wachten

Nicholas op 15-6-2018
Enorm lang op retour geld moeten wachten, en dan worden er ook nog administratiekosten in rekening gebracht. Kopen en passen is dus een dure aangelegenheid. Zeker als je daar de verzendkosten nog bij optelt. Dus tenzij je zeker weet wat je wil/past.

 
 
 
 

Ik bestel drie hoeden en betaal vooraf

Anoniem op 12-6-2018 - Ordernummer: 2745582
Ik bestel drie hoeden en betaal vooraf. Ik ontvang een verkeerde goedkopere hoed. Zo moeilijk is een bestelling van drie hoeden toch niet, de hoed die ik ontvang is dus niet het bestelde en goedkoper plus een vieze kleur. Nu moet ik wachten op een retour sticker, dan moet ik het pakket wegbrengen naar de DPD dat is helemaal in een andere wijk, dit moet ik aan een ander vragen gezien mijn ziekte.

Dan wachten tot ik mijn reeds betaalde hoed ontvang. Dus de klant betaald vooraf dan maken zij de 'fout' of 'poging tot oplichting' dus zij sturen niet de juiste hoed op, klantvriendelijker is de hoed afleveren en gelijk de foute hoed mee terug nemen. Klaar gelijk oversteken en niet de klant extra laten wachten tot de sticker binnenkomt uit Duitsland. Let op! Het is normaal dat de retouren ten koste komen van de verzender, dit is dus geen coulance, al deden ze bij mij dit wel voorkomen door hier vooral de nadruk op te leggen! De klant moet vooraf betalen maar zij vertrouwen hun klanten niet terwijl zij fout zitten.

De service is dus echt waardeloos. Ze hebben de foto's van mij dus alle bewijzen maar ze sturen niets. Dit is hun antwoord dus kijk uit. Het enige wat wij niet doen, is zomaar een hoed versturen. Eigenlijk géén ster waardig, nadien geen enkele poging tot een oplossing, halsstarrig dus koop in ons eigen land nu je weet dat .NL niet betekent Nederlands vertrouwen!

 
 
 
 

Ruime keuze kwaliteitsproducten

Mari op 22-1-2018 - Ordernummer: 200223686 bon 373103
Ruime keuze kwaliteitsproducten. Snelle levering in nette verpakking. Bestelling voldoet aan verwachting. Erg tevreden.

 
 
 
 

Ik had twee petten besteld om te kunnen kiezen

Margreet Smit op 3-1-2018 - Ordernummer: 2580228
Ik had twee petten besteld, verzendkosten 4,95 wat ik eigenlijk al belachelijk vindt bij een bestelling van 100 euro. Nu komt de klapper: Ik had dus twee petten besteld om te kunnen kiezen dus ik moest sowieso een retour doen maar uiteindelijk bleken beide petten niet naar mijn zin. Hou er rekening mee, je moet dit verzekerd terugsturen wat je dus 15,50 kost! Plus die 4,95. Ruim 20 euro verder en je hebt verder niets. Ik bestel hier nooit meer.

 
 
 
 

Was een correcte levering met goed contact

Jan op 13-10-2017 - Ordernummer: 2457986
Was een correcte levering, met goed contact naar klantenservice voor een korte vraag. Zending is te volgen, retour brief zit in doos als het artikel niet zou bevallen. Top zaak, echt aan te raden, wel zorgen dat je je maat weet, want elke hoed van een ander merk valt toch altijd anders uit.

 
 
 
 

In april kocht ik een pet in het zwart

Sofie Naert op 6-9-2017
In april kocht ik een pet aan in het zwart met de letter f nu enkele maanden later moet ik zeggen zat de pet echt afschuwelijk is van kleur heb er foto's van genomen maar kan die hier niet toevoegen. Hopelijk krijg ik spoedig een antwoord.

 
 
 
 

Schitterend leveringsprogramma natuurlijk

Frits op 4-7-2017 - Gekocht: Stetson cap
Schitterend leveringsprogramma natuurlijk. Alleen duren de leveringen soms wat lang. Daarnaast zijn verzendkosten op een pet van 69 euro niet meer van deze tijd en retour verzendkosten al helemaal niet. Zeker niet als je weet dat dezelfde petten ook gratis verstuurd kunnen worden en terug gestuurd. Vanuit Duitsland. Ik heb inmiddels al een paar mutsen en petten liggen van de Hoedshop.nl die niet paste of niet bevielen maar de verzendkosten naar Duitsland te hoog waren om terug te sturen. Doen we dus niet meer zo. Noem je webshop dan Hoedshop.de

 
 
 
 

Ik heb op 10 maart 2 petten besteld...

N op 20-3-2016
Ik heb op 10 maart 2 petten besteld en even een belletje gedaan om te vragen of ze op voorraad waren. Werd aangegeven dat ze op voorraad waren en dus de volgende dag verzonden zouden worden. Het is inmiddels 22 maart en ik heb de petten nog steeds niet binnen, contact krijgen lukt me niet meer door het eindeloze ik verbind u door spelletje.

 
 
 
 

Geen reactie gekregen op mijn E-mail bericht.Verzendkosten betaal...

Anoniem op 1-1-2016 - Ordernummer: 38640
Geen reactie gekregen op mijn E-mail bericht.Verzendkosten betaal je al te veel, dan bij de terug zending van een mutsje nog eens 10.- betalen.Dit alles komt onbetrouwbaar over De reden daarvan is nooit meer te bestellen bij de hoedenshop.

 
 
 
 

Al meerdere goederen bij de shop gekocht en...

Anoniem op 28-12-2015 - Ordernummer: 200130432 - Gekocht: Stetson cap
Al meerdere goederen bij de shop gekocht en bij alle bestellingen en de geleverde producten naar alle tevredenheid ontvangen. Heb de smaak te pakken en ga de collectie zeker verder uitbreiden.

 
 
 
 

Bij bestelling van een hoed per abuis de...

Johan op 7-10-2015 - Ordernummer: 2938912
Bij bestelling van een hoed per abuis de verkeerde maat doorgegeven dit per mail gemeld ze zouden het corrigeren maar sturen toch nog de verkeerde ik kan de hoed terug sturen a 15 euro porto want ze vergoeden alleen porto bij aankopen boven de 40 euro.

 
 
 
 

Al 14 dagen geleden 2 mutsen besteld en...

Opdebeeck op 10-7-2015 - Ordernummer: 200112841 - Gekocht: Stetson muts
Al 14 dagen geleden 2 mutsen besteld en netjes diezelfde dag betaald . Nog altijd niets ontvangen! Ze antwoorden nog niet eens om mijn e-mails waarin ik vraag hoe het nu uiteindelijk verder moet.

 
 
 
 

Ik heb vorige week dinsdag een pet besteld...

Karelekkers op 16-4-2015
Ik heb vorige week dinsdag een pet besteld bij hun, het is nu donderdag. Dat wil zeggen 7 werkdagen later en 9 normale dagen. Op hun website vermelden ze dat na de betaling de levering tussen 1-2 werkdagen wordt geleverd, dit is echter niet zo. Ik blijf hopen dat mijn pet uiteindelijk nog bezorgd wordt.

 
 
 
 

100 dagen de tijd om te ruilen Erg...

Nelleke op 17-6-2014 - Ordernummer: 1514418
100 dagen de tijd om te ruilen? Erg aardig lijkt het maar de verzendkosten zijn wel voor eigen rekening. In ons geval twee Beanies besteld one size, totaal inclusief verzendkosten 25 euro. Helaas twee verschillende maten. Wilde er een ruilen omdat deze echt te klein was. Kan ik 17 euro verzendkosten betalen om hem terug te sturen naar Duitsland. Terwijl ze zeggen dat bij ruilen de verzendkosten voor hen zijn. Alleen dus om weer naar Nederland te sturen. Dus pas op!

 
 
 
 

Ik heb bij de Joedshop een cap en...

Anoniem op 6-8-2013 - Ordernummer: 200053026
Ik heb bij de Joedshop een cap en een hoed gekocht. Deze items kwamen mooi op tijd binnen. De hoed bleek echter te klein voor mij. Aangezien ik boven een bepaald bedrag had besteld hoefde ik niet voor de return kosten op te draaien. De hoed heb ik terug gestuurd en zonder problemen een grotere hoed toe gestuurd gekregen. Wat dat betreft vond ik dit een goede service. Ben tot nu toe ook zeer tevreden met mijn producten.

 
 
 
 

Andere consumenten kochten hier onderstaande producten


Advertentie