Klein ervaringen en reviews

Foto Klein is in ruim 35 jaar uitgegroeid tot een van de meest complete en betrouwbare aanbieders op het gebied van Foto, Video, Audio en TV. Fotoklein.nl heeft een uitgebreid assortiment in beeld en geluid electronica. Dit varieert van de nieuwste en grootste LED televisies en Home Cinema Sets tot digitale foto camera's, navigatieapparatuur, fotoprinters, en geheugenkaarten. Dit alles voor de aller scherpste prijzen! Met recht kent men Fotoklein.nl dan ook als de specialist in beeld en geluid met onze bekende slogan: Foto Klein, Klein in prijs, groot in service.

Korting op je aankopen? Prijsvergelijk.nl heeft een speciale kortingscode voor Klein!


Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland, België, Luxemburg
Afhalen mogelijk
in Diverse filialen in Nederland
 

Keurmerk

Klein is aangesloten bij het Qshops keurmerk. Qshops.org is een onafhankelijke organisatie die bedrijven die op afstand verkopen, controleert, certificeert en blijft controleren. Meer informatie vind je op www.qshops.org

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 3 sterren

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van Klein is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 6 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 3 op een schaal van 1 tot 10.

Jouw ervaring met Klein

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Klein en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Klein betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Klein betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 6 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Omdat ik ook niet voor in de rij...

Johnny op 19-1-2016
Omdat ik ook niet voor in de rij sta om positieve reviews te schrijven zal ik ook niet snel een negatieve review gaan plaatsen als het een keer tegen zit, maar daar bij Klein maken ze er gewoon een potje van en kan ik het toch echt niet laten. Al is het maar even om wat frustratie uit het verleden in een winkel en recent bij een online order van mij af te schrijven.

Ik bestel daar online op een dinsdag 2 tablets met de bedoeling dat deze opgestuurd worden. Na 2 dagen nog geen tablets dus neem ik via dat messenger achtig ding wat op de website staat contact op en binnen niet al te lange tijd krijg ik een berichtje terug dat er bij de bestelling blijkbaar iets mis is gegaan, dat dit nu handmatig in is gevoerd en dat ik de volgende dag mijn bestelling kon verwachten. De volgende dag nog geen post dus via het contactformulier op de website nog een keer contact opgenomen. Nog dezelfde dag krijg ik een mailtje (ze lezen de gestuurde berichten dus wel) dat het systeem mijn bestelling heeft geannuleerd omdat ik een bedrijf heb en Klein alleen levert aan consumenten voor privé gebruik en aangezien ik niet wordt gekenmerkt als privé gebruiker kon mijn bestelling niet in behandeling worden genomen. Het eventueel betaalde bedrag zou in de regel binnen 5 dagen teruggestort worden.

Tot zo ver is er wat mij betreft nog niet veel aan de hand.
Ondanks dat ik de volgende tekst op Klein.nl vond:

------------
Klein maakt het de zakelijke klant gemakkelijk. De overheid, het onderwijs, particulieren met een BTW nummer, grote multinationals of het MKB, ze kopen allemaal bij Klein. U kunt bij onze Afdeling Zakelijk terecht bij een minimale afname van 2 producten. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor relatiegeschenken, leuke attenties, of een leuke toevoeging voor in kerstpakketten.
------------

Maar goed, ik heb een klein bedrijfje wat e.e.a. met computers doet en blijkbaar hebben ze er een hekel aan of zijn ze bang dat ik die dingen misschien wel door ga verkopen en er nog wat aan verdien of zo. Maakt mij ook niet uit, moeten ze zelf weten, dat is hun keus. Wat ik wel vervelend vind is dat ik er zelf na een paar dagen achteraan moest om er achter te komen wat er aan de hand was. Als je om wat voor redenen dan ook niet wilt of kunt leveren dan had dat de eerst volgende dag al van Klein uit naar mij gecommuniceerd kunnen worden zonder dat ik er zelf achter moest komen dat het allemaal toch wel wat langer duurt dan verwacht en zelf contact moest gaan zoeken. Maar ook hier had ik nog niet eens mee kunnen zitten als Klein het gewoon even netjes oplost.
Dat ze niet (meer) willen leveren... Geen punt...
Dat ze binnen 5 dagen het geld terug storten... Geen punt.

Dat ze vervolgens 10 euro minder terug storten dan ik voor die order over heb gemaakt is natuurlijk WEL EEN PUNT! Op 6 januari is er 458 euro door middel van een ideal betaling van mijn rekening afgeschreven en 13 januari is er 448 euro teruggestort. Maar ook dit kan een foutje zijn en zou ik mijzelf normaal gesproken ook nog niet niet druk om maken. Tijdens het bestellen kwam er aan het eind nog 2x kopieerheffing bij en daar zou misschien wel het foutje in kunnen zitten. Alleen is er vanaf het moment dat ik het laatste mailtje van Klein heb gehad dat ze niet willen leveren geen antwoord meer gekomen op mijn mails met de vraag of ze die laatste 10 euro ook z.s.m. nog even terug willen storten. Tot het punt dat Klein mij duidelijk wilde maken dat ze niet wilde leveren had ik tot 2 keer toe nog dezelfde dag antwoord dus lezen ze daar de berichten wel en kiezen ze er nu blijkbaar bewust voor om mijn mailtjes maar te negeren.
Sindsdien heb ik al 3 keer een mail gestuurd en nu is het blijkbaar niet belangrijk meer om gewoon even fatsoenlijk een antwoord te sturen dat/of ze die laatste 10 euro ook nog overmaken.

Een hele tijd geleden heb ik al eens besloten om nooit meer naar een van de winkels te gaan omdat ik de verhalen die ik ook hier lees gewoon waar zijn en dat de verkoper een beetje chagrijnig wordt als je gewoon zelf wilt beslissen wat je koopt en niet kiest voor het duurdere model wat hij aanbeveelt. Uiteindelijk werd ik in die winkel geheel tegen mijn natuur in zelf een beetje chagrijnig en ben ik maar vertrokken. Maar een tablet online waar je voor service toch meteen met de fabrikant te maken krijgt dacht ik door de mooie prijs nog wel te kunnen doen. Moet ik er wel even bij zeggen dat het gedoe in de winkel ondertussen wel een paar jaar geleden kan zijn en aangezien ik daar sindsdien niet meer ben geweest kan ik niet uit eigen ervaring zeggen of dit nu nog het geval is. Maar als ik de andere reviews lees...

Wat mij wel op viel is dat de dag voor mijn bestelling die tablets daar een stuk duurder waren en meteen de eerst volgende dag na mijn bestelling waren ze weer ongeveer 20 euro per stuk duurder en konden de tablets ook alleen nog maar in een winkel opgehaald worden. Maar ondanks dat dit allemaal wel heel toevallig is, is niet dit meer als een constatering en mag ik ze hiermee nergens van beschuldigen.

Het enige wat ik nog wilde is het volledige aankoopbedrag terug op mijn rekening en niet 10 euro minder, en verder alle contact zowel in de winkels als online verbreken. (iets wat Klein blijkbaar ook wil). Nu kan ik nog wel proberen om telefonisch contact te krijgen, maar ik heb geen zin om hier nog tijd en energie in te steken. Zoals ik al schreef was het in het begin ook geen probleem om dit via het contactformulier/mail te doen en lezen ze die berichten echt wel.

 
 
 
 

Wilde een printer hebben en deze was bij...

Alex op 22-5-2015 - Ordernummer: 910100014692 - Gekocht: Canon MG6650
Wilde een printer hebben en deze was bij Klein goedkoop dus besteld en betaald. De volgende dag deze mail:
Hartelijk dank voor uw bestelling, helaas heeft het systeem uw bestelling automatisch geannuleerd.

Bij deze willen wij u op de hoogte stellen van het feit dat wij uitsluitend aan consumenten leveren voor privé gebruik. Omdat u een bestelling heeft geprobeerd te plaatsen en niet wordt gekenmerkt als privé gebruiker maar als handelaar/wederverkoper/verhuurder kon uw bestelling niet in behandeling worden genomen. Wij bieden hiervoor onze excuses aan.

Mocht u toch een vorm van betaling hebben kunnen doen dan wordt dit automatisch teruggestort op de bij ons bekende rekening. Dit gaan wij direct in orde maken en zal in de regel binnen 5 werkdagen weer op uw rekening worden bijgeschreven.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak en hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Zomaar, geen overleg, wel order geaccepteerd en betaling geaccepteerd.

Echt HEEL onbeschoft.

Verzending:
Zie korte toelichting, het enige wat verzonden is is een knullig automatisch mailtje.

Klantenservice:
Hierover net gebeld en men verschuilt zich achter het niet aan bedrijven verkopen nou, dat is een vette leugen als ik potloden en fietsen zou verkopen had ik hier nu een printer staan want dan was het wel OK. Helaas verschuilt de klantenservice zich achter het systeem, betaling al teruggestort, order al geannuleerd enz. BAH en de beste man waar het ding voor is mag vanavond weer op mijn printer rommelen omdat dit bedrijf echt HEEL onbeschoft te werk gaat mijden dus.

 
 
 
 

Ik had een tv besteld die een erg...

Mattijs op 17-5-2015
Ik had een tv besteld die een erg mooi prijsje had. Betaling gedaan via Ideal. Ging allemaal prima. Maar ik kreeg geen informatie over wanneer mijn bestelling geleverd zou worden.

Hierna een x aantal e-mails gestuurd om deze informatie te ontvangen van hun. GEEN gehoor! Vervolgens bel ik het bedrijf de volgende dag op. Duurt alleen al vet lang voor je aan de beurt bent. Maar dat terzijde, hier werd mij medegedeeld dat het om een showmodel bleek te gaan. Deze informatie stond niet weergegeven op de site. Slecht informatie verlenen op de site begint het dus al mee.

Toen maar besloten om mijn order te annuleren en me geld teruggestort te krijgen. Na de hoorn opgehangen te hebben werd ik 10 minuten later teruggebeld door het filiaal waar ze dit showmodel dus hadden staan, met de mededelingen dat ze een aanbod voor me hadden. Het aanbod was niet reëel en had na de slechte ervaring ook niet meer het idee dat ik daar dus een product wilde kopen.

Maar goed. Tevens afgesproken dus dat mijn geld teruggestort zou worden de volgende dag. En wat is er juist NIET gedaan de volgende dag... mijn geld teruggestort. Waardoor ik nog steeds niet op pad kon om een televisie elders te gaan kopen. Dit verhaal is gebaseerd op een tijdsbestek van bijna 6 dagen.

Dus ik het bedrijf weer opgebeld en er bleek volgens hun iets mis te zijn gegaan met de transactie. Ik vind het allemaal maar vaag en ze kunnen nergens een verklaring voor geven. Het geld is inmiddels terug, maar ben echt niet te tevreden over hoe zij met klanten omgaan. Alles wat ze beloven op de site wat betreft service is ver te zoeken en ben dus ook absoluut niet tevreden over hun manier van,wat hun noemen, service.

 
 
 
 

Op 26 april j.l. een Receiver bij Klein.nl...

Jefsjef op 10-5-2015 - Ordernummer: 940100061533 - Gekocht: Pioneer VSX 310
Op 26 april j.l. een Receiver bij Klein.nl besteld, die ik de volgende dag kon ophalen. Product stond alleen niet klaar als gereed. Zou ter compensatie gratis worden verstuurd en nageleverd, als ik de Receiver direct afrekende. Zo gezegd, zo gedaan. Maar het product werd maar niet afgeleverd. Heb hierop mailcontact gehad met klantenservice medewerkers. Zij hebben mij toon beloofd dat het alsnog word nagezonden (binnen 3 dagen).

Weer een week verder ben ik naar de (fysieke) winkel gegaan om van de koop af te zien en mijn geld terug te krijgen. Toen ik hoorde dat ze geen contante terugbetalingen kunnen doen, gekozen voor storting op rekening (alsof er een keus is). Maar wacht nog steeds op de stornering en als ik mail hoor ik plots niets meer, van zowel Tim als Diana. Is toch niet moeilijk (als een product niet leverbaar is, dit gewoon eerlijk te zeggen) lijkt me, en terugstorten van het aankoopbedrag (nog minder moeilijk).

 
 
 
 

Na een keuze te hebben gemaakt voor een...

Anoniem op 9-9-2014 - Ordernummer: 940100020360
Na een keuze te hebben gemaakt voor een Canon Powershot SX50 even de website geraadpleegd voor voorraad en prijs. Dag erna naar de winkel in Eindhoven gegaan. Kom ik daar 3 verkopers aanwezig maar slechts 1 was klanten aan t helpen. beetje raar als er 4 klanten staan te wachten. Ik was aan de beurt en vraag of hij de eerder genoemde camera heeft. Krijg ik een heel verhaal dat ik een andere camera zou moeten nemen. Op de argumenten waarom ik juist voor de Canon heb gekozen lijken voor hem geen reden. Dus nogmaals om de camera gevraagd.

Maar helaas de verkoper had alleen oog voor een camera die 100 euro duurder was en zeker niet meer mogelijkheden en al helemaal niet voldoet aan de door mij gestelde voorwaarden. Dus hem verteld dat ik de camera dan maar bij een andere zaak ben gaan halen want Klein.nl wil blijkbaar alleen duurdere camera's verkopen. Op internet al meerdere slechte ervaringen gelezen en deze past er ook bij.

 
 
 
 

Maandag jl heb ik via internet een bestelling...

Anoniem op 27-5-2014 - Ordernummer: 940100020360 - Gekocht: Humax 5400C
Maandag jl heb ik via internet een bestelling bij Klein.nl gedaan, zijnde de Humax 5400C. Ik ben daarvoor naar Alphen aan de Rijn gereden om deze videorecorder op te halen. In de winkel werd mij meteen verteld dat de ingesloten HDMI kabel niet zou werken en dat ik een andere, veel duurdere kabel nodig had. Ik zei nog dat ik zowel voor Apple tv als UPC diverse kabels in huis te hebben waaronder één van Panad.nl in Haarlem, een 1.4 HDMI kabel.

Maar werd mij gezegd: die waren totaal ongeschikt, ik had echt een andere nodig . Ik zei ook nog, thuis een tv te hebben die HD ready was en geen HD, maar dit maakte geen verschil. Ik zou en moest een andere, dure HDMI kabel nodig hebben. Anders zou ik morgen weer voor de deur staan, omdat ik niet zou kunnen opnemen. Ik voelde al enige twijfel maar had geen zin straks weer een rit te maken van Haarlem naar Alphen en dus ging ik schoorvoetend akkoord.

Thuis gekomen bleek de kabel die ik had van Panda.nl prima op te nemen (en die van de Humax ook, die bijgesloten was!) . Dus had ik onder druk een totaal onnodige aankoop gedaan. Maar het ergste was dat ik een gebruikte Humax heb gekregen in plaats van een nieuwe Humax 5400 C. Dit bleek uit het volgende: Er zaten batterijen in de afstandsbediening die duidelijk al gebruikt was.

De Humax had geen fabrieksinstellingen maar totaal andere instellingen. En in het geheugen staan allerlei programma's die al eerder opgenomen waren, dus door de vorige bezitters. Ik ben totaal upset van deze oplichting, Ik kan het niet anders noemen. Ik wacht nog op een reactie, maar ik wil anderen deze slechte ervaring niet onthouden.

 
 
 
 

Andere consumenten kochten hier onderstaande producten


Advertentie