Simpel ervaringen en reviews

Bij Simpel kun je zeer voordelige mobiel bellen met een sim-only bundel. Je hoeft bij Simpel geen dure telefoon te kopen, daarom ben je in de meeste gevallen veel goedkoper uit dan bij een abonnement. Met het Belplafond van Simpel heb je controle over je belkosten buiten je bundel, zodat je nooit voor onaangename verrassingen komt te staan. Je kunt alles eenvoudig zelf regelen via je persoonlijke pagina.

Iedereen is welkom bij Simpel. We doen geen kredietcheck en je hoeft geen kopie van je paspoort of een bankafschrift op te sturen.


Adresgegevens

Website www.simpel.nl

Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland
Afhalen mogelijk
 

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van Simpel is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 9 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 4 op een schaal van 1 tot 10.

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 4 sterren

Jouw ervaring met Simpel

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Simpel en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Simpel betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Simpel betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 9 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Pas op met de zogenaamd goedkope abonnementen

Aaron op 29-7-2016
Pas op met de zogenaamd goedkope abonnementen van Simpel! Alles buiten bundel is peperduur en SMS-jes om je te waarschuwen, komen te vaak niet aan, waardoor je veel geld kwijt kunt zijn. Heb meerdere keren tientallen euro's teveel betaald omdat ik te laat doorkreeg dat de bundel op was. Als je bij Simpel verhaal haalt, geven ze niet thuis. Klantenservice is dus zeer minimaal.

 
 
 
 

Allereerst raad ik Simpel keihard af. Ze zijn...

Jeffrey op 30-3-2016
Allereerst raad ik Simpel keihard af. Ze zijn goedkoop, maar doen ook hun naam eer aan. Je zit er twee jaar aan vast en voor zon 10 euro per maand krijg je: belabberde klantenservice (die tevens geld kost), slechte dekking, nauwelijks klachtafhandeling, je wordt niet serieus genomen, alle gebreken liggen aan je telefoon en niet aan Simpel, trage 2G/3G-verbinding en geen internet in het buitenland.

Zodra je aangeeft problemen met het netwerk te hebben vraagt Simpel je om 3 exacte momenten (tijd, datum, locatie en wat je probeert te doen) voordat ze überhaupt iets in behandeling nemen. Ik sprak iemand van de klantenservice nadat ik had aangegeven in de grensregio problemen te hebben, zegt ze: Wat was de postcode? Zonder postcode kan ik de klacht niet indienen en gebeurt er niks mee.. Te zot voor woorden... Vervolgens krijg je na een week een e-mail waarin ze zeggen dat er helemaal niks met het netwerk aan de hand is en dat je de instellingen van je telefoon moet nakijken. Ze hadden zelfs de belachelijke suggestie om je toestel minimaal(!) 1 keer per dag uit en aan te zetten alsof dat netwerkproblemen oplost. Ik zit nog een eeuwigheid vast aan mijn contract en Simpel komt nog steeds niet met een passende oplossing (ook al is de oplossing vrij eenvoudig: directe opzegging van het contract). Dan ben ik van de belabberde diensten en service af, en dan is Simpel van mijn gezeur af. Simpel.

 
 
 
 

Heb een abonnement afgesloten in de verdubbelingsweken. Nu...

A.hamane op 23-11-2015
Heb een abonnement afgesloten in de verdubbelingsweken. Nu half jaar later merk ik dat ik telkens over mijn internet limiet zit. Rekeningspecificatie bijgehaald. Zie ik telkens dat er mbs worden berekend op hele vreemde tijdstippen. bijna dagelijks worden op verschillende tijdstippen mbs gebruikt. Ik slaap dan thuis in mijn bed. hierop een mail gestuurd. Krijg ik als antwoord dat zij het ook niet weten. Misschien werken er apps op de achtergrond door s nachts. wij hebben gewoon wifi, dus dit lijkt me sterk.

Vervolgens een paar weken later vraag ik of het abonnement verhoogd kan worden. Wat denk je? Kan wel maar dan betaal je gewoon het volledige tarief. een stap hoger is dan meteen ruim 10 euro per maand meer. en dan heb je nog erg weinig mbs. Kortom waardeloos. en de facturen kloppen van geen kant.

 
 
 
 

Altijd goed bereikbaar lage tarieven goede service. Geen...

Hans op 23-10-2012
Altijd goed bereikbaar, lage tarieven, goede service. Geen klachten en simkaart is snel geleverd.

 
 
 
 

Ik bel lekker goedkoop met Simpel. Heb de...

H. van Doorn op 10-8-2012
Ik bel lekker goedkoop met Simpel. Heb de klantenservice nog niet nodig gehad, het bereik is eigenlijk overal goed en het extra internet abonnement werkt ook prima. Tot nu toe dus nog geen klachten.

 
 
 
 

Als het eenmaal werkt heb je geen probleem...

Martin Delgman op 15-7-2012
Als het eenmaal werkt heb je geen probleem maar de service/bereikbaarheid en de mogelijkheid om fatsoenlijk te communiceren is beslist onvoldoende.

Een simpele eindgebruiker vind bij SIMPEL zeker niet wat hij/zij nodig heeft. == service en luisteren naar de klant

 
 
 
 

Simpel is de slechtste die ik heb ervaren....

Anoniem op 12-7-2012 - Ordernummer: Simpel is afgeraden
Simpel is de slechtste die ik heb ervaren. 25 euro in januari 2012 betaald nog steeds geen simkaart. Meer dan 7 maanden wachttijd. Het is nog de vraag of ik mijn simkaart krijg 25 euro kwijt dus.

 
 
 
 

Het lijkt op de site allemaal zo simpel...

Anja op 11-4-2012
Het lijkt op de site allemaal zo simpel, maar als je eenmaal een abonnement hebt afgesloten (met nummerbehoud) duurt het heel lang voor je echt met Simpel belt. Bij mij was er geen enkele belemmering om over te stappen van mijn vorige provider maar nu een maand later bel ik nog steeds niet met Simpel, terwijl 3 weken geleden al het eerste maandbedrag is afgeboekt. Klantenservice is een oneindig keuzemenu ik ben er nu eindelijk achter na 5 telefoontjes achter dat je 5x optie 1 en 1x optie 0 moet toetsen om iemand aan de lijn te krijgen.

 
 
 
 

Bel specificaties kloppen niet bellen/mailen met de klantenservice...

D. Iefstal op 12-1-2012
Bel specificaties kloppen niet, bellen/mailen met de klantenservice heeft geen nut, problemen lossen ze niet op. Bestellingen worden laat uitgeleverd, het woord service komt daar niet voor in hun vocabulair.

 
 
 
 
Naar de Shop
 
Advertentie