WTC.nl ervaringen en reviews

WTC.nl is sinds 1980 één van de grootste zelfstandige reisorganisaties van Nederland en een specialist in vliegtickets, last-minutes zonvakanties, rondreizen, verre reizen, wereldreizen, autohuur en hotels. Door de zeer ervaren reisspecialisten en het scherpe inkoopbeleid kan Worldticketcenter haar klanten de voordeligste tarieven aanbieden. Via de uitgebreide, gebruiksvriendelijke website bieden we onze reizen aan naar vele bestemmingen. De jarenlange ervaring, service en lage prijzen zijn de belangrijkste redenen om bij ons te boeken.


Adresgegevens

Website www.worldticketcenter.nl

Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland
Afhalen mogelijk
 

Keurmerk

WTC.nl is aangesloten bij de Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR). Deze garantie houdt in dat u als consument uw vooruitbetaalde reisgeld terugkrijgt als de wederpartij door financieel onvermogen de overeengekomen tegenprestatie niet kan nakomen.

Meer informatie vind je op www.sgr.nl

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 5 sterren

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van WTC.nl is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 8 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 5 op een schaal van 1 tot 10.

Jouw ervaring met WTC.nl

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over WTC.nl en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij WTC.nl betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij WTC.nl betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 8 beoordelingen van consumenten ontvangen.

We hebben 8 maanden geleden tickets geboekt. Voor...

Anoniem op 18-2-2016 - Ordernummer: NZEH4X
We hebben 8 maanden geleden tickets geboekt. Voor het eerst en laatst via WTC.nl. We hebben maar liefst 18 keer een aanpassing gehad. 1 keer stond de aankomsttijd zelfs niet eens vermeld op de tickets. Dit is echt amateurisme ten top. Het absolute dieptepunt is dat na al die aanpassingen de terugvlucht van een andere luchthaven vertrekt dan eerst het geval was. Nu moet onze chauffeur ons de laatste dag nog 6 uur rijden. Dan hebben we een binnenlandse vlucht van ruim een uur, vervolgens moeten we in Mumbai maar liefst 11,5 uur wachten!

Dit doe je je ergste vijanden niet aan. Daarna vliegen we in 4 uur naar Doha, waar we nog eens 3 uur moeten wachten voor we in ruim 6 uur naar Schiphol vliegen. Can you believe it? en dan zeggen ze dat ze echt geen enkel alternatief kunnen vinden. Telefonisch wordt je trouwens door een heel plat wijf onvriendelijk te woord gestaan.

 
 
 
 

Door oa slechte en invalide informatievoorziening hebben wij...

Raymond Spronken op 10-10-2015
Door oa slechte en invalide informatievoorziening hebben wij ons vliegtuig gemist. Daarnaast was de boeking niet in orde, aldus het vliegtuigmaatschappij. Ik heb de bewijsstukken aangeleverd bij WTC. Men is nu al bijna drie maanden in overleg met het vliegtuigmaatschappij. Ik word aan het lijntje gehouden. Een financieel voorstel zou logisch zijn. Zeer slechte service. Boek hier nooit meer.

 
 
 
 

WTC reageert jammer genoeg niet op de per...

Anoniem op 14-9-2015 - Ordernummer: WTC-0159597
WTC reageert jammer genoeg niet op de per mail gestelde vraag. Dit ondanks dat de vraag diverse malen is gesteld. Niet 1 of 2 keer maar zeker 6 keer. En dit terwijl WTC beloof om binnen 48 uur te reageren. Op 7-8-2015 is de vraag gesteld,nu is het 14-9-2015 en ben inmiddels van vakantie terug. Volgende keer boek in mijn vlucht rechtstreeks bij de vliegtuigmaatschappij. Aan een tussenpersoon zonder service heb ik niets.

 
 
 
 

Pas een reis geboekt nu blijkt dat er...

Anoniem op 16-1-2015 - Ordernummer: www.wtc.nl reis ams
Pas een reis geboekt, nu blijkt dat er een vlucht geannuleerd is. Je kan dan de hele reis annuleren werd er gezegd en dat terugbetaling 2-4 maanden of langer kon gaan duren, maf eigenlijk want bij annulering vlucht betaald een vluchtmaatschappij per ommegaande of binnen een week terug, dus WTC houdt gewoon uw geld dan meer dan 2 maanden vast, daarnaast deden ze een beetje vaag of het geld wel terugbetaald zou worden door de maatschappij en als het dan om een groot bedrag gaat, neem je toch het alternatief, nu moest ik door een ge-annuleerde vlucht dus meer dan 4 uur eerder vertrekken en in de nacht inchecken, daarnaast had ik ook een vervolgvlucht bij dezelfde vliegmaatschappij, die,- je begrijpt het al, waardoor ik ipv 1 uur meer dan 5 uur moet wachten op mijn aansluiting, ik had ze gevraagd om de vervolgvlucht ook te wijzigen en omdat ik via een reisagent (WTC) had geboekt kon ik die vlucht niet zelf direct omboeken bij de betreffende luchtvaartmaatschappij, anders zou dat wel even telefonisch in orde kunnen worden gemaakt.

Na ongeveer 5 belletjes naar WTC en verschillende mails ben ik nog steeds niet verder gekomen bij hun. Gisteren heb ik ze nog aan de lijn gehad, ja meneer u verzoek moet u via de mail indienen, ja meneer wij kunnen telefonisch niets wijzigen, ja meneer het duurt normaal maximaal 2 werkdagen voordat wij schriftelijk een reactie geven op uw mail, ja meneer het is erg druk hier, ja meneer ik mag u niet doorverbinden. Hallo mevrouw ik heb u een mail gestuurd met verzoek het te wijzigen, Mevrouw ik heb het verzoek maandag ingediend en het is nu vrijdag, Mevrouw kunt u mij niet doorverbinden met betr. afdeling, nou mevrouw van de week zei u collega die ik aan de lijn had dat ze aan het eten waren, dus waarom kunt u mij niet doorverbinden.

Ik had ze precies een week eerder ook aan de telefoon, Ja meneer wij kunnen nu niet de wijziging doorvoeren want het is avond de vluchtmaatschappij is nu gesloten en telefonisch onbereikbaar. Mevrouw waar heeft u het over, elke luchtmaatschappij in EU is 24 uur open, maar het kan zijn dat de NL talige lijn al gesloten is. (Bij controle van de vliegmaatschappij bleek dat NL-talig gewoon tot 20.00 uur open was, ik belde rond rond 19.00 uur in de avond met WTC.

Wat dat betreft zolang je geen annuleringen heb zal het een prima maatschappij zijn, maar zodra er annulering is en er nog een enkel dingetje nog extra veranderd moet worden, blijken zij ineens onbereikbaar en onbekwaam te zijn. Je kan dus wel boeken en betalen binnen een minuut, maar bij cancelling vluchten en of omboeken van vluchten zijn ze gewoon niet thuis of zeer moeilijk bereikbaar om dit ook te veranderen aan te passen..Dus bereikbaarheid een 0, ik heb betr. afdeling die de aanvullende wijziging kan doorvoeren niet kunnen bereiken en is de wijziging nog steeds niet doorgevoerd, levering orders, ze hebben nog niet mijn verzoek uitgevoerd. Service, tja als je al meer dan een week bezig bent om een wijziging doorgevoerd te krijgen, dat schiet niet op. Ook heb je niets aan service medewerkers die flutverhaaltjes staat te vertellen, ja meneer de vluchtmaatschappij kunnen we nu niet meer bereiken en is nu gesloten, etc.

Ik begrijp dat er soms wat fout gaat, ook bij WTC mbt boekingen die soms buiten hun schuld om gebeuren.
Maar WTC rekend ook boeking Fee, daar verdienen ze ook op, maar als er een keertje wat mis gaat verwacht je dat een maatschappij een stukje service verleent om zoiets zo snel mogelijk samen met de klant op te lossen, die bereidheid is klaarblijkelijk te weinig aanwezig bij dit bedrijf. Dat is jammer want als zij slechte service verlenen gaan klanten klagen o.a. hier.

 
 
 
 

Naast de relatief hoge prijzen die WTC vraagt...

Koen op 1-12-2014
Naast de relatief hoge prijzen die WTC vraagt (ik heb toch geboekt, omdat ik op de site van Ryanair niet met PayPal kon betalen) is dit echt een slechte ervaring. Ik heb een reis naar Sevilla geboekt, het was de bedoeling dat dat vanaf Eindhoven zou zijn. Echter zet WTC blijkbaar ook goedkopere alternatieven bovenaan, nu vlieg ik vanaf Brussel. Wat totaal niet de bedoeling was, want ik heb Eindhoven ingevoerd.

Het bizarre is dat je 30,- servicekosten betaald terwijl er 0 service is. Ik heb het verhaal namelijk uitgelegd en kreeg een link toegestuurd waarmee ik dacht de boeking te kunnen wijzigen. Hiervoor moest ik dan wel even 180,- neerleggen (zelfde prijs als mijn ticket in eerste instantie).

Super slechte service van World ticket center. Ik zag de beoordelingen op hun eigen site en die waren prima, echter lees ik nu WTC ervaringen op Trustpilot en blijk ik niet de enige te zijn met een slechte ervaring.

 
 
 
 

Denk je bij een goed bekend staande firma...

Denise op 22-7-2014
Denk je bij een goed bekend staande firma (overal komt reclame voorbij met nummer 1 van Nederland) je ticket te boeken en dan nog zit je met problemen? Ik had ruim 6 maanden voor vertrek een ticket geboekt. 1 maand voor vertrek kreeg ik een telefoontje van een mevrouw welke niet te verstaan was, de lijn haperde enorm. Ik heb haar gevraagd of ze mij opnieuw terug kon bellen maar ik hoorde iets over een email. Daarna heb ik haar geprobeerd op te bellen maar weer een haperende lijn. Het enige wat ik had verstaan was: vlucht geannuleerd, geen alternatief en email? is dit een grap?

Toen kwam het mailtje binnen alle vluchten met deze vliegmaatschappij waren geannuleerd en of ik de annulering kon bevestigen. Daarna krijg je dan je geld terug -40 euro dossierkosten en dat kan 2 tot 6 maanden duren. Schandalig! En nu? Vakantie annuleren? Omdat klaarblijkelijk zomaar je vlucht geannuleerd kan worden? Daarna weer gebeld en gevraagd om een alternatief maar als antwoord kwam dat zij er niets aan konden doen en helpen om een alternatief te zoeken was teveel gevraagd. Na een kwartier had ik mevrouw toch zo ver om mee te kijken naar een alternatief echter kwam daar vrij weinig uit.

Ik zelf had een vlucht gevonden ook bij WTC en dezelfde dag alleen een stuk duurder. Ik belde ze op maar zij waren niet bereid om het verschil te vergoeden. Een klant behouden en van dienst zijn staat bij hun duidelijk niet op nummer 1! Uiteindelijk heb ik zelf een andere vlucht gevonden weliswaar vanaf en naar een andere luchthaven maar mijn vakantie kan nu wel doorgaan. Ongelofelijk dat ze geen enkele moeite doen om je te helpen. De vlucht die ik nu zelf heb gevonden hadden zij ook als alternatief kunnen geven.

 
 
 
 

Ben op vakantie geweest via World Ticket Center...

Janneke H. op 5-9-2013
Ben op vakantie geweest via World Ticket Center en heb heerlijk genoten van Turkije. Beste aanbieding gevonden bij hen, goed begeleid bij het boeken en ter plaatse een prima reisbegeleiding gehad. Ik ben tevreden!

 
 
 
 

Ik ben tevreden over de website en de...

Anoniem op 20-8-2012 - Ordernummer: WGHHAH
Ik ben tevreden over de website en de service! WTC is het goedkoopste en ik vind het makkelijk vergelijken. Het scheelt me een hoop tijd.

 
 
 
 
Naar de Shop
 
Advertentie