OTTO ervaringen en reviews

Bij OTTO zijn we ervan overtuigd dat consumenten meer willen dan alleen de laagste prijs. Alles draait om kwaliteit en service, trends en inspiratie maar ook om maatschappelijke verantwoordelijkheid en de zorg om mens en milieu. Allerlei verschillende begrippen die samen bepalend zijn voor OTTO nu en in de toekomst. Inmiddels is OTTO uitgegroeid tot de grootste homeshopping-organisatie wereldwijd.

Korting op je aankopen? Prijsvergelijk.nl heeft een speciale kortingscode voor OTTO!


Adresgegevens

Website www.otto.nl

Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland
Afhalen mogelijk
 

Keurmerk

OTTO is aangesloten bij de Thuiswinkel organisatie. Voor u als consument betekent het Thuiswinkel Waarborg niet alleen dat alle bij Thuiswinkel.org aangesloten bedrijvenzich houden aanwet- en regelgeving. Maar ookaan de opgestelde gedragscodesvande vereniging. Meer informatie vind je op www.thuiswinkel.org

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 4 sterren

Winkel beoordeling

Internetsite   
Bereikbaarheid   
Levering orders   
Service   

De winkel review van OTTO is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 19 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 4 op een schaal van 1 tot 10.

Jouw ervaring met OTTO

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over OTTO en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij OTTO betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij OTTO betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 19 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Door allie op 20-5-2014
Gekocht: kleding
Ik ben al 2 maanden bezig met geld terug te ontvangen van een product dat Otto niet goed heeft verwerkt in de retourzending. de klantenservice wimpelt me al 2 maanden af, ik zou teruggebeld worden, ik ontvang een mail van een andere afdeling, maar ik hoor nooit iets.
Schandalig! En voor de klantenservice telefoon rekenen ze extra kosten.

Daarnaast rekenen ze hoge verzendkosten, moet je lang wachten op levering (2 weken) en als een artikel later wordt nagestuurd, kun je daar extra retour kosten voor betalen, mocht het niet naar wens zijn. Bij gratis levering actie, wordt er wel even 5,95 aan retour kosten weer in rekening gebracht.

Prijs/kwaliteit verhouding is heel slecht, zoek even verder op internet en vind betere prijzen voor het zelfde product! Betalen met credit card niet mogelijk.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door anoniem op 25-4-2014
Ordernummer: 137410 93
Ik ben zeer ontevreden over Otto. Ik heb drie maanden geleden een set van twee kasten besteld, maar er is slechts n kast geleverd. Ik heb meer dan 5 e-mails gestuurd naar de klantenservice maar uit de reactie blijkt dat ze berichten slecht lezen.

Uiteindelijk toch maar besloten om het betaalnummer van de klantenservice te bellen. Ik kreeg een medewerker aan de lijn die ik als behoorlijk onvriendelijk heb ervaren. Ondanks haar beloften om de helft van de betaling terug te krijgen heb ik nog steeds niets ontvangen. Ik las net dat Otto het slechtst uit de bus komt in het webshop onderzoek van Radar en dat verbaast me niets.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door anoniem op 15-4-2014
Ordernummer: 223345
Wat een slechte service. Sommige producten zijn niet voorradig, op het allerlaatste moment zie je dat die nageleverd moeten worden. Als je die dus later ook retour wilt sturen, betaal je daar weer 5,95 retour kosten voor.

Je kunt een online bestelling niet met creditcard betalen. Ik betaalde met IDEAL. Het bedrag werd dus meteen van mijn bankrekening afgeschreven. Vervolgens moet ik bijna 2 weken wachten op de levering!

Ik stuur de gehele bestelling retour, dan betaal je 5,95 aan retour kosten (wordt ook slecht vermeld op de website, moet je echt naar zoeken, maar inderdaad, had ik kunnen weten). Maar nu duurt het al ruim 2 weken en ik heb nog steeds geen geld retour ontvangen. De klantenservice is waardeloos, kost geld buiten je belbundel en ze bellen niet terug. Ik heb nu dus al een maand 500 euro aan de OTTO uitgegeven voor een stel flut producten die ik retour kon sturen en nog steeds niet vergoed heb gekregen. Ik bestel hier echt nooit weer.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Smiek85 op 15-3-2014
Ordernummer: Meerdere
Begin februari meerdere grote artikelen besteld, allen met een levertijd. Netjes direct via iDeal betaald. De schrik van mijn leven gekregen toen ik achteraf de reviews ging lezen. Echter leert de ervaring dat het allemaal wel meevalt.

Inderdaad is de klantenservice om te huilen. Mijn oplossing is echter simpel: gewoon de vraag per e-mail sturen. Ik heb meerdere mails gestuurd, omdat er bij PostNL een rommel van gemaakt is (pakket kwijt, niet thuis melding (onterecht), pakketten beschadigd, noem maar op). ALTIJD een juiste oplossing van OTTO! Het is jammer dat er inderdaad 0,25 ct in rekening wordt gebracht, maar wederom na e-mail meteen gecorrigeerd. Ik ben zeer tevreden, maar de telefonische service raad ik af. Productkwaliteit boven verwachting.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Joop op 29-4-2013
Ordernummer: 341603
Op 17-02-2013 had ik al geschreven over een kast van 899 euro met problemen. De problemen werden nog groter want de schuifdeuren waren krom en de 2 midden panelen 0,5 cm te groot. Na weken kreeg ik een meubelmaker die in opdracht van Otto was gestuurd om deze te vervangen. Dit was volgens mij een man van een sloop bedrijf want de kast sloot nu helemaal niet en 1 schuifdeur kon nog maar voor de helf open.De klacht bij mw.Rona van Erven van de Fa.Otto neer gelegd, deze dame was inmiddels mij begeleidster geworden.
Uit eindelijk is op 25-04-2013 2 meubelmakers geweest die de kast wel goed in elkaar hebben gezet. Dit alles heeft 4 maanden moeten duren., en ik kan u melden vol ergernis van mijn kant. Alle mails van mijn contact met Otto heb ik opgeslagen, je weet maar nooit.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Paul vR op 20-3-2013
Ordernummer: 8109184
Op woensdag besteld en betaald via Ideal. Mijn adres is bekend bij Otto, want ik had daar eerder besteld. Op zaterdag eindelijk de melding bij PostNL dat de zending wordt voorbereid door de verzender. Op woensdag daarna staat deze melding er nog steeds. Dus OTTO gebeld. Dan krijg je een nauwelijks verstaanbare buitenlandse troel die je 20 minuten aan de praat houdt tegen 15 cent per minuut, zogenaamde excuses, maar je komt er geen stap verder.

Ook mijn kortingscode werd bij de bestelling niet verwerkt. De code werd wel herkend (melding 10 euro korting) maar werd niet op het te betalen bedrag in mindering gebracht. Nog een keer proberen, en dan... U heeft al een kortingscode ingegeven. Daar kan ik dus ook naar fluiten. Voor mij nooit meer Otto, proceduregericht en totaal geen interesse voor de klant. De website heb ik als slecht beoordeeld, omdat nergens staat vermeld dat de levertijd voor iets dat op voorraad is 10 werkdagen kan duren volgens de mevrouw van de klantenservice.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Joop op 17-2-2013
Ordernummer: 341603/396458/600486
Heb een kast gekocht voor 899 euro, na veel bellen en mailen heb ik dan toch de kast ontvangen, een beroepstimmerman is er 6 uur mee bezig geweest, maar is niet goed afgemaakt kunnen worden. De schuifdeuren waren krom en de 2 midden panelen waren te groot. Zit nu al ruim 6 weken te wachten op de nieuw deuren en panelen want als die er waren dan zou Otto een meubelmaker sturen, ik moet dit alles nog zien.

Had een forse bestelling van ruim 1500 euro die ik per giro zou betalen, echter kreeg ik de melding dat ik 1540 euro vooruit moest betalen, op mijn vraag waar dit voor was kreeg ik geen antwoord. Heb nog meer punten, maar dan moet ik een boek schrijven waar ik nu om 5.13 uur geen zin in heb.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Dennis op 1-2-2013
Ordernummer: ?
Krijg geen reactie van klantenservice, maar bestelde laptop is geannuleerd om een duistere reden. Doe geen zaken met ze en zoek een andere webshop.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door dieke op 21-9-2012
Slechte service, slechte klantenservice, komen afspraken niet na. Ik heb een rekening ontvangen voor spullen die ik niet heb gekregen maar het formulier waarmee ik dit kan rechtzetten ontvang ik niet ondanks 4x de toezegging dat deze verzonden zouden zijn.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Perla Duinkerk op 5-9-2012
Ik ben heel tevreden over Otto. Was vroeger klant, maar woont nu in het caribisch gebied. Ik vind het wel jammer dat je niet met een creditcard online kan betalen. Ik wou een cadeau voor mijn dochter kopen en wou met een creditcard betalen, maar helaas kan dat niet. Zou handig zijn als Ooto naar die mogelijkheden kijkt.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Corinne op 26-3-2012
Klantenservice mag zich geen service noemen. Lange wachttijden na mails, aanpassingen op de website die niet goed doorkomen, beroerde status updates, rekeningen versturen nadat met iDeal is betaald. Administratief is het een zooitje daar.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Nanne op 23-11-2011
Mijn zoon heeft begin september voor school een laptop bij Otto besteld, hij moest 100 euro vooruit betalen. Na weken wachten maar eens gebeld, bleek niet meer leverbaar. Mocht hij een nieuwe uitzoeken met 10 % korting.

Na weken maar eens gebeld, bleek niet meer leverbaar.let wel: 2x niet meer leverbaar, 2x geen bericht van Otto. Het is dat we er zelf achteraan zaten. toen heeft hij zijn 100 euro teruggevraagd. nu al 4 keer over gebeld, ze beweren dat het 11 november is terug gestort en ondertussen is het de 23e.

Hij is het al met al bijna drie maanden kwijt, als het andersom was geweest had otto daar vette rente van getrokken.d an kun je een klacht indienen waarop je binnen 14 dagen antwoord krijgt, maar je hebt geen idee of je klacht wel verzonden is.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Ottothumbsdown op 29-10-2011
Duurde ongeveer 3 maanden voor ik mijn geld terug kreeg van een product omdat ze het pas na 5 weken boeken in je overzicht. Dan duurt het nog eens 6 weken voor je het terugkrijgt. Ze reageren wel snel maar het duurt allemaal veel te lang met het retourbeleid.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Jeanine op 26-10-2011
Ondanks dat Otto een Mijn Otto heeft werkt het leveringssysteem en het systeem van volgen van bestellingen voor geen meter. Men maakt wel fakturen aan, maar leveren: ho maar. Als je belt (na 30 minuten wachttijd) blijkt dan dat het pakket al dagen bij TNT ligt, maar daar krijg je dus nooit een melding van. En ook in Mijn Otto is dit niet te achterhalen. Dit is bij mij dus al twee maal gebeurd.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door avelon op 30-6-2011
Bestelling ( badpak voor de vakantie) is er naar 2 weken nog niet. Jammer het is nu donderdag en maandag gaan we weg. Ik heb vorige week donderdag een mail gestuurd en gisteren een reactie ontvangen hij is naar me onderweg maar heeft enige vertraging opgelopen, jaja hij was waarschijnlijk niet leverbaar, terwijl de website zei van wel of hij is bij de TNT verdwenen, want daar is hij 2 weken geleden al aangemeld.

Al 2x gebeld, nee ik moest nog maar even wachten. Gisteren weer proberen te bellen (ik ben het zat en koop er wel 1 in de winkel!) maar wegens storing zijn ze niet bereikbaar of ik het later op de middag weer wil proberen 0,15 cent per minuut. Vanochtend weer geprobeerd weer hetzelfde verhaal. Volgende week ben ik weg en zul je zien dat de bestelling in de vakantie aankomt. Kan ik straks na mijn bestelling en mijn geld fluiten.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service
Naar de Shop
 

Andere consumenten kochten hier onderstaande producten


Advertentie