Inmiddels 5 weken geleden besteld
Geschreven op 31 maart 2017
door Claudia
Inmiddels 5 weken geleden had ik via Belsimpel een iPhone SE besteld, waar ik tot op de dag van vandaag nog steeds geen gebruik van heb kunnen maken. Toen ik mijn iPhone binnen kreeg, bleek die na het opstarten defect te zijn omdat hij niet wilde opladen. Ik heb hem teruggestuurd, waarna ik de telefoon terugkreeg met het bericht dat hij wél wilde opladen. Maar dat was niet het geval, dus moest ik hem wéér onnodig terugsturen. Gelukkig kwamen ze deze keer achter het defect, hebben ze hem gerepareerd, en weer teruggestuurd naar me, maar... verassing, hij wil nog steeds niet opladen! Dus nu ligt hij weer/nog steeds bij dit bedrijf.
Belsimpel verwacht dat ik extra geld neerleg voor een nieuw toestel, terwijl zij mij een defect toestel hebben gestuurd! Hoe belachelijk. Geen enkele compensatie aangeboden gekregen, alleen maar het verzoek om extra geld neer te leggen. We zijn nu 5 weken verder, en de communicatie de afgelopen weken zijn waardeloos en tijdrovend geweest. Super slechte klantenservice waar je geen steek mee verder komt.