Halfords ervaringen en reviews

Halfords is specialist in fietsen, fiets- en autoaccessoires. Halfords biedt handige producten én diensten die oplossingen bieden voor onderweg met de fiets en de auto. Je maakt je reis een stuk veiliger, comfortabeler en gemakkelijker met het assortiment van Halfords. Op internet kun je terecht in de Webstore voor het complete assortiment. Je bestelt je artikelen direct. Je kiest zelf of je deze wil laten thuisbezorgen of dat je de aankoop op komt halen in een Halfords winkel naar keuze.

Korting op je aankopen? Prijsvergelijk.nl heeft een speciale kortingscode voor Halfords!


Adresgegevens

Website www.halfords.nl
E-mail info@daisycon.nl
Postbus 10038
1301 AA Almere

Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland
Afhalen mogelijk
in Diverse winkels in Nederland
 

Keurmerk

Halfords is aangesloten bij de Thuiswinkel organisatie. Voor u als consument betekent het Thuiswinkel Waarborg niet alleen dat  alle bij Thuiswinkel.org aangesloten bedrijven zich houden aan wet- en regelgeving. Maar ook aan de opgestelde gedragscodes van de vereniging. Meer informatie vind je op www.thuiswinkel.org

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 5 sterren

Winkel beoordeling

Internetsite   
Bereikbaarheid   
Levering orders   
Service   

De winkel review van Halfords is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 17 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 5 op een schaal van 1 tot 10.

Jouw ervaring met Halfords

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Halfords en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Halfords betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Halfords betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 17 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Door anoniem op 11-3-2017
Ordernummer: 061119289
Ik had een fietsband besteld via hun website. Vervolgens snel binnen gekregen binnen een paar werkdagen. Helaas was dit de verkeerde band. Want de nummers op de label kwamen niet overheen met de band maat die ik had besteld.

Vervolgens gebeld naar Halfords. Toen kreeg ik te horen dat het wel de goede band is want ze hebben het zeker 10 keer nagekeken voordat ze het hadden verstuurd. De maat die ik kreeg was van een ander merk/land van afkomst. Uiteindelijk bleek dat de band toch niet op mijn fiets paste. Dus ben ik met de band naar de winkel gegaan want retour kost 5 of 6 euro. Bij de winkel de band gewisseld voor een ander band dat duurder was. Helemaal top hoor!

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Tina op 15-12-2016
Ordernummer: 133114973
Via internet artikel besteld, welke in het plaatselijke filiaal zou worden opgehaald. Direct bestelbevestiging via email ontvangen. Na 3 dagen nog helemaal niets gehoord omtrent de levering. Filiaal een email gestuurd met vraag om nadere informatie.

Geen antwoord. Daarna filiaal gebeld. Mail had men niet gelezen. Na lang zoeken bestelling gevonden. Artikel was nog niet binnen, maar zou later die dag komen. Wacht nu alweer ruim een dag op nader bericht. Via e-mail bestelling maar geannuleerd. Geen reclame voor Halfords.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Kitty op 4-9-2016
Ik belde Halfords Kronenburg / Arnhem / werkplaats. Ik kon mijn elektrische fiets niet meer gebruiken vanwege een kapotte kabel. Bij een grote fietsenwinkel werd ik niet geholpen omdat ik geen vaste klant was. Ik belde Halfords en kon direct komen. Ze belde dezelfde middag dat er meer aan de hand was en er onderdelen moesten worden besteld. Volgende dag netjes gebeld dat ik de fiets weer kon ophalen. Prima gerepareerd na overleg en de prijs veel heel erg mee. Goede service, nette jongelui. Zo kan het ook.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door anoniem op 17-5-2016
Ordernummer: 086103947
Een bestelling gedaan bij de website van Halfords. Wat een drama! Op zondag besteld om het product op dinsdag geleverd te krijgen. Na het uitblijven van informatie, op woensdag gebeld met Halfords, maar daaruit bleek slechts dat het product zojuist was verstuurd. Op zaterdag het product pas ontvangen per post, terwijl je op de site alleen kon kiezen voor levering per koerier en daar dus ook de kosten voor betaalt. Vervolgens 3 dagen later nog een naheffing door PostNL voor de portokosten, terwijl je al bij Halfords hebt betaald voor een koeriersdienst, die niet wordt gebruikt.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door anoniem op 4-2-2014
Ordernummer: halfords/ Dordrecht
Ik wacht al 3 weken op een fiets computer. Om de fiets aan en uit te zetten die zou bij de fabriek besteld zijn, maar moet dat zo lang duren? Tevens zeggen ze bij Halfords dat deze niet onder de garantie valt, de fiets is pas 8 maanden oud! En al die weken kan ik hem niet gebruiken dat is niet de bedoeling!

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door anoniem op 22-12-2013
Ordernummer: 8715117015770
Op 21-12-2013 Halfords voorlamp Retro chroom gekocht voor een oma fiets. Verkoper gaf aan dat deze geschikt is voor fiets met dynamo. Na montage geen licht, onderdelen gebruikt dus ruilen kan niet meer. Kwaliteit inferieur. Code: 8715117015770

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door anoniem op 3-9-2013
Ordernummer: 1010000584077
Je bestelt iets in de webshop (een fietsendrager in mijn geval), waarbij je de optie hebt om deze gratis te laten leveren bij de lokale Halfords winkel in plaats van 10 euro verzendkosten. Levertijd op de website stond tussen de 2 en 5 werkdagen. Ondertussen niks gehoord, pas na een mailtje van mij na een week werd ik gebeld door de lokale Halfords winkel met de mededeling dat ze de fietsendrager nog bij Thule moesten bestellen en de week er op zou zijn. Die dagen weer zelf er achter aan moeten gaan.

Klantenservice was niet erg sympathiek en zei dat ik het product gekocht had bij de lokale Halfords winkel en dus niet bij de klantenservice van de webshop moest komen met mijn klachten. Uiteindelijk na 2 weken de fietsendrager binnen, maar door de slechte informatievoorziening en slechte service zal ik de webshop niet snel aanraden. Mede ook door de onduidelijkheid binnen de eigen organisatie wie verantwoordelijkheid neemt.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Jorg op 3-4-2012
Thule fietsendrager gekocht en van deze drager bleken onderdelen niet compleet te zijn (zakje met onderdelen was al opengescheurd). Vervolgens 4 keer door winkel de verkeerde onderdelen besteld en meegegeven. Ik heb de drager vervolgens naar binnen gegooid en geld teruggekregen. Geen enkel berouw in de winkel Burchstraat Nijmegen. Het interesseert ze echt niet of je ontevreden bent. Ze geven producten mee die incompleet zijn en lossen het niet op. Klantenservice reageert niet op het webformulier op hun website. Voor mij nooit meer Halfords.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Gerrit op 28-12-2011
Slechte garantie afhandeling bij defecte autoradio binnen een jaar. Ze gaan hem opsturen, duurt 4 weken minimaal. Waarom zou je nog bij de Halfords kopen, een willekeurige webshop verleent deze service ook namelijk, en daar is hetzelfde product zeker goedkoper.

Kortom, ze bieden geen enkele meerwaarde t.o.v. een web-winkel, alleen duurder. Ze hadden de radio moeten omwisselen voor een andere.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door RDDR op 17-1-2011
Halfords had een aktie voor een Garmin Nuvi 1240. De laatste dag dat de aktie zou lopen hebben wilde ik deze bestellen voor mijn ouders.

Bij kieskeurig stond nog de aktieprijs vermeldt en ook op hun website stond nog dat de aktie geldig was, maar de prijs was al aangepast naar de nieuwe (veel hogere prijs). Foutje, kan gebeuren zou je zeggen. Echter ik heb dit gemeldt bij klantenservice per mail (zoals ook aagegeven op hun website) en.... geen enkele reactie! Na het sturen van een reminder weer het zelfde. Helemaal geen enkele reactie.

Dat beloofd wat voor de aftersales als ze een klant al niet helpen die nog iets moet kopen. Conclusie: ik zal met een grote boog om hun webshop heen lopen.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door leni blok op 15-7-2010
ik ben dik tevreden,zeer goeie service bij halfords winkelcentrum sterrenburg,voorbeeld ik wist niet welke olie er in mijn scooter moest 2 tak of 4 tak de jonge man zei me rijd u maar even om dan kijk ik wel even en hij wist het 2 tak dus,ook heeft de andere colega de olie voor mij in de olie tankje gedaan,echt toppie jongens.ga zo door.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Oscar op 27-6-2010
In het artikel geplaatst op 30mei was ik duidelijk teleurgesteld in de correspondentie met Halfords betreffende een kapotte TomTom-houder die bijna 1 jaar buiten de garantie viel. Ik betreur het nog steeds dat Halfords toen erg terughoudend was in toezeggingen en zich beriep op een verlopen garantietermijn. Maar tenslotte is toch nog redelijk snel mij een nieuwe houder overhandigd. En dat helemaal gratis! Enfin, alles dus toch nog heel goed opgelost. Zo kan het dus ook Halfords!

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Leander Koster op 9-6-2010
Betreft onderstaande tekst van Leo N. Neen, stukje van Oscar is niet vreemd. Beroep doen op gratis reparatie of vervanging van een apparaat is kosteloos binnen de garantietermijn. Maar daarna kan de koper reparatie of vervanging claimen indien een apparaat te snel stuk gaat. Het hoeft dan niet meer gratis maar een vuistregel is: Je verwacht van een bepaald artikel dat het bv. 10 jaar meegaat zoals van een goed en duur merkhorloge. Gaat dat nu in het 4de jaar stuk, dan is de formule: de klant betaald dan 4/10 deel van de reparatie. Dat heeft de wetgever zo bepaald. Mijn ervaringen met Halfords: Redelijk assortiment, redelijke prijzen. Het personeel is behulpzaam maar helaas niet altijd vakbekwaam (jong personeel). Voor artikelen die wat meer uitleg vragen zoals Autoradio's, mobiele telefoons en navigatiesystemen, ga ik toch liever naar de autoshop of telefoonwinkel. Maar de kleinere dingen als shampoo's, wax, wisserbladen en diverse accessoires voor auto en fiets kun je daar prima kopen.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Leo N. op 30-5-2010
Is het onderstaande verhaal niet vreemd? Als iets na 3 jaar kapot gaat lijkt het me toch vanzelfsprekend dat dit niet meer onder de garantie valt? Beetje vreemd om dan te schermen met Kassa of de consumenten autoriteit. Ik heb lauter goede ervaringen met Halfords.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Oscar op 30-5-2010
Van mijn nog geen 3 jaar oude Tomtom gaat de houder kapot. Het valt buiten de garantie, dus dat wordt moeilijk aldus de winkel in Lelystad. Artikel wordt opgestuurd maar waarheen dat weet ik niet. Het kan dan tot 6 weken (!) duren voordat je iets hoort. Een email naar de klantenservice (rare naam als er van service nauwelijks sprake is), levert een erg onbevredigend antwoord op, waarin niet inhoudelijk wordt ingegaan op mijn rechten als consument, maar het geheel in algemene vage termen wordt afgedaan als: jammer maar de garantie is verlopen. Het komt op mij over als afpoeieren en dat mijn lak heeft aan de klant. Een 2de mail van mij waarin ik mijn verontwaardiging laat blijken wordt wat toonzetting iets netter beantwoord nl. dat de winkel haar best doet om tot een oplossing te komen. Concrete toezeggingen conform het consumentenrecht worden niet gedaan. Enfin, ik wacht maar af en hoop er het beste van anders moet ik veel energie steken om alsnog mijn recht te krijgen met behulp van de consumenten autoriteit of misschien radar of kassa? Wordt vervolgd.....

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service
Naar de Shop
 
Advertentie