Keukenloods ervaringen & reviews

Keukenloods bestaat uit een internetshop en 14 echte winkels waarin heel veel apparaten en complete keukens staan opgesteld. Daarnaast heeft Keukenloods ook een afhaalcentrum. Mocht je er dus via internet niet uitkomen dan kun je altijd naar één van onze winkels om de apparaten live te bekijken. Onze medewerkers staan graag voor jou klaar met goed advies en een kop koffie. Onze winkels hanteren dezelfde prijs als onze internetshop.

Is Keukenloods betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten

Prijsvergelijk toont je de laatste 20 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Keukenloods betrouwbaar? De beoordeling is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 19 andere consumenten. De gemiddelde score is een 5 op een schaal van 1 tot 10.

Ik voel me door hun behoorlijk opgelicht. keukenkasten...

Geschreven op 8 februari 2024

Ik voel me door hun behoorlijk opgelicht.
keukenkasten gekocht. Door de adviseur is verkeerde kleur ingevuld.
Bij de aankoop wodt gezegd: wilt u hier even tekenen.
en vervolgens hang je. Letterlijk!

Tot zo ver gaat de service van keukenloods! Net voor...

Geschreven op 18 januari 2024

Tot zo ver gaat de service van keukenloods!
Net voor mijn keuken het 8e jaar ingaat heb ik gemaild incl foto’s die ik hier helaas niet kan plaatsen. De bovenkant van bijna alle fronten kregen afgelopen tijd vieze bruine vlekken van binnenuit, net of de lak wordt opgevreten/oplost.
Dit zijn de laatste mails. Fronten excl montagekit en voorrijkosten betalen!

Geachte heer,

Dus als ik het goed begrijp bied u mij aan om de fronten te vervangen zonder eerst uit te zoeken waarom de lak oplost en of dit misschien een fabriekagefout is.
Ik heb de fronten nooit met iets anders schoongemaakt dan met een vochtige doek zonder schoonmaakmiddel zoals werd geadviseerd.
Het begon met een plekje vorig jaar en de laatste maanden lost de lak van bijna alle bovenkanten van de fronten vleksgewijs op.
De fronten zelf zijn niet beschadigd.
Dit vind ik heel vreemd en wil graag weten waar dit vandaan komt voor ik beslis of en door welke fronten ik zou vervangen. Wie garandeert mij dat dit over 5 jaar niet opnieuw gebeurt.

Mvg

Irene Herfs-Coenen.

Goedemiddag mevrouw,

U begrijpt dat inderdaad goed. Het is aan u om vast te stellen hoe dit komt als u dat wilt weten.
Wij hoeven dat niet uit te zoeken.

Voor uw keuken geldt dat als er iets mis is, wij als leverancier alleen de eerste 6 maanden de bewijslast hebben ( zoals dat dan heet).
Daarna is de klant belast met het bewijzen van de oorzaak.
Voor recentere keuken is dat termijn 12 maanden, omdat fabricage fouten zich over het algemeen binnen de eerste 12 maanden naar boven komen en niet alleen in de
eerste 6 maanden is dat recentelijk aangepast.
Dus heel strikt genomen, als u deze problemen zou hebben gehad in 2018, en u stelt dat er sprake is van een fabricage fout.
Dan moet u dat ook bewijzen, anders wordt de klacht niet onder garantie opgelost. In de praktijk gaan we er in het begin niet zo strikt mee om. Zelfs uitermate coulant.
Maar die periode zijn we inmiddels ruimschoots voorbij.


Met vriendelijke groet,

HET KEUKENMAGAZIJN


Voorraad informatie op de website is niet actueel

Geschreven op 4 oktober 2019

Voorraad informatie op de website is niet actueel, producten kunnen niet binnen 24h geleverd worden zoals op de site staat. Na telefonisch contact worden diverse alternatieve aanbiedingen gedaan. Bij elk nieuw telefonisch contact worden wisselende (steeds hogere) prijzen genoemd. Keukenloods wil de prijzen niet op de mail zetten en stuurt ook geen offertes. Naar eigen zeggen omdat ze dit contractueel niet mogen van leveranciers. Buitengewoon ontevreden omdat ze zich niet aan telefonische prijsafspraken houden.

Op 1 december een Siemens vaatwasser besteld

Geschreven op 8 december 2017

Op 1 december om 22.22u heb ik een Siemens vaatwasser (SX736X03ME) besteld. Bij de omschrijving stond dat als ik deze voor 23.59u zou bestellen hij op zaterdag 2 december bezorgd zou worden. Omdat ik op 2 december nog geen bevestiging had ontvangen, heb ik Keukenloods gebeld. De vaatwasser kon zaterdag niet bezorgd worden, maar maandag wel. Niet leuk, maar goed even niets aan te doen.

Mijn vader is speciaal overgekomen uit Delft en heeft maandag tot in de avond gewacht op de levering. De chauffeur belde netjes een half uur van te voren dat hij eraan kwam. Eenmaal gearriveerd bleek de vaatwasser echter niet in de vrachtwagen te staan. Ja hoor, dacht ik, dat kan er ook nog wel bij. Ik weer gebeld: vervelend mevrouw u wilt uw afwasborstel natuurlijk graag in het keukenkastje gooien. Nee, ik heb een keuken installateur geregeld die tijd én geld kost en ik wil mijn keuken netjes op maat (zonder kieren tussen de vaatwasser en de andere kastjes) geïnstalleerd hebben, zodat ik verder kan gaan met de muren verven en de vloer leggen, zodat ik volgende week kan gaan verhuizen.

Keukenloods beloofd vervolgens dat de vaatwasser woensdag wordt bezorgd. Ik zou tussen 10 en 11.00u een mailtje ontvangen met het tijdstip. Woensdag weer geen mailtje, ik dus gelijk bellen om 11.05u (voor de zoveelste keer ruim 10 minuten in de wachtrij). Krijg ik eindelijk een medewerker te spreken: Oh maar mevrouw die wordt vandaag niet bezorgd hoor! Hoe kan ik inderdaad zo dom zijn om te denken dat ze een afspraak zouden nakomen? De medewerker vindt het weer heel vervelend voor me, maar hij gaat er direct achteraan en zou snel terug bellen. U begrijpt het al, ik heb de rest van die dag helemaal niets meer gehoord. En ik moest vervolgens zelf op donderdagochtend weer bellen om te informeren of/wanneer de vaatwasser eindelijk eens geleverd kon gaan worden. Ik heb vervolgens een nieuwe afspraak gemaakt voor vrijdag.

Word ik op vrijdag gebeld dat het op zijn vroegst volgende week dinsdag gaat worden. Bedankt voor de top service! Ik hoef de vaatwasser niet meer. Ik heb hem inmiddels besteld bij CoolBlue. Voor mij eens maar nooit weer!

Een mooie keuken besteld met A-klasse aparatuur

Geschreven op 15 augustus 2017

Een mooie keuken besteld met A-klasse aparatuur voor een goede prijs. Tot zover tevreden. Echter de levering:
- werkblad beschadigd geleverd. 1 maand later nog geen voorgestelde oplossing, ondanks directe melding bij levering
- verkeerde schouw geleverd, correct vervangen na een week
- in de keuken zat geen enkele lade voor bestek. Na 1 maand nog niet geleverd
- in 6 van de 12 frontjes waren gaatjes voorgeboord voor de greepjes
- sparing voor kraan niet groot genoeg voor de geleverde kraan.

Nu zijn al deze punten vervelend, maar op te lossen. Helaas is de respons/informatie en follow up vanuit Keukenloods bedroevend. Geen support, inleving of met name een vorm van terugkoppeling, tenzij je er zelf meerdere keren er week achteraan blijft bellen/mailen. Maar dan nog na 1 maand helaas geen resultaten. Voor ons dus een zeer slechte ervaring en kunnen hen dus duidelijk niet aanraden.

Gesprek bij aankoop verliep goed

Geschreven op 29 november 2016

Gesprek bij aankoop verliep goed en de verkoper maakte een professionele indruk. Dit gaf het vertrouwen om met de Keukenloods in zee te gaan. Tussentijds bleek dat er, in tegenstelling tot de afspraak, een witte plafond afzuigkap op de offerte stond, terwijl dit rvs moest zijn. Dit werd met een hoop ongenoegen van de kant van de Keukenloods bijgesteld. In ons tweede gesprek besloten wij voor een aanrechtblad in een andere kleur te gaan en hebben daarna de order bevestigd.

Bij levering bleek alsnog een witte afzuigkap gebracht te zijn, maar dit werd opgelost. Althans, dat is ons toegezegd, dus dat moet nog wel blijken. Vervelender is dat het geleverde aanrechtblad niet in de kleur is geleverd die bij ons tweede gesprek hadden uitgekozen.

De verkoper in kwestie bleek niet goed te functioneren en is ontslagen, maar door zijn nalatigheid zitten wij nu met een keukenblad van 1500,- in een verkeerde kleur. Zorg dus dat je er dus bovenop zit voordat je een handtekening zet, hoe professioneel de verkoper ook overkomt.

Afzuigkap binnen 16 maande kapot

Geschreven op 15 november 2016

Afzuigkap binnen 16 maande kapot. Service ho maar. Reageren, nee niet. Nooit meer Keukenloods. Had op hun site een reactie gezet. Tot mijn verbazing worden positieve beoordelingen wel geplaatst en die van mij niet. Nu snap ik dat ze maar 8 mindere beoordelingen hebben.

Vorige week heb ik een keuken laten ontwerpen

Geschreven op 4 augustus 2016

Vorige week heb ik een keuken laten ontwerpen bij Keukenloods in Amsterdam. Tevreden over het ontwerp en dus een principe order geplaatst nadat we flink over de prijs hebben onderhandeld (wat m.i. een ingecalculeerd spel is). Thuisgekomen lees ik toevallig in de krant dat Keukenloods een aanbieding heeft: Bij ALLE keukens een cooker kado. Hier is mij in de winkel niets over verteld.

Dus heb ik hen een mailtje gestuurd om hiernaar te vragen. De verkoper vertelde mij dat dit voor mij niet geldt omdat ik zoveel korting heb gekregen. Hier kan ik mij niet in vinden. In de advertentie staat niets over behalve als u veel korting hebt gekregen en in de winkel is mij niet verteld dat ik de korting wel kon krijgen maar dan de cooker niet zou krijgen. Dit erkende de verkoper, hij had het inderdaad moeten zeggen, maar verder ging hij toch echt niets doen. Met andere woorden: ik betaal voor zijn fout (nl. mij niet informeren) en met de korting heb ik dus eigenlijk een sigaar uit eigen doos gekregen. Fijn zon actie. Overweeg nu de koop ongedaan te maken.

Pas op pas op. Bij verkoop is dit...

Geschreven op 27 juli 2016

Pas op, pas op. Bij verkoop is dit bedrijf de vriendelijkheid zelve, maar bij defecten is de service nul. Oordeelt u zelf: ik koop een keuken en na een aantal jaar laat de folie van de kastjes los. Reactie: Door de drukte is de folie er te snel opgeplakt waardoor het nu loslaat. Hierop zit geen garantie. U kunt beter duurdere gelakte fronten kopen. Hier dus noodgedwongen weer een bak geld aan uitgegeven.

Na iets meer dan 5 jaar blijken dit echter helemaal geen gelakte fronten te zijn. De folie van de vaatwasmachinedeur laat opnieuw los. Reactie: Het zijn gelakte deuren want de folie is gelakt (?). Bovendien komt het door lekkende stoom en warmte van de vaatwasser. Ik kan een nieuwe, afwijkende deur kopen, is het coulancevoorstel. Een vaatwasmachinedeur kan dus niet tegen de vaatwasser. Eerder al gedoe gehad met een (dure) kraan waar het chroom afbladderde en die uiteindelijk kapot ging: dat kwam door een verkeerd schoonmaakmiddel (Dreft). Onze conclusie: Het Schouw/Keukenloods heeft prachtige verhalen bij de verkoop, maar wij voelen ons genaaid en opgelicht.

Absolutely shit service. Ordered a fridge online and...

Geschreven op 22 oktober 2015

Absolutely shit service. Ordered a fridge online and waited 3 months instead of the advertised 2 days. While figuring out the delivery, the customer service had not mentioned that the delivery will be to the front door - outside ONLY. No offer was made at any point of the order or the aftermath of sorting out the delivery for bringing it upstairs against extra payment. It only needed to sit inside the door to wait for friends to bring it upstairs in the evening = which meant moving it 1m through the door.

How is a woman going to carry a package 4x her size and weight indoors by herself? The driver, young and trained, did not even offer to help, referred to some insurance and just shouted loud in Dutch that this is the kind of people he has to deal with when I complained. Is this Dutch service at its finest? No it's the opposite and I don't think it can get any worse.

Goedkoop en betrouwbaar. Bodemprijzen duidelijke communicatie en vlot...

Geschreven op 14 november 2014

Goedkoop en betrouwbaar. Bodemprijzen, duidelijke communicatie en vlot geleverd. Groot aanbod en veel betaalmogelijkheden. Maar het belangrijkste: èn goedkoop, èn komen hun afspraken na. Witgoed is zelden goedkoop en zeker bij een online aankoop wil je een betrouwbare partij.

Ik ben in 2 keer in totaal 4 uur in...

Geschreven op 26 augustus 2013

Ik ben in 2 keer in totaal 4 uur in de winkel geweest, alles is genoteerd, ik heb ook nog een uitgebreide mail gestuurd met mijn wensen, maar een offerte bleef verder uit. Ook na meerdere mails en telefoontjes. Het enige antwoord was dat ik nog maar een keertje moest komen in verband met de vakantie. Daarbij geen enkele belofte dat ik dan wel een offerte zou krijgen. Zonde van mijn tijd!

Hoewel ik uiteindelijk niet gekocht levering order moest...

Geschreven op 5 augustus 2013

Hoewel ik uiteindelijk niet gekocht (levering order moest ik invullen, daarom 4 sterren) heb bij deze zaak (Zwaag) wil ik toch graag een goede referentie kwijt en de complimenten geven aan de heer Maas die mij meerdere keren van info heeft voorzien en altijd alle vragen snel en duidelijk heeft beantwoord. De volgende keer kijk ik zeker weer bij deze zaak.

Helaas is het niet heel prettig verlopen ondanks...

Geschreven op 16 mei 2012

Helaas is het niet heel prettig verlopen ondanks goede verhalen. Afspraken worden niet nagekomen, data voor aflevering en plaatsing niet gehaald... ze informeren niet bij fouten en reactie op e-mail zeer slecht.

In het begin van de samenwerking zeer goede...

Geschreven op 25 januari 2012

In het begin van de samenwerking zeer goede ervaringen maar de afgelopen 6 maanden is het raak. We bestellen veel keukens, bedrijfsmatig en het is werkelijk waar 1 grote chaos. Een foutje kan een keer gemaakt worden vandaar dat we bleven bestellen maar het is echt drama.

Het punt is daarnaast nog eens dat iedereen een fout kan maken maar als er dan geen actie ondernomen wordt door de Keukenloods dan maakt mij dit echt kwaad. Zeker omdat het om veel geld gaat en ze vooral intern naar elkaar wijze. Al met al, nooit meer een keuken van de keukenloods. Zal best af en toe goed gaan maar toch vreemd dat het bij 8 keukens achter elkaar mis gaat.

Tja tot bestellen is het helaas niet gekomen...

Geschreven op 7 april 2011

Tja, tot bestellen is het helaas niet gekomen bij mij. Ik had een offerte voor een koelkast opgevraagd en die zou 617 euro gaan kosten. 1 week later beantwoorde ik de mail dat ik hem wel wilde bestellen, hadden ze de prijzen inmiddels verhoogd en koste hij ineens 727 euro, toch een forse prijsverhoging.

Verder claimen ze de goedkoopste te zijn en dagen ze de klanten uit het door te geven als er ergens een betere aanbieding is. Ik had voor een Siemens Combi oven een goedkopere aanbieder gevonden en liet dat weten via de link. Dezelfde oven kostte bij keukenloods 931 euro en bij de andere aanbieder 889 euro. De medewerker van keukenloods probeerde zich er uit te kletsen waarom keukenloods toch goedkoper was maar moest uiteindelijk toch toegeven dat het andere bedrijf de beste aanbieding had. Hij wilde me toch een aanbieding doen en haalde zodoende maar liefst 7 euro van de prijs af waarmee ze nog maar ruim 36 euro DUURDER uitkwamen dan de andere aanbieder.

Het maakt mij verder niet uit, ik ben naar de concurent gegaan maar doe dan niet net alsof je graag wilt weten niet de beste aanbieder te zijn. Ik kan dus niet echt beoordelen of het een goed bedrijf is als je er eenmaal iets gekocht hebt maar ik heb ervaren dat ze wel erg met de prijzen zoemelen. Dat wekt bij mij in ieder geval niet veel vertrouwen.

Onze koelkast is keurig op de door ons...

Geschreven op 27 maart 2011

Onze koelkast is keurig op de door ons gewenste datum afgeleverd. Chauffeur leverde de koelkast tot in de keuken af!! super. Netjes van te voren een sms wanneer levering zou plaatsvinden. Site is goed bereikbaar en ook telefonisch snel en keurig geholpen. Pinnen bij aflevering. En ook qua prijs hebben wij de indruk dat deze aboluut scherp was. Dus zeer tevrede en zeker een aanrader

tweemaal iets gekocht bij Keukenloods. Snel en correct...

Geschreven op 4 februari 2011

tweemaal iets gekocht bij Keukenloods. Snel en correct geholpen, ze houden zich aan de afspraken. Aansluitschema voor de kookplaat konden ze niet geven.

Apparatuur werd incompleet geleverd en men wil niet...

Geschreven op 1 februari 2011

Apparatuur werd incompleet geleverd en men wil niet bijbestellen zonder bijbetaling van mijn kant.

Meer informatie over deze shop

Op Prijsvergelijk.nl vergelijk je eenvoudig de kosten van Keukenloods en andere shopping aanbieders. Wil je meer informatie? Ga dan direct naar de website van de aanbieder met onderstaande button.

Website : www.keukenloods.nl

Jouw ervaring met Keukenloods

Wij zijn benieuwd naar jouw eigen ervaringen met Keukenloods. Vul onderstaande gegevens in om je ervaring met ons te delen:

Geef voor ieder onderdeel een beoordeling
Aanvraagproces
Voorwaarden
Prijs-kwaliteit
Klantenservice

Geef een duidelijke motivatie waarom je tevreden, of juist niet tevreden bent over deze aanbieder. Blijf correct en probeer je mening duidelijk te onderbouwen:

Omschrijf duidelijk je ervaringen
Je naam *Vul je naam in. Hieronder kun je aangeven dat je anoniem wilt reageren.
E-mailadres *Vul een geldig e-mailadres in. Het e-mailadres wordt alleen gebruikt voor het controleren van je review.
Welk product heb je aangeschaft? *Vul het product in dat je gekocht hebt.
Wat is het ordernummer? *Vul het ordernummer in dat je ontvangen hebt. We vragen dit om ongeldige reviews te voorkomen.
Anoniem, mijn naam niet weergeven
Ik geef toestemming voor de verzameling, verwerking en het gebruik van mijn persoonsgegevens volgens de privacyverklaring van Prijsvergelijk.nl Je dient in te stemmen met het verwerken van je persoonsgegevens door Prijsvergelijk.nl

Vergelijkbare aanbieders

Zavvi
lees 73 ervaringen
Plutosport
lees 13 ervaringen
Westfalia
lees 8 ervaringen
Prijsvergelijk.nl maakt gebruik van cookies

Om onze website te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Kies hieronder welke cookies we mogen plaatsen. Onze noodzakelijke cookies verzamelen geen persoonsgegevens en helpen ons de website te verbeteren. Wil je de beste ervaring? Kies dan voor alle cookies. Meer informatie vind je in onze cookie policy.