KPN ervaringen en reviews

KPN is dé leverancier van telecommunicatie- en IT-diensten in Nederland. Naast vaste en mobiele telefonie kun je bij KPN ook terecht voor internet, adsl, bellen en digitale televisie. Voor zakelijke klanten verzorgt KPN.com complete communicatie en IT-oplossingen. We staan voor een helder en eenvoudig aanbod aan de klant met een optimale service. Dit zie je terug in de vele diensten die we leveren, waarbij betrouwbaarheid en eenvoud bovenaan staan.


Adresgegevens

Website www.kpn.com

Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland
Afhalen mogelijk
 

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van KPN is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 4 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 7 op een schaal van 1 tot 10.

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 7 sterren

Jouw ervaring met KPN

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over KPN en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij KPN betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij KPN betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 4 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Onduidelijke website. Addertjes onder het gras moet je...

Bart op 22-5-2014
Onduidelijke website. Addertjes onder het gras moet je zelf achter komen (nadat je getekend hebt voor 2 jaar en vastzit in hun spinnenweb van plakkerige voorwaarden).

En als je dan contact hebt met de servicedesk dan kun je alleen je problemen oplossen door meer geld uit te geven of nog langer een abonnement af te nemen.

 
 
 
 

Contract Glasvezel Alles-in-1 pakket met installatie door monteur...

Bert op 13-6-2013
Contract Glasvezel Alles-in-1 pakket met installatie door monteur en met overname van vaste telefoon. 4 april 2013 alles-in-1 pakket bezorgd (niet compleet) 5 april gebeld dat het pakket niet compleet is. Wordt nagestuurd als monteur is geweest (hoe kan deze iets aansluiten wat er niet is)

26 april monteur komt, opent pakket en constateert dat het pakket niet compleet is, gaat bezig met zijn laptop en mobiele telefoon, gaat tussendoor nog naar andere klanten? Maar heeft vanaf 21.15 uur tot 18.30 uur nog niets uitgevoerd en gaat naar huis! Dus vrije dag voor niks genomen.

Service dienst gebeld, deze stuurt maandag 29-5 andere monteur (weer een vrije dag) ook deze constateert dat het pakket niet compleet is maar sluit wel alle kabels aan en 1 tv (contract 2 tv's) en internet, telefoon verbinding werkte niet want de servicedienst heeft de vaste telefoonnummers verwisseld, om dit te verhelpen zou 14 dagen duren? Na diverse telefoontjes en service medewerkers is op 1 mei de rest van het pakket gestuurd en de telefoon werd op 7 juni dus na 6 weken geactiveerd (hoezo 14 dagen?). Maar het abonnement en activeringskosten gingen wel op 26 april in? Dus wie nog zin in KPN heeft, wens ik veel sterkte toe, maar ik heb het contract direct beëindigd.

 
 
 
 

Bij klachten over een goede werking van interactieve...

Ruud van der Hoff op 1-4-2013
Bij klachten over een goede werking van interactieve TV moet je meerdere malen bellen/e-mailen/klachtbrieven verzenden/rappelleren. In dit tijdperk van diverse communicatiemogelijkheden moet dat toch echt beter kunnen. KPN is zeker niet de goedkoopste, daarom mag je meer verwachten van een dergelijke organisatie (A-merk).

 
 
 
 

Ik ben al tien tallen jaren bij de...

Simon op 16-2-2013
Ik ben al tien tallen jaren bij de KPN, ik heb alles van hen en ben dik tevreden.

 
 
 
 
Naar de Shop
 
Advertentie