vidaXL ervaringen en reviews

Op vidaXL.nl vind je een breed assortiment van scherp geprijsde producten voor in en om je huis. Het doel van vidaXL is het bedienen van consumenten met leuke en scherp geprijsde producten om het dagelijkse leven betaalbaar te maken. Dit wordt gerealiseerd middels directe afname bij de fabriek en verkoop via onze webwinkel. Wij sluiten de groothandel uit en kunnen zo onze producten tegen een extreem scherpe prijs aanbieden. Je wilt je bestelling snel in huis hebben? Na ontvangst van je betaling ontvang je de producten binnen 1-5 werkdagen.

Korting op je aankopen? Prijsvergelijk.nl heeft een speciale kortingscode voor vidaXL!


Adresgegevens

Website www.vidaxl.nl

Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland, België
Afhalen mogelijk
 

Keurmerk

vidaXL is aangesloten bij de Thuiswinkel organisatie. Voor u als consument betekent het Thuiswinkel Waarborg niet alleen dat  alle bij Thuiswinkel.org aangesloten bedrijven zich houden aan wet- en regelgeving. Maar ook aan de opgestelde gedragscodes van de vereniging. Meer informatie vind je op www.thuiswinkel.org

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 6 sterren

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van vidaXL is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 91 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 6 op een schaal van 1 tot 10.

Jouw ervaring met vidaXL

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over vidaXL en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij vidaXL betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij vidaXL betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 91 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Binnen 3 dagen leveren van een rol gaas was de bedoeling

Anoniem op 29-5-2019 - Ordernummer: 31101794687
Binnen 3 dagen leveren van een rol gaas was de bedoeling. 2 weken voor dat ik het nodig had besteld. Na een week wat nerveus geworden. Gebeld met een vriendelijke mevrouw. Ze ging het verzoek doen aan het magazijn om snel te versturen. Na een dag weer gebeld (flinke wachttijd). Dezelfde vriendelijke dame herinnerde mij nog. Ze zag een notitie dat het wel op voorraad was maar... Ze gingen het niet op tijd versturen? Ze heeft mijn order geannuleerd. Ik hoop binnen een week mijn geld terug te hebben, maar loop niet over van vertrouwen. De prijzen zijn aantrekkelijk bij deze club maar ik kijk voortaan wel een deur verder.

 
 
 
 

Ik heb 15-4 een ligbed besteld

Suzanne op 30-4-2019 - Ordernummer: 57800236-A - Gekocht: Vidaxl ligbed
Ik heb 15-4-2019 een ligbed besteld en zou binnen 3 dagen al bezorgd zijn. Toen kreeg ik woensdag 24-4 een bericht dat ie die dag binnen zou komen. Dus ben ik thuis gebleven nu dus 2 weken nadat ik hem besteld heb nog niks binnen. Kan ze telefonisch per mail of via chat niet bereiken. Ik wil mijn geld gewoon terug of deze week mijn ligstoel in goede orde ontvangen. Dit is zo jammer.

 
 
 
 

Ik ben zelfstandig en heb hier enkele meubels besteld

Yesmina Bouzaiani op 5-4-2019
Ik ben zelfstandig en heb hier enkele meubels besteld. Na herhaaldelijk te vragen voor de BTW terug te betalen komen ze altijd met een uitvlucht. We zullen je binnen 48 uur contacteren, jouw BTW nummer klopt niet, we zullen het doorgeven aan de financiële dienst. Niet kopen hier en al zeker niet als je zelfstandig bent.

 
 
 
 

Order niet geleverd, DPD kan niet helpen

Anoniem op 21-2-2019 - Ordernummer: 31101666851
Order niet geleverd. DPD kan niet helpen en verwijst maar VidaXL. Die zijn al 3 dagen telefonisch niet bereikbaar vanwege verbetering van de service? Volgens de automatische antwoorddienst. E-mail wordt niet op gereageerd.

 
 
 
 

Sprei gekocht zonder slopen

Marion op 25-6-2018
Sprei gekocht zonder slopen. Simpele vraag gesteld of ze die konden leveren maar kreeg een brief terug waarin ze vertelden niet op individuele vragen in te gaan. Simpel ja of nee was genoeg geweest.

 
 
 
 

Ik had een bed bij Bol.com van Vida XL besteld

Anoniem op 13-6-2018 - Ordernummer: 4641796590
Ik had een bed bij Bol.com van Vida XL besteld maar is niet compleet geleverd. Ben nu al een maand bezig om de missende onderdelen gestuurd te krijgen en tot heden nog niks geleverd gekregen! Het bed is al betaald en slaap nu noodgedwongen op de grond omdat ik geen geld heb voor een ander bed je moet allerlei formulieren invullen en vervolgends gebeurt er niks. Dat kan toch niet?

 
 
 
 

Een hangend toilet besteld voor de verbouwing

Dpg op 13-2-2018 - Ordernummer: 31101169634
Een hangend toilet besteld voor de verbouwing. Door uitloop van werkzaamheden systeem en toilet pas later kunnen laten plaatsen door de aannemer. Het hele systeem deugt van geen kanten, lekkage als gevolg en op geen enkele manier goed werkend te krijgen, zonder dat het lekt danwel de knoppen eraf vallen. Wat een slechte kwaliteit. Hebben een nieuwe toiletpot opgestuurd, welke na enige aanpassing aangesloten kon worden. Het systeem voor het ophangen moest door de aannemer met ijzerdraad vastgemaakt worden, anders kon het niet eens. Echt verschrikkelijk slechte kwaliteit.

Gevolg is dat ik een heel nieuw systeem kan gaan aanschaffen á raison van 300,- en daarbij nog nieuwe tegels moet kopen van de wand en de aannemer moet gaan betalen voor deze werkzaamheden. Dit alles omdat VidaXL zeer slechte kwaliteit heeft geleverd. Contact gehad met de klantenservice: Reactie: Een compensatie van 20 euro of vervangende onderdelen.

Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt en vind het ronduit schandalig dat je zulke waardeloze producten levert en vervolgens de klant laat barsten.

 
 
 
 

5 maanden geleden set van 4 tuinstoelen gekocht

Ruud op 12-10-2017 - Ordernummer: 4218735760019
5 maanden geleden set van 4 tuinstoelen gekocht. Binnen 4 maanden vallen 2 stoelen uit elkaar. Vidaxl kan/wil ze niet repareren of vervangen of de verkoop prijs vergoeden, ze willen deze stoelen wel vergoeden maar voor de helft wat ze gekost hebben maar aan een half set heb ik niks en kan ze ook niet bij kopen. Nu begint de derde stoel ook slecht te worden en zal binnen kort ook uit elkaar vallen voor deze stoel willen ze in het geheel geen vergoeding geven.

 
 
 
 

Eerste bestelling bij Vida en ook de laatste

Sonja Vercauteren op 12-9-2017 - Ordernummer: 0
Eerste bestelling bij Vida en ook de laatste. Tien dagen geleden een bed besteld voor mijn bejaarde moeder. Levering kwam te laat (ok, geen probleem), maar het geleverde was niet volledig: schroeven en bedframe ontbraken.

Dan de chatfunctie geprobeerd: lukte niet. Dan het telefoonnummer gebeld wat op website staat: geen verbinding. Dan de emailfunctie op de website geprobeerd: tijdelijk niet beschikbaar. Dan een boodschap geschreven op de Facebook pagina: hoera! Iemand deed de moeite om me te contacteren via messenger. De inhoud van de boodschap was: het 2e deel van je bestelling komt inderdaad later en mogelijks kan je je pakketje gaan ophalen in een Parcelshop (?!). Ten eerste, in België zijn geen Parcelshops. Ten tweede, hoe moet mijn bejaarde moeder zonder wagen een bedframe van 2m lang gaan ophalen? Met de bus? Of met haar rollator?

Toen had ik de eer een bericht te krijgen van de klantendienst waarin stond vermeld dat ik het pakket zélf kan opvolgen in de website van de koerier, en dat net mogelijk vandaag alsnog zou geleverd worden. Helaas... als ik het achtergebleven pakket opzoek, staat net nog steeds in het Vida magazijn en is net zelfs nog niet onderweg. Wat een lachwekkend bedrijf, met vreselijke service.

 
 
 
 

In 2014 een 13-delige tuinset gekocht

Carmen op 2-6-2017 - Ordernummer: 41752 - Gekocht: Tuinset 13-delig Ratan
In 2014 een 13-delige tuinset gekocht. Binnen een jaar zaten er al roestplekken op de tegels, en hebben we er noodgedwongen grastapijtjes onder moeten leggen. Na 3 zomers gebruiken (12 maanden!), want de rest van de tijd heeft het afgedekt gestaan, is het kuis verrot. Als je op de ratan drukt komt de gruis erdoor. De poten bungelen eronder, metaal is finaal doorgerot en geroest. Een duw op een tafel of stoel en de boel stort in. Kan zo naar de vuilstort.

Een nette mail met duidelijke foto's gestuurd. Helaas, de 2 jaar garantie zijn voorbij, de centen zijn binnen. Ze konden niets voor mij doen. Dus ik stuur op de vidaXL een slechte recensie. De klantenservice reageert (nu openlijk) heel begripvol ik mag contact opnemen want zij willen het toch nog netjes afhandelen. Nou wij zijn een klein weekje verder. Ik heb wederom foto's gestuurd. Van mijn tuintegels die verziekt zijn van de doorgeroeste poten en stoelen. En heb ze wederom uitgenodigd het zelf te komen bekijken. Maar dat willen ze niet.

Ze komen met dezelfde conclusie, het valt buiten de garantie. Maar dat wisten we toch al?! Maar dat grote bedrijf is zo galant dat ze mij wel willen compenseren. Op mijn verzoek mijn tegels roestvrij te maken en de bak roest naar het grof vuil te brengen konden ze niet in gaan. Zij vinden een voucher van 30,- meer dan voldoende. Of ik die accepteer. Nee! Die mogen ze houden. En ze hadden beter helemaal niet meer kunnen reageren want ze hebben zichzelf alleen meer ten schande gemaakt. Dus VidaXL, kijk of je je voucher van 30,- ergers in kan inwisselen en koop er wat fatsoenlijks voor.

 
 
 
 

De eerste maal iets besteld

Eddy op 20-12-2016 - Ordernummer: 3110946033
De eerste maal iets besteld. Artikel terug gestuurd omdat het niet voldeed. Was mijn eigen schuld, want op de site stonden wel de juiste gegevens. Email gestuurd dat ik het pakje had geretourneerd, en half uur later al antwoord, dat de terug boeking binnen enkele dagen op mijn rekening zou staan.
Binnen de twee dagen was het geld gestort. Ik vind het heel netjes en snel opgelost, en geef daarom 5 sterren voor service. Ik zal daar in de toekomst nog bestellen.

 
 
 
 

Nog steeds geen terugbetaling gehad

Evy op 13-12-2016 - Ordernummer: #3110942558 - Gekocht: Paspop
Nog steeds geen terugbetaling gehad van niet geleverde bestelling. Helemaal niet tevreden over klantenservice! bestelling gedaan en betaald 10 dagen geleden bijna, er was een klein foutje met mijn adres (het land zou per ongelijk verkeerd ingegeven zijn) hierdoor werd bestelling even geannuleerd maar ik had hem wel betaald, ik heb hier over gemaild, ze zouden mij het binnen de twee dagen terug storten, of mijn bestelling toch nog opsturen.

Ondertussen zijn we bijna 10 dagen verder en heb ik al 4 keer van Vidaxl een mail gehad dat ik moet betalen. Dus 4 keer ondertussen alles terug moeten uitleggen want ze zijn precies niet op de hoogte van niets ze sturen mij ondertussen al 4 keer dezelfde mail dat ik niet heb betaald, en elke keer opnieuw sturen ze mij dat het opgelost zou worden dat ik het terug gestort zou krijgen. 24 uur later ontvang ik weer dezelfde mail van hun! dit vind ik echt niet kunnen!

Ze beloven je elke keer het op te lossen maar beginnen dan steeds terug opnieuw over dat de fout bij mij ligt wat niet is want mijn betaling is al lang gedaan! Echt niet okay! dus als je iets besteld, je ontvangt je bestelling niet en krijgt nog niet eens je geld terug gestuurd! beloven dingen die ze niet doen, ik hoop dat mijn probleem nog opgelost word maar ben het ondertussen wel beu.

 
 
 
 

Mis een goede monage beschrijving

José op 19-6-2016 - Ordernummer: 3110831157 - Gekocht: Aluminium broeikas
Mis een goede monage beschrijving van de kas. Verschillende onderdelen staan wel genummerd maar komen niet terug in de beschrijving van de montage. Ben nu druk bezig Youtube filmpjes op te zoeken hoe het moet, dat zou eigenlijk niet zou nodig moeten zijn.

 
 
 
 

Er ontbreken meerdere onderdelen van mijn schommelbank

Anoniem op 13-6-2016 - Ordernummer: 8758955500 - Gekocht: Madison schommelbank
Er ontbreken meerdere onderdelen van mijn schommelbank Madison paviljoen. Daarnaast is het zeer inferieur product. Slecht afgewerkt, boorgaten passen niet op elkaar. Meerdere keren contact opgenomen met de klantenservice. Elke keer toezegging dat de ontbrekende onderdelen opgestuurd worden, maar nog steeds niks ontvangen. Geen tegemoetkoming omdat het een slecht afgewerkt product is. Klachten worden niet in behandeling genomen en beantwoord met een standaard mail.

 
 
 
 

Mijn eerste en laatste ervaring met VidaXL

Everwijn Overberg op 10-6-2016 - Ordernummer: ORD353877
Mijn eerste en laatste ervaring met VidaXL. Via Neckermann een leren zwarte 3-zits bank besteld op 6 juni jl, wordt het ding op 8 juli geleverd, ontbreekt de helft. Neckermann gebeld en vandaag pas krijg ik een mail van Vida met het verzoek de labels te fotograferen zodat ze kunnen zien wat er is mis gegaan. Zo gezegd zo gedaan en gelijk hun helpdesk gebeld. Daar een kwartier in de wacht gestaan, om een mevrouw aan de lijn te krijgen die me eerst wil afstrijden dat ik niet alles geleverd heb gekregen, en vervolgens een productlijst toestuurt waarin ik moet aangeven wat ik mis. Waarna als ik geluk heb ik de spullen na 5 werkdagen geleverd krijg. In totaal zit ik dus 2 weken met een bank die ik niet eens kan gebruiken! Dat is onacceptabel.

Bij verdere inspectie blijkt het onderstel wat ik wel geleverd heb gekregen ook nog eens beschadigd te zijn (waardeloos leer dus), waarna ik de handdoek in de ring heb gegooid en een retour via Neckermann heb laten aanmaken. Gelukkig zit ik nog in de zicht termijn van 14 dagen. Voor de goede orde Neckermann treft hierin geen enkele blaam. Het is VidaXL die fout op fout stapelt en voor een boel ongemak zorgt. Conclusie de vreugde van de lage prijs weegt niet op tegen de ellende van de incomplete producten en slechte kwaliteit.

 
 
 
 
Naar de Shop
 

Andere consumenten kochten hier onderstaande producten


Advertentie