vidaXL ervaringen en reviews

Op vidaXL.nl vind je een breed assortiment van scherp geprijsde producten voor in en om je huis. Het doel van vidaXL is het bedienen van consumenten met leuke en scherp geprijsde producten om het dagelijkse leven betaalbaar te maken. Dit wordt gerealiseerd middels directe afname bij de fabriek en verkoop via onze webwinkel. Wij sluiten de groothandel uit en kunnen zo onze producten tegen een extreem scherpe prijs aanbieden. Je wilt je bestelling snel in huis hebben? Na ontvangst van je betaling ontvang je de producten binnen 1-5 werkdagen.

Korting op je aankopen? Prijsvergelijk.nl heeft een speciale kortingscode voor vidaXL!


Adresgegevens

Website www.vidaxl.nl

Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland, BelgiŽ
Afhalen mogelijk
 

Keurmerk

vidaXL is aangesloten bij de Thuiswinkel organisatie. Voor u als consument betekent het Thuiswinkel Waarborg niet alleen dat† alle bij Thuiswinkel.org aangesloten bedrijven†zich houden aan†wet- en regelgeving. Maar ook†aan de opgestelde gedragscodes†van†de vereniging. Meer informatie vind je op www.thuiswinkel.org

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 6 sterren

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van vidaXL is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 97 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 6 op een schaal van 1 tot 10.

Jouw ervaring met vidaXL

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over vidaXL en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij vidaXL betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij vidaXL betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 97 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Waardeloze rommel verkopen ze

Joke op 16-8-2019 - Ordernummer: 4912578700 - Gekocht: Tuinstoelen
Waardeloze rommel verkopen ze heb 4 tuinstoelen gekocht, die binnen een paar maanden uit elkaar liggen, heb gevraagd of deze omgeruild kunnen worden voor 2 goede Hartman stoelen. Service 0,0. na 10 mails die ik geschreven heb zijn we er niet uitgekomen. ze willen alleen de stoelen omruilen voor eenzelfde set. dat hoeft van mij niet want het is de slechtste kwaliteit die ik ooi gehad heb. Jammer dat Bol.com met dit bedrijf in zee is gegaan, daar ben ik namelijk wel tevreden over. Helaas kunnen die nu niets voor mij betekenen.

 
 
 
 

Op 19 mei heb ik een speelhuis met schommels besteld

Ariane op 25-7-2019
Op 19 mei heb ik een speelhuis met schommels en glijbaan besteld. Op 20 juni was het nog steeds niet geleverd, na verschillende mails waarop vage antwoorden kwamen heb ik een review geschreven. Op 21 juni kreeg ik telefoon met de boodschap dat het speelhuis bij verzending verloren gegaan was. Ik kreeg de keuze om mijn geld terug te krijgen of om het speelhuis opnieuw te bestellen. Ik heb dan het speelhuis opnieuw laten bestellen. Het speelhuis zou zeker binnen de 10 dagen geleverd worden... waarschijnlijk sneller.

Uiteindelijk kreeg ik telefoon dat het speelhuis 3 juli geleverd zou worden, dus na 12 dagen. Dus, hele dag voor thuis gebleven om dan een levering van een kleine doos met enkel twee schommels en wat vijzen te ontvangen. Ik heb dan een mail gestuurd om te vragen waar de rest van de bestelling blijft. Hierop heb ik geen antwoord ontvangen. Dus, samengevat: 19 mei besteld, 7 juli, 49 dagen later, nog steeds geen speelhuis.

Ondertussen heb ik in de week na mijn review contact gehad met Vidaxl: ze zouden de bestelling annuleren en mijn geld terugstorten. Ik had een compensatie van 100 euro voor het ongemak ontvangen. Deze zou verrekend worden tenzij ik een positieve review zou schrijven. Ik heb dat geweigerd. Ondertussen zijn we weeral drie weken verder en heb ik mijn geld nog steeds niet terug op de rekening ontvangen. Op mijn reminders krijg ik geen antwoord.

 
 
 
 

Zeer slechte service

Angelien op 18-7-2019
Zeer slechte service, met name als ze een van de onderdelen kapot leveren. Slot van gloednieuwe poort kapot. Na contact 2 opties: 1. aangeven in een door vida gestuurde link wat kapot is. Resultaat: wat kapot is staat niet in deze link. Optje 2. Je krijgt 12 Euro terug terwijl ik ondertussen al ergens anders een nieuw slot heb moeten kopen voor 35 Euro. Voor 12 euro krijg je namelijk nergens een goed slot. Resultaat is dus dat ik een product ontvangen heb dat kapot was, maar wel de volle 100% heb moeten betalen en om het in orde te krijgen nog eens extra geld kwijt ben. Fijne klantenservice... maar niet meer voor mij. Dus let op als onderdelen kapot zijn of niet goed functioneren.

 
 
 
 

ik heb een FecaliŽnvermaler / Sanibroyeur gekocht

Hsns Cevee op 16-7-2019 - Ordernummer: 31101714112 - Gekocht: Saniebroyeur
ik heb een FecaliŽnvermaler / Sanibroyeur gekocht. Na aansluiten werkte het niet, water word niet weggepompt. Na een hoop heen en weer ge-email krijg ik geen gepaste antwoord waarom het niet werkt. Wat betreft garantie? Dat is alleen als het nog niet is aangesloten. Als je het niet aansluit kan je nooit weten of het werkt.

 
 
 
 

Hele slechte service en garantie

Anoniem op 10-7-2019 - Ordernummer: 1515543979771470 - Gekocht: Zweefparasol
Hele slechte service en garantie. Binnen 3 maanden zweefparasol defect geen geld terug, geen nieuwe, geen alternatief.

 
 
 
 

Een bureau besteld met een levertijd van 4 dagen

Naomi op 24-6-2019
Een bureau besteld met een levertijd van 4 dagen. Helaas niks ontvangen. Krijg met geen mogelijkheid contact met VidaXL. Op de mail wordt niet gereageerd. Als ik bel krijg ik geen medewerker aan de lijn. De chat wordt telkens afgebroken, omdat er niemand is om mij te woord te staan. Ik ben mijn geld denk ik kwijt waar ik enorm van baal!

 
 
 
 

Binnen 3 dagen leveren van een rol gaas was de bedoeling

Anoniem op 29-5-2019 - Ordernummer: 31101794687
Binnen 3 dagen leveren van een rol gaas was de bedoeling. 2 weken voor dat ik het nodig had besteld. Na een week wat nerveus geworden. Gebeld met een vriendelijke mevrouw. Ze ging het verzoek doen aan het magazijn om snel te versturen. Na een dag weer gebeld (flinke wachttijd). Dezelfde vriendelijke dame herinnerde mij nog. Ze zag een notitie dat het wel op voorraad was maar... Ze gingen het niet op tijd versturen? Ze heeft mijn order geannuleerd. Ik hoop binnen een week mijn geld terug te hebben, maar loop niet over van vertrouwen. De prijzen zijn aantrekkelijk bij deze club maar ik kijk voortaan wel een deur verder.

 
 
 
 

Ik heb 15-4 een ligbed besteld

Suzanne op 30-4-2019 - Ordernummer: 57800236-A - Gekocht: Vidaxl ligbed
Ik heb 15-4-2019 een ligbed besteld en zou binnen 3 dagen al bezorgd zijn. Toen kreeg ik woensdag 24-4 een bericht dat ie die dag binnen zou komen. Dus ben ik thuis gebleven nu dus 2 weken nadat ik hem besteld heb nog niks binnen. Kan ze telefonisch per mail of via chat niet bereiken. Ik wil mijn geld gewoon terug of deze week mijn ligstoel in goede orde ontvangen. Dit is zo jammer.

 
 
 
 

Ik ben zelfstandig en heb hier enkele meubels besteld

Yesmina Bouzaiani op 5-4-2019
Ik ben zelfstandig en heb hier enkele meubels besteld. Na herhaaldelijk te vragen voor de BTW terug te betalen komen ze altijd met een uitvlucht. We zullen je binnen 48 uur contacteren, jouw BTW nummer klopt niet, we zullen het doorgeven aan de financiŽle dienst. Niet kopen hier en al zeker niet als je zelfstandig bent.

 
 
 
 

Order niet geleverd, DPD kan niet helpen

Anoniem op 21-2-2019 - Ordernummer: 31101666851
Order niet geleverd. DPD kan niet helpen en verwijst maar VidaXL. Die zijn al 3 dagen telefonisch niet bereikbaar vanwege verbetering van de service? Volgens de automatische antwoorddienst. E-mail wordt niet op gereageerd.

 
 
 
 

Sprei gekocht zonder slopen

Marion op 25-6-2018
Sprei gekocht zonder slopen. Simpele vraag gesteld of ze die konden leveren maar kreeg een brief terug waarin ze vertelden niet op individuele vragen in te gaan. Simpel ja of nee was genoeg geweest.

 
 
 
 

Ik had een bed bij Bol.com van Vida XL besteld

Anoniem op 13-6-2018 - Ordernummer: 4641796590
Ik had een bed bij Bol.com van Vida XL besteld maar is niet compleet geleverd. Ben nu al een maand bezig om de missende onderdelen gestuurd te krijgen en tot heden nog niks geleverd gekregen! Het bed is al betaald en slaap nu noodgedwongen op de grond omdat ik geen geld heb voor een ander bed je moet allerlei formulieren invullen en vervolgends gebeurt er niks. Dat kan toch niet?

 
 
 
 

Een hangend toilet besteld voor de verbouwing

Dpg op 13-2-2018 - Ordernummer: 31101169634
Een hangend toilet besteld voor de verbouwing. Door uitloop van werkzaamheden systeem en toilet pas later kunnen laten plaatsen door de aannemer. Het hele systeem deugt van geen kanten, lekkage als gevolg en op geen enkele manier goed werkend te krijgen, zonder dat het lekt danwel de knoppen eraf vallen. Wat een slechte kwaliteit. Hebben een nieuwe toiletpot opgestuurd, welke na enige aanpassing aangesloten kon worden. Het systeem voor het ophangen moest door de aannemer met ijzerdraad vastgemaakt worden, anders kon het niet eens. Echt verschrikkelijk slechte kwaliteit.

Gevolg is dat ik een heel nieuw systeem kan gaan aanschaffen Š raison van 300,- en daarbij nog nieuwe tegels moet kopen van de wand en de aannemer moet gaan betalen voor deze werkzaamheden. Dit alles omdat VidaXL zeer slechte kwaliteit heeft geleverd. Contact gehad met de klantenservice: Reactie: Een compensatie van 20 euro of vervangende onderdelen.

Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt en vind het ronduit schandalig dat je zulke waardeloze producten levert en vervolgens de klant laat barsten.

 
 
 
 

5 maanden geleden set van 4 tuinstoelen gekocht

Ruud op 12-10-2017 - Ordernummer: 4218735760019
5 maanden geleden set van 4 tuinstoelen gekocht. Binnen 4 maanden vallen 2 stoelen uit elkaar. Vidaxl kan/wil ze niet repareren of vervangen of de verkoop prijs vergoeden, ze willen deze stoelen wel vergoeden maar voor de helft wat ze gekost hebben maar aan een half set heb ik niks en kan ze ook niet bij kopen. Nu begint de derde stoel ook slecht te worden en zal binnen kort ook uit elkaar vallen voor deze stoel willen ze in het geheel geen vergoeding geven.

 
 
 
 

Eerste bestelling bij Vida en ook de laatste

Sonja Vercauteren op 12-9-2017 - Ordernummer: 0
Eerste bestelling bij Vida en ook de laatste. Tien dagen geleden een bed besteld voor mijn bejaarde moeder. Levering kwam te laat (ok, geen probleem), maar het geleverde was niet volledig: schroeven en bedframe ontbraken.

Dan de chatfunctie geprobeerd: lukte niet. Dan het telefoonnummer gebeld wat op website staat: geen verbinding. Dan de emailfunctie op de website geprobeerd: tijdelijk niet beschikbaar. Dan een boodschap geschreven op de Facebook pagina: hoera! Iemand deed de moeite om me te contacteren via messenger. De inhoud van de boodschap was: het 2e deel van je bestelling komt inderdaad later en mogelijks kan je je pakketje gaan ophalen in een Parcelshop (?!). Ten eerste, in BelgiŽ zijn geen Parcelshops. Ten tweede, hoe moet mijn bejaarde moeder zonder wagen een bedframe van 2m lang gaan ophalen? Met de bus? Of met haar rollator?

Toen had ik de eer een bericht te krijgen van de klantendienst waarin stond vermeld dat ik het pakket zťlf kan opvolgen in de website van de koerier, en dat net mogelijk vandaag alsnog zou geleverd worden. Helaas... als ik het achtergebleven pakket opzoek, staat net nog steeds in het Vida magazijn en is net zelfs nog niet onderweg. Wat een lachwekkend bedrijf, met vreselijke service.

 
 
 
 
Naar de Shop
 

Andere consumenten kochten hier onderstaande producten


Advertentie