Youfone ervaringen en reviews

Bij Youfone vind je goedkope Sim-only abonnementen. Wij concentreren ons op
voordelige tarieven en een hoge service voor onze klanten, welke hierdoor voordelig kunnen bellen, SMS en mobiel internetten. Youfone biedt verschillende bundels aan, voor zowel nationaal als internationaal bellen. Aan het eind van iedere maand ontvang je een overzichtelijke en transparante rekening, zo weet je precies waarvoor je betaalt. Youfone maakt gebruik van het betrouwbare netwerk van KPN, waardoor je een optimale dekking hebt.


Adresgegevens

Website www.youfone.nl

Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland
Afhalen mogelijk
 

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van Youfone is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 1 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 2 op een schaal van 1 tot 10.

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 2 sterren

Jouw ervaring met Youfone

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Youfone en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Youfone betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Youfone betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 1 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Ive been lied when contracted home internet servic

Octav op 16-10-2018 - Gekocht: tv internet sim 4g
Ive been lied when contracted home internet service that the service would be delivered in two weeks. After 2 weeks of waiting I made a call and they told me they never said that since the waiting time is one month. I also contracted mobile phone subscription that I dont know how instead of a period of one year I ended up with two years of contract. During the waiting period of my home internet access, Ive used the mobile data. I havent been notified that first month is not a complete month so even if I was careful with data consumption I had no idea that in fact I should go lower that month, so for 2 subscriptions I went over the ceiling with 500MB for one and 900MB for the second.

My current invoice is now over 200EURO because few hundred MB of internet over whats provided by my subscription. The EXTRA charge is more than 100EURO per GB. So everybody should be aware of what bad surprises this provider is preparing for their clients. I called the call center to complain on this matter, keeping calm during the entire discussion, but Ive been threatened that if I dont pay they will end my contract and invoice all the remaining 2 years of contract. I was absolutely astonished. I didnt expect that. Im a regular client not an enemy. I started counting the days when I could be able to end my contract without being fined for that. The internet will end in one year and mobile sim in two years, so Im already counting. I wont stay not even one day after the limit. IM A CLIENT NOT AN ENEMY.

 
 
 
 
Naar de Shop
 

Andere consumenten kochten hier onderstaande producten


Advertentie