Zavvi ervaringen en reviews

Zavvi geniet al jaren internationale bekendheid en is onderdeel van één van de UK?s grootste on-line retailers The Hut Group. Zavvi heeft bewezen succes in Europa in de verkoop van een breed assortiment producten tegen ongelooflijke prijzen.

Ons assortiment bevat de nieuwste en beste muziek, films, games en technologiegerelateerde producten en is bovendien uitgebreid met nieuwe lijnen zoals mode, sport, speelgoed en cadeauartikelen. Onze klanten profiteren regelmatig van speciale aanbiedingen, prijsvragen en andere acties en kunnen tevens nieuwe releases reserveren.

Korting op je aankopen? Prijsvergelijk.nl heeft een speciale kortingscode voor Zavvi!


Adresgegevens

Website www.zavvi.nl

Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland, België, Europa
Afhalen mogelijk
 

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van Zavvi is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 72 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 4 op een schaal van 1 tot 10.

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 4 sterren

Jouw ervaring met Zavvi

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Zavvi en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Zavvi betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Zavvi betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 72 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Levering erg traag

Anja Zuidland op 29-4-2019
Levering erg traag. Mn taart werd daardoor een domper omdat ik de queenpops daardoor niet op de taart kon zetten.

 
 
 
 

Ik heb weken geleden een DVD besteld

Anoniem op 13-12-2018 - Ordernummer: 14619214 - Gekocht: DVD Lion King
Ik heb weken geleden een DVD besteld. Deze is nog steeds niet geleverd. Reactie op mijn mail krijg ik ook niet.

 
 
 
 

Een aantal maanden geleden had ik een collectible besteld

Anoniem op 11-10-2018 - Ordernummer: 151521
Een aantal maanden geleden had ik een collectible besteld op hun website. Ongeveer 3 maanden geleden ontving ik een e-mail met daarin de boodschap dat het product onderweg was en over ongeveer een maand zou worden bezorgd. Daarnaast werd er vermeld dat het langer kon gaan duren en dat ik pas na 20 dagen contact met hun kon opnemen.

Twee maanden (na de beoogde bezorgdatum) later heb ik contact met ze opgenomen. Daarbij kreeg ik de volgende reactie:

We operate on a 40 day policy in which we ask you to please contact us to let us know that your order has not arrived. As it has now been over 40 days, since your order was sent, we cannot trace this item and are unable to offer you a refund or replacement. We are very sorry for any inconvenience or disappointment caused by this.

Zeer waarschijnlijk een partij die in grijs gebied opereert. Zou hier niet bestellen, want deze policy waar zij het over hebben is nergens gecommuniceerd. Daarnaast werd er gesuggereerd dat deze 40 dagen ingaat vanaf het moment dat de mail was verstuurd. Echter de beoogde bezorg datum die gecommuniceerd werd in deze mail was al 30 - 45 dagen daarna. Dit tezamen met de 20 dagen wachttijd, betekent dat je altijd het risico draagt wanneer het product niet aankomt.

 
 
 
 

Super goede prijzen

Mark Vries op 3-10-2018
Super goede prijzen, goedkoper dan dat ik op andere sites kan vinden. Levering duurt meestal wel een week maar dat is het meer dan waard.

 
 
 
 

Kan artikelen niet terug sturen die niet aan verwachting voldoen

doeke brouwer op 30-8-2018 - Ordernummer: Bestelnummer: 13452
Erg kinderlijk bedrijf. Bij ieder gerenormeerd bedrijf kun je artikelen terugsturen die niet aan je verwachting voldoen
ook hier enkel in de hand vastgehouden. Nu willen ze geen retourbon maken omdat het pakket geopend is. Compleet uit de tijd. Jammer ik zal nooit meer iets kopen.

 
 
 
 

Mijn ervaring met Zavvi is prima

Juan op 16-8-2018 - Ordernummer: 133639736 - Gekocht: Xbox Cities Skylines
Ik lees veel negatieve ervaringen over Zavvi maar mijn eigen ervaring is juist prima. Natuurlijk, je weet dat het iets langer duurt voordat je de bestelling in huis hebt maar dat geven ze ook duidelijk aan. Mijn Xbox game was er binnen 5 werkdagen zoals beloofd, tegen een prijs die een stuk lager was dan elders hier in Nederland. Dus ik ben tevreden!

 
 
 
 

Zavvi verzend moedwillig geplaatste orders zonder track en trace

Ray op 29-5-2018 - Ordernummer: 127131524 - Gekocht: Dynasty dvd box
Zavvi verzend moedwillig geplaatste orders met track en trace zonder track en trace! Het probleem is dat als er een order wordt geplaatst MET track en trace (8,49 euro), de zending doodleuk wordt verzonden zonder track en trace (1,49 euro). Mooie winstpakker van 7,00 euro voor Zavvi. Als de klantenservice er op wordt geattendeerd wordt er een standaardmail verzonden dat er niet is betaald voor zending met track en trace. Slapen ze bij de financiele afwikkeling? Moet ik nu echt een printscreen van mijn overboeking sturen? Inmiddels zijn we al weer ruim een week aan het mailen en nog steeds wordt er door Zavvi niets opgelost.

 
 
 
 

Ik had een trui besteld bij Zavvi

David op 9-12-2017
Ik had een trui besteld en hier werd al ruim de tijd voor genomen om te leveren, oké kan gebeuren. Na ongeveer een week had ik echter nog niets gehoord (behalve nieuwsbrieven), dus nam ik contact op met Zavvi. Oeps, niet goed gegaan en er is nu geen order bekend, gaan we regelen.

Weer bijna week later, nog niets bekend en de status zegt ook 0,0. Contact opgenomen en gevraagd om een concrete leverdatum, maar ook dit bleek onmogelijk. Kreeg een mail vol spelfouten en via Google kwam ik erachter dat anderen exact dezelfde mail op dezelfde dag hebben gekregen. Order annuleren bleek ook al niet te kunnen, omdat het systeem dacht dat ik 0 truien had besteld. Via mail alsnog annulering aangevraagd, benieuwd of en wanneer ik geld terug zie!

 
 
 
 

Bestelling gedaan bestaande uit 2 artikelen

Lilian de Vries op 6-11-2017 - Ordernummer: 107358158
Bestelling gedaan bestaande uit 2 artikelen. Alles direct per Ideal betaald. Na 1 dag kreeg ik verzendbevestiging voor 1 product. Na een week kreeg ik plotseling een mailtje dat een betalingsproblemen waren voor het andere product en dat ze daarom die bestelling geannuleerd hebben. Ondanks verschillende aangeleverde bewijzen dat de volledige bestelling al betaald was, bleven ze volhouden dat ze de betaling voor dat artikel niet afgeschreven hadden. Ik kan fluiten naar het artikel en het geld.

 
 
 
 

Verzending duurt heel lang

Anoniem op 27-6-2017 - Ordernummer: 97434125
Verzending duurt heel lang en de informatie over de producten kloppen niet. Ik heb 4 uhd blu-ray gekocht worden pas over 2 dagen verzonden, dus heb het meteen willen annuleren maar dit lukt niet want ze hebben zogenaamd al 1 artikel verstuurd
terwijl ze zelf aangeven dat alle artikelen pas over 2 dagen worden verzonden. Maar via de site kan je het niet annuleren hebben ze zo in elkaar gezet. Nu moet je een brief sturen ergens in de UK. Tegen deze tijd zijn de producten al verstuurd waardoor je ze terug moet sturen. Kosten voor jezelf en ze houden nog eens 15% van de bestelling in.

 
 
 
 

Zetten verkeerde info op hun website

Anoniem op 16-6-2017 - Ordernummer: 96185972
Zetten verkeerde info op hun website en als je dan gekocht hebt moet je een heel traject door om je geld terug te krijgen (als je het al terug krijgt). Na de klacht veranderen ze snel de info op de website en als je geen screenprint hebt dan zeggen ze dat het de fout van de klant is en floep weg is je geld (heel trustpilot staat vol met deze klachten).

Trouwens ze doen alsof ze een Nederlandse site zijn maar je besteld uit Engeland dus oppassen mensen want je hebt helemaal geen rechten als je met Ideal betaald , dus als je besteld betaal met Paypal en haal bij een fout meteen je geld terug bij deze vage webshop. Neem dan meteen een screenprint anders heb je geen bewijs.

 
 
 
 

Zavvi presenteert zich volledig in het Nederlands

Anoniem op 2-5-2017 - Ordernummer: 92918435
Zavvi presenteert zich volledig in het Nederlands met beschrijvingen, reclame en email. Maar je moet gaan zoeken dat de film (in dit geval dure 4k blurays) niet eens ondertiteld is in het Nederlands.

Moet je goed in de omschrijving kijken is dan achteraf het verhaal. Het is een belangrijk onderdeel, zet dat dan direct in de hoofdomschrijving en niet in kleine letters op een andere pagina als je je zo Nederlands presenteert. Dit heet bij mij gewoon misleiding. Terugsturen is helaas kostbaar en gedoe, dus gewoon je geld kwijt.

 
 
 
 

Dezelfde klachten als vele van mijn voorgangers

Hans op 13-12-2016 - Ordernummer: 81467933 - Gekocht: Funko
Dezelfde klachten als vele van mijn voorgangers. In de middeleeuwen kwamen pakketjes eerder aan. Wacht nu al drie weken op een Sinterklaascadeau. Op 24-11 besteld en je wordt voorgehouden dat het op 2-12 wordt geleverd. Komt omdat het dus een buitenlands bedrijf is... nu nog paar dagen wachten en dan maar weer mailen (moet drie weken wachten).

 
 
 
 

Een paar maanden geleden heb ik een Zbox...

Anoniem op 8-12-2016 - Ordernummer: 71391134
Een paar maanden geleden heb ik een Zbox abonnement gekocht bij Zavvi. Het idee vond ik wel leuk en toen was er de actie dat je een gratis Zbox kreeg bij het afnemen van een jaar abonnement. Eenmaal gekocht, gaf Zavvi niet thuis en gaf aan dat de gratis-zbox-actie niet bestaat.

Het probleem werd ergens toen maand-boxen niet werden bezorgd. Hier wordt niet over gecommuniceerd. Als klant moet je dit zelf in de gaten houden en blijkbaar binnen 40 dagen reageren. Bezorging vanuit Engeland naar Nederland duurt vaak een paar weken, dus over dit termijn ga je al snel heen. Zboxen worden niet na bezorgd. Wel kan je eventueel geld terug krijgen, mits je dit op tijd aangeeft.

Ik vind het een slechte gang van zaken. Goede winkel als je losse items koopt. Deze worden vaak wel geleverd, maar mijn ervaring met het abonnement Zbox is op zijn zachts gezegd waardeloos. De boxen zelf zijn over het algemeen wel de moeite waard, als je ze krijgt.

 
 
 
 

Nederlandse site product op voorraad

Jantje op 15-8-2016
Nederlandse site, product op voorraad bijna een maand bezorgtijd. Echt belachelijk. Moet je blijkbaar eerst alles doorzoeken en lezen om te ontdekken dat ze wel een richtlijn hebben van binnen 5 dagen bezorgen (vind ik al lang) maar dat ze zichzelf 21 werkdagen geven, als het product op voorraad is. Kan ook niet 2 dagen later annuleren (moest het binnen 1,5 week hebben voor de verjaardag van mijn dochter) want het is al verzonden.

 
 
 
 
Naar de Shop
 

Andere consumenten kochten hier onderstaande producten


Advertentie