Zavvi ervaringen & reviews

Zavvi geniet al jaren internationale bekendheid en is onderdeel van één van de UK’s grootste on-line retailers The Hut Group. Zavvi heeft bewezen succes in Europa in de verkoop van een breed assortiment producten tegen ongelooflijke prijzen. Ons assortiment bevat de nieuwste en beste muziek, films, games en technologie gerelateerde producten en is bovendien uitgebreid met nieuwe lijnen zoals mode, sport, speelgoed en cadeauartikelen. Onze klanten profiteren regelmatig van speciale aanbiedingen, prijsvragen en andere acties en kunnen tevens nieuwe releases reserveren.

Is Zavvi betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten

Prijsvergelijk toont je de laatste 20 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Zavvi betrouwbaar? De beoordeling is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 73 andere consumenten. De gemiddelde score is een 4 op een schaal van 1 tot 10.

Ik probeer ze al een ruime week te bereiken

Geschreven op 2 december 2019

Ik probeer ze al een ruime week te bereiken. 2 shirts besteld. Maar tot op heden nog steeds niet verzonden. Wel een heleboel reclame berichten van ze gekregen. Als je ze een bericht, mail of Facebook bericht stuurt, word je afgescheept met een automatisch antwoord. Ik hoop dat de shirts nog komen...

Levering erg traag

Geschreven op 29 april 2019

Levering erg traag. Mn taart werd daardoor een domper omdat ik de queenpops daardoor niet op de taart kon zetten.

Ik heb weken geleden een DVD besteld

Geschreven op 13 december 2018

Ik heb weken geleden een DVD besteld. Deze is nog steeds niet geleverd. Reactie op mijn mail krijg ik ook niet.

Een aantal maanden geleden had ik een collectible besteld

Geschreven op 11 oktober 2018

Een aantal maanden geleden had ik een collectible besteld op hun website. Ongeveer 3 maanden geleden ontving ik een e-mail met daarin de boodschap dat het product onderweg was en over ongeveer een maand zou worden bezorgd. Daarnaast werd er vermeld dat het langer kon gaan duren en dat ik pas na 20 dagen contact met hun kon opnemen.

Twee maanden (na de beoogde bezorgdatum) later heb ik contact met ze opgenomen. Daarbij kreeg ik de volgende reactie:

We operate on a 40 day policy in which we ask you to please contact us to let us know that your order has not arrived. As it has now been over 40 days, since your order was sent, we cannot trace this item and are unable to offer you a refund or replacement. We are very sorry for any inconvenience or disappointment caused by this.

Zeer waarschijnlijk een partij die in grijs gebied opereert. Zou hier niet bestellen, want deze policy waar zij het over hebben is nergens gecommuniceerd. Daarnaast werd er gesuggereerd dat deze 40 dagen ingaat vanaf het moment dat de mail was verstuurd. Echter de beoogde bezorg datum die gecommuniceerd werd in deze mail was al 30 - 45 dagen daarna. Dit tezamen met de 20 dagen wachttijd, betekent dat je altijd het risico draagt wanneer het product niet aankomt.

Super goede prijzen

Geschreven op 3 oktober 2018

Super goede prijzen, goedkoper dan dat ik op andere sites kan vinden. Levering duurt meestal wel een week maar dat is het meer dan waard.

Kan artikelen niet terug sturen die niet aan verwachting voldoen

Geschreven op 30 augustus 2018

Erg kinderlijk bedrijf. Bij ieder gerenormeerd bedrijf kun je artikelen terugsturen die niet aan je verwachting voldoen
ook hier enkel in de hand vastgehouden. Nu willen ze geen retourbon maken omdat het pakket geopend is. Compleet uit de tijd. Jammer ik zal nooit meer iets kopen.

Mijn ervaring met Zavvi is prima

Geschreven op 16 augustus 2018

Ik lees veel negatieve ervaringen over Zavvi maar mijn eigen ervaring is juist prima. Natuurlijk, je weet dat het iets langer duurt voordat je de bestelling in huis hebt maar dat geven ze ook duidelijk aan. Mijn Xbox game was er binnen 5 werkdagen zoals beloofd, tegen een prijs die een stuk lager was dan elders hier in Nederland. Dus ik ben tevreden!

Zavvi verzend moedwillig geplaatste orders zonder track en trace

Geschreven op 29 mei 2018

Zavvi verzend moedwillig geplaatste orders met track en trace zonder track en trace! Het probleem is dat als er een order wordt geplaatst MET track en trace (8,49 euro), de zending doodleuk wordt verzonden zonder track en trace (1,49 euro). Mooie winstpakker van 7,00 euro voor Zavvi. Als de klantenservice er op wordt geattendeerd wordt er een standaardmail verzonden dat er niet is betaald voor zending met track en trace. Slapen ze bij de financiele afwikkeling? Moet ik nu echt een printscreen van mijn overboeking sturen? Inmiddels zijn we al weer ruim een week aan het mailen en nog steeds wordt er door Zavvi niets opgelost.

Ik had een trui besteld bij Zavvi

Geschreven op 9 december 2017

Ik had een trui besteld en hier werd al ruim de tijd voor genomen om te leveren, oké kan gebeuren. Na ongeveer een week had ik echter nog niets gehoord (behalve nieuwsbrieven), dus nam ik contact op met Zavvi. Oeps, niet goed gegaan en er is nu geen order bekend, gaan we regelen.

Weer bijna week later, nog niets bekend en de status zegt ook 0,0. Contact opgenomen en gevraagd om een concrete leverdatum, maar ook dit bleek onmogelijk. Kreeg een mail vol spelfouten en via Google kwam ik erachter dat anderen exact dezelfde mail op dezelfde dag hebben gekregen. Order annuleren bleek ook al niet te kunnen, omdat het systeem dacht dat ik 0 truien had besteld. Via mail alsnog annulering aangevraagd, benieuwd of en wanneer ik geld terug zie!

Bestelling gedaan bestaande uit 2 artikelen

Geschreven op 6 november 2017

Bestelling gedaan bestaande uit 2 artikelen. Alles direct per Ideal betaald. Na 1 dag kreeg ik verzendbevestiging voor 1 product. Na een week kreeg ik plotseling een mailtje dat een betalingsproblemen waren voor het andere product en dat ze daarom die bestelling geannuleerd hebben. Ondanks verschillende aangeleverde bewijzen dat de volledige bestelling al betaald was, bleven ze volhouden dat ze de betaling voor dat artikel niet afgeschreven hadden. Ik kan fluiten naar het artikel en het geld.

Verzending duurt heel lang

Geschreven op 27 juni 2017

Verzending duurt heel lang en de informatie over de producten kloppen niet. Ik heb 4 uhd blu-ray gekocht worden pas over 2 dagen verzonden, dus heb het meteen willen annuleren maar dit lukt niet want ze hebben zogenaamd al 1 artikel verstuurd
terwijl ze zelf aangeven dat alle artikelen pas over 2 dagen worden verzonden. Maar via de site kan je het niet annuleren hebben ze zo in elkaar gezet. Nu moet je een brief sturen ergens in de UK. Tegen deze tijd zijn de producten al verstuurd waardoor je ze terug moet sturen. Kosten voor jezelf en ze houden nog eens 15% van de bestelling in.

Zetten verkeerde info op hun website

Geschreven op 16 juni 2017

Zetten verkeerde info op hun website en als je dan gekocht hebt moet je een heel traject door om je geld terug te krijgen (als je het al terug krijgt). Na de klacht veranderen ze snel de info op de website en als je geen screenprint hebt dan zeggen ze dat het de fout van de klant is en floep weg is je geld (heel trustpilot staat vol met deze klachten).

Trouwens ze doen alsof ze een Nederlandse site zijn maar je besteld uit Engeland dus oppassen mensen want je hebt helemaal geen rechten als je met Ideal betaald , dus als je besteld betaal met Paypal en haal bij een fout meteen je geld terug bij deze vage webshop. Neem dan meteen een screenprint anders heb je geen bewijs.

Zavvi presenteert zich volledig in het Nederlands

Geschreven op 2 mei 2017

Zavvi presenteert zich volledig in het Nederlands met beschrijvingen, reclame en email. Maar je moet gaan zoeken dat de film (in dit geval dure 4k blurays) niet eens ondertiteld is in het Nederlands.

Moet je goed in de omschrijving kijken is dan achteraf het verhaal. Het is een belangrijk onderdeel, zet dat dan direct in de hoofdomschrijving en niet in kleine letters op een andere pagina als je je zo Nederlands presenteert. Dit heet bij mij gewoon misleiding. Terugsturen is helaas kostbaar en gedoe, dus gewoon je geld kwijt.

Dezelfde klachten als vele van mijn voorgangers

Geschreven op 13 december 2016

Dezelfde klachten als vele van mijn voorgangers. In de middeleeuwen kwamen pakketjes eerder aan. Wacht nu al drie weken op een Sinterklaascadeau. Op 24-11 besteld en je wordt voorgehouden dat het op 2-12 wordt geleverd. Komt omdat het dus een buitenlands bedrijf is... nu nog paar dagen wachten en dan maar weer mailen (moet drie weken wachten).

Een paar maanden geleden heb ik een Zbox...

Geschreven op 8 december 2016

Een paar maanden geleden heb ik een Zbox abonnement gekocht bij Zavvi. Het idee vond ik wel leuk en toen was er de actie dat je een gratis Zbox kreeg bij het afnemen van een jaar abonnement. Eenmaal gekocht, gaf Zavvi niet thuis en gaf aan dat de gratis-zbox-actie niet bestaat.

Het probleem werd ergens toen maand-boxen niet werden bezorgd. Hier wordt niet over gecommuniceerd. Als klant moet je dit zelf in de gaten houden en blijkbaar binnen 40 dagen reageren. Bezorging vanuit Engeland naar Nederland duurt vaak een paar weken, dus over dit termijn ga je al snel heen. Zboxen worden niet na bezorgd. Wel kan je eventueel geld terug krijgen, mits je dit op tijd aangeeft.

Ik vind het een slechte gang van zaken. Goede winkel als je losse items koopt. Deze worden vaak wel geleverd, maar mijn ervaring met het abonnement Zbox is op zijn zachts gezegd waardeloos. De boxen zelf zijn over het algemeen wel de moeite waard, als je ze krijgt.

Nederlandse site product op voorraad

Geschreven op 15 augustus 2016

Nederlandse site, product op voorraad bijna een maand bezorgtijd. Echt belachelijk. Moet je blijkbaar eerst alles doorzoeken en lezen om te ontdekken dat ze wel een richtlijn hebben van binnen 5 dagen bezorgen (vind ik al lang) maar dat ze zichzelf 21 werkdagen geven, als het product op voorraad is. Kan ook niet 2 dagen later annuleren (moest het binnen 1,5 week hebben voor de verjaardag van mijn dochter) want het is al verzonden.

Ik heb er een tijd geleden Funko poppetjes gekocht

Geschreven op 13 augustus 2016

Ik heb er een tijd geleden Funko poppetjes gekocht. Deze zijn ruim buiten de leveringsdatum binnen gekomen. Alle poppetjes waren wel goed verpakt en zelfs geen deuken in de dozen. Wat mij erg tegenspreekt aan dit bedrijf is het volgende:

Als uw afleveradres zich binnen het Verenigd Koninkrijk of Guernsey bevindt, worden geen extra belastingen aan u doorberekend. Als uw afleveradres zich buiten het Verenigd Koninkrijk of Guernsey bevindt, kan het zijn dat u onderworpen wordt aan invoerrechten en heffingen (inclusief BTW), die worden geheven nadat een levering het land van bestemming bereikt. Dergelijke extra kosten dienen door u gedragen te worden. U dient er rekening mee te houden dat het douanebeleid sterk per land kan verschillen. Wij raden u aan contact op te nemen met uw lokale douanekantoor voor verdere informatie.

Dit staat vermeld in de algemene voorwaarden (die natuurlijk niemand eerst goed doorleest). Is het bedrag hoger dan +/- 20 euro krijg je er nog een rekening na.

Zavvi levert ook producten van buiten de EU

Geschreven op 1 mei 2016

Zavvi levert ook producten van buiten de EU dit betekent voor de klant invoer kosten. Zij vinden dat dit duidelijk genoeg vermeld staat. Juist omdat het niet voor elk product geld is het dus niet duidelijk. Ik bestel b.v. 4 films die worden los van elkaar verzonden. De eerste 2 komen via de post binnen de andere 2 moet ik invoer belasting voor betalen voor ik ze in handen krijg. Per post stuk betaal je minimaal 17 euro dus dit kan best hoog op lopen. Als je het pakket weigert wordt het retour gezonden, maar vaak komt dit niet aan en ben je dus al je geld kwijt.

Heb iets besteld word zomaar geannuleerd via email...

Geschreven op 5 november 2015

Heb iets besteld word zomaar geannuleerd via email omdat ze een typefout hebben gemaakt op de website. Geld terug ook nog niet gezien. Echt een belachelijke zaak. Als je zon fout maakt dan bel je even op of schrijft een nette email met oprechte excuses en kijkt of je er samen uit kan komen door een extra korting of iets dergelijks te geven. Gewoon onbeschoft ze reageren nergens op ik laat het daardoor hier ook niet bij zitten. Nu ik zit te zoeken lees ik alleen maar slechte recensies.

6 weken geleden een laptop hoes bij Zavvi...

Geschreven op 31 maart 2015

6 weken geleden een laptop hoes bij Zavvi besteld voor mijn vakantie. Iedere keer ging ik mailen waar hij bleef en kreeg dan het antwoord dat ze pas iets voor me konden doen als ik hij er na 21 dagen nog niet was!! Ik vertrok echter op vakantie op dag 20 van deze wachttermijn. Bij terugkomst 3 weken later bleek de hoes nog steeds niet bezorgd. Ik hen mailen dat ik dus mijn geld terug wil. Geven ze aan dat je dit binnen 40 dagen aan moet geven omdat ze anders geen onderzoek meer naar je bestelling kunnen doen.

Echt schandalig hoe er steeds nieuwe termijnen worden gecommuniceerd die nergens vermeld staan maar voor hun excuus zijn om geen geld terug te storten. En na hier weer boos over geworden te zijn krijg ik nu een formulier toegestuurd voor een onderzoek naar het niet ontvangen van mijn bestelling. Dus opeens kan het toch... Dit is echt eens en nooit weer. Wat een service!

Meer informatie over deze shop

Op Prijsvergelijk.nl vergelijk je eenvoudig de kosten van Zavvi en andere shopping aanbieders. Wil je meer informatie? Ga dan direct naar de website van de aanbieder met onderstaande button.

Website : www.zavvi.nl

Jouw ervaring met Zavvi

Wij zijn benieuwd naar jouw eigen ervaringen met Zavvi. Vul onderstaande gegevens in om je ervaring met ons te delen:

Geef voor ieder onderdeel een beoordeling
Aanvraagproces
Voorwaarden
Prijs-kwaliteit
Klantenservice

Geef een duidelijke motivatie waarom je tevreden, of juist niet tevreden bent over deze aanbieder. Blijf correct en probeer je mening duidelijk te onderbouwen:

Omschrijf duidelijk je ervaringen
Je naam *Vul je naam in. Hieronder kun je aangeven dat je anoniem wilt reageren.
E-mailadres *Vul een geldig e-mailadres in. Het e-mailadres wordt alleen gebruikt voor het controleren van je review.
Welk product heb je aangeschaft? *Vul het product in dat je gekocht hebt.
Wat is het ordernummer? *Vul het ordernummer in dat je ontvangen hebt. We vragen dit om ongeldige reviews te voorkomen.
Anoniem, mijn naam niet weergeven
Ik geef toestemming voor de verzameling, verwerking en het gebruik van mijn persoonsgegevens volgens de privacyverklaring van Prijsvergelijk.nl Je dient in te stemmen met het verwerken van je persoonsgegevens door Prijsvergelijk.nl

Vergelijkbare aanbieders

Azalp
lees 122 ervaringen
Omoda
lees 12 ervaringen
MediaMarkt
lees 34 ervaringen
Prijsvergelijk.nl maakt gebruik van cookies

Om onze website te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Kies hieronder welke cookies we mogen plaatsen. Onze noodzakelijke cookies verzamelen geen persoonsgegevens en helpen ons de website te verbeteren. Wil je de beste ervaring? Kies dan voor alle cookies. Meer informatie vind je in onze cookie policy.