BCC ervaringen en reviews

BCC, Every Day Low Pricing & Every Day High Service! BCC is al 38 jaar dé specialist in de elektro-branche. In onze ruime, overzichtelijke en inspirerende winkels vindt u bovendien altijd een ruim assortiment van de mooiste elektronica en kunt u rekenen op professioneel advies van de BCC verkoopadviseurs. BCC garandeert u de laagste prijs en de beste service, elke dag opnieuw!

Korting op je aankopen? Prijsvergelijk.nl heeft een speciale kortingscode voor BCC!


Adresgegevens

Website www.bcc.nl

Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland
Afhalen mogelijk
in Diverse filialen door heel Nederland
 

Keurmerk

BCC is aangesloten bij de Thuiswinkel organisatie. Voor u als consument betekent het Thuiswinkel Waarborg niet alleen dat  alle bij Thuiswinkel.org aangesloten bedrijven zich houden aan wet- en regelgeving. Maar ook aan de opgestelde gedragscodes van de vereniging. Meer informatie vind je op www.thuiswinkel.org

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 5 sterren

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van BCC is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 82 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 5 op een schaal van 1 tot 10.

Jouw ervaring met BCC

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over BCC en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij BCC betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij BCC betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 82 beoordelingen van consumenten ontvangen.

I ordered a washing machine from BCC

Hamed op 13-6-2019
I ordered a washing machine from BCC. They made one delivery attempt, I was not at home so left a note with phone number. I called the following day and arranged a second shipment for a week after. Guess what happened. A day before the delivery they simply cancelled the order! They kept my money for two weeks and then simply cancelled my order (a day before the scheduled delivery!). I called their customer service, no help. They just repeat the same line that the item is not in stock anymore and yes we kept your money for 14 days and yes we cancelled it right before the scheduled delivery. Wow. How unprofessional a company can be.

 
 
 
 

Moet na 2,5 jaar 350 euro bijbetalen voor een nieuw scherm

Baju op 10-4-2019
waardeloos bedrijf. Moet bij tv van 2,5 jaar 350 euro bijbetalen voor een nieuw scherm, is volgens bcc levensduur verlengend, maar dat durven we niet te bevestigen. (Kan ook niet, printplaten blijven dezelfde etc.) Dus we roepen wat, doen interessant met voorwaarden om maar niets te hoeven doen maar ja dan wordt het ingewikkeld en reageren niet meer. kunnen wat leren van Coolblue!

 
 
 
 

BCC is minder fraai dan het is

Anoniem op 4-4-2019 - Ordernummer: 2235488
BCC is minder fraai dan het is. De laagste prijs garantie waarmee wordt geschermd is bij BCC een wassen neus. Ja als Coolblue of Media Markt in prijs lager is dan huppelt BCC daar wel achter aan. Maar als Wehkamp of een andere witgoed aanbieder van mindere naam aanbied onder de prijs dan doet BCC niet mee, in dit geval hebben wij de order dus bij Wehkamp geplaatst.

De order voor onze LG tv heeft BCC wel geleverd. Alleen hierin treedt de manager binnen iedere redelijkheid en billijkheid buiten de gebaande paden. Hij is er trots op jou te melden dat op de dag van levering jou om 3 uur 's-nachts een mail wordt gestuurd, om daarin te bevestigen dat hij gaat leveren. En dat er om 7 uur een tijdslot wordt doorgegeven waar niet meer aan te sleutelen valt. Niet anders dan dat er een andere leverdatum wordt bepaalt. Als jij als consument op de eerste aankondiging van Hagendoorn met de klantenservice belt en aangeeft dat jij als consument niet woont op het
afleveradres en hier dus speciaal voor moet rijden en dat de spits jou belemmert om om 9 uur op het afleveradres aanwezig te zijn, krijg je van de telefoniste te horen dat er bij jou niet voor 10 uur wordt geleverd. Dan bedank je de telefoniste voor het mee denken.

U raad het al, de Sms die even voor 7 uur binnenkomst meldt levering om 9 uur. Door mijn mobiliteitsbeperking ben ik afhankelijk van mijn chauffeur, die daadwerkelijk er alles aan heeft gedaan om mij voor 9 uur op mijn nieuwe woonplek te krijgen. Om 9.10 waren wij op locatie om 9.15 stapte de chauffeur van BCC bij mij binnen. Het vertrouwen in BCC laat ik bij een volgende gelegenheid aan mij voorbij gaan. Dan maar een paar centen meer betalen.

 
 
 
 

Belabberde service niet terugbellen

A.L. Garber op 15-1-2019 - Gekocht: Whirlpool Koelkast
Belabberde service niet terugbellen en ik zit met een totaal defecte koelkast waarvan de deur niet meer sluit vanwege de vele sterke ijsvorming op de laden, het water daarvan lekt op de grond in grote plassen. BCC houdt zich niet aan de afspraak om de monteur te laten bellen. Na zo'n 4 keer gebeld te hebben blijft de afspraken meer dan 10 dagen met de opmerking geen eerdere plaats. Zo onmenselijk slecht onvoorstelbaar.

 
 
 
 

In januari stofzuiger van het merk AEG aangeschaft

Anoniem op 9-9-2018 - Ordernummer: 4555049
High service van BCC? In januari 2018 stofzuiger van het merk AEG aangeschaft bij de webshop van BCC en het vakje aangekruist dat het oude apparaat bij bezorging diende te worden meegenomen. De bezorger had nog nooit van meenemen gehoord en weigerde de oude zuiger aan te pakken. Tot zover de levering.

Nu de service. Na 8 maanden was de slang al kapot. Conform de instructies over garantie op de website een bericht gezonden. Het antwoord per e-mail van BCC was een advies (zo werd het letterlijk benoemd): ga met de gehele stofzuiger naar een filiaal van BCC. M.a.w: u koopt bij een webwinkel, maar nu gaat u maar al sjouwend naar een 20 km verder gelegen vestiging. Vanzelfsprekend daarna eens gebeld met de klantenservice van BCC. Hier was het antwoord nog stuitender. Ditmaal mocht -na aandringen- wel alleen de kapotte slang worden opgestuurd.

Het was echter lang niet zeker of deze gerepareerd of vernieuwd kon worden. Dat hing af van de coulance van de betrokken medewerker. Want alleen de motor viel onder de garantie. Ik neem hier aan dat BCC geheel eigen regels over garantie hanteert, die niet altijd in het voordeel van de klant zijn. Oordeelt u zelf over de aangeprezen high service van BCC.

 
 
 
 

Laptop nieuw uit doos in het kantoor

E.v.eijsden op 17-8-2018 - Ordernummer: 0317574 - Gekocht: Laptop Hp 15 bs196nd
Laptop nieuw uit doos in het kantoor , na 3 dagen onstonden er vlekken in het beeld en paar dagen later kwamen er meer vlekken. Terug naar BCC en uiteindelijk rapport ontstaan door breuken eigen handelen terwijl deze niet zichtbaar zijn , bevestigd door winkelpersoneel. Mijn advies : kijk enorm uit waar je koopt , sprookjes worden geschreven door Grimm en Bcc gaat ermee vandoor.

 
 
 
 

Verkopen kapotte kookplaat en laten je dan hangen

Marcel de Vries op 29-5-2018 - Ordernummer: 201804004548840 - Gekocht: Siemens kookplaat
Verkopen kapotte kookplaat en laten je dan hangen. Regelen niets en laten je gewoon een week wachten voordat er wat gebeurt. Zelfs de klantenservice is onbeschoft en wil er niets aan doen. Ze laten je gewoon barsten, kortom dit was dus de laatste aankoop bij BCC. Gelukkig zijn er genoeg andere bedrijven die wel echte service verlenen als het nodig is.

 
 
 
 

Pas na meer dan 3 weken ons geld terug

Johanna Persoon op 24-4-2018
Pas na meer dan 3 weken na het retourneren van een verkeerd geleverd product hebben we eindelijk ons geld (459 euro) terug. We hadden het ingeleverd bij BCC Nijmegen en dat leidde tot een horrorverhaal van niet nagekomen beloften en toezeggingen, ongeïnteresseerdheid, onwil, onkunde en onvermogen.

 
 
 
 

We hebben afgelopen vrijdagavond en stofzuiger besteld

Gert-jan op 27-11-2017 - Ordernummer: 4566968
We hebben afgelopen vrijdagavond en stofzuiger besteld ervan uitgaande dat deze dan zaterdag binnen zou zijn. Dit was niet het geval. Uiteindelijk zondag het pakket ontvangen maar verkeerde product erin namelijk een koffiezetter met daarbij iemand anders zijn factuur. Meteen een mail gestuurd. De dag erna om 14u in de middag nog geen reactie op deze mail. Daarom maar gebeld. 2x maal wegens drukte vanuit BBC de verbinding verbroken. Bij de 3de maal na een behoorlijk wachttijd iemand aan de telefoon gekregen.

Enige geboden oplossing die geboden werd is het pakket terugsturen en zodra het door hen ontvangen is wordt mijn bestelling pas verstuurd. Dit houd in dat ik morgen het pakket weg moet brengen, dan hopen dat het woensdag al bij hen is en dan ook verwerkt wordt + dat mijn bestelling dan meteen wordt opgestuurd. Dus op zijn vroegst heb ik mijn bestelling dan op donderdag. Maar dat is dus in het gunstigste geval en bijna een week later. Aangezien het om een stofzuiger gaat en dat een dagelijks gebruiksproduct is vind ik deze oplossing niet acceptabel. Dit ook gemeld bij de medewerker die mij te woord stond, maar die gaf aan dat dit de enige oplossing was. Daar ben ik het niet mee eens, mijn bestelling zou bijvoorbeeld vandaag nog verstuurd kunnen zijn waardoor ik hem morgen (nog 3 dagen te laat!) zou hebben of DHL zou het foutieve pakket kunnen ophalen of een spoedkoerier zou het pakket kunnen wisselen etc.

Dus legio van mogelijkheden. De medewerker gaf aan dat dit allemaal niet kon, daar ben ik het niet mee eens, dat kan namelijk wel maar dat wil BCC niet, dat zijn 2 verschillende dingen. Daarnaast beviel de toon van de medewerker mij niet, op een gegeven moment ging hij zelf beweren dat mijn bestelling sturen jullie 150 euro kost, dat lijkt me ongeloofwaardig en daarnaast is dit info waar ik verder niets mee kan dus totaal niet relevant is.

Op een gegeven moment heb ik nogmaals aangegeven dat ik echt niet tevreden was met de geboden oplossing en dat ik mijn ongenoegen daarom ook zou uiten op het internet en dat dit ook mijn laatste aankoop zou zijn, de medewerken reageerde hier heel laconiek op door te zeggen dat dit jullie niets uitmaakt aangezien het goed gaat. Bijzonder... Om een lang verhaal kort te maken ik bestelde een stofzuiger bij BCC aangezien ik snel een stofzuiger nodig had en dit wordt niet waargemaakt. Daarnaast wordt hun probleem (foutieve levering en niet snelle levering nu mijn probleem gemaakt) nu mijn probleem gemaakt. Nog los van de tijd die het mijn allemaal kost. Verder moet ik ook nog de terugzend kosten gaan voorschieten!

 
 
 
 

In het geval van de levering scoren ze een onvoldoende

Anoniem op 12-11-2017 - Ordernummer: 201710-002858713
BCC klantvriendelijk? Nou in het geval van de levering van mijn koelkast scoort zij op dat punt wat mij betreft een dikke onvoldoende. Allereerst omdat het zeer lastig was om met BCC een redelijk omlijnd tijdstip, bijvoorbeeld de eerste of tweede in het bezorgschema, af te spreken waarop de koelkast bij mij thuis zou worden bezorgd zodat het bedrijf van de verhuislift waarmee de koelkast naar boven getransporteerd zou worden, zijn aankomst daarop kon afstemmen. Ze wilden niet verder gaan dan de toezegging dat de koelkast tussen 8.00 en 10.00 zou worden bezorgd. Dat betekende dat ik bovendien feitelijk gedwongen werd om voor twee uur een verhuislift te huren met alle extra kosten van dien.

Op de dag van de bezorging bleek de levering van mijn koelkast toch aan het begin van de ochtend ingeroosterd te zijn de bezorgers waren er al vroeg, vroeger dan de verhuislift. Terwijl de chauffeur van de verhuislift mij doorgaf dat hij er bijna was, stelden de bezorgers mij voor de -intimiderende- keuze dat zij of de koelkast op straat zouden zetten of hem weer zouden meenemen. Omdat ik een behoorlijk bedrag voor de verhuislift moest betalen en dat niet een tweede keer wilde doen, heb ik hem maar door hen op straat laten zetten in de hoop dat ik in de buurt wel mensen zou vinden die me uit de brand zouden helpen. Terwijl de chauffeur van de verhuislift inmiddels ter plekke was en nog tegen de bezorgers riep: 'Ik heb de verhuislift zo geplaatst, wacht nog even', vertelden de bezorgers me tot mijn verbazing dat ze om ergonomische redenen de koelkast sowieso niet op de verhuislift mochten plaatsen.

In het filiaal waar ik de bezorging had geregeld, was hier met geen woord over gerept. Los daarvan als de koelkast wel door het trappenhuis gemanoeuvreerd had kunnen worden, hadden ze hem wel vier hoog naar boven mogen tillen en de oude naar beneden mogen dragen. Met het plaatsen van de koelkast en het naar beneden halen van de oude koelkast waren ze dan ook nog eens veel meer tijd kwijt geweest dan de 7 minuten die zij volgens hen daarvoor tot hun beschikking hadden. Hoewel de bezorgers de nieuwe koelkast op straat hadden gezet, moest ik wel ter plekke 20 euro voor het in mijn appartement plaatsen van de koelkast betalen omdat dat bedrag nu eenmaal op de factuur stond. Als ik dat bedrag niet zou betalen, zouden ze de koelkast weer meenemen. Ik moest de teruggave van dat bedrag maar in het filiaal regelen waar ik de koelkast had gekocht zij konden het niet van de rekening halen. En het naar beneden halen van de oude koelkast moest ik ook maar zelf regelen.

Dankzij de fantastische hulp van twee mannen die bij mijn onderburen aan het werk waren, is de nieuwe koelkast alsnog met de lift naar boven gebracht en de oude naar beneden gehaald en de koelkast in de keuken geplaatst. Tot mijn verbazing moest men bij het filiaal waar ik de koelkast had gekocht, eerst nadenken en overleggen of ze me de 20 euro wel wilden terugbetalen want men had toch zo z?n best voor me gedaan (sic!). Toen ik de tweede keer terugkwam, kreeg ik dan eindelijk mijn geld terug omdat ze beseften dat ze het geld niet konden achterhouden nu het voor het plaatsen van de koelkast was bestemd en dat niet door BCC was gedaan, maar de betrokken medewerkers vertelden me net als de eerste keer dat ze het vreemd vonden dat ik het geld terug wilde hebben. Een wijze les: na deze klant onvriendelijke behandeling haal ik mijn spullen voortaan niet meer bij BCC.

 
 
 
 

J.r. op 8-11-2017 - Ordernummer: 201711-004553169
Ik heb afgelopen weekend een nieuwe Zanussi wasmachine besteld bij BCC. Zelf gekozen om vandaag, woensdag, te laten bezorgen. In de ochtend kreeg ik een bericht dat de bezorgers er tussen 12:30 en 14:30 zouden zijn. Ze kwamen keurig binnen deze periode en hebben de nieuwe wasmachine naar de 4e verdieping gebracht! Dus zeer tevreden over hoe mijn bestelling en de bezorging verlopen is. Aanrader!

 
 
 
 

Onlangs een Samsung QE55Q7 gekocht

Bente op 29-7-2017 - Ordernummer: 006533971 - Gekocht: Samsung QE55Q7
Onlangs een Samsung QE55Q7 gekocht bij BCC in Woensel Eindhoven. Bij levering kreeg het toestel geen verbinding met de OneConnect module, ik heb zelf een glasvezelkabel moeten ruilen in de winkel met een showmodel. Na 4 weken gebruik geen beeld meer, dus contact opgenomen met BCC. Inmiddels 2 monteurs en 2 weken verder, waarbij al 3 onderdelen geprobeerd zijn te vervangen. Nog steeds geen werkende tv en geen vervangende oplossing. Vandaag in winkel geweest en afgescheept met het feit dat het hoofdkantoor niet geopend is op zaterdag.

Ze adverteren met Low Pricing High Service, maar verschuilen zich vervolgens achter de standaard garantie van de fabrikant. Dat noem ik standaard service en geen high service BCC! Bij aankoop van een TV van 2700 euro verwacht ik meer dan dit, ondertussen nog steeds geen werkende TV of oplossing. Ik word van kastje naar de muur gestuurd (BCC service center-Servilux repair-BCC winkel-geen oplossing)

 
 
 
 

Mobiele telefoon gekocht

Anoniem op 3-2-2017 - Ordernummer: nr. 4528256 - Gekocht: Denver senioren telefoon
Mobiele telefoon gekocht, deze werd niet op de dag die was afgesproken geleverd. Nog niet geleverd. Ik heb BCC gebeld zij verwezen mij naar DHL, DHL gebeld, zij verwezen mij weer terug. Ik heb het product bij BCC gekocht, maar zij schuiven hun verantwoordelijkheid af op DHL. Ze ware zeer slecht bereikbaar telefonisch en toen ik ze eenmaal aan de lijn had was het antwoord u moet maar wachten, wij kunnen geen klacht tegen DHL in behandeling nemen.

 
 
 
 

Philips scheerkop gekocht op 8 januari levertijd 4...

M. G. op 26-1-2017 - Ordernummer: 201701-004501034 - Gekocht: Philips scheerkop
Philips scheerkop gekocht op 8 januari, levertijd 4 a 5 dagen. Geen enkele terugkoppeling vanuit BCC over de levertijd. Na 10 dagen BCC gebeld, onbereikbaar, verbinding wordt verbroken. Op 26 januari komt onaangekondigd de bestelling binnen. Als je zo met klanten omgaat verdien je een lage waardering.

 
 
 
 

Levertijd van 5 tot dagen wordt niet nagekomen

RM Speijer op 20-1-2017
Levertijd van 5 tot dagen wordt niet nagekomen. Je moet zelf informeren waar product blijft. Service afdelingen slecht bereikbaar. Alternatieven worden niet geboden. Uitsluitend sorry/excuses/verveend/etc. Levering gaat nog eens 3 weken duren. Wanneer je geld terug wil hebben duurt dit 10 werkdagen. Nooit meer BCC, er zijn betere webshops.

 
 
 
 
Naar de Shop
 

Andere consumenten kochten hier onderstaande producten


Advertentie