Coolblue ervaringen en reviews

Voor 23:59 besteld, morgen gratis thuisbezorgd. Bij Coolblue kies je uit ruim 60.000 producten, van tablets tot stofzuigers. Je krijgt altijd persoonlijk en specialistisch advies in onze 160+ shops. Voor vragen kun je op werkdagen tot 23:59 bij onze klantenservice terecht. Via de telefoon, maar ook makkelijk via social media. Je kunt 14 dagen nadenken over je aankoop. Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem. Retourneren is gemakkelijk en altijd gratis.


Adresgegevens

Website www.coolblue.nl

Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland
Afhalen mogelijk
in Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven, Utrecht, Groningen
 

Keurmerk

Coolblue is aangesloten bij de Thuiswinkel organisatie. Voor u als consument betekent het Thuiswinkel Waarborg niet alleen datá alle bij Thuiswinkel.org aangesloten bedrijvenázich houden aanáwet- en regelgeving. Maar ookáaan de opgestelde gedragscodesávanáde vereniging. Meer informatie vind je op www.thuiswinkel.org

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 6 sterren

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van Coolblue is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 6 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 6 op een schaal van 1 tot 10.

Jouw ervaring met Coolblue

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Coolblue en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Coolblue betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Coolblue betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 6 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Op 25-7 heb ik een airco twv EUR 750 besteld

Anoniem op 26-7-2019 - Ordernummer: 37319707 - Gekocht: Eurom coolsilent 100 wifi
Op 25-7 heb ik een airco twv EUR 750 besteld via Coolblue, de klantenservice gaf aan dat deze de volgende dag zou worden bezorgd. Ik heb vervolgens 3 e-mails en 2 sms berichten ontvangen waarbij werd bevestigd dat ik mijn bestelling de volgende dag zou ontvangen. Op 26-7 was het 38 graden buiten en mijn woning ligt aan het zuid-westen met hoge ramen aan de gehele zijde. Gevoelstemperatuur is bij mij thuis op zo'n dag 45 graden. Ik heb een baby van 4 weken oud derhalve was het dringend dat de airco geleverd zou worden op 26-7.

Ik ontving op 26-7 om 10.04 een sms bericht dat de bezorger onderweg was en er binnen een half uur zou zijn. Toen de bezorger er na een half uur niet was heb ik contact opgenomen en werd mij verteld dat de bezorger mijn adres niet kon vinden. Dit is natuurlijk onzin aangezien mijn adres in Google Maps te vinden is en daarnaast heeft elk ander bedrijf waar ik spullen heb gekocht wel weten te leveren. Tevens had de bezorger mij ook kunnen bellen als hij mijn adres niet kon vinden ook dit is niet gebeurd.

Coolblue liet mij weten niks voor mij te kunnen betekenen want schijnbaar zijn zij het enige bedrijf in NL die hun eigen bezorgers niet kunnen bereiken. Ik zit nu in deze hitte met een pasgeboren baby die haar eigen lichaamstemperatuur niet kan reguleren wat een levensbedreigende situatie veroorzaakt. Dit was de slechtste ervaring die ik ooit met een bedrijf heb gehad! Hun website staat vol met onzin over klanttevredenheid en dat klant koning is en vervolgens vertellen ze je dat je dikke pech hebt en je het maar moet uitzoeken want ze kunnen hun eigen fouten niet herstellen. Ik weet nu niet wat ik moet doen want de baby is compleet versuft en ik kan in deze hitte geen kant op! Als ik dit had geweten had ik via mediamarkt besteld of wie dan ook!! Dit kun je mensen niet aandoen.

 
 
 
 

Stuur binnen 30 dagen een babyfoon terug die defect is

Coen Mulders op 31-5-2019 - Gekocht: Alecto babyfoon
Stuur binnen 30 dagen een babyfoon terug die defect is. Netjes in de orginele verpakking. Krijg echter i.p.v. 169 euro 118,19 terug omdat het display is beschadigd. Ik krijg van Coolblue fotos toegezonden met de beschadigingen die inderdaad erg zijn. Ze zijn echter zo erg dat deze onmogelijk in de verpakking kunnen ontstaan tenzij ik er een ruwe steen mee heb verpakt. Mijn conclusie is dat Coolblue een foto uit hun archief heeft gebruikt om de zaak te belasteren. Ik ben erg boos op dit bedrijf en zal er nooit meer wat kopen.

 
 
 
 

Coolblue maakt er een puinhoop van

Anoniem op 24-3-2019 - Ordernummer: 35026296
Coolblue maakt er een puinhoop van. Ik had hoge verwachtingen maar ze hebben het volledig verprutst. Vrijdag heb ik een tweede kans vaatwasmachine besteld, die zaterdag zou worden geleverd. Bij het afronden van de bestelling bleek dat zaterdag niet kan worden bezorgd, maar dat het zondag wordt. Geen probleem voor mij.

Zondagnacht en ochtend krijg ik drie keer de bevestiging dat de machine tussen 11 en 12 geleverd zal worden. Nadat het tijdstip is verlopen, ga ik bellen. Tot twee keer toe geven ze aan dat ze vandaag komen. Op enig moment krijg ik de chauffeur te pakken die vertelt dat de machine helemaal niet in de wagen zit en dus niet geleverd gaat worden. Vervolgens bel ik de klantenservice weer, die het allemaal heel vervelend vinden en mij een nieuwe vaatwasser aanbieden, want de tweede kans is er niet meer, maar dan moet ik wel de helft van het verschil bijbetalen. Vervolgens blijkt dat ze maandag ook niet kunnen leveren! Bizar. Ik heb de bestelling geannuleerd en ga ergens anders shoppen.

 
 
 
 

Zaterdag 28 juli online een wasdroger bij Coolblue besteld

Anoniem op 5-8-2018 - Ordernummer: 30620188 - Gekocht: Miele TDA 150
Zaterdag 28 juli online een wasdroger bij Coolblue besteld. Volgens de site zouden we dan maandag 30 juli worden gebeld om een afspraak te maken voor levering binnen 3 dagen. Dat is niet gebeurd. Dinsdag 31 juli in de middag hebben we zelf maar gebeld. De wasdroger zou vrijdag 3 augustus geleverd worden.

Op donderdag 2 augustus ontvangen we een e-mail dat ze vrijdag tussen 8.00 en 9.30 uur zouden komen. Vrijdag om 9.30 uur niemand geweest. Gebeld naar Post.nl Extra@Home en toen kregen we de mededeling: de wagen was vol en er kan niet meer vandaag geleverd worden. Op de vraag waarom we daarover niet ge´nformeerd zijn, kregen we geen antwoord. Dinsdag 7 augustus zou de nieuwe levering kunnen.

Nou dacht het niet. Met veel pijn en moeite zou de droger dan zaterdag 4 augustus geleverd kunnen worden. Direct hierna Coolblue zelf gebeld om een klacht in te dienen. Die is genoteerd, maar daar hebben we nog niets over gehoord.
Zaterdag is de droger naar tevredenheid geleverd, geplaatst en aangesloten door iemand van Exchange. Conclusie: Coolblue haalt de eigen termijnen voor levering totaal niet en mag zijn partner Post.nl Extra@Home wel eens aanspreken op de (niet) verstrekte informatie en (niet) geleverde service.

 
 
 
 

Een luchtreiniger besteld met aflevering de volgende dag

Anoniem op 31-12-2017 - Ordernummer: 26685994 - Gekocht: Luchtreiniger
Een luchtreiniger bij Coolblue besteld met aflevering de volgende dag. De bezorger komt aanzetten met een grote TV toestel in plaats van de luchtreiniger. Meteen geweigerd en niet getekend voor ontvangst. De bezorger nam de TV weer mee terug. Ik heb klantenservice direct verteld in de hoop dat het goede product nu een dag later zou worden opgestuurd. Maar, niets daarvan.

Ze laten je als klant wachten op de behandeling van de retour van de door hun verkeerd toegezonden product welke niet hun systeem heeft verlaten. Ze lossen zo hun eigen probleem op in de tijd van de klant. Ondertussen moet de klant vele dagen wachten zonder verder informatie over wanneer het goede product uiteindelijk komt. Service met een glimlach noemen ze dat.

Natuurlijk kan ik de koop annuleren. In plaats daarvan sla ik ze bij mijn volgende aankopen gewoon over. De volgende dag bezorgen doen wel meer webwinkels. Wat het verschil uitmaakt is goede service en dat is dit niet.

 
 
 
 

Wij hebben inmiddels de 5e wasmachine in 2 maanden

Hans van der Laan op 24-12-2017
Wij hebben inmiddels de 5e wasmachine in 2 maanden. De eerste van LG stonk of was lek en en toen we hem niet meer wilden kregen we per abuis de 3e. De 4e was een Samsung echter die had hetzelfde slecht drogen en rubberlucht. Wij hebben Coolblue en Dynalogic voor halen en brengen 7 keer langs gehad, Maar zolang je binnen de 30 dagen blijft is er niks aan de hand zelfs geld teug kan. en toen we geen verzekering meer wilden kregen we ons geld binnen 2 dagen.

Klantenservice blijft aardig en probeert een oplossing te vinden (te weinig verstand van zaken hier). Al met al door de uitstekende customer service en de voorwaarden blijven we terugkomen totdat het goed is. Ook de besteldiensten van Coolblue zelf en Dynalogic (iets minder spontaan maar wel goed) installeerden en meldden tijdig hun aankomst per sms en mobiel. Echt top . bij ons ging het allemaal niet goed maar pluim voor de hulp.

 
 
 
 
Naar de Shop
 

Andere consumenten kochten hier onderstaande producten


Advertentie