Fonq ervaringen en reviews

Fonq.nl is hét eigentijdse webwarenhuis met een uitgebreid assortiment actuele merkproducten op het gebied van wonen, koken, tuin, design en cadeaus. Naast een webwarenhuis heeft fonq.nl diverse online speciaalzaken en merkenshops. Fonq.nl hanteert een -one brand, multiple-site- strategie.

Fonq.nl bestaat uit een aantal niche shops, deze shops zijn volledig gericht op één productgroep of merk. Voorbeelden zijn o.a. afvalemmershop.nl, klokwinkel.nl, barbequespeciaalzaak.nl en kapstokkenwinkel.nl. Daarnaast heeft fonq.nl een aantal merkenshops zoals brabantia-webshop.nl, gardena-by-fonq.nl, vtwonenshop.nl en alessi-by-fonq.nl. Deze shops bieden het gehele assortiment van het betreffende a-merk.


Adresgegevens

Website www.fonq.nl

Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland, België, Europa
Afhalen mogelijk
in Utrecht
 

Keurmerk

Fonq is aangesloten bij de Thuiswinkel organisatie. Voor u als consument betekent het Thuiswinkel Waarborg niet alleen dat  alle bij Thuiswinkel.org aangesloten bedrijven zich houden aan wet- en regelgeving. Maar ook aan de opgestelde gedragscodes van de vereniging. Meer informatie vind je op www.thuiswinkel.org

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 7 sterren

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van Fonq is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 26 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 7 op een schaal van 1 tot 10.

Jouw ervaring met Fonq

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Fonq en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Fonq betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Fonq betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 26 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Medio aug 2017 Hocker besteld

Peter Bijen op 4-11-2017 - Ordernummer: 2921642 - Gekocht: Exotan Hocker
Medio augustus 2017 hocker besteld. Bij levering van dit product, vastgesteld dat de kwaliteit niet goed was. Direct telefonisch en per mail melding gemaakt incl. foto. Na toezegging (na overleg met leverancier) dat er een omruil zou gaan plaatsvinden, wacht ik nu al 2,5 maanden.

Fonq stuurt een leuk mailtje,maar dan blijft het stil. Meerdere keren zelf telefonisch/mail contact gezocht in deze, maar ze verschuilen zich achter leverancier. Aangezien Fonq mijn leverancier is moet zij mij tegemoetkomen en het woord klantenservice eens inhoud geven. Dat is kennelijk teveel gevraagd. Voor mij nooit meer.

 
 
 
 

Ten eerste een beschadigde stoel geleverd

B op 16-6-2017
Ten eerste een beschadigde stoel geleverd. Kan gebeuren. Vervolgens wordt een vervangende stoel in de verkeerde kleur! geleverd en dus staan er inmiddels twee stoelen die retour moeten. Klantenservice onmogelijk te bereiken maar via een omweg (bel het showroom nummer 030 - 760 04 80) toch een medewerker aan de telefoon.

Na 16 dagen gezeik met Fonq -waarna er nog steeds 2 stoelen retour moeten- onderneemt deze winkel een vakkundige poging haar klant af te wimpelen met 10 euro cashback of een flesje wijn uit de webshop. Totaal kansloos.

 
 
 
 

Product werd defect en als niet nieuw geleverd

Fred van Holten op 29-4-2017 - Ordernummer: 38428015 - Gekocht: Keukenrolhouder
Product werd defect en als niet nieuw geleverd. Klantenservice telefonisch niet bereikbaar, meer dan dan 8 minuten naar liedje mogen luisteren toen maar opgehangen. Retour procedure is een ramp, krijg je telkens een leeg mailtje van Fonq waar je niets mee kunt.

Hoe het terug gestuurd moet worden en waar naar toe is een raadsel. Een mailtje naar Fonq geeft als antwoord dat ze binnen 24 uur zullen reageren. Heb alleen vandaag de tijd om het terug te brengen. Contact maken met deze webwinkel is een regelrechte ramp. Voortaan maar naar Coolblue, die weten hoe het werkt.

 
 
 
 

Had een pedaalemmer van Wesco besteld

monique hol op 15-11-2016 - Ordernummer: 35923140
Had een pedaalemmer van Wesco besteld voor 138 euro.
Dan verwacht je dus kwaliteit. Hij zag er goed uit maar door verhuizing pas een paar weken later in gebruik genomen. Het verwisselen van de zak was een ramp. Emmer gaat er moeilijk uit, zak blijft hangen bij het eruit halen en scheurt dan, deksel gaat met harde klap dicht. Toen pas reviews gelezen en bleek dat er heel veel mensen ontevreden waren.

Fonq had de emmer uit het assortiment moeten halen. Ik werd met een paar gebruikerstips het bos in gestuurd. Pedaalemmer staat nu bij het grof vuil. Bedankt Fonq voor de goede service

 
 
 
 

Slechte afhandeling van mijn klacht

Thiago op 7-6-2016 - Gekocht: Pepermolen
Slechte afhandeling van mijn klacht. Verkeerde kleur van product gekregen. De kleur die op website stond hebben ze helemaal niet. Moest het dus nu zelf terugsturen en ter compensatie na vragen 5 euro korting op volgende bestelling. Afgeslagen want ik heb geen vertrouwen meer in Fonq. Ik bestel via internet omdat ik geen tijd heb om naar winkels te gaan dus ook niet om het terug te sturen. Bestel alles via internet dus ze lopen heel wat geld mis van mij.

 
 
 
 

Bestelling van een paar tientje gedaan en betaald

Annette op 19-5-2016
Bestelling van een paar tientje gedaan en betaald met creditcard, ging prima. Een groter artikel van 219 euro betalen met Mastercard lukt niet. Volgens de site is er een probleem met de card, volgens Mastercard is er geen probleem, betalen lukt elders ook. Klantenservice geeft een vaag verhaal over dat er vaak misbruik gemaakt worden van een creditcard en vraagt om vooruit te betalen. Echter daarmee vervalt natuurlijk de bescherming die de creditcard biedt. Paar weken later opnieuw geprobeerd, zelfde resultaat.

 
 
 
 

Het bestellen en leveren ging prima. Maar wat...

Anoniem op 10-9-2015 - Ordernummer: 274372
Het bestellen en leveren ging prima. Maar wat een horror als je iets wilt terugsturen! Klantenservice die onvriendelijk is, die eigenlijk helemaal je spullen niet terug wilt en het je het liefste tussen de regels zo moeilijk mogelijk maakt. Bestel er alleen spullen als je zeker weet dat je ze niet hoeft terug te sturen.

 
 
 
 

Duidelijke website met zeer scherpe prijzen. Theeglazen waren...

Margie op 20-3-2013
Duidelijke website met zeer scherpe prijzen. Theeglazen waren overal veel duurder. Zeer snelle levering, binnen 24 uur kreeg ik het pakketje via pakketpost Post.NL voor nog geen twee euro aan huis bezorgd en een volgende aankoop geeft 10% korting. Zeer tevreden en helemaal toppie. Betaling kon zelfs na levering!

 
 
 
 

Snelle en adequate reactie van de klantenservice toen...

Anoniem op 4-10-2012 - Ordernummer: 23669655
Snelle en adequate reactie van de klantenservice toen mijn bestelling bij aankomst niet helemaal goed werkte. Het probleem was snel verholpen.

 
 
 
 

De dekbedovertrekken zijn bij Fonq daadwerkelijk goedkoper dan...

Anoniem op 17-8-2012 - Ordernummer: 23056175
De dekbedovertrekken zijn bij Fonq daadwerkelijk goedkoper dan in de winkel. Er werd snel geleverd en er waren géén verzendkosten. Order was ook prima te volgen. Ik ga er zeker vaker kopen.

 
 
 
 

Vuurkorf van Barbecook besteld was helaas licht beschadigd...

Patrick op 12-7-2012 - Ordernummer: 45035955
Vuurkorf van Barbecook besteld, was helaas licht beschadigd, dit gemeld aan Fonq (met foto's) en dadelijk zonder enig probleem een nieuwe, onbeschadigde vuurkorf ontvangen... Service met een grote S noem ik dat!

 
 
 
 

Voor het eerst bij Fonq wat gekocht super...

H.kasmarek op 27-6-2012
Voor het eerst bij Fonq wat gekocht, super snelle levering goed product kortom ik ben zeer tevreden en ga daar zeker verder shoppen!

 
 
 
 

In mei afdekhoes zwembad besteld. Levertijd 1 week....

Carola op 24-6-2012
In mei afdekhoes zwembad besteld. Levertijd 1 week. Na drie weken mail gestuurd, antwoord komt deze week. Na anderhalve week nog steeds niets gehoord of gezien. Weer mail, (nog) geen antwoord. Wil nu bestelling annuleren en hoop mijn geld terug te krijgen. Slechte service, bereikbaarheid en je moet vooruit betalen.

 
 
 
 

Ik heb twee keer een artikel gekocht bij...

Annick op 20-4-2012
Ik heb twee keer een artikel gekocht bij Fonq dat kapot ging en ik heb meteen een nieuwe opgestuurd gekregen. Dat is nog eens goede service.

 
 
 
 

Product ' s middags besteld volgende dag in...

Linda op 8-4-2012
Product 's middags besteld volgende dag in huis. Na productiefout en terugsturen van het produkct binnen 2 dagen het nieuwe product ontvangen. Perfect.

 
 
 
 
Naar de Shop
 

Andere consumenten kochten hier onderstaande producten


Advertentie