Medionshop ervaringen en reviews

Medion dekt met haar assortiment het complete productengamma van de moderne consumentenelektronica af. Medion levert uiterst krachtige multimedia-desktop- en -notebook producten, die als maatgevend gelden op het gebied van configuratie en prijs.

Onze computers kunnen via een speciale verbindingsmodule en met een omvangrijk softwarepakket worden aangesloten op een groot aantal apparaten op het gebied van de amusementselektronica, zoals digitale camera's, videorecorders, DVD-spelers of thuisbioscoopsystemen. Technisch gezien zullen we ook in de toekomst een leidende positie innemen op de markt als geheel en normen stellen. Zo zijn wij een van de weinige bedrijven die zowel in de sector voor pc/multimedia als op het vlak van de amusementselektronica vertegenwoordigd zijn met een compleet productaanbod. Daarom zullen wij ook bij het samengroeien van beide tot dusverre grotendeels gescheiden marktsegmenten een toonaangevende rol gaan spelen.

Korting op je aankopen? Prijsvergelijk.nl heeft een speciale kortingscode voor Medionshop!


Adresgegevens

Website www.medionshop.nl

Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland
Afhalen mogelijk
 

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van Medionshop is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 22 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 4 op een schaal van 1 tot 10.

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 4 sterren

Jouw ervaring met Medionshop

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Medionshop en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Medionshop betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Medionshop betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 22 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Nog nooit zon slechte service meegemaakt

Ell_ op 25-12-2018 - Gekocht: Bouwradio
Nog nooit zon slechte service meegemaakt! Eerst het verkeerde product ontvangen, daarna wachten ze 2,5 week om de juiste op te sturen. Die raakt kwijt in de post en nu wacht ik als klant al bijna een maand op antwoord en geld terug! Wordt afgescheept met een antwoord dat het onderzoek loopt terwijl de verzender zelf verantwoordelijk is en niet de bezorgdienst. Bah, voel me echt opgelicht!

Medion? Bestel er aub nooit mocht je goede service zoeken!

 
 
 
 

Via Alternate een Medion notebook gekocht

Gedupeerde! op 15-12-2018 - Gekocht: Medion notebook
Via Alternate een Medion notebook gekocht. Na vijf maanden ging het apparaat al rare dingen vertonen en het scharnier ging kapot. De onderdelen vielen er gewoon uit. Via Alternate opgestuurd naar Medion. Grote schade, de reparatie is net zo duur als het apparaat zelf. Onderzoek kost ook nog eens 80 euro. Er is alleen een spel op gespeeld en zorgvuldig mee omgegaan. Zwaar balen als het een kado is van je zoon en hij bijna 400 euro armer is en je met lege handen staat. Dus zeker geen aanrader.

 
 
 
 

Nieuwe PC Medion Akoya P42002 besteld

Anoniem op 19-12-2017 - Ordernummer: 305406656
20-11 een nieuwe PC Medion Akoya P42002 i5 PC besteld. Na installatie software maakte de pc afwisselend veel lawaai. Na 2 dagen ook al een keer het blauwe scherm van Windows voorbij zien komen. Contact opgenomen met de service afdeling. PC kon terug gestuurd worden. Binnen 5 werkdagen wordt een nieuwe geleverd werd er verteld. Na diverse telefoontjes met elke keer een ander antwoord nog steeds geen nieuwe ontvangen.

 
 
 
 

Bij geen enkel bedrijf problemen met de service gehad

Erik op 17-8-2017
Bij geen enkel bedrijf problemen met de service gehad wanneer een product buiten de garantie viel. (Voorbeeld: mijn Plantronic headset die ik al jaren heb. Ik moet wat weten over de headset en Windows 10 en kreeg daar direct en duidelijk antwoord op via de mail).

In tegenstelling tot Medion, wanneer je garantie verloopt steken ze een dikke middelvinger naar je op. Je moet dat een 0900 nummer bellen om de premium Hotline te bellen en zij zouden je dan verder helpen. Dus je moet dan direct betalen voor enige service zonder dat je zeker weet of ze het wel op kunnen lossen. Ook in de mail die ze mij stuurde gaven ze niet aan wat de kosten zijn voor dit nummer. Lijkt op oplichting.

 
 
 
 

Een jaar geleden een Touchscreen laptop besteld

Annemarie Jansen op 8-8-2016 - Ordernummer: 303564800
Een jaar geleden een Touchscreen laptop besteld voor 750 euro, dus niet de goedkoopste met een I7 processor. Deze laptop is vanaf het begin super traag, touchpad valt telkens uit. Ik had hem natuurlijk meteen al moeten terugsturen maar in plaats daarvan gebruikte ik hem gewoon zelden. Als je hem terug stuurt ben je hem weken kwijt bij Medion en helemaal geen laptop leek me lastig.

Tot 3 weken geleden toen ik wat aan het surfen was hij er compleet mee stopte, en ook niet meer aan te krijgen was. Dus retour gestuurd en na 3 weken maar eens gaan vragen hoe het er mee staat. Dit product heeft 2 jaar garantie en is nu iets meer dan een jaar oud. In die tijd is hij ongeveer 20 a 30 keer even aan geweest. Hij kan dus onmogelijk versleten zijn. Aan de telefoon (2 verschillende 0900 nummers die natuurlijk geld kosten) wordt mij verteld dat er ruim een week geleden een prijsopgave (?) is verstuurd. Heel toevallig niet aangekomen. Is ook per post verstuurd, goh ook toevallig niet aangekomen. In het systeem ben ik niet bekend als klant en ook op de laptop is nergens een serienummer te vinden.

Heel vreemd allemaal, gelukkig heb ik de factuur nog. Mij wordt verteld dat de laptop niet gerepareerd wordt onder garantie ivm waterschade. Deze laptop heeft nog nooit het huis verlaten, ik woon alleen dus geen andere schuldigen en ik kwijl niet. Waterschade is dus gewoon gelogen. Wat een oplichters wat een niet bestaande service.

 
 
 
 

Op 2 okt kocht ik de Medion Akoya...

Biertje69 op 16-10-2015
Op 2 okt kocht ik de Medion Akoya P2213T en everki 11.6 laptop tas met optische muis. De reden waarom ik deze 2 in 1 kocht was omdat er in het basis station nog een 500 Gb hd zat en de tas ter bescherming en volgens de site info een optische muis om overal kabel vrij te kunnen werken. Na de producten te hebben ontvangen bleek dat de laptop alleen maar de 64 Gb SSD schijf zag en aan de optische muis een kabel zat van anderhalve meter.

Dus maar even bellen met de klantenservice dat de laptop de 500 Gb hd niet zag gebeurde wel vaker dan moest ik even een bios update van de site downloaden installeren en alleen het basisstation 24 uur onderstroom zetten en dan zou het goed komen en de muis en tas moest worden omgeruild voor een draadloze muis maar eerst maar even wachten of de laptop de harde schijf na 24 uur kon zien want mocht dit niet het geval zijn dan kon alles in 1 keer worden omgeruild. Maar na 24 uur nog steeds geen 500 Gb hd dus maar weer voor 1 euro de klantenservice bellen. Een andere medewerker aan de lijn die leest het hele verhaal in de computer en zegt ja dan moeten we hem omruilen nou prima maar hoe zit het met die muis want er staat op de site kabel vrij werken maar dat wordt lastig met anderhalve meter kabel eraan. Meneer dat kabel vrij heeft betrekking op de tas en niet op de muis dus daar kunnen we niets aan doen dus ik zeg dat slaat nergens op wat je nu zegt. Dan moet u er een klacht van maken dus ik zeg doe maar dan. Zo het is nu een klacht dat meneer en er wordt opgehangen maar hoe nu verder met de laptop maar geen antwoord meer dus maar weer voor 1 euro bellen krijg ik te horen dat alles is overgedragen aan een andere afdeling en die bellen u binnen 48 uur terug.Maar na 48 uur nog niets gehoord net voor het weekend dus dan maar wachten tot na het weekend. Denk geef ze maandag nog de kans om te bellen maar néé hoor niets dinsdag nog afgewacht maar ook niet. Woensdag voor weer 1 euro maar weer zelf gebeld ja ze hebben u gebeld maar u reageerde niet maar zal u doorverbinden oke.

Krijg ik van de medewerker te horen meneer in dit type zit helemaal geen 500 Gb hd in het basisstation dus ik zeg oh maar dat staat wel op de site meent u dat nou zal even kijken ken de site ook niet uit mijn hoofd néé hoor staat niet op de site alleen maar dat er een 64 Gb SSD inzit dus ik ook kijken en inderdaad stond er niet meer op snel even veranderd dus. Dus ja ik kan weinig voor u doen dus ik zeg maar ik heb hier screenshots van de site en daar staat toch duidelijk op dat er een 500 Gb hd schijf in zit. Oh ja dan kunnen we niet meer doen dan de hele bestelling kosteloos terug nemen en u uw geld teruggeven want we hebben er geen met een 500 Gb hd in het basisstation. Dus ja wat moet je dan dus doe dat dan maar nou prima dan krijgt u over ongeveer 2 uur een mail met daarin wat u moet doen en hoe het verder gaat.

Het is inmiddels vrijdag 16 oktober maar nog steeds geen mail dus maar weer voor 1 euro bellen en vragen waar die mail nou blijft zal even voor u kijken ja ik zie het al mijn collega heeft aangevinkt dat het per post moet dus de brief krijgt u per post binnen hij is onderweg. Dus je begrijpt dit was de eerste maar ook tevens de laatste bestelling bij medionshop en nu maar hopen dat de brief snel binnen komt zodat alles terug kan en hopen dat ik niet nog weken moet wachten voordat ik mijn geld terug heb.

 
 
 
 

Zeer slechte klantenservice. wacht al 6 weken op...

Anoniem op 1-7-2015 - Ordernummer: 398745296
Zeer slechte klantenservice. wacht al 6 weken op laptop. Laptop reparatie betaald echter blijkt dat hij niet te repareren is, weigeren hem terug te sturen. Klantenservice zeer onbeschoft en niet mee te praten.

 
 
 
 

We hebben een Medion laptop besteld die bij...

Anoniem op 30-5-2015 - Ordernummer: 302446246
We hebben een Medion laptop besteld, die bij aankomst defect bleek: er konden geen programma's op geïnstalleerd worden. Medion hield vol dat er niets mis was. Advocaat ingeschakeld en na twee keer terugsturen, tenslotte na negen (!!) maanden de betaling terug ontvangen. Klantenservice vrijwel onbereikbaar en anoniem.

 
 
 
 

Was voor stuk gegaan nieuw bevestigingsframe nodig voor...

Sjaak op 25-3-2015
Was (voor stuk gegaan) nieuw bevestigingsframe nodig voor ventilator op moederbord (een paar euro). Frame wordt met 4 schroefjes op moederbord bevestigd. Medionshop: niet los te verkrijgen, zit vast op het moederbord: 140 euro excl verzenden!

Zeer slechte service, kapotte onderdelen zijn niet te vervangen of tegen hoge kosten. Waarschuwing hiervoor mocht je een Medion pc overwegen.

 
 
 
 

Erg ontevreden over de service van Medion buiten...

Beer op 12-1-2015
Erg ontevreden over de service van Medion buiten de garantietermijn! Hotline bellen is stinkduur! 70ct per minuut. Maximale kosten = 14 euro, als je dus twintig minuten belt dan ben je aan de maximale kosten, maar als je dan nog niemand aan de lijn hebt gehad dan wordt je gesprek beëindigd zonder dat je antwoord op je probleem hebt! ongelofelijk! crimineel is het te noemen, nooit meer een aankoop doen bij Medion!

 
 
 
 

Onze tablet van 5 maanden oud had een...

B.esman op 15-5-2014 - Ordernummer: Aldi
Onze tablet van 5 maanden oud had een defect aan de USB uitgangspoort. Deze was binnenin de tablet afgebroken. Na meerdere contacten met de service hotline kregen we te horen dat dit niet onder de garantiebepalingen viel. Het kon wel gemaakt worden voor het bedrag van circa 180 euro. Zoveel heeft de tablet bij aanschaf nog niet gekost! Wij zullen dus niet meer iets kopen van Medion of het iemand aanraden.

 
 
 
 

Nieuwe laptop geeft na 14 dagen gebruik een...

P.j.vanderzande op 28-10-2013
Nieuwe laptop geeft na 14 dagen gebruik een probleem, na contact met helpdesk laptop ter reparatie opgestuurd. Na 3 weken werd laptop defect geretourneerd, weer contact met de helpdesk gezocht, medewerker van de helpdesk was het met mij eens er is een hardware probleem.

Voor een snelle oplossing zou ik een nieuwe laptop behoren te krijgen alleen hij kan daar niet over beslissen, na het weekend zou er contact met mij gezocht worden. Niet dus, zelf maar weer gebeld, antwoord het kan tot 5 dagen duren voordat de betreffende afdeling contact met mij opneem en er kunnen nog 2 reparatiepogingen ondernomen worden door Medion voordat ik een nieuwe laptop krijg. Dat ik nu al meer dan 4 weken zonder laptop zit is jammer.

 
 
 
 

Alles van te voren betalen en vervolgens een...

Anoniem op 6-9-2013 - Ordernummer: 302767998
Alles van te voren betalen, en vervolgens een bizar slechte service verlenen. Wat een ellende, het begint al dat er voor service alleen betaalde nrs zijn met minimaal 10 minuten in de wacht.

Om een lang verhaal kort te maken, 3 weken geleden een pc besteld en betaald, heb een kapotte pc ontvangen. Retour sturen is al een hele procedure, de beloofde nieuwe nog steeds niet ontvangen, dan maar gevraagd de bestelling te annuleren en geld terug te storten. Dat is allemaal lastig en kan wel tot 30 dagen duren.

In deze tijd van internetbankieren is Medion denk ik het allerlaatste bedrijf dat 30 dagen nodig heeft om geld terug te storten. In één woord, waardeloos. Niet aan beginnen, laat je niet verleiden. O ja, toch verleid tot aankoop? Bedenk dat er geen enkele Nederlandse handleiding bij zit.

 
 
 
 

Pc uit aanbieding blijkt na 3 weken helemaal...

Muis op 26-10-2012
Pc uit aanbieding blijkt na 3 weken helemaal niet leverbaar. Op 28 september 2012 crashte mijn pc. Medion had een hele mooie aanbieding, dus een nieuwe besteld en direct betaald. Zelfs op zondag (!) door een medewerker bij Medion gebeld of er problemen bij het bestellen waren. Goede service.

Daarna begon het probleem. Levertijd zou maximaal 4 weken zijn, en na 3 weken zelf maar gebeld hoe het er mee ging. Medion kon de order niet vinden en zou intern er een klacht van maken, en we zouden teruggebeld worden. Dat gebeurde dus nie , dus zelf maar weer gebeld (natuurlijk met een duur 0900 nummer). Vandaag weer gebeld met Medion en kregen te horen dat het echt 5 dagen kon duren voordat ik antwoord zou krijgen. Pardon?

Ik heb toen een boze mail gestuurd. Een paar uur later door Medion teruggebeld. De bestelde en betaalde pc is er niet! Hoezo niet? Zelf maar gevraagd of hij überhaupt nog geleverd wordt en de callcenter medewerkster zei dat de pc niet meer leverbaar is. het geld zal teruggestort worden. Dus ruim drie weken voor niks gewacht. zelf moeten bellen en eind van het liedje is dat de pc niet (meer) leverbaar is. Dat hadden ze dus ook meteen de eerste week mij mee kunnen delen? En dat terwijl we 3 Medions hebben met goede ervaringen. Van een dikke voldoende nu een dikke onvoldoende. Tot verbijstering wordt er op het bandje gevraagd of je na het gesprek wil blijven hangen om mee te werken aan een klanttevredenheidsonderzoek! Daar moet je dus wel voor betalen want je belt een 0900 nummer. Hoe krom kan je denken?

Gewenste oplossing Een alternatief zou zijn geweest dat Medion een andere pc zou aanbieden met minmaal dezelfde kwalificaties, maar een dergelijke klantvriendelijke oplossing kan er bij Medion niet af. En compensatie voor de gemaakte telefoonkosten, zit er ook al niet in. Slechte service van Medion en een vreemde gang van zaken bij -kennelijk niet leverbare- aanbiedingen.

 
 
 
 

Mijn laptop was blijkbaar niet meer te repareren...

Gerrit Haasjes op 11-10-2012
Mijn laptop was blijkbaar niet meer te repareren en daarom kreeg ik toen de garantie van 3 jaar bijna om was zonder problemen een nieuwe. Die is uiteraard beter dan de vorige. Ik ben zeer tevreden.

 
 
 
 
Naar de Shop
 

Andere consumenten kochten hier onderstaande producten


Advertentie