Scapino ervaringen en reviews

Scapino is met meer dan 200 winkels de grootste aanbieder op het gebied van schoenen, mode, sport- en vrijetijdsartikelen. Bij Scapino worden trends op het gebied van schoenen en kleding nauwkeurig gevolgd. Dit betekent dat de artikelen in het assortiment volgens de laatste mode zijn. Natuurlijk tegen de beste voordeelprijzen!

Bovendien vinden wij de klant het allerbelangrijkste.
Je vindt onze vestigingen in Nederland, BelgiŽ ťn Duitsland. Natuurlijk ben je ook van harte welkom in onze gebruiksvriendelijke webwinkel. Je winkelt er gemakkelijk, snel ťn wanneer het jou het beste uitkomt. 7 dagen per week en 24 uur per dag. De Scapino webshop verkoopt het meeste uitgebreide assortiment schoenen, kleding en sportartikelen. Jaarlijks 11.000 verschillende artikelen en op ieder moment meer dan 2.500 artikelen live.

Korting op je aankopen? Prijsvergelijk.nl heeft een speciale kortingscode voor Scapino!


Adresgegevens

Website www.scapino.nl

Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland, BelgiŽ, Duitsland
Afhalen mogelijk
in Diverse Scapino filialen door heel Nederland
 

Keurmerk

Scapino is aangesloten bij de Thuiswinkel organisatie. Voor u als consument betekent het Thuiswinkel Waarborg niet alleen dat† alle bij Thuiswinkel.org aangesloten bedrijven†zich houden aan†wet- en regelgeving. Maar ook†aan de opgestelde gedragscodes†van†de vereniging. Meer informatie vind je op www.thuiswinkel.org

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 6 sterren

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van Scapino is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 18 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 6 op een schaal van 1 tot 10.

Jouw ervaring met Scapino

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Scapino en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Scapino betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Scapino betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 18 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Slechte kwaliteit van schoenen

Danny op 16-3-2019
Slechte kwaliteit van schoenen, maar ja, wat kan je verwachten voor die prijs. Verder wel snelle levering.

 
 
 
 

De schoenen zijn van erg slechte kwaliteit

Anoniem op 2-2-2019 - Ordernummer: Meppel
De schoenen zijn van erg slechte kwaliteit! Voor 50 euro verwacht je toch wat anders. Binnen een paar weken: loszittende zolen, kale plekken e.d. Waren we vroeger toch niet gewend. Jammer hoor.

 
 
 
 

24 uur na bestelling nog geen mail ontvangen

Anoniem op 30-8-2018 - Ordernummer: 2032747 - Gekocht: Dutchy kinder Zaalschoenen
Volgens website: voor 21:00 op werkdag besteld: volgende dag geleverd. 24 uur na bestelling nog geen mail met verzendgegevens ontvangen (bestelling ook niet). Geen antwoord op mail met vraag of er vertraging is in verzending alleen wel ineens een mail dat de bestelling klaar is gemaakt en overgedragen aan PostNL. Zojuist bestelling geleverd gekregen, 48 uur na bestellen.

Op zich is binnen 48 uur leveren niet verkeerd maar
a) beloof dan niet levering volgende dag op de website
b) reactie op mijn mail zou fijn geweest zijn.

 
 
 
 

Vandaag besteld voor 22u is inderdaad morgen in...

Jbr op 5-2-2015
Vandaag besteld voor 22u is inderdaad morgen in huis, zelfs al heb ik het op zondag besteld. Fijne service dat je zowel in de winkel als via een retoursysteem kan terugbrengen zonder problemen.

 
 
 
 

Ik word suf gemaild met aanbiedingen en kortingen....

Anoniem op 14-1-2015 - Ordernummer: NB15SC12
Ik word suf gemaild met aanbiedingen en kortingen. Echter als ik gebruik van de korting wil maken bij een bestelling dan lukt dit meerdere malen niet. Ik heb de klantenservice een week geleden en enkele dagen geleden hierover gemaild en krijg geen enkele reactie. Ik had een order van 58 EUR geplaatst en hem vervolgens heb ik hem geannuleerd en de mij van de mailinglijst laten verwijderen. Ik hou er niet van bedrijven die zich niet aan afspraken houden

 
 
 
 

Met Hemelvaart gold de actie Tweede artikel voor...

Mark op 29-5-2014
Met Hemelvaart gold de actie Tweede artikel voor 1,-. Op alle artikelen. In Boxmeer hebben ze hier van gemaakt, behalve sportartikelen. Na dit bezoek aan de winkel, zien ze ons hier nooit meer.

Op de website was de actie wel gewoon van toepassing op de sportschoenen. Daar hebben we alsnog de bestelling geplaatst (Wel jammer dat zoveel filialen de acties vaak strikter toepassen dan hun moederbedrijven)

 
 
 
 

Erg hoge service. Zij konden iets niet leveren...

Anoniem op 27-5-2014 - Ordernummer: 422775
Erg hoge service. Zij konden iets niet leveren waardoor ik korting kreeg met alsnog gratis levering op de resterende producten van die order. Nou beter kan niet!

 
 
 
 

Even snel wat kopen voor je kinderen echter...

M. KLeinjan op 1-1-2014 - Ordernummer: 00000000
Even snel wat kopen voor je kinderen, echter je krijgt er al snel spijt van. Ritsen willen niet meer open, of doen dat juist spontaan. Zolen gaan los binnen een week! Wat een bagger kwaliteit is het toch eigenlijk bij Scapino! Heb je iets meer te besteden blijf hier dan weg! Ik erger me er dood aan in ieder geval, keer op keer. Heb nu dus besloten dat we nooit meer bij Scapino binnen gaan.

 
 
 
 

Ooit eens een flinke bestelling via de webshop...

m. vermeulen op 5-12-2013
Ooit eens een flinke bestelling via de webshop gedaan, met levering en betaling in de winkel. Toen ik bericht kreeg dat de bestelling in het filiaal was aangekomen, ging ik erheen om te betalen en op te halen. Eerst keken ze raar op en moesten ze gaan zoeken waar zo'n pakket in hun magazijn staat. Eindelijk kwamen ze met de grote doos aan. Bovenop zat een brief met ordernummer, gegevens en totaalbedrag.

Toen bleek dat ze de doos open gingen maken, elk artikel eruit haalden en los gingen scannen. Er zaten kinderschoenen, dameslaarzen, sloffen voor allemaal, poetsmiddelen, en wat kleding in. Ik vond het raar dat alles onder de neus van iedereen (en inmiddels een lange rij klanten achter me) op de toonbank uitgestald werd. Tuurlijk klopte de totaalprijs van het scannen op de kassa niet met de factuur van de webshop. De webshop had een speciale internetactie tijdens de bestelling welke prijzen en acties niet in de plaatselijke kassa staan. Toen wilden ze het me niet laten betalen en meegeven, ze gingen het telefonisch uitzoeken.

Je voelt je dan net alsof je iets gedaan hebt dat niet mag, zeker met al die klanten om je heen. Ik heb ruim 30 minuten moeten staan wachten met 2 kleine kindjes die het beu werden. Uiteindelijk gaven ze me gelijk, het klopte. Ik kreeg excuus voor het lange duren van de situatie. Ik was inmiddels gefrustreerd en bestel niks meer via de webshop.

 
 
 
 

2 paar schoenen besteld+betaald via de Scapino website...

Anoniem op 22-12-2012 - Ordernummer: 137711
2 paar schoenen besteld+betaald via de Scapino website (op een vrijdagavond). Daarna erachter gekomen dat ik ook de schoenen in de Scapino winkel in de binnenstad had kunnen ophalen (ik had ze op leveren op mijn woonadres aangegeven).

Dus de eerstvolgende werkdag maandagochtend meteen contact opgenomen met de klantenservice. Wat blijkt? Het simpelweg aanpassen van een leveradres is niet mogelijk. (Neen mijnheer, uw order zit al in ons systeem). Schijnbaar willen ze liever extra kosten maken via een bezorgdienst (TNT post). Als dat ze even wat veranderen in een order.

Vervolgens dus tot donderdag zitten te wachten dat er een bevestiging volgt, dat mijn spullen zowiezo worden opgestuurd vanaf het distributiepunt Den Bosch. Met andere woorden, in de tijd van maandag t/m donderdag had iemand van de servicedesk misschien iets in de aflevergegevens kunnen aanpassen. Want me dunkt, dat het efficiŽnter is om een extra order naar een winkel te transporteren, dan naar een particulier-adres.

Toch nog wel een positief gegeven: Een paar schoenen ongeveer 8 euro goedkoper afgerekend. Op de bewuste vrijdag dat ik namelijk de schoenen kocht waren ze 30 euro op de site, en de volgende dag stonden ze dus bijna 8 euro duurder vermeld. Foutje misschien op de site? Al met al zal ik nooit meer iets van de Scapino-website thuis laten afleveren. De (internet)service-afdeling van deze winkel krijgt van mij een 1.

 
 
 
 

Zeer slechte service en onduidelijke leverdatum. Heb een...

Anoniem op 31-10-2012 - Ordernummer: 98830
Zeer slechte service en onduidelijke leverdatum. Heb een bestelling gedaan en weet niet wat de status van mijn bestelling is en wat de leverdatum is. Ik heb wel een mail ontvangen dat niet alles op voorraad is. Dit in tegenstelling met wat op de website staat.

Telefonisch zijn de alleen bereikbaar via een 20 eurocent per minuut nummer. Deze is op dit moment niet bereikbaar en natuurlijk veel te duur. Als ik een mail stuur krijg ik dit als antwoord:

Geachte heer, mevrouw,

Dit is een automatisch bericht ter bevestiging dat wij onderstaande e-mail in goede orde hebben ontvangen. Op deze bevestigingsmail kun je niet reageren.

Wegens extreme drukte kan het enkele dagen langer duren voor je een reactie ontvangt op je e-mail/contactformulier. Wil je graag spoedig een reactie? Neem dan telefonisch contact op met een medewerker van de webshop. Bel naar 0900-scapino (0900-7227466 0,20 p/m) Met vriendelijke groet,

Scapino Klantenservice

 
 
 
 

Op klachten wordt niet ingegaan. Leveringen die in...

e. koens op 20-9-2012
Op klachten wordt niet ingegaan. Leveringen die in de dichts bijzijnde winkel geleverd zouden worden worden niet geleverd. Ik zou niemand aanraden om bij Scapino wat te bestellen.

Ben nog in afwachting hoe Scapino omgaat met het retourneren van artikelen, want het door bij bestelde artikel was nodig voor een geplande waddentocht. Gezien de enorm lange levertijd is die tocht al geweest, terwijl de schoenen nog steeds onderweg zijn.

 
 
 
 

De kwaliteit van de schoenen van Scapino is...

Amanda op 14-5-2012
De kwaliteit van de schoenen van Scapino is zo slecht dat de buitenste laag al binnen 2 weken af ging slijten. Schoenen van 50 euro horen langer mee te gaan dan 2 weken! Scapino doet hier niks aan en ik ben helaas mijn 50 euro kwijt. Goedkoop is duurkoop.

Tip! Gelukkig hebben duurdere schoenenwinkels regelmatig aanbiedingen. Daar kun je veel betere en fijnere schoenen kopen voor hetzelfde of minder geld.

 
 
 
 

2x Nijdam schaatsen gekocht winkel/site maar het click...

Elga op 23-2-2012
2x Nijdam schaatsen gekocht (winkel/site), maar het click systeem laat bij kou steeds los. Zonder problemen mijn geld weer terug gekregen in de winkel.

 
 
 
 

Levering duurt erg lang. Betaling is a la...

Collenstaart op 17-1-2012
Levering duurt erg lang. Betaling is a la minuut bij het bestellen. maar op de goederen kan je lang wachten.

 
 
 
 
Naar de Shop
 

Andere consumenten kochten hier onderstaande producten


Advertentie