Amac ervaringen en reviews

Amac is de grootste Apple Premium Reseller met 23 winkels verspreid over Nederland. Met een compleet aanbod aan Apple producten en een uitgebreid assortiment aan accessoires voor de Mac, iPad, iPhone, Apple Watch en iPod is dit dť plek voor al je Apple aankopen en cadeaus. Het A-mac team beschikt over alle kennis om je vragen te beantwoorden en adviseert je graag persoonlijk over de keuze en aanschaf van een Mac, iPad, iPhone of ander Apple product. Naast de ondersteuning die wordt geboden in de Store, kun je hier ook terecht voor service en garantie.


Adresgegevens

Website www.a-mac.nl

Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland, BelgiŽ, Duitsland
Afhalen mogelijk
in Diverse winkels in Nederland
 

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van Amac is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 5 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 3 op een schaal van 1 tot 10.

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 3 sterren

Jouw ervaring met Amac

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Amac en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Amac betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Amac betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 5 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Ik had een probleem met mijn Apple oortjes

Jan op 24-9-2019 - Gekocht: Airpods
Ik had een probleem met mijn Apple oortjes waarbij de rechterkant niet functioneerde naar behoren. Wanneer ik het oortje pas omdraaide in mijn oor zelf (wat er raar uit ziet) , kwam er pas geluid uit. Vervolgens ga ik naar Amac om het te laten repareren, zeggen zij dat het een veelvoorkomend probleem is en dat zij het naar Apple zouden doorsturen. Paar dagen later kom ik terug , zeggen zij dat het vies is en het niet gerepareerd kan worden? De oortjes zelf waren volledig schoon + ze zeiden dat het een veelvoorkomend probleem was. Nou, daarna moest ik 20.- betalen voor onderhoudskosten , terwijl er niet eens naar gekeken werd. Waardeloos bedrijf dit, beter de officiŽle Apple winkel bellen.

 
 
 
 

1 ster is eigenlijk te veel voor deze winkel

Jeroen Hendrikx op 10-4-2019
1 ster is eigenlijk te veel voor een winkel die je na het verkopen van een kapotte MacBook air 2018 (11-2018 gekocht 01-2019 1e keer kapot toetsenbord 04-2019 2e keer kapot scherm) je voorstelt om dan misschien maar een nieuwe te kopen. Hoe krijg je het verzonnen? Tijdens het opsturen ter reparatie wordt (als je er niet 10x om vraagt) geen leen laptop mee gegeven. Wat moet je dan als student? 5 weken zonder laptop? Het advies van Amac Breda: leen er eentje van een vriend of koop een nieuwe.

Uiteraard sta je volledig in je recht als je een leenlaptop eist als zo'n product wat voor een student onmisbaar is 5 weken weg is, maar daar hebben ze bij deze Amac nog nooit van gehoord. Het enige wat zei kunnen vertellen is dat het niet hun schuld is omdat ze producten van Apple verkopen, en ja die zijn tenslotte niet van hun. Dus zegt de Amac: niet onze verantwoordelijkheid. Maar toen ze 1300 euro vingen voor de verkoop, toen was het wel hun verantwoordelijkheid.
Apple producten: prachtig! En er kan altijd iets kapot gaan. Dat is vervelend voor de consument en verkoper. Maar om je klanten op deze manier te behandelen, dat gaat echt te ver.

 
 
 
 

Kreeg een email met openbox sale

Adam van Amsterdam op 5-5-2018 - Gekocht: Macbook Air
Kreeg een email met openbox sale. Direct besteld en betaald. Kreeg een email ter bevestiging dat bestelling was afgerond en was betaald. Levertijd 6-8 dagen. Netjes afgewacht. Na 9 dagen niets vernomen en zelf contact opgenomen met de customer care. Werd verteld dat de bestelde Macbook Air niet meer voorradig was en dat geen levering kon plaatsvinden.

Paar keer email heen en weer met hun care medewerkers over klacht en aangegeven dat een verkoopovereenkomst is aangegaan werd verwezen naar hun algemene voorwaarden dat als zij een email terugsturen met bevestiging dat is betaald nog steeds geen verkoopovereenkomst van hun zijde is. Ik weet genoeg. Hier koop ik dus nooit meer iets.
Wees gewaarschuwd. Hun algemene voorwaarden zijn juridisch goed dichtgetimmerd om zichzelf goed te beschermen. Gelukkig betaald met creditcard dus om mijn geld hoef ik geen zorgen te maken.

 
 
 
 

Het is nu 14 oktober, ik heb 29 september iets gekocht

Anoniem op 14-10-2017 - Ordernummer: 100055462
Het is nu 14 oktober. Ik heb 29 september iets gekocht en betaald. 11 oktober heb ik erover gemaild en kreeg een dom antwoord dat er helaas vertraging was, maar niet hoeveel vertraging. Vervolgens heb ik gebeld en is mij beloofd dat het binnen 2 dagen zou arriveren. Vandaag weer gebeld (iedere keer minstens 15 min in de wacht) en er is nog niets verstuurd en niet bekend wanneer wel. Ik heb de bestelling geannuleerd en nu mag ik minstens 14 dagen wachten totdat ik het geld terug krijg.

 
 
 
 

Op 11-03-2017 mijn Macbook Pro 17 inch naar Amac gebracht

Anoniem op 27-3-2017 - Ordernummer: 185369
Op 11-03-2017 mijn Macbook Pro 17 inch naar Amac in Breda gebracht, omdat deze traag werkte. Aldaar werd verteld dat de SSD op was en vervangen diende te worden. Nadat de SSD in de winkel was vernieuwd, was naar hun zeggen de laptop overleden. In eerste 2 instanties wilde ze helemaal niets doen en diende ik het vervoer en de diagnose van het probleem dat in de handen van hen is ontstaan zelf te vergoeden! Ook voor het vervangen van het Logicboard heeft Amac geen enkele verantwoordelijkheid genomen. Voor het vervangen van het Logicboard kreeg ik een rekening van ongeveer 800 euro op mijn bord!

De zeer attente medewerkers van Apple zelf hebben mij hiermee geholpen. Ik heb hen zelf moeten overtuigen om de kosten voor het vervangen van het Logicboard te vergoeden. Nadat ik dit op zaterdag aan Amac heb laten weten en hierbij ook aangegeven heb dat ik akkoord ga met de reparatie, was hier bij hen op maandag laat in de middag nog geen enkele actie op ondernomen terwijl mij dit eerder wel was toegezegd.

Pas nadat ik de klantenservicemedewerker op maandag laat in de middag hierop attendeerde, zijn de benodigde onderdelen besteld. Hierbij is per abuis ook een batterij besteld. Waarna door de zeer slechte organisatie ook mijn batterij is vervangen. In totaal heb ik nu 13 dagen zonder laptop gezeten, die ik hard nodig heb. Een vervangende laptop voor de tussenliggende periode kon niet worden aangeboden. Terwijl ze zelf wel laptops verhuren.

In de reactie proberen ze zichzelf heel goed voor te doen en te laten lijken alsof zij ook maar iets geholpen hebben. Maar ze hebben in werkelijkheid geen vinger uitgestoken om mij ook maar enigszins te helpen, met een probleem dat door henzelf is veroorzaakt!

 
 
 
 
Naar de Shop
 

Andere consumenten kochten hier onderstaande producten


Advertentie