Azalp ervaringen & reviews

Azalp Voordeelshops is reeds vanaf 1998 actief en verkoopt met succes, uitsluitend via internet, allerhande goederen voor in en om het huis. Het bedrijf is gespecialiseerd in blokhutten/tuinhuizen, zwembaden, jacuzzi's en sauna's. Azalp heeft géén winkelpand en/of showroom, mede daardoor zijn ze in staat ongewoon scherpe prijzen te hanteren. Daarnaast worden alle artikelen zonder bezorgkosten thuis afgeleverd. Het staat je vrij om te betalen bij aflevering, Azalp brengt hiervoor geen extra kosten in rekening.

Is Azalp betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten

Prijsvergelijk toont je de laatste 20 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Azalp betrouwbaar? De beoordeling is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 122 andere consumenten. De gemiddelde score is een 7 op een schaal van 1 tot 10.

Ik heb hier een blokhut besteld met opbouwservice...

Geschreven op 21 september 2021

Ik heb hier een blokhut besteld met opbouwservice van bijna 6000 euro. Het product is prachtig, maar wat een vreselijk bedrijf is Azalp. Constant een bandje dat het erg druk is en je wordt tijden in de wacht gezet, de opbouwservice is niet direct bereikbaar maar via Azalp wat voor allemaal miscommunicatie zorgt.

De levering was niet op tijd en dit werd later en viel precies in onze vakantie, krijg je ineens te horen dat je 100 euro extra moet betalen voor opslag van het pakket, na heen en weer mailen hebben ze dit toch niet gedaan, maar wat een uitzuigerij is dat zeg!
Alles van ten voren duidelijk gemaakt ook hoe groot onze oprit is, want daar moest het een week staan voordat het opgebouwd werd, kwam de bezorger eraan, kon die net met de heftruck de draai maken en wilde hij dit op de openbare weg zetten, gelukkig kwam mijn overbuurman naar buiten die aanbood het op zijn oprit te zetten, krijg ik vervolgens een mail van Azalp dat er extra kosten komen omdat het opbouwservice een langere afstand moet lopen om het te plaatsen, dus weer mailen en uiteindelijk schikken ze wel in, maar nogmaals als je niet van je afbijt wordt je helemaal uitgezogen. Nou een week later zouden ze komen, zaten de deur en raam er niet bij en gingen ze weer weg, pakket lag vervolgens open en bloot, ze haalde wel even een zeiltje voor mij en dan moest ik mijn handen dichtknijpen, weer een vrije dag naar de knoppen. 1,5 week laten kwamen ze weer en ja hoor deur en raam waren geleverd, maar toen miste de bouwtekening en het deurbeslag. Het opbouwteam deed het prima, het is immers een bouwpakket, maar alle handwerk wat er bij komt kijken, bv een plintje doen ze niet in verstek, zo lelijk dat dat is! Als je hier wat van zegt is de reactie.....doen we altijd zo! Ik moest van Azalp mailen als het hang en sluitwerk binnen was, de raam en deur waren dus al die tijd niet toegangelijk! na 2,5 week werd dit vanuit bulagrije thuisbezorgd, dus ik mailen en je raadt het geen reactie. Gelukkig heb ik iemand in de familie die handig is en met mij te doen had en die heeft het hang en sluitwerk aangebracht. Ik had hier voor betaald en nu hoefde ze immers niet meer te komen hiervoor, dus ik mailen met Evy van de klantenservice om dit bedrag retour te krijgen. Nou wil je iemand op de klantenservice hebben die klantvriendelijk is, raadt ik aan deze vrouw te mijden, wat een vreselijk domme reacties krijg je, elke keer biedt ze aan het netjes op te willen lossen en ze langs te sturen.

Kortom een vreselijk bedrijf met een ontzettend stroperige communicatie in incapabel mensen achter de telefoon, als je al iemand te spreken krijgt. Wat ontzettend jammer is, want het product is vreselijk mooi!

Bij deze kunnen jullie mij nog benaderen voor een compensatie. Waarschijnlijk gaan jullie nu onder dit bericht allemaal ontkenningen schrijven (dit lees ik namelijk steeds terug bij andere reviews), even een tip, dit komt erg zwak over en ontkennend naar hoe een klant jullie ervaart.
Trek er een les uit en doe er wat mee!

Azalp is niet meer dan een emballage firma die uiteraard...

Geschreven op 5 augustus 2021

Azalp is niet meer dan een emballage firma die uiteraard graag zijn producten aanprijst . So far so good maar na aflevering product is de liefde over . Wij hadden wat op en aanmerkingen op de wijze van afleveren . En het montage bedrijf leverde gewoonweg broddel werk . Geen enkele reactie op heel
normaal te behandelen klachten. Dus kort : ze zijn er als de kippen bij om producten te verkopen en gelieve ook direct in zijn geheel te betalen maar op service achteraf hoef je niet te rekenen. Zou iedereen afraden met dit bedrijf in zee te gaan.

In mei een overkapping besteld, nog altijd niks ontvangen....

Geschreven op 5 augustus 2021

In mei een overkapping besteld, nog altijd niks ontvangen. Totaal geen communicatie vanuit azalp. Als je zelf belt krijg je het standaard riedeltje te horen en verschuilen ze ze volledig achter hun leverancier. Doen 0,0 moeite voor je.

Communicatie nul. Zeer teleurgesteld

Geschreven op 11 november 2020

Communicatie nul. Zeer teleurgesteld. Levering door een aparte firma die geen leverdatum had medegedeeld en die dan s-morgens vroeg opbelde om te melden dat het doodleuk op het voetpad (parking) was gedeponeerd terwijl ik heel duidelijk anders gevraagd had. Ook nadien geen reacties gekregen op mijn klacht. Ik had ook opbouwservice gevraagd die ook aparte dienst was, deze reageerden wel correct op mijn mails.

Azalp geeft toe dat wij niks verkeerd hebben gedaan

Geschreven op 6 november 2019

Azalp geeft toe dat wij niks verkeerd hebben gedaan, maar weigeren om hun plichten na te komen! Op 3 juni 2019 een fietsenberging van duramax besteld bij Azalp. In september halen wij na twee weken een beschimmelde kinderwagen en fiets uit de berging. De klantenservice vroeg ons om foto?s te mailen en vervolgens kregen wij de volgende reactie:

Zoals wij beoordelen aan de hand van de fotos kunnen wij zien dat de fietsenberging wel goed is gemonteerd. Het zal ons onwaarschijnlijk zijn dat er via het dak of iets dergelijks water binnenkomt in de fietsberging. De fundering waar de fietsenberging op gemonteerd staat ziet er ook goed uit en daardoor kunnen wij helaas niet veel beteken voor u.

Vervolgens hebben wij gebeld dat als wij niks verkeerd hebben gedaan dat het product niet deugdelijk is en dat we een oplossing willen. Wederom kregen we een mail dat ze niks voor ons gaan doen. Wij hebben daarop een mail gestuurd dat ze wettelijk gezien twee opties hebben, reparatie of vervanging. Hierop kregen wij de volgende reactie:

Ik had vernomen dat er een klacht was betreft uw fietsberging. Ik weet er niet het fijne vanaf, maar ik neem bij deze wel de communicatie over van mijn collega?s van de klantenservice. Laat ik vooropstellen dat mijn intentie is om samen tot een oplossing te komen.
Uw kinderwagen en fiets(en) was beschimmeld had ik vernomen?

Zover ik weet zou dit eventueel kunnen komen door condens, echter uit de foto?s die u stuurde zie ik dat de ventilatieroosters wel openstaan. Dus dat is al een vreemde gewaarwording. Ik neem aan dat deze roosters de gehele tijd open hebben gestaan? Want als ze dicht staan kan ik begrijpen dat de condens gevormd kan worden, wat weer resulteert in druppels (die de schimmel in combinatie met niet doorluchten in de hand werkt). Heeft u de berging ook al gekit? Anders sturen we een bus kit graag naar u op. Tevens wil ik u een bedrag aanbieden van 75,- euro (ik weet dat dit slechts een doekje is voor het bloeden), maar helaas kan ik niet meer voor u doen.

Aangegeven dat de ventilatie niet dicht kan, wij gekit hebben en dat wij niet akkoord gaan met 75 euro. Aangezien wij met een beging van 510 euro zitten die niet voldoet. Onze fietsen staan nu in de regen en met mijn zwangerschap kan ik de berging niet in vanwege de schimmel. Wij hebben een mail gestuurd dat we de koopovereenkomst ontbinden. Waarop ze reageren dat ze niet akkoord gaan. Wij gaan het nu hogerop zoeken, maar we snappen niet dat ze onder hun wettelijke plichten willen uitkomen. Het enige wat wij willen is de berging terugsturen en het geld terug op onze rekening.

In maart een tuinhuis besteld

Geschreven op 21 juli 2019

In maart een tuinhuis besteld die een levertijd van 4-6 weken had, maar na steeds zelf te hebben gebeld, is de datum al 5 keer verplaatst! Nu pas in september de verwachte levertijd, maar zonder zekerheid. Niemand weet hoe en wat, je moet steeds zelf bellen en op mails reageren ze soms gewoon weken niet. Tuinhuis afgezegd en zal dit bij iedereen afraden!

Op 13 mei 2019 een opbergbox voor tuinkussens gekocht

Geschreven op 13 juni 2019

Op 13 mei 2019 bij Azalp een opbergbox voor tuinkussens gekocht. Deze werd geleverd met gedeukte en verbogen bodempaneel en deksel. Voordat ik de panelen verder uit de kartonnen verpakking heb gehaald heb ik de firma hierover gebeld en onmiddellijk fotos van de beschadigingen gestuurd per email. Ik heb gelijk om een nieuwe verzocht. Dat was geen optie. Ik zou de order kunnen herroepen en het enorme pakket op mijn kosten mogen retourneren. Andere optie was een compensatie van 50 euro, zodat ik dan zelf een nieuwe deksel zou kunnen kopen (?).

Na veel gebel en gemail, waarbij werkelijk nooit echt wordt ingegaan op vragen, wensen, suggesties en aanbevelingen zijn we inmiddels aanbeland op 13 juni. 1 maand verder en we hebben een beschadigde opbergbox in een kartonnen verpakking. Geen compensatie waar ik uiteindelijk schoorvoetend en knarsetandend mee ben akkoord gegaan, geen vervangend product, geen respons op emails, geen vruchtgebruik. Dit is echt een hele slechte firma. Buitengewoon klantonvriendelijk en ogenschijnlijk een stelletje oplichters. Geen zaken doen met Azalp! U bent gewaarschuwd! Ik laat het er overigens zeker niet bij zitten en maak dit aanhangig bij diverse instanties en geschillencommissies.

Na annulering van een sauna-kachel zijn we in conflict geraakt

Geschreven op 1 december 2018

Na de annulering van een sauna-kachel zijn we in een serieus conflict geraakt met Azalp. Wat er binnen Azalp speelt zullen we nooit weten maar het doet zo klantonvriendelijk en knullig aan dat we ons geschil uiteindelijk via de rechtsbijstand en de VISA hebben afgehandeld. Conclusie: dit bedrijf begrijpt niet veel van klanten. Geen aanrader dus.

De bestelling was een fluitje van een cent

Geschreven op 13 september 2018

De bestelling was een fluitje van een cent. Voor wat betreft de levering perfect geholpen aan de telefoon. Echter toen bleek dat niet de volledige order was uitgeleverd begon het probleem. Volgens meerdere callcenter medewerkers was het mijn fout en zou ik onvoldoende besteld hebben. Dit terwijl de website duidelijk spreekt van een compleet pakket. De additionele kosten zouden voor mijn rekening komen. Dit bovenop de kosten die al gemaakt heb voor de vertraging die ontstaan is bij de aanleg. Geen beslissingsbevoegdheid bij de medewerkers en alles af willen handelen per e-mail.

Na meerdere telefoontjes en e-mail blijft het vervolgens stil aan de kant van Azalp. Wat een frustratie, voor mij nooit meer een aankoop bij Azalp.

We krijgen een blokhut waar op de site 18 mm staat

Geschreven op 21 augustus 2018

We krijgen een blokhut waar op de site 18 mm staat. Bij ontvangst blijkt het maar 14 mm te zijn. Uit een deur, stuk hout eruit. Gelijk gemeld. Moesten foto's maken van de gebreken. Gedaan en gemaild Weinig reactie. Kregen een compensatie van 100 euro toegezegd. Moesten we foto's maken van de blokhut. Gedaan en gemaild. Krijgen we mondeling toegezegd dat we binnen 10 dagen geld op de rekening krijgen. Een uur later weer een mail dat we van het hele schuurtje een foto moeten maken. Grrrrr Staat tussen een schutting en schuur. Hoe in godsnaam kan je een hele foto maken van zoiets de foto's zijn gemaakt uit verschillende hoeken. Moet ik een hoogwerker huren of zoiets. Zeer slecht.

Een maand geleden een bestelling geplaatst

Geschreven op 17 augustus 2018

Een maand geleden een bestelling geplaatst. Ik kan nergens de status van de bestelling zien, als ik een mail stuur krijg ik geen reactie, en als ik bel met de klantenservice wordt ik afgewimpeld. Ik heb nog altijd niets ontvangen en de klantenservice kan me niet vertellen wanneer ik mijn bestelling kan ontvangen. Totaal klantonvriendelijk!

Ontzettend dure Brillix Jetstream gekocht

Geschreven op 23 juli 2018

Ontzettend dure Brillix Jetstream gekocht. Na twee jaar was hij vastgelopen. (natuurlijk net na de garantietermijn, hoe kunnen ze het zo maken!) Een vriend heeft hem weer gangbaar gemaakt door de as te draaien, en hij deed het weer een tijdje. toen Azalp gebeld met de vraag of dat normaal was dat een Jetstream van 950 Euro het na 2 jaar begaf. Ja buiten de garantie dus jammer zij zijn niet verantwoordelijk. Een jaartje zonder gezeten maar dit jaar weer geprobeerd en gangbaar gemaakt en hij deed het 1 dag.

De volgende ochtend weer alleen een bromtoon en verder niks. Hoe kan het bestaan dat er mensen bij Azalp werken die het normaal vinden dat een duur product het net twee jaar werkt? Ik zou mijzelf de ogen uit de kop schamen. Hoe kan het dat dit bedrijf nog spullen verkoopt Wie wil er nu op die manier behandeld worden?

Wacht al 1,5 maand op mijn bestelling

Geschreven op 20 juni 2018

Wat een belabberde service, wacht al 1,5 maand op mijn bestelling! Product wat ik besteld had was niet meer leverbaar. Kreeg ik te horen nadat ik er zelf 3x achteraan gebeld heb, over het mailen nog niet gesproken. Kreeg ik een ander model aangewezen en ben ik akkoord mee gegaan ook dáár wacht ik nu al tijdens op. Hoor niets meer van ze.

Koop NOOIT, maar dan ook NOOIT iets bij Azalp!! Wat het ook is...

Je verneemt niets meer nadat je hebt besteld

Geschreven op 12 juni 2018

Bij Azalp op de website staat: levertijd 2 tot 5 werkdagen. Je verneemt niets meer van hen nadat je hebt besteld en betaald. Op e-mail wordt niet gereageerd. Als je opbelt en na lang wachten uiteindelijk iemand aan de telefoon krijgt, krijg je te horen dat het nogal druk is, dat daarom de mail niet wordt gelezen. De medewerkster kan niet zeggen wanneer er wel geleverd zal worden, de verantwoordelijkheid daarvoor wordt volledig afgeschoven op de transporteur.

Als je oppert dat men de levertijd op de website aan moet passen om geen valse verwachtingen te wekken vindt zij dat een idee, alleen het gebeurt niet. Wanneer je enkele dagen later nog eens opbelt en zegt dat je gebruik gaat maken van je herroepingsrecht in de hoop dat er dan actie wordt ondernomen, welnee, het is net een eend waar het water zo van af glijdt. Het gaat immers maar om een luttel bedrag van 1175 euro.

Ik vind het ronduit schandalig dat er geen enkele moeite wordt gedaan om je te helpen, zo komt het in ieder geval over. Wanneer onze schuur wel wordt geleverd, wie zal het zeggen? Men mag bij Azalp zelf invullen of we ooit weer iets bij hen zullen gaan bestellen.

Communicatie loopt erg moeilijk

Geschreven op 16 mei 2018

Communicatie loopt erg moeilijk. Paar mailtjes gestuurd, maar krijg niet op alle vragen antwoord. Mail wordt niet goed gelezen. Na veel mailwisseling toch besteld. Nu.vragen over de levering. Gebeld. Er zou geïnformeerd worden en ze zouden mij dit laten weten. Tot op heden geen antwoord. (Ruim week geleden). Via hun site de vraag weer gesteld. Binnen een dag zou er geantwoord worden krijg je als automatisch antwoord. Zijn nu 2 dagen verder en nog geen reactie Als je belt krijg je mensen aan de lijn die zich niet met de verkoop mogen bemoeien en een verkoper krijg je ook niet makkelijk te spreken. Het gesprek beëindigen verloopt ook erg vreemd. Niet bepaald klantvriendelijk.

Ik begin te twijfelen of ik er goed aan heb gedaan om hier een flinke bestelling te doen.

Tuinberging/fietsenberging gekocht

Geschreven op 29 maart 2018

Tuinberging/fietsenberging (Keter Store It Out Ultra) gekocht met een dak dat vast klikt aan de grendel van de deurtjes en vanzelf omhoog gaat. Nog geen jaar na de aankoop (!) breekt de grendel zomaar in 2, waardoor het dak omhoog gaat staan en (bij normale wind) wordt losgerukt van de scharnieren en op de vuilbak en fietsen van de buren terecht komt, met een gat in het midden. Waardeloze kwaliteit dus, maar het was nog onder garantie.

Azalp weigert echter terugbetaling of vervanging van de beschadigde delen en vindt dat ik maar tegen de brandverzekering moet zeggen dat dit door een storm (die er pas enkele dagen later was) veroorzaakt werd. Resultaat: al enkele maanden een tuinberging zonder dak en zonder grendel, klaar om naar het stort te voeren. Bedankt, Azalp. Bij jullie bestel ik alvast nooit meer!

Op de website staat dat alles leverbaar is

Geschreven op 27 september 2017

Op de website staat dat alles leverbaar is. Vervolgens blijkt het overgrote deel er niet te zijn. Dan maar verzocht het deel te leveren wat er wel is. Daarna hoor je niets meer. Vragen aan de klantenservice wanneer het product geleverd wordt, worden afgewimpeld met we vragen het de transporteur. Of: deze levering is met de bodedienst weggegaan dus we weten niet wanneer het geleverd wordt. We zijn inmiddels bijna 2 weken verder.

Ook het resterende bedrag is nog niet terugbetaald. Vragen aan de klantenservice levert het volgende antwoord op: we vragen het aan de financiële administratie. Bij dit bedrijf moet je overal achteraan lopen en gebeurt er niets! Kost je zoveel moeite en gezeik.

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop

Geschreven op 17 augustus 2017

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop (Oakland 1175) bij Azalp. Vlotte levering en mooi huisje. Voldoet aan de verwachting.

Geven klanten het gevoel niet serieus genomen te worden

Geschreven op 14 augustus 2017

Azalp geeft hun klanten het gevoel niet serieus genomen te worden, door niet te reageren. Áls er een keer gereageerd wordt, is dat een reactie zónder antwoordt op je vraag. Héél knap. Ik zou er in ieder geval niet trots op zijn, als dit mijn bedrijf zou zijn.

Laatste bericht is van 19 juli, dat de desbetreffende meneer (de enige meneer op kantoor) op vakantie zou gaan. Op onze vraag wie dit dan op zou pakken, was zijn antwoordt, dat hij zelf in zijn vakantie zijn mail zou checken en ons op de hoogte zou houden. Ruim 4 maanden geleden besteld (en voor levering alles moeten betalen), maar nog steeds niet compleet. Levering schuur was pas na ruim 12 weken ipv 4-6 weken. Vele keren contact gezocht en natuurlijk bijna nooit een reactie terug. Dat beloofde wat voor de levering.

Midden van de schuur was scheef (zelf opgelost), meerdere onderdelen (uitbouw, extra raam) niet meegeleverd (wel betaald). Monteur naar Azalp gebeld, kreeg ook geen reactie. Zelf uiteindelijk ruim 1 maand geleden iemand gesproken, die het op zou pakken. Zoals de meeste reacties: communicatie en service is bar slecht! Het wordt niet (snel) opgepakt. Blijkt maar 1 meneer op kantoor te zitten. Rest is een call centrum. Tja en dan heb je het erg druk met zoveel ontevreden klanten.

Als ik bij mijn klanten een nalevering moet doen van een bestelling van 16 (!) weken geleden, gebeurt dit op korte termijn. Lijkt mij niet meer dan logisch. Óf je legt de klant uit, waarom dit zo belachelijk lang duurt terwijl hij al betaald heeft. Je houd je in ieder geval niet weg. Erg onprofessioneel, naast zo'n mooie website.

7 jaar geleden naar volle tevredenheid een sauna bij jullie gekocht. Dat was de reden waarom ik deze schuur bij jullie heb besteld. Grote fout, want wij voelen ons nu totaal niet serieus genomen. Zullen wij ooit onze onderdelen nog ontvangen?

Wat betreft de opbouwploeg van Azalp. Aardige mannen, maar hebben een grote puinhoop achtergelaten. (Grote aanhanger vol verpakkingsmaterialen, duizenden schroeven overal verspreid, hun persoonlijke afval sigaretten pakjes, energiedrankjes etc). Opbouwtekeningen/garantie lag in de regen er tussen. Op mijn vraag of zij dit zo achter lieten, was het antwoord dat zij dit niet hoefden op te ruimen. Het lag verspreid over een vlak van 10m x 10m. Er is geen bouw, mijn inziens, dat je dat zo achterlaat, want dan hoeven ze je niet meer terug te zien.

Verder is het jammer dat je een gespecialiseerde vakman betaalt die dan vervolgens de schuur deur en kozijn er scheef inzet. Ze hebben toegezegd dat dit wordt opgelost als de rest geleverd en geplaatst wordt. Ik vraag me af of dit bevorderlijk is voor een schuur, opnieuw eruit en anders erin plaatsen.

Wij hebben best begrip dat er dingen fout kunnen gaan, of vertraging oplopen, maar verwachten wel serieus genomen te worden met antwoorden waar we iets mee kunnen. Hou het bespreekbaar! Wij waren niet van plan om op internet te reageren, maar worden door het weghouden van jullie hier door gedwongen. Ze verschuilen zich keer op keer achter de transporteur, waar wij als klant geen boodschap aan hebben. Immers, wij bestellen bij Azalp, niet bij de vervoerder.

Lange levertijd ondanks leveringsvoorwaarden, geen communicatie

Geschreven op 14 juli 2017

Lange levertijd (ondanks leveringsvoorwaarden) geen communicatie. Moest zelf week na week achter ze aangaan om een antwoord te krijgen. 5 mei gekocht en betaald en eindelijk bericht dat ze zeggen dat het in de week van 7 augustus geleverd gast worden. Ben benieuwd. Zo hou je geen klanten, geen goedmakertje of what so ever. Ben benieuwd of hij geleverd wordt in week van 7 augustus. Geen vertrouwen in. Azalp lees je eigen leveringsvoorwaarden is.

Meer informatie over deze shop

Op Prijsvergelijk.nl vergelijk je eenvoudig de kosten van Azalp en andere shopping aanbieders. Wil je meer informatie? Ga dan direct naar de website van de aanbieder met onderstaande button.

Website : www.azalp.nl

Jouw ervaring met Azalp

Wij zijn benieuwd naar jouw eigen ervaringen met Azalp. Vul onderstaande gegevens in om je ervaring met ons te delen:

Geef voor ieder onderdeel een beoordeling
Aanvraagproces
Voorwaarden
Prijs-kwaliteit
Klantenservice

Geef een duidelijke motivatie waarom je tevreden, of juist niet tevreden bent over deze aanbieder. Blijf correct en probeer je mening duidelijk te onderbouwen:

Omschrijf duidelijk je ervaringen
Je naam *Vul je naam in. Hieronder kun je aangeven dat je anoniem wilt reageren.
E-mailadres *Vul een geldig e-mailadres in. Het e-mailadres wordt alleen gebruikt voor het controleren van je review.
Welk product heb je aangeschaft? *Vul het product in dat je gekocht hebt.
Wat is het ordernummer? *Vul het ordernummer in dat je ontvangen hebt. We vragen dit om ongeldige reviews te voorkomen.
Anoniem, mijn naam niet weergeven
Ik geef toestemming voor de verzameling, verwerking en het gebruik van mijn persoonsgegevens volgens de privacyverklaring van Prijsvergelijk.nl Je dient in te stemmen met het verwerken van je persoonsgegevens door Prijsvergelijk.nl

Vergelijkbare aanbieders

Wohi.nl
lees 6 ervaringen
EP.nl
nog geen ervaringen
Bol.com
lees 148 ervaringen
Prijsvergelijk.nl maakt gebruik van cookies

Om onze website te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Kies hieronder welke cookies we mogen plaatsen. Onze noodzakelijke cookies verzamelen geen persoonsgegevens en helpen ons de website te verbeteren. Wil je de beste ervaring? Kies dan voor alle cookies. Meer informatie vind je in onze cookie policy.