MediaMarkt ervaringen & reviews

Media Markt is de marktleider in Europa op het gebied van consumentenelektronica en sinds jaren dé webshop op het gebied van televisies, witgoed, audio en video. Mediamarkt.nl een onderdeel van deze sterk groeiende winkelformule. In Nederland alleen al zijn er 28 fysieke winkels en natuurlijk een succesvolle webshop. MediaMarkt kent het hele jaar vrijwel wekelijks spectaculaire landelijke acties zoals iPod Mania, Apple Mania, 0% rente week, Witgoed specials, TV&Audio spektakel en natuurlijk de BTW dagen.

Is MediaMarkt betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten

Prijsvergelijk toont je de laatste 20 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij MediaMarkt betrouwbaar? De beoordeling is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 34 andere consumenten. De gemiddelde score is een 4 op een schaal van 1 tot 10.

Apple pencil kapot, voor reparatie bij MM gebracht,...

Geschreven op 8 februari 2024

Apple pencil kapot, voor reparatie bij MM gebracht, status overzicht blijft staan op afgeleverd bij reparatie bedrijf.
Na een maand maar bellen met klantenservice, oh, we hebben prijsopgave al na 2 dagen gehad, zou het doorgeven dat ze iets doen.
Dag erop naar winkel gegaan, total loss door drukschade, dus helaas pech, geen garantie.

Ook geen sorry dat het een maand duurt eer ze naar klant reageren, zo werken we nu eenmaal, dus je moet eigenlijk elke dag naar MM bellen om de status op te vragen anders kan je blijven wachten.

Ook zeggen ze dat MM geen garantie geeft maar dat apple het doet, maar winkel moet de garantie geven.
Ook helemaal niet meedenken aan oplossing of evtl korting sturen, terwijl terug sturen (onhersteld) MM ook geld kost.

Op 10 okt 2021 had ik van mediamarkt een bestelling...

Geschreven op 21 oktober 2021

Op 10 okt 2021 had ik van mediamarkt een bestelling ontvangen. Ik had paar dagen ervoor een bestelling geplaatst een Samsung watch 4 46 mm zwarte kleurige smartwatch. Na ontvangst besloot ik toch het product retour te sturen omdat ik het ergens anders goedkoper vond en dus retour aangemeld en dat ging goed. Maar op de zelfde dag van ontvangst had ik het doosje van Mediamarkt geopend om voor de zekerheid een kopie van de factuur erbij de toen. Onder het openen van het doosje ging ik alles opnemen want dat doe ik een tijdje als ik iets online bestel omdat er in het verleden iets is gebeurt wat ik niet wil dat het weer gebeurt.

Onder het opnemen met mijn telefoon deed ik het doos open en viel me gelijk wat op dat de verzegeling van het doosje van het product verdacht uitzag. Omdat ik het toch retour had gemeld deed ik een kopie van de factuur in de buitendoos dus de Mediamarkt doos erin samen met het product. Later op de avond zat het me niet lekker dus ik weer me telefoon gepakt en wou toch weten of er iets in het doosje zit van het product of niet het zat me gewoon niet lekker. Straks stuur ik het op en is er wat mis met het product dus ik het doosje van het product erbij gepakt en tijdens het opnemen de twee verzegelingen open gemaakt met een mesje en tot mijn verbazing zag ik een zwarte kleurige horloge dus ik dacht o het product zit er gewoon niet want de Samsung galaxy watch 4 46mm is ook zwart kleurig. Maar nadat ik het product goed te hebben bekeken zag ik dat het om een Samsung gear S3 ging dus niet de Samsung galaxy watch 4 46mm. en ook geen oplader erin dus ben gewoon bedonder.

Volgende dag dit door gegeven aan mediamarkt via facebook en ook gelukkig de opname ook door gestuurd naar mediamarkt. De medewerker van mediamarkt op facebook schrok er ook van en zei meteen goed dat je opnames had gemaakt en fotos. Hij zei ook bewaar ze goed en stuur het product gewoon op en dan komt alles goed want ik maakte me zorgen dat ik straks voor dit probleem op moet draaien. Ik netjes het product opgestuurd en op 15 okt 2021 had mediamarkt het product ontvangen. Helaas kreeg ik op 18 okt 2021 een mail van mediamarkt dat het gewicht niet klopt en het product niet het zelfde is dus de retour wordt geweigerd dus ik moet er voorop draaien. Ik had een mail terug gestuurd dat ik opnames had gestuurd hoe het echt in elkaar zit. Geen antwoord op gekregen helaas. Ik had kort daarna weer contact opgenomen met mediamarkt op facebook en alles uitgelegd en ook de incidentnummer doorgeven waar het om gaat.

Meteen ook de opnames weer gestuurd en de mediamarkt medewerker stuurde meteen dat die het door had gestuurd naar de juiste afdeling en dat ik binnen 48 uur wat te horen ga krijgen en ze gaan ook de opnames laten zien. Ik voel me belazerd door mediamarkt heel erg zelfs blijkbaar hadden ze het product eerder verkocht en is het product omgeruild maar weet echt niet hoe want de verzegeling zat er gewoon op. Ik had alles opgenomen van het begin en nog zegt mediamarkt je krijgt je geld niet terug. Ik koop nooit meer wat van mediamarkt want ze lichten mensen op dit is niet de eerste keer dat iets niet goed ging bij mediamarkt. Paar keer een tweedehands product ontvangen en dan zetten ze erbij dat het nieuw is en dan voor een nieuw prijs verkopen. Ik ben niet gek en stuur het weer retour. Maar ik laat het hier niet bij zitten en waarschuw iedereen om op te passen met bestellen bij mediamarkt.

Als klant ben je totaal kansloos, dus mijden deze...

Geschreven op 11 september 2021

Als klant ben je totaal kansloos, dus mijden deze tent.
1/9 on line tv gekocht en betaald. Op 2/9 werd levering tegen afspraak in vertraagd met 5 dgn en heb ik de aankoop geannuleerd. Bellen is hopeloos, van het kastje naar de muur. Ja, en probeer dan eens je geld terug te krijgen. Restitutie zou volgen 5-7 dgn nadat de tv retour zou zijn ontvangen. Complete idioterie, want er is nooit geleverd, Zeker 10 emails gestuurd met vragen die in 1e instantie niet of met een nietszeggende standaard email terug kwamen. Media markt kwam uiteindelijk in beweging nadat ik ze had verteld een incasso bureau in te schakelen en tevens arbitrage zou aanmelden bij hun branch vereniging. Dus ontving ik een credit nota(alleen voor de tv, maar zonder de betaalde beugel en installatie kosten) Ook op 2e credit nota ontbrak het weer en zou ik weer een nieuwe nota ontvangen. Waarschijnlijk dat MM geen personeel heeft iets correct te doen, want een correcte credit nota heb ik nog steeds niet. Uiteraard heb ik ook mijn geld na 9 dgn nog steeds niet. Ik zou niemand adviseren bij deze tent te kopen, want je bent totaal kansloos. Service hebben ze nog nooit van gehoord terwijl klantonvriendelijkheid hoog in het vaandel staat, tezamen met een vorm van communicatie die beneden alle peil staat. Pluspunten ben ik helaas niet tegen gekomen. (ik moest helaas wel 1 ster aantikken, anders kon ik niet plaatsen).
Piet

Sub-woofer binnen 4 maanden defect

Geschreven op 1 februari 2021

Sub-woofer binnen 4 maanden defect, afgegeven ter reparatie en na 3 weken konden wij deze ophalen. Deze niet bleek gerepareerd te zijn en wel zwaar beschadigd door toedoen van de Mediamarkt. Nu moest de sub-woofer weer opgestuurd worden en zij zouden contact opnemen met de reparateur mbt de schade aan het apparaat. Na vele gesprekken met de klantenservice dat ik dit niet accepteer en toezeggingen van diverse mensen van de klantenservice dat er een nieuwe opgestuurd zou worden, gebeurd er helemaal niets.

Iedereen schuift de schuld weg naar een ander en neemt geen verantwoording om het op te lossen. Wat een drama zaak is dit. Nu maar de weg van sociale media en recensies bewandelen. Ter bescherming van je zelf laat deze winkel links liggen en koop je spullen elders!

Onze koelkast was stuk

Geschreven op 27 augustus 2019

Onze koelkast was stuk dus we moesten plots op zoek naar een nieuwe, en ja, het zoeken en vinden van een nieuwe koelkast was uiteraard een eitje. 31-7 Koelkast besteld, verschillende dagen een bericht gehad dat hij de volgende dag zou komen maar voor niets zitten wachten!

2 weken geleden geannuleerd en nog steeds geen geld terug omdat ze de koelkast tussen hun magazijn en transporteur kwijt zijn geraakt. Nu krijg ik pas mijn geld terug als ze hem weer hebben gevonden, als ik de vraag stel hoe lang dat nog kan duren krijg ik geen concreet antwoord en als ik zeg wat als hij nooit meer gevonden wordt? Krijg ik jaaaa dan krijgt u uiteraard wel uw geld terug. Inmiddels al 3 keer telefonisch contact gehad over de creditatie met oplopende boosheid.

Ik heb een camera besteld via de site

Geschreven op 20 juni 2019

Ik heb een camera besteld via de site. Vandaag besteld, morgen geleverd. Mooi handig als je de weer erop met vakantie gaat. Twee dagen later een mailtje dat de camera toch niet op voorraad is en dat ze deze 4 weken later proberen te leveren. Dat gaat dus niet wanneer je met vakantie gaat. Ik bellen, 20 minuten in de wacht, uiteindelijk een dame aan de lijn en zij vraagt mij, wat verwacht je dan dat ik ga doen? Een alternatief aanbieden of zo? Moet ik met de oplossing komen? Nou ja, ze konden mijn aankoopbedrag met een paar dagen terugstorten en dan kon ik beter in de winkel een camera uitzoeken want dan weet ik zeker dat deze op voorraad is. Dank je wel MediaMarkt, voor de zoveelste keer maar ditmaal echt de laatste keer.

Een koelkast van het merk Bosch gekocht

Geschreven op 10 december 2018

Op 14-11-2018 een koelkast van het merk Bosch gekocht, omdat het een goed merk is dachten wij we kopen onze koelkast bij Media Markt. Op 24-11-2018 is de koelkast bezorgd, gelijk de 1e week zagen we al ijsvorming in koel ruimte en veel condens, dit hoort namelijk niet in de koel ruimte, misschien wel in de vries gedeelte, dus terug naar Media Markt, gesproken met een student type die vertelde dat ik een mail met fotos moest versturen naar Media markt waarna mijn probleem doorgestuurd zou worden naar Bosch fabriek.

Dus zo gedaan, 1 week geen reactie, na 1 week weer gebeld, bleek dat mijn mail niet eens in behandeling was genomen dus hebben ze het met spoed als nog gedaan. Van die student kreeg ik door dat Media markt de gekochte apparatuur niet omruilt, dat zou Bosch fabriek doen.

Uiteindelijk belde Bosch op en gaf aan een monteur te zullen sturen, maar ruilen van huidige gekochte apparaat deden ze niet. Wel de afspraak gemaakt met monteur voor de zekerheid maar wilde toch een andere koelkast omdat ik geen vertrouwen meer hebt in dit product. Nou vergeet het maar, je krijgt en je geld niet terug en ze ruilen niets om, monteur van Bosch moet dus de koelkast repareren en daar moet ik er mee doen,anderzijds klein licht puntje als de monteur vind dat de koelkast inderdaad kapot is dan zou Media markt eventueel de koelkast kunnen om ruilen.

Om 2 uur smiddags een computer besteld

Geschreven op 5 mei 2018

Om 2 uur 's middags een computer besteld. De site vertelt zeer nadrukkelijk dat er de volgende dag geleverd wordt. En jawel: in de loop van de avond een mail gekregen met track & trace code. Helaas is deze bij PostNL onbekend en is de computer niet op de beloofde dag geleverd. Contact opgenomen met de klantenservice, geen antwoord. En nu? Geen idee of en wanneer de zending komt!

Na de bevestiging van levering een vrije dag opgenomen

Geschreven op 12 april 2018

Na een bevestiging dat de koelkast op woensdag zou worden geleverd een vrije dag opgenomen. Begin middag een telefoontje van PostNL dat koelkast niet op tijd is geleverd door Mediamarkt en dus geen levering kan doen. Als ik Mediamarkt bel en mail (5 verschillende mensen gesproken) hoor ik alleen maar tegenstrijdige verhalen. MM zou wel op tijd hebben geleverd, ik kan niet met PostNL bellen, volgende persoon ik bel meteen even etc. Geen enkele oplossing geboden of tegemoetkoming voor het opnieuw moeten opnemen van een vrije dag en de levensmiddelen die we hebben kunnen weggooien.

De enige reden om bij Mediamarkt te kopen was de levering de volgende dag. Het is een generiek product en in vele webwinkels te koop. Ik ben erg benieuwd waarom er niets wordt gedaan om mij als klant iets aan te bieden om het ongemak en de gemaakte kosten enigszins te compenseren. Dat het in de algemene voorwaarden juridisch is afgedekt dat MM niet hoeft te doen snap ik, maar de klantbeleving is om te huilen!

Ik bestelde een laptop met levertijd heeft van 1-3 dagen

Geschreven op 30 januari 2018

Ik bestelde een laptop die een levertijd heeft van 1-3 dagen daar krijg ik een gratis printer bij die een levertijd heeft van +2 weken. Ik bestel nog wat andere dingen erbij met een totale bestelling van 1500 euro. Meer dan een maand salaris van iemand die als helpdesk werkt bij de Mediamarkt. Ik moest opschieten met mijn bestelling want ik had nog 2 uur over voor de btw actie. Ik had op dat moment geen keuze. Of ik moest stoppen met mijn bestelling en ik was het kwijt want morgen zou er geen btw teruggave meer zijn. Of doorgaan en +2 weken wachten op mijn hele bestelling omdat een gratis printer die levertijd had.

Nou ja altijd in de winkel van de mediamarkt goede service gehad. Dit moest een foutje zijn en ik bel op maandag wel op dit op te lossen en bijvoorbeeld op te splitsen in twee pakketjes zoals elk ander giga bedrijf ik Nederland doet. In de ochtend begin ik om half 10 met bellen. Eerste vrouw geef gelijk aan hier niks mee te kunnen en dat ik maar moet wachten. +2 weken wachten voor een bestelling vond zij niet raar alsof het normaal was. Ze gaf ook nog is aan dat ze net begonnen was en niet zo veel verstand nog had. Moet ik nu vertrouwen krijgen in de helpdesk van mediamarkt? Wie laat zijn mensen nu zeggen dat ze er net werken? Dat is niet erg professional. Misschien wat het een Incident in plaats van een probleem. Maar verder was mijn probleem niet opgelost ik werd afgewimpeld door de mevrouw en ik dacht ik bel wel terug misschien krijg ik een beter iemand aan de lijn.

De volgende persoon begon goed. Wat navraag gedaan en kwam mij ook melden dat ik pech had. Ik pushte nog een beetje door en ook hij gaf aan hier net te werken en dat hij geen idee had wat hij kon doen of aan het doen was. Ik kreeg een bericht dat ze gingen uitzoeken wat er aan de hand was want mijn bestelling was iets mis mee. Hij gaf aan dat de printer gewoon op de normale levertijd stond en dat er niks aan de hand was. Ik geef aan mooi zet mijn bestelling maar door want hij staat online nog steeds op twee weken. Dit kon hij niet en verder had hij ook geen rechten om überhaupt maar iets te doen. Ik begon me echt af te vragen waarvoor de helpdesk was. Ze konden niks doen en probeerde me meer onzekerheid te geven om mijn bestelling heen. Uiteindelijk gaf hij aan dat mijn ticket doorgestuurd was en dat het 48 uur kon duren. ( hij vond dat wel mee vallen.) Dus ik bestel met een service van 1 tot 3 dagen levertijd, maar moet 2 dagen wachten OP een antwoord wat er aan de hand is met mijn bestelling. Dus niet dat hij dan verstuurd wordt, nee alleen een antwoord op wat er aan de hand is. Ik kon er met mijn pet niet meer bij en ik reageerde een beetje op deze jongen af.

Maar naar 45 minuten met deze persoon aan de telefoon te hebben gezeten was ik er ook klaar mee. Ik gaf het op en was nog verder van huis. Ik dacht ik doe een laatste poging. Ik bel in mijn buurt en vraag of ik de spullen kan ophalen. Ik kreeg een vrouw aan de lijn die alle sprongen maakte om mij te helpen. Topper mevrouw uit Nieuwegein! Ze gaf aan zelf de spullen niet aanwezig te hebben maar belde Utrecht voor mij.

Ze gaf aan dat ze daar wel het een en ander aanwezig te hebben. Ik dacht Mooi de printer kan wel wachten maar die laptop heb ik graag op de verjaardag van mijn vriendin binnen! Helaas zegt ze daarna dat er iets vreemds aan de hand is. Mijn bestelling was geannuleerd. En dat ik maar het hoofdkantoor moest bellen om dit uit te zoeken.

Ik dacht nee he weer naar het muurtje gestuurd daar gaan we dan. Wat een verrassing van de mediamarkt, ik keek er niet eens van op en vertelde het lange verhaald aan de mevrouw wat er was gebeurd. Ik kon horen dat het haar niet boeide en ze toonde totaal geen empaty zoals dat heet in een helpdesk term. Maar zette mij in de wacht... Kwam terug na 5 minuten om aan te geven dat mijn bestelling onder controle was of ik geen handelaar was? Nu 4 verschillende verhalen gehoord en ik had echt geen idee meer. Een handelaar? Ik heb 9 spullen besteld en allemaal verschillend, een kind kan zien dat dit geen handelaars bestelling is. Hier zou zei op moeten reageren en aangeven sorry dit is alweer een fout ik ga het gelijk voor je oplossen. Maar ook zij wimpelde mij af met nog meer desinformatie.

Ik was 3 uur verder en ik wist uiteindelijk nog minder. Ik gaf het op en ik liet het rusten. In de avond dacht ik nou ik probeer het nog een keer kijken hoe het er nu voor staat. Weer kreeg ik iemand zonder interesse aan de lijn en gaf aan dat ze ermee bezig waren maar verder geen indicatie maar dat het zo snel mogelijk komt. Ik wist wel beter, ik hing op en ik was er klaar mee. Nu een dag later is er geen verandering maar ik wil wel graag een een opsomming maken.

3 uur met uw medewerkers aan de lijn gezeten. 100 euro aan kosten voor de service desk? De helft had geen idee waar ze mee bezig waren. Misschien tijd voor een cursus of training? Ik weet minder na 3 uur bellen dan ervoor. Je medewerkers tonen totaal geen interesse of medelen ( komt dit door stress op de desk?). Ik ben in ieder geval diep diep diep teleurgesteld in de mediamarkt en voor mij ook de laatste keer dat ik hier iets haal of besteld.

Ze beloven om de oude wasmachine mee te nemen

Geschreven op 7 januari 2018

Ik ben enorm ontevreden, waar zij beloven om de oude wasmachine mee te nemen, laten ze deze staan omdat er nog een beetje water in de filter zat. Even 1 minuut helpen met legen was te veel gevraagd. Een kwartier de werkgever bellen daarentegen was geen probleem. Mediamarkt zelf gelijk gebeld, oplossingsgericht denken zit er totaal niet bij. Kreeg overduidelijk standaard antwoorden van een blaadje af. Conclusie: Ik heb pech.

Nieuwe wasmachine was nat van binnen en taal was al ingesteld, gebruikte? Na 1 wasje deed de wasmachine het ook niet meer. Na inschakeling gaat hij meteen weer uit. Nu maar met pijn in mn buik mediamarkt weer bellen. Zo een spijt van deze aankoop. Alleen maar ellende, terwijl je juist blij hoort te worden van zon behoorlijke aankoop.

Ik heb regelmatig producten in de winkel gekocht

Geschreven op 21 december 2017

Ik heb regelmatig producten in de winkel gekocht bij Media Markt, maar nu voor het eerst online besteld. Het is zo slecht verwerkt dat ik hier niet meer ga bestellen. Bij de bestelling online was ook de voorraad in de winkel te zien. Het was laat in de avond en ik was op werk (nachtdienst) dus ik wilde bestellen zodat ik de volgende dag (hopelijk) mijn product op kon halen. Rond 20:00 mijn bestelling afgerond. Ik koos voor afhalen in de winkel, want hij was in voorraad in Amsterdam Centrum en ik nam aan dat hierdoor de levering versnel kon worden. Bij afrekenen werd een levertijd van 1-2 dagen aangegeven.

De volgende dag krijg ik om 13:49 een mail dat ik mijn bestelling kon ophalen. Dezelfde avond rond 19:00 ben ik naar het filiaal gegaan. Mijn gegevens werden gecontroleerd en de medewerker liep weg om het product te halen. 30 minuten later komt ze terug met het bericht dat er iets is misgegaan en het product toch niet is geleverd. Ik vertel haar dat op de website staat dat het product in de winkel voorradig is en of het niet via die weg opgelost kan worden. Dit blijkt ook niet mogelijk want bestellingen via de webshop moeten vanuit het magazijn van de webshop worden geleverd en de voorraad in de winkel staat volledig los. Ik zou dus mijn bestelling moeten annuleren (die ik al heb betaald) en in de winkel het product opnieuw aanschaffen. Ik zou de volgende dag worden gebeld door de manager.

Inmiddels is het de volgende dag, 17:00 in de middag. Ik zie dat Media Markt via twitter ook hulp verleent. Drie tweets en een uur later krijg ik een tweet terug met gegevens die ik moet versturen. Ik heb hiervan pas 3 uur later teruggehoord, toen ik het product dus al had afgehaald.

Omdat ik geen antwoord meer kreeg op twitter, heb ik gebeld naar de winkel. Ik leg mijn probleem weer uit. Er wordt mij een factuurnummer gevraagd, maar die blijkt niet juist te zijn. De medewerker wist blijkbaar het onderscheid tussen factuurnummer en bestelnummer niet. Na meerdere pogingen (ze hoorde het laatste cijfer na 4 keer herhalen niet, pas de 5e keer lukte het...) kon ze bij mijn bestelling. Weer 10 minuten verder in de wacht. Ik moet doorverbonden worden met een andere afdeling. Ik vraag nog expliciet of alles is doorgegeven of moet ik het weer uitleggen? Ja hoor, alles is doorgegeven. 10 seconden later: Nee meneer, ze heeft alleen doorgegeven dat u een probleem had. Wat een service zeg. Deze mevrouw weet blijkbaar meer, het product was pas deze dag geleverd, ik had ten onrechte een mail gekregen. Ik kon hem die dag ophalen.

Ik haal mijn product op, kom thuis en wat zie ik. 2 min geleden een DM ontvangen op twitter. Ze had gehoord dat ik mijn product al heb opgehaald. Top, goed gedaan Media Markt.

In het kort:
- Geen coördinatie tussen webshop en filiaal. Het kan zomaar zijn dat het filiaal het product in voorraad heeft, maar je toch meerdere dagen moet wachten totdat je het op kan halen.
- Service op Twitter is bagger
- Service op aan de telefoon is slecht. Het kan zomaar dat je je probleem meerdere keren moet uitleggen. Er wordt ook gewoon tegen je gelogen door sommigen.

Eerste en laatste keer online besteld bij Media Markt.

Producten zijn top, maar de service is minder

Geschreven op 7 december 2017

Producten zijn top, maar de service is minder. Wachttijd bij de klantenservice aan de telefoon meer dan 10 minuten. Tevens geen duidelijke bevestiging over bezorging per mail. Ik heb keuze voor vrijdag gemaakt, maar hier geen bevestiging van ontvangen en in de factuur staat 1-2 werkdagen. Alleen dat klopt ook niet. Sta nu in de wacht om te achterhalen of er iets bekend is. Heb er de vrijdag voor vrijgehouden en bewust gekozen dan te laten bezorgen. Ben hier dus niet zo blij mee. Graag meer mensen aannemen voor de klantenservice.

Oja, onlangs nog iets besteld, wat wel bezorgd is. Alleen niet bij mij en ondertekend door een ander. Dit ligt alleen meer aan DHL. Ik heb zelf Mediamarkt met moeite bereikt om te vragen of ze dit uit willen zoeken. Duurde te lang en heb vervolgens overal aangebeld en mijn pakket gevonden.

Gesproken met de klantenservice en zij kon mij alleen antwoorden geven met ik denk en misschien. Aangegeven dat ik daar niks aan heb en of zij mij kan vertellen of ik vrijdag mijn pakket krijg. Dit ging zij navragen, maar ze kunnen het niet zien, maar ze denkt het wel. Daarna zei ze dat er vertraging in de bestellingen is, dus nu ben ik verward. Heb uiteraard goede hoop en Mediamarkt levert wel goede producten en zie mijn wasmachine vrijdag tegemoet. Heb er alle vertrouwen in dat ik vanavond of morgen mijn track en trace voor vrijdag ontvang. Alleen jammer dat ik 17 minuten in de wacht stond en geen concreet antwoord heb gehad. Al was het sorry, maar ik weet het niet...en niet halve vage antwoorden.

Nu weer gebeld en krijg allerlei smoesjes, die niks met mijn bestelling te maken hebben. Ik moest maar geduld hebben, want ze hebben het druk. Valse beloftes maken ze en nu zit ik met een probleem!

Beschikbaarheid en levertijd is totaal onjuist

Geschreven op 26 september 2017

Beschikbaarheid en levertijd is totaal onjuist in webshop. Ik bestel een tweetal producten online. Bij een product staat dat het 3 tot 4 dagen duurt tot het wordt geleverd. Het andere is leverbaar. Op dag 4 wordt mij gemaild dat het product niet beschikbaar is.

Je bent niet de enige met interesse in X met artikelnummer X. Velen gingen je voor en helaas is het product nu uitverkocht. In de mail staat dat het product later wordt verzonden. Wanneer Niet bekend, en is afhankelijk van onze leverancier. Ook het andere product wordt niet verzonden, maar kan alleen in dezelfde verzending.

Dinsdag een wasmachine besteld en betaald

Geschreven op 10 augustus 2017

Dinsdag een wasmachine besteld en betaald, het is nu donderdag en nog niets ontvangen. Omdat de vrachtwagen zogenaamd mijn huis niet kon bereiken? Ikzelf ben gewoon na mijn lunch zonder problemen naar huis gereden en heb vervolgens voor niks zitten wachten, ik vind dit werkelijk schandalig! De klantenservice ontbreekt totaal, evenals empathie.

Maandagmiddag een Amerikaanse koelkast besteld

Geschreven op 9 augustus 2017

Maandagmiddag 07-08 een Amerikaanse koelkast besteld omdat mijn koelkast stuk is, levering 08-08, sms met tijdvak ontvangen van Postnl, die schijnbaar de transporteur is, maar helaas niemand. Gebeld en te horen gekregen dat er vandaag niet meer geleverd gaat worden maar morgen.

Weer een sms met tijdvak en wederom niemand, weer gebeld en weer gaat er niet geleverd worden! Wanneer ik niet bel weet ik dus ook niets! Media markt steeds gebeld maar doen helemaal niets om tot een oplossing te komen, geld willen zij ook niet terug storten!

Oven besteld. Via de site vernomen dat oude meegenomen wordt

Geschreven op 20 juni 2017

Oven besteld. Via de site vernomen dat oude apparaat kon worden ingeleverd. Er kon geen enkele indicatie worden gegeven welk tijdstip de oven zou worden afgeleverd. Dit bleek zaterdagavond 19.00 uur te zijn! Oude apparaat werd niet meegenomen. De bezorger melde dat dit iedere keer weer een discussie geeft!

Je kunt er wat kopen dus in dat...

Geschreven op 3 mei 2017

Je kunt er wat kopen, dus in dat opzicht zou je het een winkel kunnen noemen. Vraag niet om advies oid.. men weet er niets vanaf. Heb een draagbare speaker gekocht waarvan na 2 maanden de oplader stuk ging. Vanaf dat moment is de service 0,0! Uiteindelijk zelf maar een andere lader gekocht.

Bij Mediamarkt een wasmachine besteld

Geschreven op 9 april 2017

Bij Mediamarkt een wasmachine besteld, met de optie bezorgservice witgoed extra. In dat geval komt PostNL de wasmachine aansluiten en de oude afvoeren. Bezorgers van PostNL komen luid klagend binnen, normale groet kan er niet vanaf. Totale amateurs, ze hebben niet eens een trapsteekwagen! Vervolgens weigeren deze heren om de oude wasmachine mee te nemen, omdat daar nog water in zou zitten (hij is gewoon leeg). We moeten maar met de Mediamarkt bellen voor een afhaalafspraak.

Contact opgenomen, sturen een standaardmailtje met de strekking: zoek het zelf maar uit. Daar vervolgens netjes op gereageerd, waarom ik dat onterecht vind. Krijg ik als reactie gewoon weer hetzelfde standaardmailtje: zoek het zelf maar uit. Ik koop hier nooit meer iets, voortaan kies ik een partij die de bezorging van dit soort producten niet uitbesteedt aan een stel postbodes.

Echt bedroevend. Wasmachine aangeschaft

Geschreven op 26 maart 2017

Echt bedroevend. Wasmachine aangeschaft. Eerste raakt PostNl kwijt, tweede kan alleen geleverd worden tijdens skivakantie. Moeder van 79 doet open en de heren van PostNL laten op de tweede verdieping de wasmachine een paar keer stuiteren en stoten op de derde een leuning compleet aan gort. Extra betaald voor aansluiten en de transportbouten zitten er nog in, de wasmachine is niet waterpas en de afvoer zonder zwanenhals aangesloten. Zeggen niks tegen mijn moeder over de schade en trekken de deur achter zich dicht.

Terug van vakantie zien we de schade, melden die direct, medewerker geeft aan hoe schade te melden, we horen vervolgens precies lang genoeg niets om de wasmachine niet meer te kunnen retourneren en krijgen dan te horen dat het binnen 48 uur had gemoeten en vervolgens oorverdovend stil.

Meer informatie over deze shop

Op Prijsvergelijk.nl vergelijk je eenvoudig de kosten van MediaMarkt en andere shopping aanbieders. Wil je meer informatie? Ga dan direct naar de website van de aanbieder met onderstaande button.

Website : www.mediamarkt.nl

Jouw ervaring met MediaMarkt

Wij zijn benieuwd naar jouw eigen ervaringen met MediaMarkt. Vul onderstaande gegevens in om je ervaring met ons te delen:

Geef voor ieder onderdeel een beoordeling
Aanvraagproces
Voorwaarden
Prijs-kwaliteit
Klantenservice

Geef een duidelijke motivatie waarom je tevreden, of juist niet tevreden bent over deze aanbieder. Blijf correct en probeer je mening duidelijk te onderbouwen:

Omschrijf duidelijk je ervaringen
Je naam *Vul je naam in. Hieronder kun je aangeven dat je anoniem wilt reageren.
E-mailadres *Vul een geldig e-mailadres in. Het e-mailadres wordt alleen gebruikt voor het controleren van je review.
Welk product heb je aangeschaft? *Vul het product in dat je gekocht hebt.
Wat is het ordernummer? *Vul het ordernummer in dat je ontvangen hebt. We vragen dit om ongeldige reviews te voorkomen.
Anoniem, mijn naam niet weergeven
Ik geef toestemming voor de verzameling, verwerking en het gebruik van mijn persoonsgegevens volgens de privacyverklaring van Prijsvergelijk.nl Je dient in te stemmen met het verwerken van je persoonsgegevens door Prijsvergelijk.nl

Vergelijkbare aanbieders

Bristol
nog geen ervaringen
Trendhopper
lees 9 ervaringen
Body-supplies
lees 4 ervaringen
Prijsvergelijk.nl maakt gebruik van cookies

Om onze website te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Kies hieronder welke cookies we mogen plaatsen. Onze noodzakelijke cookies verzamelen geen persoonsgegevens en helpen ons de website te verbeteren. Wil je de beste ervaring? Kies dan voor alle cookies. Meer informatie vind je in onze cookie policy.