MediaMarkt ervaringen en reviews

Media Markt is de marktleider in Europa op het gebied van consumentenelektronica en sinds net iets meer dan een jaar is de webshop op Mediamarkt.nl een onderdeel van deze sterk groeiende winkelformule. In Nederland alleen al zijn er 28 fysieke winkels en natuurlijk een succesvolle webshop. MediaMarkt kent het hele jaar vrijwel wekelijks spectaculaire landelijke acties zoals iPod Mania, Apple Mania, 0% rente week, Witgoed specials, TV&Audio spektakel en natuurlijk de BTW dagen.

Korting op je aankopen? Prijsvergelijk.nl heeft een speciale kortingscode voor MediaMarkt!


Adresgegevens

Website www.mediamarkt.nl

Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland
Afhalen mogelijk
in Alle MediaMarkt vestigingen
 

Keurmerk

MediaMarkt is aangesloten bij de Thuiswinkel organisatie. Voor u als consument betekent het Thuiswinkel Waarborg niet alleen datá alle bij Thuiswinkel.org aangesloten bedrijvenázich houden aanáwet- en regelgeving. Maar ookáaan de opgestelde gedragscodesávanáde vereniging. Meer informatie vind je op www.thuiswinkel.org

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 5 sterren

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van MediaMarkt is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 24 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 5 op een schaal van 1 tot 10.

Jouw ervaring met MediaMarkt

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over MediaMarkt en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij MediaMarkt betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij MediaMarkt betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 24 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Ze beloven om de oude wasmachine mee te nemen

S. Gerrits op 7-1-2018
Ik ben enorm ontevreden, waar zij beloven om de oude wasmachine mee te nemen, laten ze deze staan omdat er nog een beetje water in de filter zat. Even 1 minuut helpen met legen was te veel gevraagd. Een kwartier de werkgever bellen daarentegen was geen probleem. Mediamarkt zelf gelijk gebeld, oplossingsgericht denken zit er totaal niet bij. Kreeg overduidelijk standaard antwoorden van een blaadje af. Conclusie: Ik heb pech.

Nieuwe wasmachine was nat van binnen en taal was al ingesteld, gebruikte? Na 1 wasje deed de wasmachine het ook niet meer. Na inschakeling gaat hij meteen weer uit. Nu maar met pijn in mn buik mediamarkt weer bellen. Zo een spijt van deze aankoop. Alleen maar ellende, terwijl je juist blij hoort te worden van zon behoorlijke aankoop.

 
 
 
 

Ik heb regelmatig producten in de winkel gekocht

Zaheer op 21-12-2017 - Ordernummer: 74832035 - Gekocht: Beats Studio3 Wireless
Ik heb regelmatig producten in de winkel gekocht bij Media Markt, maar nu voor het eerst online besteld. Het is zo slecht verwerkt dat ik hier niet meer ga bestellen. Bij de bestelling online was ook de voorraad in de winkel te zien. Het was laat in de avond en ik was op werk (nachtdienst) dus ik wilde bestellen zodat ik de volgende dag (hopelijk) mijn product op kon halen. Rond 20:00 mijn bestelling afgerond. Ik koos voor afhalen in de winkel, want hij was in voorraad in Amsterdam Centrum en ik nam aan dat hierdoor de levering versnel kon worden. Bij afrekenen werd een levertijd van 1-2 dagen aangegeven.

De volgende dag krijg ik om 13:49 een mail dat ik mijn bestelling kon ophalen. Dezelfde avond rond 19:00 ben ik naar het filiaal gegaan. Mijn gegevens werden gecontroleerd en de medewerker liep weg om het product te halen. 30 minuten later komt ze terug met het bericht dat er iets is misgegaan en het product toch niet is geleverd. Ik vertel haar dat op de website staat dat het product in de winkel voorradig is en of het niet via die weg opgelost kan worden. Dit blijkt ook niet mogelijk want bestellingen via de webshop moeten vanuit het magazijn van de webshop worden geleverd en de voorraad in de winkel staat volledig los. Ik zou dus mijn bestelling moeten annuleren (die ik al heb betaald) en in de winkel het product opnieuw aanschaffen. Ik zou de volgende dag worden gebeld door de manager.

Inmiddels is het de volgende dag, 17:00 in de middag. Ik zie dat Media Markt via twitter ook hulp verleent. Drie tweets en een uur later krijg ik een tweet terug met gegevens die ik moet versturen. Ik heb hiervan pas 3 uur later teruggehoord, toen ik het product dus al had afgehaald.

Omdat ik geen antwoord meer kreeg op twitter, heb ik gebeld naar de winkel. Ik leg mijn probleem weer uit. Er wordt mij een factuurnummer gevraagd, maar die blijkt niet juist te zijn. De medewerker wist blijkbaar het onderscheid tussen factuurnummer en bestelnummer niet. Na meerdere pogingen (ze hoorde het laatste cijfer na 4 keer herhalen niet, pas de 5e keer lukte het...) kon ze bij mijn bestelling. Weer 10 minuten verder in de wacht. Ik moet doorverbonden worden met een andere afdeling. Ik vraag nog expliciet of alles is doorgegeven of moet ik het weer uitleggen? Ja hoor, alles is doorgegeven. 10 seconden later: Nee meneer, ze heeft alleen doorgegeven dat u een probleem had. Wat een service zeg. Deze mevrouw weet blijkbaar meer, het product was pas deze dag geleverd, ik had ten onrechte een mail gekregen. Ik kon hem die dag ophalen.

Ik haal mijn product op, kom thuis en wat zie ik. 2 min geleden een DM ontvangen op twitter. Ze had gehoord dat ik mijn product al heb opgehaald. Top, goed gedaan Media Markt.

In het kort:
- Geen co÷rdinatie tussen webshop en filiaal. Het kan zomaar zijn dat het filiaal het product in voorraad heeft, maar je toch meerdere dagen moet wachten totdat je het op kan halen.
- Service op Twitter is bagger
- Service op aan de telefoon is slecht. Het kan zomaar dat je je probleem meerdere keren moet uitleggen. Er wordt ook gewoon tegen je gelogen door sommigen.

Eerste en laatste keer online besteld bij Media Markt.

 
 
 
 

Producten zijn top, maar de service is minder

Natascha op 7-12-2017 - Ordernummer: tel:74742340
Producten zijn top, maar de service is minder. Wachttijd bij de klantenservice aan de telefoon meer dan 10 minuten. Tevens geen duidelijke bevestiging over bezorging per mail. Ik heb keuze voor vrijdag gemaakt, maar hier geen bevestiging van ontvangen en in de factuur staat 1-2 werkdagen. Alleen dat klopt ook niet. Sta nu in de wacht om te achterhalen of er iets bekend is. Heb er de vrijdag voor vrijgehouden en bewust gekozen dan te laten bezorgen. Ben hier dus niet zo blij mee. Graag meer mensen aannemen voor de klantenservice.

Oja, onlangs nog iets besteld, wat wel bezorgd is. Alleen niet bij mij en ondertekend door een ander. Dit ligt alleen meer aan DHL. Ik heb zelf Mediamarkt met moeite bereikt om te vragen of ze dit uit willen zoeken. Duurde te lang en heb vervolgens overal aangebeld en mijn pakket gevonden.

Gesproken met de klantenservice en zij kon mij alleen antwoorden geven met ik denk en misschien. Aangegeven dat ik daar niks aan heb en of zij mij kan vertellen of ik vrijdag mijn pakket krijg. Dit ging zij navragen, maar ze kunnen het niet zien, maar ze denkt het wel. Daarna zei ze dat er vertraging in de bestellingen is, dus nu ben ik verward. Heb uiteraard goede hoop en Mediamarkt levert wel goede producten en zie mijn wasmachine vrijdag tegemoet. Heb er alle vertrouwen in dat ik vanavond of morgen mijn track en trace voor vrijdag ontvang. Alleen jammer dat ik 17 minuten in de wacht stond en geen concreet antwoord heb gehad. Al was het sorry, maar ik weet het niet...en niet halve vage antwoorden.

Nu weer gebeld en krijg allerlei smoesjes, die niks met mijn bestelling te maken hebben. Ik moest maar geduld hebben, want ze hebben het druk. Valse beloftes maken ze en nu zit ik met een probleem!

 
 
 
 

Beschikbaarheid en levertijd is totaal onjuist

Anoniem op 26-9-2017 - Ordernummer: 74271326 - Gekocht: Samsung Galaxy A5
Beschikbaarheid en levertijd is totaal onjuist in webshop. Ik bestel een tweetal producten online. Bij een product staat dat het 3 tot 4 dagen duurt tot het wordt geleverd. Het andere is leverbaar. Op dag 4 wordt mij gemaild dat het product niet beschikbaar is.

Je bent niet de enige met interesse in X met artikelnummer X. Velen gingen je voor en helaas is het product nu uitverkocht. In de mail staat dat het product later wordt verzonden. Wanneer Niet bekend, en is afhankelijk van onze leverancier. Ook het andere product wordt niet verzonden, maar kan alleen in dezelfde verzending.

 
 
 
 

Dinsdag een wasmachine besteld en betaald

Anoniem op 10-8-2017 - Ordernummer: 74038475
Dinsdag een wasmachine besteld en betaald, het is nu donderdag en nog niets ontvangen. Omdat de vrachtwagen zogenaamd mijn huis niet kon bereiken? Ikzelf ben gewoon na mijn lunch zonder problemen naar huis gereden en heb vervolgens voor niks zitten wachten, ik vind dit werkelijk schandalig! De klantenservice ontbreekt totaal, evenals empathie.

 
 
 
 

Maandagmiddag een Amerikaanse koelkast besteld

Evdv op 9-8-2017 - Gekocht: Amerikaanse koelkast
Maandagmiddag 07-08 een Amerikaanse koelkast besteld omdat mijn koelkast stuk is, levering 08-08, sms met tijdvak ontvangen van Postnl, die schijnbaar de transporteur is, maar helaas niemand. Gebeld en te horen gekregen dat er vandaag niet meer geleverd gaat worden maar morgen.

Weer een sms met tijdvak en wederom niemand, weer gebeld en weer gaat er niet geleverd worden! Wanneer ik niet bel weet ik dus ook niets! Media markt steeds gebeld maar doen helemaal niets om tot een oplossing te komen, geld willen zij ook niet terug storten!

 
 
 
 

Oven besteld. Via de site vernomen dat oude meegenomen wordt

Anoniem op 20-6-2017 - Ordernummer: 73765649 - Gekocht: Heteluchtoven
Oven besteld. Via de site vernomen dat oude apparaat kon worden ingeleverd. Er kon geen enkele indicatie worden gegeven welk tijdstip de oven zou worden afgeleverd. Dit bleek zaterdagavond 19.00 uur te zijn! Oude apparaat werd niet meegenomen. De bezorger melde dat dit iedere keer weer een discussie geeft!

 
 
 
 

Je kunt er wat kopen dus in dat...

Anoniem op 3-5-2017 - Ordernummer: 6533678 - Gekocht: JBL Charge 2 plus
Je kunt er wat kopen, dus in dat opzicht zou je het een winkel kunnen noemen. Vraag niet om advies oid.. men weet er niets vanaf. Heb een draagbare speaker gekocht waarvan na 2 maanden de oplader stuk ging. Vanaf dat moment is de service 0,0! Uiteindelijk zelf maar een andere lader gekocht.

 
 
 
 

Bij Mediamarkt een wasmachine besteld

Frans op 9-4-2017
Bij Mediamarkt een wasmachine besteld, met de optie bezorgservice witgoed extra. In dat geval komt PostNL de wasmachine aansluiten en de oude afvoeren. Bezorgers van PostNL komen luid klagend binnen, normale groet kan er niet vanaf. Totale amateurs, ze hebben niet eens een trapsteekwagen! Vervolgens weigeren deze heren om de oude wasmachine mee te nemen, omdat daar nog water in zou zitten (hij is gewoon leeg). We moeten maar met de Mediamarkt bellen voor een afhaalafspraak.

Contact opgenomen, sturen een standaardmailtje met de strekking: zoek het zelf maar uit. Daar vervolgens netjes op gereageerd, waarom ik dat onterecht vind. Krijg ik als reactie gewoon weer hetzelfde standaardmailtje: zoek het zelf maar uit. Ik koop hier nooit meer iets, voortaan kies ik een partij die de bezorging van dit soort producten niet uitbesteedt aan een stel postbodes.

 
 
 
 

Echt bedroevend. Wasmachine aangeschaft

Rudy Hoeboer op 26-3-2017 - Gekocht: AEG Wasmachine
Echt bedroevend. Wasmachine aangeschaft. Eerste raakt PostNl kwijt, tweede kan alleen geleverd worden tijdens skivakantie. Moeder van 79 doet open en de heren van PostNL laten op de tweede verdieping de wasmachine een paar keer stuiteren en stoten op de derde een leuning compleet aan gort. Extra betaald voor aansluiten en de transportbouten zitten er nog in, de wasmachine is niet waterpas en de afvoer zonder zwanenhals aangesloten. Zeggen niks tegen mijn moeder over de schade en trekken de deur achter zich dicht.

Terug van vakantie zien we de schade, melden die direct, medewerker geeft aan hoe schade te melden, we horen vervolgens precies lang genoeg niets om de wasmachine niet meer te kunnen retourneren en krijgen dan te horen dat het binnen 48 uur had gemoeten en vervolgens oorverdovend stil.

 
 
 
 

Zeer dure monitor gekocht 1499,-

Gerrit Feitsma op 3-1-2017 - Ordernummer: 72804665 - Gekocht: LG 38UC99-W
Zeer dure monitor gekocht (1499,-) werd keurig volgende dag bezorgd maar bleek beschadigd en stuk. Dus gebeld om hem om te laten ruilen en dat kon. De vervoerder zou een nieuwe langs brengen en de kapotte meteen meenemen. Keurige service dacht ik nog, want het is een monitor voor mijn bedrijf en je kunt dan niet zonder. De vervoerder kwam keurig op tijd maar had geen nieuwe mee, hij kwam de kapotte alleen ophalen. Dus ik meteen bellen en kreeg iemand aan de lijn die zei dat ze de monitor kwamen ruilen maar daar bedoelt de Media Markt mee dat ze hem op komen halen. Dus niks ruilen!

Ze interpreteren dat woord heel anders dan de rest van Nederland! Ik moet dus enkele dagen wachten en dan moet ik maar hopen dat de nieuwe snel komt. Dus vroeg ik aan haar of ik dan tijdelijk bij het filiaal in onze stad een oude monitor kon halen om tijdelijk te gebruiken. Dit kon niet want Media Markt online heeft niets te maken met Media Markt filialen? HEEL VREEMD! Ik kon ook de monitor niet in de winkel omruilen want dat had ik ook nog voorgesteld: Stuur nieuwe monitor naar filiaal en daar ruil ik hem om dan kan ik gewoon doorwerken.

Ik heb dus uit nood maar een tweedehands monitor gekocht en ik kon enkele uren niet werken. Heb uiteraard een klacht ingediend met alle kosten en ben erg benieuwd wat de oplossing is die ze gaan bieden? Kortom waardeloze service ik had die monitor gewoon terug moeten sturen en de koop ontbinden (kan binnen 14 dagen) en elders een nieuwe bestellen dan heb ik die met 1 dag binnen. Nu zit ik langer zonder. Nogmaals, dit doe ik nooit meer! Geen Media Markt. Zolang je koopt dan gaat alles perfect maar als er wat is...

 
 
 
 

Ik heb in 2016 een wasmachine gekocht

Kooistra op 2-1-2017
Ik heb in 2016 een wasmachine bij de Media Markt gekocht. Al na enkele weken kreeg het apparaat storingen. In de eerste instantie werd er geadviseerd minder wasmiddel te gebruiken en niet te vaak een kort programma te gebruiken. Ook werd geadviseerd om zo weinig mogelijk koude wasprogramma's te gebruiken. Bijzonder, want we hebben het apparaat juist gekocht vanwege de korte wasprogramma's.

Wederom storingen maar nu andere foutcodes en het apparaat stopt er zeer regelmatig plotseling mee. Uiteindelijk heb ik een review van het apparaat geschreven op de website van de Media Markt, ik soortgelijke bewoording als hierboven maar ik kreeg een mail terug dat de review door de redactie niet wordt toegelaten omdat het een klacht/defect betreft.

Selectief met reviews omgaan lijkt mij niet correct van de Media Markt! Wellicht iets voor de consumentenbond of Radar?

 
 
 
 

Om een product te kopen is het een...

Wouter op 10-10-2016
Om een product te kopen is het een prima winkel. De verkopers zijn heel snel bij je en voor je het weet is de verkoop rond. Echter moet er geen probleem zijn met het gekochte product. Onlangs een ipad gekocht. Helaas kon deze niet tegen een val op de vloer. Gelukkig was er een verzekering op afgesloten via de mediamarkt. Alles viel er onder volgens de verkoper. Op zondag besloten om even de ipad aan te bieden voor reparatie. Trek hiervoor gerust een uur uit. Er stonden diverse mensen te wachten en er waren twee medewerkers achter de balie.

Een meisje nam twee kachels terug. Ik heb nog nooit iemand zo lang naar kachels zien staren, op en onder de toonbank zien zetten en vier keer dezelfde beschadigingen zien fotograferen. Het lijkt opzet om retourneren niet aantrekkelijk te maken. Naast mij stond een vrouw die na een uur aan de beurt was die terecht erg boos werd omdat ze voor de derde keer met het zelfde probleem terug kwam.

Na een uur wachten was ik dan eindelijk aan de beurt. Ik werd geholpen door een aardige dame maar zij kon mij wel vertellen dat er een eigen risico was op de beschadiging. Met de aankoop van de verzekering wordt dit niet vermeld. Al met al, kopen lekker snel maar hoop niet dat er ooit wat met het product aan de hand is.

 
 
 
 

Ik koop in maart 2015 een frigo

Fauve op 31-8-2016
Ik koop in maart 2015 een frigo voor 699 euro. Het ding wordt geleverd bij mij thuis, vol met butsen en bulten. De persoon die het heeft geleverd, wil het niet meer terug meenemen, na veel aandringen en wat telefoontjes naar Mediamarkt neemt hij het toch mee. (hij belt ondertussen een collega, in het frans, omdat hij denkt dat ik geen frans begrijp, waar hij mij aan het uitschelden is) Ik spreek hem daarna in het Frans aan met een glimlach en meldt dit uiteraard bij Mediamarkt.

Ik krijg enkele weken later een andere frigo geleverd, we hebben het uitgepakt, lijkt perfect. We laten dit enkele maanden staan, omdat we aan het verbouwen zijn en leggen hem uiteindelijk aan. Na 2 dagen koelt het ding nog steeds niet! ik bel LG, die na een week langskomt en me doodleuk zegt dat dit een stuk toestel is, dat het nooit zou werken. Ik bel Mediamarkt en ze willen met enkel waardebonnen teruggeven, want dit toestel verkopen ze ondertussen niet meer. Ik eis mijn geld terug, maar krijg dit niet en ontvang bonnen voor 416 euro, GEEN 699 euro. Hun uitleg is dat ik enkel de waarde van nu kan krijgen.

Ik koop wat gedwongen een nieuwe frigo via hun website die na 21 dagen geleverd zal worden. Dag 19 heb ik nog niks gehoord en bel ik de klantendienst zelf. Daar vertellen ze me doodleuk dat de levering nog niet is binnengekomen en dat er nog 10 mensen voor mij zijn, dus dat het ongeveer 1 maand nog zal duren. Ze stellen me een swap voor en ik krijg een toestel, zeggen ze, van 560 euro waarde in de plaats.

Ze hebben dit andere toestel inderdaad geleverd, en je raadt het nooit, het is helemaal gebutst en de deur gaat niet open.
Leve mediamarkt, uit wanhoop en gedreig van mijn kant (want ik denk dat ik heel begripvol en geduldig ben geweest) geven ze uiteindelijk mijn geld terug. We zijn nu 1 jaar verder!

 
 
 
 

Wasmachine gekocht

wendy zijlmans op 30-8-2016
Wasmachine gekocht en als extra de bezorg en aansluitoptie genomen van 15 euro maar omdat de oude niet was afgekoppeld deden de heren niets! heb hem snel afgekoppeld (klaar in 1 minuut) maar nee hoor nu hadden ze geen tijd meer. ze lieten de oude gewoon staan en gingen weg. ik zei nog ik heb rugklachten (de reden dat ik de service besteld had) kunnen jullie de oude in ieder geval even naar beneden willen brengen maar daar begonnen ze niet aan. bij Mediamarkt hebben ze de klacht in behandeling maar gaven wel aan dat we hem wel hadden moeten loskoppelen dus daar verwacht ik niet veel van.

 
 
 
 
Naar de Shop
 

Andere consumenten kochten hier onderstaande producten


Advertentie