Prenatal ervaringen en reviews

Prénatal staat bekend om haar verrassende en vernieuwende producten tegen een voordelige prijs. Een nieuw leven is kwetsbaar. Dat is de wereld om ons heen ook. Daarom vind je bij Prénatal alleen producten die voldoen aan onze hoge eisen op het gebied van veiligheid en kwaliteit. Daarnaast streven we naar een aanbod dat voorziet in de behoefte rond de prachtige gebeurtenis van een nieuw en opgroeiend leven.

Al meer dan vijftig jaar heeft Prénatal ervaring met zwangerschappen, de geboorte en alle mooie gebeurtenissen daarna. Vanaf het moment dat er een nieuw hartje begint te kloppen en een nieuw leven begint. Wij zijn er voor jou!

Korting op je aankopen? Prijsvergelijk.nl heeft een speciale kortingscode voor Prenatal!


Adresgegevens

Website www.prenatal.nl

Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland
Afhalen mogelijk
 

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van Prenatal is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 16 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 3 op een schaal van 1 tot 10.

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 3 sterren

Jouw ervaring met Prenatal

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Prenatal en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Prenatal betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Prenatal betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 16 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Erg teleurgesteld in de Prenetal online winkel

Kaya op 24-4-2018 - Gekocht: Kinderwagen
Erg teleurgesteld in de online winkel. Ik heb 3 dagen geleden order geplaatst en heb ervoor gekozen dat het 5 dagen later geleverd wordt omdat ik dan thuis ben. Echter heb ik ervoor gekozen om het product te bestellen bij hen omdat ze er een mooie gratis luiertas bij geven (een andere winkel geeft het ook, maar die van Prenetal was mooier). Na de volgende dag gebeld te hebben met ze werd mij verteld dat de tas is uitverkocht en dat ik er geen cadeau of korting of iets voor terugkrijg. Dat stond er niet bij vermeld.

Natuurlijk wilde ik de order annuleren want ergens anders kon ik wel een gratis luiertas krijgen. Maar nee hoor dat kon niet terwijl het pas vier dagen later geleverd zou worden. PostNL zei het pakket niet te hebben gekregen nog dus het zou wel kunnen, maar Prenetal heeft keer op keer geweigerd dit te doen en mij keer op keer verteld dat ik met mijn zwangere buik dat zware pakket naar een winkel moet brengen wat op 2 kilometer afstand van mijn huis ligt. Ontzettend intolerant tegen klanten maar ook tegenover zwangere vrouwen, wat niet te verwachten is van een babywinkel. Dit was mijn eerste en mijn laatste bestelling bij ze. Je kunt ook geen review achterlaten op hun Facebook-pagina. Ra ra waarom...

 
 
 
 

Dik ontevreden, verkeerde campingbedje besteld

M. Barnard op 6-4-2017 - Gekocht: Campingbedje
Dik ontevreden verkeerde campingbedje besteld, moet het nu zelf maar oplossen. De winkel is telefonisch niet te bereiken hele slechte service.

 
 
 
 

Had een jurkje gekocht voor een optreden

Janneke op 19-12-2016
Had een jurkje gekocht voor een optreden aanstaande oud en nieuw. Vanwege bekkenproblemen kan ik dit optreden (en mijn dagelijkse werk deels) niet meer doen. Hierover Prenatal benaderd, verzoek of ik het alsnog terug mocht brengen. Standaard email gekregen dat je alleen maar iets binnen twee weken mag ruilen. Ja,maar dit is niet bewust te laat maar een fysiek zwangerschapsprobleem... Geen enkele reactie meer op gehad. Daar zit je dan met je dure jurkje dat je nooit meer aan gaat doen.

 
 
 
 

Ik wilde een jurk bestellen

Anoniem op 29-6-2016 - Ordernummer: 545124481, 545134153
Ik wilde een jurk bestellen. Na betaling kreeg ik een bericht dat de betaling niet was gelukt. Dus nog een keer bestellen. Wederom betaling niet gelukt. Toen heb ik het opgegeven. Vervolgens was het bedrag een uur later 2x van mijn rekening afgeschreven en kreeg ik dus 2x dezelfde bestelling.

Prenatal gebeld één bestelling te annuleren ivm fout website. Dit kon niet. Ik zou zelf de jurk terug mogen sturen inclusief verzendkosten die zij niet bereid waren te vergoeden (ondanks website fout 2x). Vervolgens bleek jurk te klein. Dus 2 jurken moet ik terugsturen of naar de winkel brengen. Geen telefoonnummer van winkel of ze nog een andere maat hadden en de klantenservice kon mij hier ook op geen enkele manier mee helpen. Ik mocht zelf voor alle retour kosten en nieuwe leveringskosten opdraaien. Daarnaast ook zeer incompetent personeel bij de klantenservice!

 
 
 
 

De internetsite geeft vaak lang niet alles weer

Joos op 30-5-2016
De internetsite geeft vaak lang niet alles weer wat er in de megastores is, dus wij naar de megastore. Zojuist dus maar bij Megastore Prenatal Leiderdorp geweest. Hadden een e-mail gekregen dat ze vanavond open waren. Vervolgens rijden wij daar naartoe en lopen de winkel binnen. We worden verwelkomd en hadden alleen op afspraak binnen mogen komen en mogen gelijk weer vertrekken, terwijl dat helemaal niet duidelijk in de e-mail stond. Ook mochten we niet vrijblijvend rondkijken en werd er helemaal niet gevraagd hoe ver we wel niet zijn komen rijden. We zijn nog geen 2 meter de winkel in gekomen. Lekkere service en erg goede klantenservice, dankjewel kots. Ik kom er nooit meer.

 
 
 
 

Actie 2+1 dus had ik 6 artikelen gekocht...

Anoniem op 23-1-2016 - Ordernummer: 10000419055
Actie 2+1 dus had ik 6 artikelen gekocht om 2 artikelen gratis te krijgen. Alleen werd die korting niet goed verrekend. En was er maar 1 artikel gratis. Na klacht en zelf gesprek in de winkel willen ze niets doen. Uiteindelijk klantenservice na vele mails soms geen antwoord en stomme antwoorden toch gelijk gekregen zonder excus. Maar ze proberen je eerst af te zetten

 
 
 
 

Niet tevreden over de klantenservice van Prenatal. Er...

Sanne op 2-2-2015
Niet tevreden over de klantenservice van Prenatal. Er staat op de website een aanbieding die ik maar niet in mijn winkelmandje kon leggen. Na navraag bij de klantenservice zou dit nog een oude aanbieding op de website zijn er werd ik verwezen naar de folder?! Nou dan bestel ik het product toch gewoon ergens anders waar ik wel de gewenste aanbieding krijg. Dit ook gedaan maar ik kijk nu echt nooit meer op de website van Prenatal. Schijnbaar niet up-to-date.

 
 
 
 

Wij hebben een zeer slechte ervaring met de...

Anoniem op 17-12-2014 - Ordernummer: 436055660 - Gekocht: Maxi-Cosi RodiFix
Wij hebben een zeer slechte ervaring met de online shop van Prenatal! Bij het artikel online stond geen levertijd, maar van een standaard Maxi Cosi mag je verwachten dat die binnen een week thuis hebben. Na een week wachten nog niks ontvangen! Ik heb drie keer een bericht moet sturen, maar iedere keer geen reactie! Nu net een mail dat het artikel in eens niet leverbaar is.

 
 
 
 

Via de shop online kleding besteld de levering...

Suze op 4-11-2014
Via de shop online kleding besteld, de levering ging niet vlekkeloos ivm verkeerde postcode die ik zelf per ongeluk verkeerd had ingevoerd. Dus dat was niet handig.
Vervolgens heb ik het 2 weken in huis gehad, met name ook omdat wij niet in het dorp een afleverpunt van TNT hebben.

Dus in mijn beleving heb ik het pakket exact 2 weken later retour gedaan (ook even 6,75 moeten betalen). Krijg ik later een mail terug dat het een dag te laat is ingeleverd en ik het pakket weer terug krijg en mijn geld dus niet terug gestort wordt. Er achter aan gebeld, aangegeven dat ik me aan die 14 dagen heb gehouden, volgens hun 15 dagen dus... waarschijnlijk door de levering gekomen en ja dat was mijn eigen schuld. Kreeg één of andere slome dame aan de lijn en er kon niks aan gedaan worden, gaf ook aan wat die éne dag het nou deed,ze kunnen het zo weer verkopen.

Nu een klacht ingestuurd maar daar horen we vervolgens niks meer van. Kortom een slechte service voor zon groot bedrijf en slome dames die je moeten informeren....
Nooit weer bij de Prenatal iets kopen dus.

 
 
 
 

Voor mij heeft de prenetal afgedaan heel stom...

Lb op 10-10-2014 - Ordernummer: 0050001675841700 - Gekocht: Zoef zoef boomhuis
Voor mij heeft de prenetal afgedaan (heel stom van hun, hiermee verliezen ze toch een hele goede klant). Leuk mama mazzeldagen 20% korting. Mijn zus besteld iets voor mijn dochtertje haar verjaardag wat overal een stuk duurder is, dus je denk dat is mooi. Je krijgt netjes een bevestiging daarna zijn er nog 2 op voorraad dus ja, wat kan er mis gaan. Je wacht 5 werkdagen (dat staat in de bevestiging) en vervolgens niks meer. Je gaat er achteraan mailen, bellen. En wat krijg je dan als antwoord als je na de zoveelste keer belt jammer je hebt pech! en ze gooien de hoorn erop. Zo verschrikkelijk onbeschoft! Geld krijg je terug gestort (wanneer het hun een keer uitkomt)

 
 
 
 

Ik ga hier nooit meer wat bestellen. Eerst...

A op 6-5-2014
Ik ga hier nooit meer wat bestellen. Eerst de helft van mijn bestelling geleverd. Daarna iedere keer als ik mail of bel zeggen dat de rest verstuurd word. Bel ik op om de bestelling te annuleren, word het de volgende dag alsnog verstuurd.Krijg er een TrackTrace code bij die niet werkt.

En dan komt het pakje binnen, is het ook nog eens een verkeerd artikel (zwangerschaps-bh in plaats van een Voedings-bh). Ik weer een mail gestuurd, ik was het bellen ondertussen zat. Maar geen reactie, dus toch maar weer gebeld. En dit alles heeft van 29 maart tot 6 mei geduurd. Nu nog hopen dat ze snappen hoe het geld teruggestort moet worden.

 
 
 
 

Ontevreden over de service na het doen van...

S. Van Dalen op 30-10-2013
Ontevreden over de service na het doen van een bestelling. Ruim een week (!) na het bestellen en betalen van een slaapzak krijg ik een mail dat de door mij bestelde slaapzak helaas niet meer leverbaar is. Op het moment van bestellen waren er nog 2 op voorraad, dus dat is al,vreemd. 10 minuten later volgt een mail met daarin een verzendbevestiging van diezelfde slaapzak?

Ik dus maar gebeld. Tijdens dat telefoontje werd mij verteld dat de slaapzak inderdaad uitverkocht was. Het mailtje met de verzendbevestiging werd automatisch gegenereerd bij het orderpicken. Een beetje lachend werd er nog aan toegevoegd dat ik daar dus niet op hoefde te wachten. En bedankt! Voor mij dus geen bestellingen meer via de webshop van Prenatal!

 
 
 
 

We kopen voor 104 euro aan kleertjes voor...

Verhoeven op 18-6-2013 - Ordernummer: Prenatal alexandrium
We kopen voor 104 euro aan kleertjes voor onze kleindochter en er wordt aan mijn man gevraagd of hij een tasje wil kopen, nee dat wil hij niet. Oké dan worden de kleertjes zo in zijn handen geduwd. Ja uit milieu overwegingen nou daar geloof ik niets van. Als het regent of wat ook of je hebt wat spullen in je tas en er komt een vlek op kun je het niet meer ruilen nee dan MOET je maar een tasje kopen op zo'n bedrag. Customer service gebeld, bij Albert Heijn moet je ook betalen ja maar daar heb ik ook de keuze voor een gratis tasje. O hum was het antwoord verder klaar ik werd werkelijk uitgelachen echt zo onbeschoft dit is de laatste keer dat ze mij bij Prenatal hebben gezien en zal het overal door vertellen.

 
 
 
 

Ik heb een waskussenhoes gekocht in kleur taupe...

M op 18-4-2013
Ik heb een waskussenhoes gekocht in kleur taupe van 5 euro. Een paar weken later wilde ik hem toch graag ruilen voor een witte kleur. Het bonnetje van de aankoop had ik niet meer maar alles zat nog in de verpakking en prijssticker zat er ook nog op.

Je verwacht van zo'n grote winkel keten dat ze daar niet echt moeilijk om doen en ook een stukje service en klantvriendelijkheid geven. Echter niets is minder waar!

Ik deed mijn verhaal en er werd gezegd mevrouw zonder bon nemen wij niks terug. Ik mocht hem niet omruilen in een witte kleur. echter is dit niet mijn enige klacht! Ik heb in mijn zwangerschap erg last van mijn bekken en rug. op advies van de vk moest een speciale buikband aanschaffen die ze verkopen bij Prenatal. Zo gezegd zo gedaan, gingen mijn vriend en ik naar de Prenatal.

Inderdaad verkochten ze daar de band. Voor een prijs van 40euro. wat ik asociaal duur vind, maar dat terzijde.
Ik vroeg aan een medewerker of de band echt hielp. Ze beantwoorden mijn vraag met ja en en er werd mij een band omgedaan maatje xs. Ik stond daar in de winkel met ongeveer 3,5 maand zwanger en al met een redelijke buik. ik gaf aan pf dat maatje xs niet te klein werd naarmate mijn buik ging groeien. Verkoper zei dat ik met maatje XS absoluut mijn hele zwangerschap kon doen, en hoefde absoluut geen maat groter!! Echter is minder waar! Nu ben ik bijna 6,5 maand en pas de band niet meer.

Omdat ik de band nu al te klein is en de band echt nodig heb voor mijn rug en bekken ben ik geacht nu een nieuwe te kopen. dit zijn kosten die niet nodig hadden geweest en ga de band zelf niet opnieuw kopen voor eigen kosten!
klachten mail gestuurd naar Prenatal maar tot op heden niks gehoord. Zo word je tegenwoordig als klant neergezet.

 
 
 
 

Tot twee keer toe product besteld via de...

Anoniem op 26-7-2012 - Ordernummer: 120685352
Tot twee keer toe product besteld via de website. Op de site staat dat het artikel op voorraad is, ik betaal het artikel, krijg na een dag of 4 een mail dat het geleverd gat worden. Dan op de dag van levering een mail dat het artikel toch niet leverbaar is en ik mijn geld teruggestort krijg. Erg vervelend als je campingbedje niet leverbaar is maar je vervolgens wel je matrasje en lakentje geleverd krijgt. Daar heb ik dan ook niets meer aan maar moet wel gewoon de verzendkosten betalen, ook als ik het meteen terugstuur! Ook storend dat de klantenservice een 0900-nummer is waarvoor je 20 cent per minuut moet betalen.

 
 
 
 
Naar de Shop
 

Andere consumenten kochten hier onderstaande producten


Advertentie