Prenatal ervaringen & reviews

Prénatal staat bekend om haar verrassende en vernieuwende producten tegen een voordelige prijs. Een nieuw leven is kwetsbaar. Dat is de wereld om ons heen ook. Daarom vind je bij Prénatal alleen producten die voldoen aan onze hoge eisen op het gebied van veiligheid en kwaliteit. Daarnaast streven we naar een aanbod dat voorziet in de behoefte rond de prachtige gebeurtenis van een nieuw en opgroeiend leven. Al meer dan vijftig jaar heeft Prénatal ervaring met zwangerschappen, de geboorte en alle mooie gebeurtenissen daarna. Vanaf het moment dat er een nieuw hartje begint te kloppen en een nieuw leven begint. Wij zijn er voor jou!

Is Prenatal betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten

Prijsvergelijk toont je de laatste 20 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Prenatal betrouwbaar? De beoordeling is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 17 andere consumenten. De gemiddelde score is een 3 op een schaal van 1 tot 10.

Eind juli hebben wij een kinderwagen gekocht in de...

Geschreven op 5 oktober 2021

Eind juli hebben wij een kinderwagen gekocht in de Prénatal winkel in Heerlen. We werden goed geholpen door een wat oudere mevrouw die ons adviseerde om voor de NUNA demi Grow te gaan onder andere omdat we deze zeker voor de uitgerekende datum (19 oktober) in huis zouden hebben (in tegenstelling tot de Joolz). We hebben de rekening van 1100 al moeten betalen in de winkel en ons werd beloofd dat we de eerste week van september de wagen konden komen ophalen in het filiaal. Nadat de eerste week van september voorbij ging en wij nog steeds niets hadden vernomen heb ik telefonisch contact gezocht. De telefoniste van het callcenter beloofde mij diezelfde dag nog een indicatie van de nieuwe bezorgdatum op mail te zetten. Dat is helaas nooit gebeurd. Vervolgens heb ik in de weken hieropvolgende nog 2 keer gebeld en werd mij dezelfde belofte gedaan die niet werd nagekomen.

Over 14 dagen ben ik uitgerekend en hebben we geen kinderwagen in huis. Vanuit onmacht heb ik contact gezocht met Babypark. Zij hebben voor mij kosteloos een bestelling van dezelfde wagen geplaatst welke ik mag annuleren als Prenatal eerder zou leveren. Babypark kon mij wel vertellen dat er leveringsproblemen zijn en dat de wagens waarschijnlijk pas eind November zullen binnenkomen. Deze informatie heeft Prenatal mij niet gegeven. Babypark gaf ook aan dat ze voor hun klanten die onverhoopt geconfronteerd worden met langere wachttijd altijd een vervangwagen kunnen regelen. Helaas is dit aanbod niet gedaan door Prenatal.

Bij deze wil ik dus mensen op het hart drukken dat, indien ze twijfelen tussen Prenatal en Babypark, ze het best hun aankoop alsnog kunnen doen bij Babypark. De verantwoordelijkheid voor het leveringsprobleem wordt hier namelijk door de winkel gedragen in plaats van de klant hiermee op te zadelen.

Erg teleurgesteld in de Prenetal online winkel

Geschreven op 24 april 2018

Erg teleurgesteld in de online winkel. Ik heb 3 dagen geleden order geplaatst en heb ervoor gekozen dat het 5 dagen later geleverd wordt omdat ik dan thuis ben. Echter heb ik ervoor gekozen om het product te bestellen bij hen omdat ze er een mooie gratis luiertas bij geven (een andere winkel geeft het ook, maar die van Prenetal was mooier). Na de volgende dag gebeld te hebben met ze werd mij verteld dat de tas is uitverkocht en dat ik er geen cadeau of korting of iets voor terugkrijg. Dat stond er niet bij vermeld.

Natuurlijk wilde ik de order annuleren want ergens anders kon ik wel een gratis luiertas krijgen. Maar nee hoor dat kon niet terwijl het pas vier dagen later geleverd zou worden. PostNL zei het pakket niet te hebben gekregen nog dus het zou wel kunnen, maar Prenetal heeft keer op keer geweigerd dit te doen en mij keer op keer verteld dat ik met mijn zwangere buik dat zware pakket naar een winkel moet brengen wat op 2 kilometer afstand van mijn huis ligt. Ontzettend intolerant tegen klanten maar ook tegenover zwangere vrouwen, wat niet te verwachten is van een babywinkel. Dit was mijn eerste en mijn laatste bestelling bij ze. Je kunt ook geen review achterlaten op hun Facebook-pagina. Ra ra waarom...

Dik ontevreden, verkeerde campingbedje besteld

Geschreven op 6 april 2017

Dik ontevreden verkeerde campingbedje besteld, moet het nu zelf maar oplossen. De winkel is telefonisch niet te bereiken hele slechte service.

Had een jurkje gekocht voor een optreden

Geschreven op 19 december 2016

Had een jurkje gekocht voor een optreden aanstaande oud en nieuw. Vanwege bekkenproblemen kan ik dit optreden (en mijn dagelijkse werk deels) niet meer doen. Hierover Prenatal benaderd, verzoek of ik het alsnog terug mocht brengen. Standaard email gekregen dat je alleen maar iets binnen twee weken mag ruilen. Ja,maar dit is niet bewust te laat maar een fysiek zwangerschapsprobleem... Geen enkele reactie meer op gehad. Daar zit je dan met je dure jurkje dat je nooit meer aan gaat doen.

Ik wilde een jurk bestellen

Geschreven op 29 juni 2016

Ik wilde een jurk bestellen. Na betaling kreeg ik een bericht dat de betaling niet was gelukt. Dus nog een keer bestellen. Wederom betaling niet gelukt. Toen heb ik het opgegeven. Vervolgens was het bedrag een uur later 2x van mijn rekening afgeschreven en kreeg ik dus 2x dezelfde bestelling.

Prenatal gebeld één bestelling te annuleren ivm fout website. Dit kon niet. Ik zou zelf de jurk terug mogen sturen inclusief verzendkosten die zij niet bereid waren te vergoeden (ondanks website fout 2x). Vervolgens bleek jurk te klein. Dus 2 jurken moet ik terugsturen of naar de winkel brengen. Geen telefoonnummer van winkel of ze nog een andere maat hadden en de klantenservice kon mij hier ook op geen enkele manier mee helpen. Ik mocht zelf voor alle retour kosten en nieuwe leveringskosten opdraaien. Daarnaast ook zeer incompetent personeel bij de klantenservice!

De internetsite geeft vaak lang niet alles weer

Geschreven op 30 mei 2016

De internetsite geeft vaak lang niet alles weer wat er in de megastores is, dus wij naar de megastore. Zojuist dus maar bij Megastore Prenatal Leiderdorp geweest. Hadden een e-mail gekregen dat ze vanavond open waren. Vervolgens rijden wij daar naartoe en lopen de winkel binnen. We worden verwelkomd en hadden alleen op afspraak binnen mogen komen en mogen gelijk weer vertrekken, terwijl dat helemaal niet duidelijk in de e-mail stond. Ook mochten we niet vrijblijvend rondkijken en werd er helemaal niet gevraagd hoe ver we wel niet zijn komen rijden. We zijn nog geen 2 meter de winkel in gekomen. Lekkere service en erg goede klantenservice, dankjewel kots. Ik kom er nooit meer.

Actie 2+1 dus had ik 6 artikelen gekocht...

Geschreven op 23 januari 2016

Actie 2+1 dus had ik 6 artikelen gekocht om 2 artikelen gratis te krijgen. Alleen werd die korting niet goed verrekend. En was er maar 1 artikel gratis. Na klacht en zelf gesprek in de winkel willen ze niets doen. Uiteindelijk klantenservice na vele mails soms geen antwoord en stomme antwoorden toch gelijk gekregen zonder excus. Maar ze proberen je eerst af te zetten

Niet tevreden over de klantenservice van Prenatal. Er...

Geschreven op 2 februari 2015

Niet tevreden over de klantenservice van Prenatal. Er staat op de website een aanbieding die ik maar niet in mijn winkelmandje kon leggen. Na navraag bij de klantenservice zou dit nog een oude aanbieding op de website zijn er werd ik verwezen naar de folder?! Nou dan bestel ik het product toch gewoon ergens anders waar ik wel de gewenste aanbieding krijg. Dit ook gedaan maar ik kijk nu echt nooit meer op de website van Prenatal. Schijnbaar niet up-to-date.

Wij hebben een zeer slechte ervaring met de...

Geschreven op 17 december 2014

Wij hebben een zeer slechte ervaring met de online shop van Prenatal! Bij het artikel online stond geen levertijd, maar van een standaard Maxi Cosi mag je verwachten dat die binnen een week thuis hebben. Na een week wachten nog niks ontvangen! Ik heb drie keer een bericht moet sturen, maar iedere keer geen reactie! Nu net een mail dat het artikel in eens niet leverbaar is.

Via de shop online kleding besteld de levering...

Geschreven op 4 november 2014

Via de shop online kleding besteld, de levering ging niet vlekkeloos ivm verkeerde postcode die ik zelf per ongeluk verkeerd had ingevoerd. Dus dat was niet handig.
Vervolgens heb ik het 2 weken in huis gehad, met name ook omdat wij niet in het dorp een afleverpunt van TNT hebben.

Dus in mijn beleving heb ik het pakket exact 2 weken later retour gedaan (ook even 6,75 moeten betalen). Krijg ik later een mail terug dat het een dag te laat is ingeleverd en ik het pakket weer terug krijg en mijn geld dus niet terug gestort wordt. Er achter aan gebeld, aangegeven dat ik me aan die 14 dagen heb gehouden, volgens hun 15 dagen dus... waarschijnlijk door de levering gekomen en ja dat was mijn eigen schuld. Kreeg één of andere slome dame aan de lijn en er kon niks aan gedaan worden, gaf ook aan wat die éne dag het nou deed,ze kunnen het zo weer verkopen.

Nu een klacht ingestuurd maar daar horen we vervolgens niks meer van. Kortom een slechte service voor zon groot bedrijf en slome dames die je moeten informeren....
Nooit weer bij de Prenatal iets kopen dus.

Voor mij heeft de prenetal afgedaan heel stom...

Geschreven op 10 oktober 2014

Voor mij heeft de prenetal afgedaan (heel stom van hun, hiermee verliezen ze toch een hele goede klant). Leuk mama mazzeldagen 20% korting. Mijn zus besteld iets voor mijn dochtertje haar verjaardag wat overal een stuk duurder is, dus je denk dat is mooi. Je krijgt netjes een bevestiging daarna zijn er nog 2 op voorraad dus ja, wat kan er mis gaan. Je wacht 5 werkdagen (dat staat in de bevestiging) en vervolgens niks meer. Je gaat er achteraan mailen, bellen. En wat krijg je dan als antwoord als je na de zoveelste keer belt jammer je hebt pech! en ze gooien de hoorn erop. Zo verschrikkelijk onbeschoft! Geld krijg je terug gestort (wanneer het hun een keer uitkomt)

Ik ga hier nooit meer wat bestellen. Eerst...

Geschreven op 6 mei 2014

Ik ga hier nooit meer wat bestellen. Eerst de helft van mijn bestelling geleverd. Daarna iedere keer als ik mail of bel zeggen dat de rest verstuurd word. Bel ik op om de bestelling te annuleren, word het de volgende dag alsnog verstuurd.Krijg er een TrackTrace code bij die niet werkt.

En dan komt het pakje binnen, is het ook nog eens een verkeerd artikel (zwangerschaps-bh in plaats van een Voedings-bh). Ik weer een mail gestuurd, ik was het bellen ondertussen zat. Maar geen reactie, dus toch maar weer gebeld. En dit alles heeft van 29 maart tot 6 mei geduurd. Nu nog hopen dat ze snappen hoe het geld teruggestort moet worden.

Ontevreden over de service na het doen van...

Geschreven op 30 oktober 2013

Ontevreden over de service na het doen van een bestelling. Ruim een week (!) na het bestellen en betalen van een slaapzak krijg ik een mail dat de door mij bestelde slaapzak helaas niet meer leverbaar is. Op het moment van bestellen waren er nog 2 op voorraad, dus dat is al,vreemd. 10 minuten later volgt een mail met daarin een verzendbevestiging van diezelfde slaapzak?

Ik dus maar gebeld. Tijdens dat telefoontje werd mij verteld dat de slaapzak inderdaad uitverkocht was. Het mailtje met de verzendbevestiging werd automatisch gegenereerd bij het orderpicken. Een beetje lachend werd er nog aan toegevoegd dat ik daar dus niet op hoefde te wachten. En bedankt! Voor mij dus geen bestellingen meer via de webshop van Prenatal!

We kopen voor 104 euro aan kleertjes voor...

Geschreven op 18 juni 2013

We kopen voor 104 euro aan kleertjes voor onze kleindochter en er wordt aan mijn man gevraagd of hij een tasje wil kopen, nee dat wil hij niet. Oké dan worden de kleertjes zo in zijn handen geduwd. Ja uit milieu overwegingen nou daar geloof ik niets van. Als het regent of wat ook of je hebt wat spullen in je tas en er komt een vlek op kun je het niet meer ruilen nee dan MOET je maar een tasje kopen op zo'n bedrag. Customer service gebeld, bij Albert Heijn moet je ook betalen ja maar daar heb ik ook de keuze voor een gratis tasje. O hum was het antwoord verder klaar ik werd werkelijk uitgelachen echt zo onbeschoft dit is de laatste keer dat ze mij bij Prenatal hebben gezien en zal het overal door vertellen.

Ik heb een waskussenhoes gekocht in kleur taupe...

Geschreven op 18 april 2013

Ik heb een waskussenhoes gekocht in kleur taupe van 5 euro. Een paar weken later wilde ik hem toch graag ruilen voor een witte kleur. Het bonnetje van de aankoop had ik niet meer maar alles zat nog in de verpakking en prijssticker zat er ook nog op.

Je verwacht van zo'n grote winkel keten dat ze daar niet echt moeilijk om doen en ook een stukje service en klantvriendelijkheid geven. Echter niets is minder waar!

Ik deed mijn verhaal en er werd gezegd mevrouw zonder bon nemen wij niks terug. Ik mocht hem niet omruilen in een witte kleur. echter is dit niet mijn enige klacht! Ik heb in mijn zwangerschap erg last van mijn bekken en rug. op advies van de vk moest een speciale buikband aanschaffen die ze verkopen bij Prenatal. Zo gezegd zo gedaan, gingen mijn vriend en ik naar de Prenatal.

Inderdaad verkochten ze daar de band. Voor een prijs van 40euro. wat ik asociaal duur vind, maar dat terzijde.
Ik vroeg aan een medewerker of de band echt hielp. Ze beantwoorden mijn vraag met ja en en er werd mij een band omgedaan maatje xs. Ik stond daar in de winkel met ongeveer 3,5 maand zwanger en al met een redelijke buik. ik gaf aan pf dat maatje xs niet te klein werd naarmate mijn buik ging groeien. Verkoper zei dat ik met maatje XS absoluut mijn hele zwangerschap kon doen, en hoefde absoluut geen maat groter!! Echter is minder waar! Nu ben ik bijna 6,5 maand en pas de band niet meer.

Omdat ik de band nu al te klein is en de band echt nodig heb voor mijn rug en bekken ben ik geacht nu een nieuwe te kopen. dit zijn kosten die niet nodig hadden geweest en ga de band zelf niet opnieuw kopen voor eigen kosten!
klachten mail gestuurd naar Prenatal maar tot op heden niks gehoord. Zo word je tegenwoordig als klant neergezet.

Tot twee keer toe product besteld via de...

Geschreven op 26 juli 2012

Tot twee keer toe product besteld via de website. Op de site staat dat het artikel op voorraad is, ik betaal het artikel, krijg na een dag of 4 een mail dat het geleverd gat worden. Dan op de dag van levering een mail dat het artikel toch niet leverbaar is en ik mijn geld teruggestort krijg. Erg vervelend als je campingbedje niet leverbaar is maar je vervolgens wel je matrasje en lakentje geleverd krijgt. Daar heb ik dan ook niets meer aan maar moet wel gewoon de verzendkosten betalen, ook als ik het meteen terugstuur! Ook storend dat de klantenservice een 0900-nummer is waarvoor je 20 cent per minuut moet betalen.

Via de website een wipstoeltje besteld. In de...

Geschreven op 2 februari 2012

Via de website een wipstoeltje besteld. In de winkel was het te druk (lange rij bij de kassa, geen rondlopend personeel), de stoeltjes stonden er wel.

Betaald en bevestiging gekregen. Op de dag dat er geleverd zou worden (volgens de website 2 tot 3 werkdagen) kreeg ik 's middags een mail met de mededeling dat de stoel niet meer beschikbaar was. Ik krijg het geld binnenkort terug gestort! Maar heb nu dus geen stoeltje.

De volgende dag wederom een mail met de mededeling dat mijn bestelling aan de koerier aangeboden is en binnen een aantal dagen geleverd zal worden! Ook nogmaals een bevestiging van betaling via de mail gekregen.

Direct gebeld over welk mailtje nu de juiste is, krijg ik wel of niet een stoeltje binnenkort? Niet dus. Schijnt een foutje te zijn in het systeem (tuurlijk), ze hebben er al langer last van. Excuses, die kreeg ik dan wel, maar ja, daar heb ik niet zo veel aan! Pfff, wat een zaak. Voor mij geen Prenatal meer.

Meer informatie over deze shop

Op Prijsvergelijk.nl vergelijk je eenvoudig de kosten van Prenatal en andere shopping aanbieders. Wil je meer informatie? Ga dan direct naar de website van de aanbieder met onderstaande button.

Website : www.prenatal.nl

Jouw ervaring met Prenatal

Wij zijn benieuwd naar jouw eigen ervaringen met Prenatal. Vul onderstaande gegevens in om je ervaring met ons te delen:

Geef voor ieder onderdeel een beoordeling
Aanvraagproces
Voorwaarden
Prijs-kwaliteit
Klantenservice

Geef een duidelijke motivatie waarom je tevreden, of juist niet tevreden bent over deze aanbieder. Blijf correct en probeer je mening duidelijk te onderbouwen:

Omschrijf duidelijk je ervaringen
Je naam *Vul je naam in. Hieronder kun je aangeven dat je anoniem wilt reageren.
E-mailadres *Vul een geldig e-mailadres in. Het e-mailadres wordt alleen gebruikt voor het controleren van je review.
Welk product heb je aangeschaft? *Vul het product in dat je gekocht hebt.
Wat is het ordernummer? *Vul het ordernummer in dat je ontvangen hebt. We vragen dit om ongeldige reviews te voorkomen.
Anoniem, mijn naam niet weergeven
Ik geef toestemming voor de verzameling, verwerking en het gebruik van mijn persoonsgegevens volgens de privacyverklaring van Prijsvergelijk.nl Je dient in te stemmen met het verwerken van je persoonsgegevens door Prijsvergelijk.nl

Vergelijkbare aanbieders

Yorcom
lees 5 ervaringen
Dell
lees 29 ervaringen
Bagageonline
lees 17 ervaringen
Prijsvergelijk.nl maakt gebruik van cookies

Om onze website te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Kies hieronder welke cookies we mogen plaatsen. Onze noodzakelijke cookies verzamelen geen persoonsgegevens en helpen ons de website te verbeteren. Wil je de beste ervaring? Kies dan voor alle cookies. Meer informatie vind je in onze cookie policy.