Wehkamp ervaringen en reviews

Wehkamp is een innovatieve thuiswinkel met een breed assortiment consumentenartikelen tegen concurrerende prijzen en herkenbaar betere service. Wehkamp biedt een volwaardig alternatief voor de detailhandel. Wehkamp stelt hoge eisen aan het assortiment ten aanzien van breedte (ruim 22.000 artikelen) en optimale prijs-kwaliteitverhouding. Onze klanten moeten kunnen profiteren van gemak in bekijken, bestellen, bezorgen en betalen.

Korting op je aankopen? Prijsvergelijk.nl heeft een speciale kortingscode voor Wehkamp!


Adresgegevens

Website www.wehkamp.nl

Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland
Afhalen mogelijk
 

Keurmerk

Wehkamp is aangesloten bij de Thuiswinkel organisatie. Voor u als consument betekent het Thuiswinkel Waarborg niet alleen dat  alle bij Thuiswinkel.org aangesloten bedrijven zich houden aan wet- en regelgeving. Maar ook aan de opgestelde gedragscodes van de vereniging. Meer informatie vind je op www.thuiswinkel.org

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 5 sterren

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van Wehkamp is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 91 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 5 op een schaal van 1 tot 10.

Jouw ervaring met Wehkamp

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Wehkamp en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Wehkamp betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Wehkamp betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 91 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Onredelijk wanneer met het product iets mis is

Joachim op 21-7-2017 - Gekocht: Rookmelders
Onredelijk wanneer met het product iets mis is. Rookmelders die ik bij hen gekocht had werkten niet wanneer ze uit de verpakking kwamen, klantendienst was akkoord met het defect maar vroeg om een klantennummer. Ik heb geen klantennummer, en ook nooit een dergelijk nummer van hen gekregen (alle mails zaten nog in mijn Gmail inbox).

Heb toen de aankoopfactuur doorgestuurd, wat wettelijk gezien voldoende is voor garantie. Kreeg eenvoudigweg van hen het antwoord terug dat ook de factuur niet voldoende is want daar staat het klantennummer niet op. Intussen blijf ik hen vervelen met e-mails, eventueel overweeg ik een klacht bij testaankoop.

 
 
 
 

Ik heb nog nooit iets raars meegemaakt

Gaby van Kerkvoorde op 12-4-2017 - Ordernummer: Nvt
Ik heb nog nooit iets raars meegemaakt bij Wehkamp terwijl ik regelmatig bestel. Wordt gratis geleverd bij bestelling indien 20,-. De levering is al de volgende dag, net als retourzending en ook nog eens gratis. Mede kan men op de site precies zien wat geleverd is, welke dag etc. Wehkamp ga zo door, jullie verdienen echt een dikke 10!

 
 
 
 

In verband met onze verhuizing een nieuw bed besteld

Kvm op 23-3-2017 - Ordernummer: 2035442963
In verband met onze verhuizing een nieuw bed besteld voor onze jongste zoon. Zo'n stoer bed dat je uit kunt trekken voor als er een vriendje komt slapen. Tijdens de verhuizing alle kasten en bedden in elkaar gezet. Zo ook het nieuwe bed van Wehkamp.

Alles uit de doos gehaald en gezellig in elkaar zetten met een paar vrienden. De dozen waren ivm al het afval al afgevoerd. He, helaas twee dezelfde voeteneinden en geen hoofdeind. Wat dom van die fabriek zeg. Wehkamp gebeld, melding gemaakt. Of we foto's konden maken en mailen. Allemaal gedaan. Het zou goed komen.

Na 2 weken toch maar eens bellen en mailen. Of het nieuwe hoofdeinde al geleverd zou worden. Onze zoon slaapt dan al 2 weken op een luchtbed. Zou snel komen. Week later nog eens gebeld. Nog niet. Week later nog eens. Nu was het er. Zou komen. Week later nog niets. Het zou echt verstuurd zijn. Klopt ook. Maar was verstuurd naar ons oude adres. Maar daar niet aangekomen omdat daar niemand woont. Zou opnieuw verstuurd worden. De track en trace code die we via de mail ontvingen werkte niet.

Vandaag 6 a 7 weken later. Diverse malen contact gehad. Volgens hen was het afgeleverd op ons oude adres. Kennelijk is het voor hen niet mogelijk om ons nieuwe adres, waar wij nu al 2 maanden wonen, goed in het systeem te krijgen. Toch maar gaan kijken op ons oude adres. En ja hoor, daar stond in de voortuin, onder een afdak het ontbrekende onderdeel. Volgens Wehkamp hebben wij voor ontvangst getekend. Maar wij hebben niet getekend. Er woont namelijk niemand. Ik kom net thuis met het pakket. Pak het uit en wat blijkt?

Het onderdeel is op 2 hoeken behoorlijk beschadigd. Weer gebeld. De dame aan de lijn kon vanwege het tijdstip ons niet meer in contact brengen met de afdeling die deze klachten (customer care, whats in the name?) moet afhandelen. Ze kon slechts een melding maken. Rest ons nu niets anders dan nu de handdoek in de ring te gooien en Wehkamp te verzoeken om alles maar op te komen halen. Wij geven het op.

 
 
 
 

Wehkamp.be 2 keer een bestelling doorgegeven

Leila op 31-8-2016
Wehkamp.be 2 keer een bestelling doorgegeven, 2 keer geld van mijn rekening terwijl er niets geleverd werd. Contact opgenomen en met een kluitje in het riet gestuurd. Zij konden dit manueel niet voor mij in orde brengen en als ik iets wou, moest ik het maar (voor een derde keer) terug bestellen. Enkele mailtjes en Messenger berichten gestuurd waar er zo goed als geen reactie op kwam en (nu 2 weken later) nog steeds aan het wachten op mijn terugbetaling van een paar honderd euro. Gewoonweg schandalig!

 
 
 
 

Zeer slecht hoor

E.marres op 28-6-2016
Zeer slecht hoor, ik had op zondag een bestelling geplaatst en gelijk ook de bevestiging van de bestelling die ik op maandag de volgende dag dus zou kunnen afhalen.

Vervolgens check ik op maandagmiddag mijn email om erachter te komen dat ik van Wehkamp een mail heb ontvangen met de vraag voor verificatie door middel van een euro over te maken. Altijd bij hen besteld en nooit werd mij gevraagd voor verificatie, ook bedragen die hoger lagen dan deze bestelling.

Afijn gelijk gedaan natuurlijk en deze verificatie gelijk voldaan. Om vervolgens niks meer te horen. Op dinsdagochtend nog niks gehoord dus denk ik ga eens kijken bij mijn bestellingen wanneer mijn bestelling binnen zou komen. Om er doodleuk achter te komen dat achter mijn bestelling het woord uitverkocht stond! Belachelijk en schandalig... Dit is iemand blij maken met een dode muis.

Bevestigen van bestelling en dag daarna nog 1 euro betalen om vervolgens niks mee te vernemen van dit bedrijf en er zelf achter moeten komen dat het product uitverkocht is. Zeer slecht en zal nooit meer een bestelling plaatsen.

 
 
 
 

Pre-order nooit een game bij Wehkamp Op de...

Ruud op 10-11-2015 - Gekocht: Fallout 4
Pre-order nooit een game bij Wehkamp! Op de dag van release zegt men doodleuk dat de bezorging later plaatsvind omdat deze afhangt van de bezorgritten van de bezorgdienst. En die gaan niet in de richting van mijn woonplaats? Men weet toch al een aantal weken dat ik de bestelling heb geplaatst voor die datum. Daarnaast men adverteert er mee dat er bezorgd wordt op de dag van release. Hoe kan het dan spaaklopen met de bezorgritten? Ontzettend slecht en vervelend. Mijn tip nooit bij Wehkamp als pre-order bestellen in de hop het op de dag van release te ontvangen.

 
 
 
 

Na een paar keer slechte tot geen levering...

Diana op 8-8-2015
Na een paar keer slechte tot geen levering ben ik gestopt met Wehkamp. Wel jammer maar heb net 1 keer teveel voor niks zitten wachten. Helaas kunnen de mensen bij de klachten afdeling niet goed lezen dus werden mijn klachten niet opgelost. Levering gaat via DHL dus iedere webshop die daar gebruik van maakt wordt vermeden.

 
 
 
 

Ik zou vandaag een pakketje ontvangen tussen 8:00...

Anoniem op 28-3-2015 - Ordernummer: 86451754 - Gekocht: Proform loopband
Ik zou vandaag een pakketje ontvangen tussen 8:00 - 19:00. Dus ik heb mijn hele zaterdag in huis doorgebracht, wachtend op het pakketje en gewoon niks ontvangen. Echt schandalig!

 
 
 
 

Zeer ontevreden Ik moest een groot bedrag vooruitbetalen...

Anoniem op 25-2-2015 - Ordernummer: 25523245START
Zeer ontevreden! Ik moest een groot bedrag vooruitbetalen ik had geen andere betalingsmogelijkheden. Bijna vier weken geleden retour gestuurd en verwerkt. Maar mijn geld, 345 euro, nog niet terug gekregen. Er wordt wel van alles beloofd via de mail.

 
 
 
 

De eerste keer en de laatste keer wat...

Hans op 21-10-2014
De eerste keer en de laatste keer wat besteld. Ik had een voetbaltafel besteld die achteraf door een andere leverancier moest worden geleverd. Het ding was er helemaal niet, maar ik had al wel betaald en dus ook bezorgkosten. Die bezorgkosten krijg je NIET terug. Die komen op een soort rekening van Wehkamp en worden verrekend de volgende keer dat je iets besteld. Dat wil ik niet. De voetbaltafel staat nog steeds op de site en ook op voorraad terwijl het ding niet meer leverbaar is. Ik heb nog steeds die bezorgkosten niet terug.

 
 
 
 

Alles klopt maar als er iets niet klopt...

Theo op 25-5-2014 - Gekocht: Galaxy Note 10.1 16gb
Alles klopt, maar als er iets niet klopt, maken ze het bij Wehkamp kloppend. Laatst een tablet gekocht met cashback van 100 euro. Samsung gebeld hiervoor, maar die zeiden dat het alleen geldig was indien ik tablet bij Mediamarkt of Saturn gekocht had. Naar Wehkamp gebeld en die belden dezelfde dag nog terug dat ik ook in aanmerking kwam voor de korting en inderdaad kon ik bij Samsung de korting aanvragen

 
 
 
 

Goeie en snelle service maar er kan nog...

Anita op 14-11-2013
Goeie en snelle service, maar er kan nog steeds niet met creditcard betaald worden bij Wehkamp, niet van deze tijd!

 
 
 
 

Hoef ik eigenlijk niets aan toe te voegen....

Spaai1 op 21-7-2013
Hoef ik eigenlijk niets aan toe te voegen. Het enige dat ik jammer vindt, is dat ze niet op zaterdag telefonisch bereikbaar zijn.

 
 
 
 

Onvolledige levering. Veel moeite moeten doen hen te...

Vincent op 8-7-2013
Onvolledige levering. Veel moeite moeten doen hen te overtuigen dat ik het artikel niet gekregen had. Wel verzendkosten moeten betalen. Geen enkel initiatief van Wehkamp om zaken recht te zetten.

 
 
 
 

Prima winkel erg makkelijk en retour sturen is...

Richard op 25-6-2013
Prima winkel, erg makkelijk en retour sturen is nooit een probleem. De klantenservice mag inderdaad wel wat beter, hoewel ik er geen negatieve ervaringen mee heb, komt het over alsof ze de mail die je stuurt gewoon niet goed lezen. Zo kreeg ik ineens een waardebon van 10 euro omdat ik zei dat een product wat ik gister gekocht had nu ineens 34 euro goedkoper was. Mijn aanbod was om het op te lossen met een cadeaubon omdat ik nog iets anders moest bestellen. Ik kreeg trouwens ook wel mijn 34 euro terug gestort op de rekening, maar dat was naar aanleiding van een andere mail.

 
 
 
 
Naar de Shop
 

Andere consumenten kochten hier onderstaande producten


Advertentie