Woonexpress ervaringen en reviews

Woonexpress is het grootste Nederlandse woonwarenhuis, bomvol inspiratie! Op Woonexpress.nl vind je een zeer ruim aanbod van 4.500 artikelen met alles voor je huis en inrichting. Van complete woonkamers tot topkwaliteit keukens, van romantische slaapkamers tot hippe kinderkamers en van prachtige badkamers tot de mooiste verlichting en leukste accessoires. En dit alles tegen verrassend lage prijzen, in alle woonstijlen en direct uit voorraad leverbaar.

Korting op je aankopen? Prijsvergelijk.nl heeft een speciale kortingscode voor Woonexpress!


Adresgegevens

Website www.woonexpress.nl

Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland
Afhalen mogelijk
in Diverse winkels in Nederland
 

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van Woonexpress is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 29 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 4 op een schaal van 1 tot 10.

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 4 sterren

Jouw ervaring met Woonexpress

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Woonexpress en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Woonexpress betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Woonexpress betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 29 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Hele slechte klantenservice

Anoniem op 9-10-2019 - Ordernummer: Ml812 - Gekocht: Tv meubel
Hele slechte klantenservice, tv meubel besteld en gevraagd of deze in de winkel kon worden opgehaald IPV thuis omdat ik zit met mijn werk. Was. Niet mogelijk onbeschoft en ge´rriteerde medewerkers aan de telefoon.

 
 
 
 

Slechte bank, slechte service

Anoniem op 24-6-2019 - Ordernummer: M85WZM
Slechte bank. slechte service. 2.5-zitsbank Pampus gekocht bij Woonexpress voor 700,- euro, zat na een jaar al niet meer lekker en is nu helemaal doorgezakt. Woonexpress doet niks met de klacht omdat de klacht na 25 maanden is gemeld (en dus een maand buiten de garantie periode van 24 maanden valt). Zeer slechte service voor een woonwinkel, ik zou een ander bank kopen, bij een andere winkel.

 
 
 
 

Neemt totaal niet de klant serieus

Sander op 10-4-2019 - Ordernummer: ma28282
Neemt totaal niet de klant serieus en zegt letterlijk zoek het maar uit. Bank besteld februari 2018, wordt geleverd in april 2019, begin dit jaar geconstateerd dat bank al doorgezakt is, Woonexpress gebeld en monteur gestuurd. Monteur keek en zegt ja dit hoort dat minimaal 20% inzakt, ik zeg nou de vering is stuk, nee meneer ligt kussen, dus zeg kijk eens goed veer steekt gewoon uit. Nee meneer dit is hoe hoort. Monteur maakt verslag en vraagt of wil tekenen en zeg wat voor verslag staat er ? Ja dat kon hij niet vertellen waarop ik zeg teken niet. Zegt ie teken ik zelf wel en gaat weg. Woonexpress gemaild en zeggen nu doodleuk ja we geloven de monteur.

Inmiddels second opinie laten doen door gespecialiseerd bedrijf en die geven letterlijk aan bank is ondeugdelijk en dit mag zeker niet na een klein jaar al gebeuren. Lijkt montage fout. Helaas wilt woonexpress geen 1 manier mee werken. Inmiddels ga ik dit maar op andere manier doen.

 
 
 
 

Nog steeds het bedrag niet terug wat wij betaald hebben

Anoniem op 21-2-2019 - Ordernummer: M025YA - Gekocht: Vloerlamp Ebke
Na 3 mailtjes sinds 8 februari en 1 telefoontje met de belofte teruggebeld te worden nog steeds het bedrag niet terug wat wij betaald hebben voor een vloerlamp die op 17 januari teruggestuurd is en op 18 januari is bezorgd op een postbus adres in Waalwijk. Dit is allemaal te vinden met de barcode van PostNL! Wat een ellende, wat een valse beloftes. Heel jammer.

 
 
 
 

Een slaapbank besteld en deze laten leveren

Anoniem op 21-12-2018 - Ordernummer: M8A61V - Gekocht: Slaapbank Summeren
Een slaapbank besteld en deze laten leveren. Bij de levering is er veel schade aan woning en aan de nieuwe bank verricht. Na vermelding bij de klantenservice kon de bank worden vervangen, tegen een betaling vanuit mij.

 
 
 
 

Een bank bij hen aangeschaft vorige maand

DaniŰlle op 5-12-2018
Een bank bij hen aangeschaft vorige maand. Woonexpress is vriendelijk tot de betaling, daarna hele nare ervaringen met de medewerkers. Geven onjuiste informatie over het afleveren van je meubel, lange wachttijden tot je telefonisch te woord wordt gestaan, geen aflevering in avonduren of weekend, geen keuze voor een dagdeel van levering en met name hele onbeschofte medewerkers, staan niet open voor klachten.Ik heb oprecht spijt dat ik heb gekozen voor een bank van Woonexpress. Mijn advies aan iedereen bestel je meubel ergens anders, de service en klantvriendelijkheid van Woonexpress is dramatisch!

 
 
 
 

Na enkele weken ontstaan plooien in de bank

Jan op 14-9-2018
Slechte service na enkele weken ontstaan reeks van plooien in een bank van 1100,- euro. Dat is normaal belachelijk. belabberde service ondanks alle mooie beloftes.

 
 
 
 

Woonexpress komt beloftes niet na

Anoniem op 3-8-2018 - Ordernummer: M89AH7 - Gekocht: Salontafel
Woonexpress komt beloftes niet na. Bij de aankoop was in de winkel beloofd dat ik alleen maar handmatig de schroeven erin hoefde te draaien van de salontafel. De tafel zou zijn voorgeboord. Na levering bleek dat er niets was voorgeboord en ook geen schroeven aanwezig te zijn. Dit heb ik meermaals aangegeven bij de klantenservice en de salontafel zou worden omgewisseld, nu wel voorgeboord en met schroeven. Bij levering bleek dat er opnieuw niets was voorgeboord, aan het checken van de schroeven ben ik niet toegekomen en ik heb de 2 tafels laten retour zenden. Echt kansloos, ik laat de koop ontbinden.

 
 
 
 

Nog nooit zo een slechte service meegemaakt

Anoniem op 9-3-2018 - Ordernummer: M887YG
Nog nooit zo een slechte service meegemaakt. In december een nieuwe vitrinekast gekocht. We hebben de kast zelf in elkaar gezet, maar de glazen deuren pasten niet. Na moeizaam overleg met de klantenservice is er een servicemonteur langsgekomen die ook aangaf dat het om een productiefout ging. Meer dan 2 weken later nog steeds niks gehoord van Woonexpress, en er dus zelf achteraan moeten bellen. Uiteindelijk hebben we 3 maanden moeten wachten op een afspraak dat de kast wordt opgehaald en dat we ons geld terug zullen krijgen. Bij deze winkel kom ik nooit meer.

 
 
 
 

Zogenaamde garantie vervalt bij invloeden van buitenaf

Anja de Vries op 8-2-2018
Zeer slechte service. Zogenaamde garantie vervalt bij invloeden van buitenaf: een vochtig doekje zonder schoonmaakmiddel dat de bovenlaag van de deksel verwijdert op een wasmand-kruk!

 
 
 
 

Ik heb eind 2014 een hoekbank Texel gekocht

Jan Heunen op 1-2-2018
Ik heb eind 2014 een hoekbank Texel gekocht voor meer dan
1700 euro en die werd geleverd in januari 2015. ik woon alleen mijn vriendin is eens per 2 weken in het weekend bij me. na anderhalf jaar vond ik dat de rug kussens op mijn vaste zit plek erg inzakten. maar enige tijd later werden de kussens op de plek waar mijn vriendin altijd zit ook slecht van eens per 2 weken er tegen aan zitten dus!

Toen ik in januari vroeg om een oplossing kreeg ik te horen dat de garantie voorbij was en dat ik voor 265 euro nieuwe vulling kon laten aanbrengen. op mijn vraag of men het normaal vind zo'n dure bank te verkopen die zˇ slecht blijkt te zijn, kwam alleen maar de reactie dat zij ook kosten moesten maken. ik zal nooit meer iets kopen bij Woonexpress.

 
 
 
 

Zeer ontevreden 6 eethoekstoelen Marken gekocht

T. Veltrop op 28-11-2017 - Ordernummer: M85HKC
Zeer ontevreden 6 eethoekstoelen Marken gekocht in augustus 2016 en in september 2017 klacht ingediend over het doorzakken van de stoelen. Na bezoek van een meubelmaker is verteld dat het geen garantie is, de stof is duur maar de vulling slecht. Bij de verkoop wordt er niet verteld dat je na 1 jaar op het frame zit in plaats van een kussen. Dat er pas in november iemand komt kijken en nu wordt er gezegd dat je maar op een kussentje moet gaan zitten. Dus koop er nooit iets met garantie, want je hebt garantie tot de deur.

 
 
 
 

Twee jaar terug een matras gekocht bij Woonexpres

Kwd op 15-8-2017
Twee jaar terug een matras gekocht bij Woonexpres voor 1000 euro. Al na enkele maanden was er kuilvorming te zien. Na 4x een omruiling voor een ander matras, die telkens dezelfde klachten vertoonden na enkele weken tot maanden heb ik verzocht tot ontbinding van het koopcontract. Hieraan wilden ze niet meewerken. Opeens werden er allerlei argumenten en redenen verzonnen waarom het onze schuld zou zijn dat er kuilen in het matras zaten. En er werd nu ook ontkend dat het kuilen waren het was volgens hun monteur normale lichaamsvorming (Het ging om ruim 3 cm verschil in een matras waar 3 maanden op geslapen was).

Uiteindelijk hebben we de geschillencommissie ingeschakeld. En het rapport van de expert daarvan stelde ons volledig in het gelijk. Pas toen hebben we ons geld terug gekregen. Mijn ervaring is dat er slecht wordt gereageerd op klachten: ze reageren traag op mail, bellen niet terug als ze dat beloofd hebben, je wordt onge´nteresseerd te woord gestaan, soms op het onbeschofte af. Bij de omruiling van de matrassen wilde ze tot de voordeur leveren en niet tot op de slaapkamer. Service is ver te zoeken.

 
 
 
 

Vorig jaar september heb ik 2 mooie banken gekocht

Th van den Hater op 24-6-2017
Vorig jaar september heb ik 2 mooie banken bij Woonexpress gekocht. Tijdens de aankoop krijg je gewoon een jaar garantie, wat ook normaal is. Nu, 9 maanden verder, lijkt het echt of er op 1 bank al ruim 10 jaar fulltime op gezeten is. De kussens zijn ingezakt, het ziet er uitgeleefd uit. Hier op geen garantie. De oplossing was om nieuwe zitkussens te plaatsen, deze kussens kosten 185 euro per stuk. Ik vond dit erg prijzig en ze wilden mij niet tegemoetkomen. Dus ik was genoodzaakt om dit probleem bij een ander bedrijf voor te leggen. Wat bleek? De kosten lagen bij dit bedrijf veel lager!

Hierna heb ik weer contact opgenomen. Helaas kreeg ik toen te horen dat dit niet mogelijk zou zijn en het was echt niet mogelijk om nog iets aan de prijs van Woonexpress te doen. Ook werd mij nog even duidelijk gemaakt dat als ik ervoor zou kiezen het probleem via een ander bedrijf op te lossen, mijn garantie helemaal verlopen zou zijn. Daarom wil ik jullie waarschuwen voor de garantieperiode van Woonexpress!

Ik vind het persoonlijk erg jammer dat ik dit bericht zo online moet zetten. Ik ben een aantal maanden bezig geweest om gewoon de kosten, waar ik zeker recht op had, vergoedt te krijgen. Helaas is niks minder waar.. Inmiddels heb ik weer goede kussens (met dank aan het andere bedrijf). Persoonlijk wil ik nooit meer een bank bij hen kopen.

 
 
 
 

In januari is ons bankstel geleverd door Woonexpress

Langerak op 21-3-2017
In januari is ons bankstel geleverd door Woonexpress dit verliep niet vlekkeloos, want ze waren ons vergeten. Na 2 maanden zagen wij in de stof diverse haaltjes. Wij hebben contact gezocht en gaven ons aan om de haaltjes terug te stoppen met een naald. Men geeft aan dat wij gekozen hebben voor een grof geweven stof. Deze mededeling kwam als verrassing want wij dachten dat wij een bank hadden gekozen met fijn geweven structuur.

Als wij hier navraag over doen geeft men niet thuis, alleen dat men de haaltjes door een servicemonteur voor 75 euro kan laten repareren. Wij zijn zeer teleurgesteld, men geeft naar onze mening gewoon het verkeerde advies en als wij hierna vragen geeft men niet thuis.

 
 
 
 
Naar de Shop
 

Andere consumenten kochten hier onderstaande producten


Advertentie