Woonexpress ervaringen en reviews

Woonexpress is het grootste Nederlandse woonwarenhuis, bomvol inspiratie! Op Woonexpress.nl vind je een zeer ruim aanbod van 4.500 artikelen met alles voor je huis en inrichting. Van complete woonkamers tot topkwaliteit keukens, van romantische slaapkamers tot hippe kinderkamers en van prachtige badkamers tot de mooiste verlichting en leukste accessoires. En dit alles tegen verrassend lage prijzen, in alle woonstijlen en direct uit voorraad leverbaar.

Korting op je aankopen? Prijsvergelijk.nl heeft een speciale kortingscode voor Woonexpress!


Adresgegevens

Website www.woonexpress.nl

Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland
Afhalen mogelijk
in Diverse winkels in Nederland
 

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van Woonexpress is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 17 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 5 op een schaal van 1 tot 10.

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 5 sterren

Jouw ervaring met Woonexpress

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Woonexpress en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Woonexpress betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Woonexpress betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 17 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Twee jaar terug een matras gekocht bij Woonexpres

Kwd op 15-8-2017
Twee jaar terug een matras gekocht bij Woonexpres voor 1000 euro. Al na enkele maanden was er kuilvorming te zien. Na 4x een omruiling voor een ander matras, die telkens dezelfde klachten vertoonden na enkele weken tot maanden heb ik verzocht tot ontbinding van het koopcontract. Hieraan wilden ze niet meewerken. Opeens werden er allerlei argumenten en redenen verzonnen waarom het onze schuld zou zijn dat er kuilen in het matras zaten. En er werd nu ook ontkend dat het kuilen waren het was volgens hun monteur normale lichaamsvorming (Het ging om ruim 3 cm verschil in een matras waar 3 maanden op geslapen was).

Uiteindelijk hebben we de geschillencommissie ingeschakeld. En het rapport van de expert daarvan stelde ons volledig in het gelijk. Pas toen hebben we ons geld terug gekregen. Mijn ervaring is dat er slecht wordt gereageerd op klachten: ze reageren traag op mail, bellen niet terug als ze dat beloofd hebben, je wordt ongeÔnteresseerd te woord gestaan, soms op het onbeschofte af. Bij de omruiling van de matrassen wilde ze tot de voordeur leveren en niet tot op de slaapkamer. Service is ver te zoeken.

 
 
 
 

Vorig jaar september heb ik 2 mooie banken gekocht

Th van den Hater op 24-6-2017
Vorig jaar september heb ik 2 mooie banken bij Woonexpress gekocht. Tijdens de aankoop krijg je gewoon een jaar garantie, wat ook normaal is. Nu, 9 maanden verder, lijkt het echt of er op 1 bank al ruim 10 jaar fulltime op gezeten is. De kussens zijn ingezakt, het ziet er uitgeleefd uit. Hier op geen garantie. De oplossing was om nieuwe zitkussens te plaatsen, deze kussens kosten 185 euro per stuk. Ik vond dit erg prijzig en ze wilden mij niet tegemoetkomen. Dus ik was genoodzaakt om dit probleem bij een ander bedrijf voor te leggen. Wat bleek? De kosten lagen bij dit bedrijf veel lager!

Hierna heb ik weer contact opgenomen. Helaas kreeg ik toen te horen dat dit niet mogelijk zou zijn en het was echt niet mogelijk om nog iets aan de prijs van Woonexpress te doen. Ook werd mij nog even duidelijk gemaakt dat als ik ervoor zou kiezen het probleem via een ander bedrijf op te lossen, mijn garantie helemaal verlopen zou zijn. Daarom wil ik jullie waarschuwen voor de garantieperiode van Woonexpress!

Ik vind het persoonlijk erg jammer dat ik dit bericht zo online moet zetten. Ik ben een aantal maanden bezig geweest om gewoon de kosten, waar ik zeker recht op had, vergoedt te krijgen. Helaas is niks minder waar.. Inmiddels heb ik weer goede kussens (met dank aan het andere bedrijf). Persoonlijk wil ik nooit meer een bank bij hen kopen.

 
 
 
 

In januari is ons bankstel geleverd door Woonexpress

Langerak op 21-3-2017
In januari is ons bankstel geleverd door Woonexpress dit verliep niet vlekkeloos, want ze waren ons vergeten. Na 2 maanden zagen wij in de stof diverse haaltjes. Wij hebben contact gezocht en gaven ons aan om de haaltjes terug te stoppen met een naald. Men geeft aan dat wij gekozen hebben voor een grof geweven stof. Deze mededeling kwam als verrassing want wij dachten dat wij een bank hadden gekozen met fijn geweven structuur.

Als wij hier navraag over doen geeft men niet thuis, alleen dat men de haaltjes door een servicemonteur voor 75 euro kan laten repareren. Wij zijn zeer teleurgesteld, men geeft naar onze mening gewoon het verkeerde advies en als wij hierna vragen geeft men niet thuis.

 
 
 
 

Ruim anderhalve maand geleden een schoenenkast gekocht

Erwin Kamp op 11-1-2017 - Ordernummer: M009AN - Gekocht: Schoenenkast
Ruim anderhalve maand geleden een schoenenkast gekocht. Zeer late levering van een incomplete en beschadigde kast. Direct gemeld met fotos in mail, Ik zou terug gebeld worden, is niet gebeurd, Na opnieuw vragen eindelijk contact met een ongeÔnteresseerde medewerker waarbij alles te veel is. Woonexpress maakt het niet waar. Voorgesteld om tot een oplossing te komen maar hierop wordt niet ingegaan. Heb nu lang genoeg gewacht. Ik vind het zeer teleurstellend en raad anderen aan hier niet iets te kopen,

 
 
 
 

Website is onvolledig meld dat winkels open zijn

Anoniem op 2-1-2017 - Ordernummer: #M00B3Y
Website is onvolledig, meld dat winkels open zijn, terwijl ze dat helemaal niet zijn. Verder vermeld de website dat het door mijn artikel op voorraad is, binnen twee uur zal ik bericht krijgen, dan kan ik het artikel op halen. Wanneer ik na twee uur zelf maar ga bellen, omdat ik niets hoor, krijg ik te horen dat het artikel pas over tien weken weer leverbaar is. De mevrouw bij de klantenservice kan alleen maar melden dat zij er niks aan kan doen. Misleiding van de klant naar mijn idee.

 
 
 
 

2 maanden geleden slaapbank Essen aangeschaft

S.meure op 15-11-2016
2 maanden geleden slaapbank Essen aangeschaft een top produkt met 2 jaar garantie. Niets is minder waar, bank is in korte tijd enorm verkleurd en bij normaal zit gebruik zakt deze compleet in elkaar. Verkleuring en verzakking valt niet onder garantie voorwaarden moet ik NA aankoop vernemen. Schandalige service.

 
 
 
 

Woonexpress verkoopt leuke spullen

Anoniem op 3-11-2016 - Ordernummer: M842Al
Woonexpress verkoopt leuke spullen maar levert de slechtste service. Ik heb 6 stoelen gekocht, leer, 279 euro per stuk. Niet goedkoop voor een eetkamerstoel dus je verwacht dan toch enige kwaliteit. Echter de waarheid is anders. Na een etentje met vrienden waren 2 de rugleuning en het zitvlak van de stoel verkleurd, alsof de kleur van de kleding in de stoel getrokken was. Ik schrok hier enorm van, want vind de stoelen vrij prijzig en dit was de eerste keer dat ze echt gebruikt werden. Van een stoel mag je toch verwachten dat je er op kunt zitten.

Vervolgens naar Woonexpress gegaan, in de winkel adviseerde ze mij een klacht in te dienen, wat ik vervolgens gedaan heb. Dagen later krijg ik een antwoord, waarin staat dat er iemand gekleurde kleding op de stoep is gaan zitten, dat de kleur in de poriŽn getrokken is en dat het er nooit meer uit te krijgen is. Omdat het invloed van buiten af is, valt het niet onder de garantievoorwaarden. Daar kan ik het mee doen.

Maar van stoelen met zo een prijs mag je och verwachten dat ik ze normaal kan gebruiken? Dat de poriŽn dicht zijn? Niemand vertelde mij bij aanschaf dat het stoelen waren waar niet op gezeten kon worden. Zeker ook omdat het bij 2 verschillende stoelen gebeurt op dezelfde avond! Blijkbaar kun je dus met heel weinig kleding op de stoel zitten want anders verkleurd hij. Een schofterige service! Zodra ie je portemonnee getrokken hebt hoef je niet meer op vriendelijke behandeling te rekenen!

 
 
 
 

Hebben duizenden euro's aan bankstel besteed

Martha op 3-7-2016
Hebben duizenden euro's aan bankstel besteed. Na ongeveer een jaar al beschadigd en verkleuringen. Namen contact met klantenservice op. We moesten foto's sturen, hebben we gedaan. We hoorden niets. Nam na weken weer X-factor met klantenservice op. Moest weer foto's sturen. Verkleuring werd verholpen. Beschadigingen nog steeds niet. Wachten hier al weken op. Heb spijt dat ik bij hen een bankstel heb gekocht.

 
 
 
 

Kopen via hun internetsite en betalen zorgt ervoor...

Remco op 15-6-2016 - Gekocht: Jaloezieen
Kopen via hun internetsite (en betalen) zorgt ervoor dat je heel lang kan wachten op je koopwaar. Vier weken geleden jaloezieen gekocht via internet en nog steeds niets ontvangen. Reactie op mailtjes krijg je niet. Binnenkort andere actie om geld terug te krijgen.

 
 
 
 

Ben erg tevreden over woonexpres. In vestiging Beverwijk...

Anoniem op 9-4-2016 - Ordernummer: M84wx1
Ben erg tevreden over woonexpres. In vestiging Beverwijk heel erg netjes geholpen, Eettafel en stoelen gekocht. Nog stoelen bijbesteld en alles netjes op tijd en goede service. Leuke betaalbare meubels.

 
 
 
 

Op zondag 20 december in de winkel in...

Remco op 21-12-2015
Op zondag 20 december in de winkel in Amsterdam Zuidoost met mijn gezin geweest. Werden op alle afdelingen keurig geholpen. Personeel nam de tijd en gaf prima advies.
Mijn dochter van 4 had leuk contact met het personeel bij de kassa. Erg tevreden over de persoonlijke benadering. De goederen die hier hebben gekocht doen volledig aan de verwachtingen.

 
 
 
 

Mooi bankstel besteld in winkel in Den Haag....

Anoniem op 15-12-2015 - Ordernummer: M84BDH
Mooi bankstel besteld in winkel in Den Haag. Helaas hebben ze deze niet geleverd op geplande tijdstip. Vreemd, want als je zelf van te voren datum aanpast krijg je meteen rekening daarvoor. Ik zou volgende werkdag gebeld worden, helaas niet gebeld. Dus maar mail gestuurd. Geen reactie, geprobeerd te bellen, helaas ze nemen de telefoon niet op.

Bank niet geleverd volgens verkoopovereenkomst. Ik ga dus ontbinden met wettelijke schadevergoeding voor niet leveren en niet nakomen van de koop-overeenkomst. Had ik deze site maar eerder gezien, had ik nooit bankstel bij ze gekocht, ivm: Hoog risico problemen met levering, hoog risico m.b.t. slechte kwaliteit. Nu kan ik daar zelf niet over het laatste oordelen i.v.m. ze niet geleverd hebben.
Kerstdagen op de grond met matras.

 
 
 
 

Leuke tafel besteld welke niet werd geleverd op...

Anoniem op 8-12-2014 - Ordernummer: geenidee
Leuke tafel besteld, welke niet werd geleverd op de afgesproken dag. Klantenservice is nauwelijks te bereiken. Terug naar de winkel gegaan voor een oplossing. De leveringsdienst van de Woonexpress komt slechts eens in de twee weken in regio Utrecht, wat nogal wat vertraging opleverde. Je hebt een lange adem en een flinke belbundel nodig om tot afspraken te komen!

 
 
 
 

Vier lampen gekocht voor toch bij elkaar een...

Lies op 22-11-2014 - Ordernummer: Geen
Vier lampen gekocht, voor toch bij elkaar een behoorlijk bedrag. Hoewel op de voordeur staat dat alles direct uit voorraad leverbaar is moesten ze toch besteld worden. Bij ophalen bleek een lamp al verkeerd geleverd. Bij thuiskomst bleek dat twee van de drie lampen kapot zijn. (Lampenkap, een een deuk, de andere losse naad).

Geprobeerd naar de winkel te bellen, maar ze hebben een klantenservice die niet op zaterdag open is. Moet dus volgende week weer helemaal naar de winkel rijden met de twee defecte lampen, en een week later nog een keer... nooit meer Woonexpress voor mij!

 
 
 
 

Bankstel gekocht bij Woonexpress. Na 2 maanden waarvan...

Hajarr_@hotmail.com op 13-10-2014
Bankstel gekocht bij Woonexpress. Na 2 maanden (waarvan ik 1 maand op vakantie ben geweest) vertoont deze duidelijke plooivorming. En alsof dat niet genoeg is, is een zitplaats ingezakt. Na gebeld te hebben met de klantenservice en foto s te hebben gestuurd kon bij voorbaat al worden gezegd dat de plooien, die ik letterlijk tussen duim en wijsvinger kunt vastpakken, een normale verschijnsel is en je het makkelijk kunt wegstrijken. Betreft de ingezakte zitplaats is de bank naar eigen zeggen verkeerd gebruikt. Een bank van ruim 1700 euro en dan zo n belachelijke kwaliteit! Ik voel mij zwaar opgelicht. Na doordringen nu wachten op een (partijdige) monteur ter beoordeling maar ik weet nu al waar dat naar toe zal gaan. Echt verschrikkelijk grote grote grote spijt. Voor mij geen Woonexpress meer!

 
 
 
 
Naar de Shop
 

Andere consumenten kochten hier onderstaande producten


Advertentie