Woonexpress ervaringen & reviews

Woonexpress is het grootste Nederlandse woonwarenhuis, bomvol inspiratie! Op Woonexpress.nl vind je een zeer ruim aanbod van 4.500 artikelen met alles voor je huis en inrichting. Van complete woonkamers tot topkwaliteit keukens, van romantische slaapkamers tot hippe kinderkamers en van prachtige badkamers tot de mooiste verlichting en leukste accessoires. En dit alles tegen verrassend lage prijzen, in alle woonstijlen en direct uit voorraad leverbaar.

Is Woonexpress betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten

Prijsvergelijk toont je de laatste 20 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Woonexpress betrouwbaar? De beoordeling is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 34 andere consumenten. De gemiddelde score is een 4 op een schaal van 1 tot 10.

kast zou binnen een week geleverd worden want was...

Geschreven op 13 februari 2024

kast zou binnen een week geleverd worden want was op voorraad nu blijkt kast is er niet op tijd 2 weken later .Vraag me geld terug want heb nu een kast nodig stuur maar een mail dat u annuleert .Daar staat u word binnen 3 tot 5 dagen beantwoord .Dus geld om me kast te kopen is er voorlopig nog niet .

Wij zijn niet tevreden over de afhandeling

Geschreven op 17 mei 2021

Wij zijn niet tevreden over de afhandeling van de vlekken op onze bank verleden jaar hebben we deze bank gekocht in april de levertijd was al langer ennbinnenn1 jaar werden op de zitting de naden zwart we moesten fotos mailen naar het bedrijf dat de bank had behandeld tegen vuil we kregen een mail terug dat de stof versleten was er is later nog wel een monteur geweest die hem heb geprobeerd schoon te maken met een stoom apparaat dit is helaas mislukt al met al het probleem is niet opgelost

4 jaar geleden een hoekbank gekocht

Geschreven op 29 november 2020

4 jaar geleden een hoekbank gekocht. Heel goed geholpen en na 2 maanden geleverd. Bank werd netjes geplaatst door vriendelijke bezorgers. Nu, na 4 jaar, laat de bovenlaag (rugleuning hoekelement) los. Hierover een mail met foto's gestuurd.

Na een aantal dagen werd ik gebeld door een dame van de klanten service. Zij had haar oordeel al klaar voordat er goed en wel over gepraat was. (Was met deze dame niet te praten)
Ze zou nog een mail terug sturen of de hoek evt nog leverbaar was, maar tot op heden nog geen mail gehad. (Had het ook eerlijk gezegd niet verwacht, dus geen verrassing helaas)
Heel jammer Woonexpress want vond het altijd een leuke winkel.

Geschreven op 21 november 2020

Ik heb 2 2-persoons bedden gekocht waar ik totaal niet tevreden over ben. Na minstens 4 maanden heen en weer mailen heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Ik ben erg ontevreden over de wijze van communicatie en afhandeling, prijs kwaliteit verhouding is zeer onder de maat en ik zou nooit deze winkel aanprijzen met mijn eigen ervaring. Ik wacht nog steeds op antwoord of oplossing .

Een eettafel en 6 eetkamer stoelen besteld

Geschreven op 2 november 2020

Op 11 oktober een eettafel en 6 eetkamer stoelen besteld en betaald bij Woonexpress, met de voorwaarde dat alles binnen de beloofde 2 weken bezorgd zou worden. De spullen waren allemaal op voorraad dus 2 weken levertijd was geen enkel probleem, aldus de verkoper bij Woonexpress Amsterdam zuidoost.

Vervolgens komt er een mail binnen dat de tafel en 6 stoelen in week 52 worden geleverd, mits we geluk hebben. Dat is rond 21 december! Uiteindelijk kon de tafel dan toch wel eerder worden geleverd, vandaag 2 november tussen 9 en 13.00 uur. In de tussentijd zijn we al 15.00 uur gepasseerd en nog geen tafel gezien.

Waardeloos. Vervolgens weer bellen met de klantenservice, waar je rustig 15 minuten in de wacht staat maar dat ter zijde, en me laten vertellen dat de bezorging uitbesteed is aan een ander bedrijf en ze geen idee hebben waarom mijn tafel nog niet bezorgd is. Een collega zou het oppakken en het contact met mij en de bezorgers monitoren, zodat ik vandaag toch echt mijn tafel zou krijgen.

Zit je de gehele ochtend thuis te wachten, want dat werd immers gezegd, tussen 9.00 en 13.00. Al met al is mijn ervaring super slecht! Nou hopen dat mijn tafel nog bezorgd wordt vandaag.

Hele slechte klantenservice

Geschreven op 9 oktober 2019

Hele slechte klantenservice, tv meubel besteld en gevraagd of deze in de winkel kon worden opgehaald IPV thuis omdat ik zit met mijn werk. Was. Niet mogelijk onbeschoft en geïrriteerde medewerkers aan de telefoon.

Slechte bank, slechte service

Geschreven op 24 juni 2019

Slechte bank. slechte service. 2.5-zitsbank Pampus gekocht bij Woonexpress voor 700,- euro, zat na een jaar al niet meer lekker en is nu helemaal doorgezakt. Woonexpress doet niks met de klacht omdat de klacht na 25 maanden is gemeld (en dus een maand buiten de garantie periode van 24 maanden valt). Zeer slechte service voor een woonwinkel, ik zou een ander bank kopen, bij een andere winkel.

Neemt totaal niet de klant serieus

Geschreven op 10 april 2019

Neemt totaal niet de klant serieus en zegt letterlijk zoek het maar uit. Bank besteld februari 2018, wordt geleverd in april 2019, begin dit jaar geconstateerd dat bank al doorgezakt is, Woonexpress gebeld en monteur gestuurd. Monteur keek en zegt ja dit hoort dat minimaal 20% inzakt, ik zeg nou de vering is stuk, nee meneer ligt kussen, dus zeg kijk eens goed veer steekt gewoon uit. Nee meneer dit is hoe hoort. Monteur maakt verslag en vraagt of wil tekenen en zeg wat voor verslag staat er ? Ja dat kon hij niet vertellen waarop ik zeg teken niet. Zegt ie teken ik zelf wel en gaat weg. Woonexpress gemaild en zeggen nu doodleuk ja we geloven de monteur.

Inmiddels second opinie laten doen door gespecialiseerd bedrijf en die geven letterlijk aan bank is ondeugdelijk en dit mag zeker niet na een klein jaar al gebeuren. Lijkt montage fout. Helaas wilt woonexpress geen 1 manier mee werken. Inmiddels ga ik dit maar op andere manier doen.

Nog steeds het bedrag niet terug wat wij betaald hebben

Geschreven op 21 februari 2019

Na 3 mailtjes sinds 8 februari en 1 telefoontje met de belofte teruggebeld te worden nog steeds het bedrag niet terug wat wij betaald hebben voor een vloerlamp die op 17 januari teruggestuurd is en op 18 januari is bezorgd op een postbus adres in Waalwijk. Dit is allemaal te vinden met de barcode van PostNL! Wat een ellende, wat een valse beloftes. Heel jammer.

Een slaapbank besteld en deze laten leveren

Geschreven op 21 december 2018

Een slaapbank besteld en deze laten leveren. Bij de levering is er veel schade aan woning en aan de nieuwe bank verricht. Na vermelding bij de klantenservice kon de bank worden vervangen, tegen een betaling vanuit mij.

Een bank bij hen aangeschaft vorige maand

Geschreven op 5 december 2018

Een bank bij hen aangeschaft vorige maand. Woonexpress is vriendelijk tot de betaling, daarna hele nare ervaringen met de medewerkers. Geven onjuiste informatie over het afleveren van je meubel, lange wachttijden tot je telefonisch te woord wordt gestaan, geen aflevering in avonduren of weekend, geen keuze voor een dagdeel van levering en met name hele onbeschofte medewerkers, staan niet open voor klachten.Ik heb oprecht spijt dat ik heb gekozen voor een bank van Woonexpress. Mijn advies aan iedereen bestel je meubel ergens anders, de service en klantvriendelijkheid van Woonexpress is dramatisch!

Na enkele weken ontstaan plooien in de bank

Geschreven op 14 september 2018

Slechte service na enkele weken ontstaan reeks van plooien in een bank van 1100,- euro. Dat is normaal belachelijk. belabberde service ondanks alle mooie beloftes.

Woonexpress komt beloftes niet na

Geschreven op 3 augustus 2018

Woonexpress komt beloftes niet na. Bij de aankoop was in de winkel beloofd dat ik alleen maar handmatig de schroeven erin hoefde te draaien van de salontafel. De tafel zou zijn voorgeboord. Na levering bleek dat er niets was voorgeboord en ook geen schroeven aanwezig te zijn. Dit heb ik meermaals aangegeven bij de klantenservice en de salontafel zou worden omgewisseld, nu wel voorgeboord en met schroeven. Bij levering bleek dat er opnieuw niets was voorgeboord, aan het checken van de schroeven ben ik niet toegekomen en ik heb de 2 tafels laten retour zenden. Echt kansloos, ik laat de koop ontbinden.

Nog nooit zo een slechte service meegemaakt

Geschreven op 9 maart 2018

Nog nooit zo een slechte service meegemaakt. In december een nieuwe vitrinekast gekocht. We hebben de kast zelf in elkaar gezet, maar de glazen deuren pasten niet. Na moeizaam overleg met de klantenservice is er een servicemonteur langsgekomen die ook aangaf dat het om een productiefout ging. Meer dan 2 weken later nog steeds niks gehoord van Woonexpress, en er dus zelf achteraan moeten bellen. Uiteindelijk hebben we 3 maanden moeten wachten op een afspraak dat de kast wordt opgehaald en dat we ons geld terug zullen krijgen. Bij deze winkel kom ik nooit meer.

Zogenaamde garantie vervalt bij invloeden van buitenaf

Geschreven op 8 februari 2018

Zeer slechte service. Zogenaamde garantie vervalt bij invloeden van buitenaf: een vochtig doekje zonder schoonmaakmiddel dat de bovenlaag van de deksel verwijdert op een wasmand-kruk!

Ik heb eind 2014 een hoekbank Texel gekocht

Geschreven op 1 februari 2018

Ik heb eind 2014 een hoekbank Texel gekocht voor meer dan
1700 euro en die werd geleverd in januari 2015. ik woon alleen mijn vriendin is eens per 2 weken in het weekend bij me. na anderhalf jaar vond ik dat de rug kussens op mijn vaste zit plek erg inzakten. maar enige tijd later werden de kussens op de plek waar mijn vriendin altijd zit ook slecht van eens per 2 weken er tegen aan zitten dus!

Toen ik in januari vroeg om een oplossing kreeg ik te horen dat de garantie voorbij was en dat ik voor 265 euro nieuwe vulling kon laten aanbrengen. op mijn vraag of men het normaal vind zo'n dure bank te verkopen die zó slecht blijkt te zijn, kwam alleen maar de reactie dat zij ook kosten moesten maken. ik zal nooit meer iets kopen bij Woonexpress.

Zeer ontevreden 6 eethoekstoelen Marken gekocht

Geschreven op 28 november 2017

Zeer ontevreden 6 eethoekstoelen Marken gekocht in augustus 2016 en in september 2017 klacht ingediend over het doorzakken van de stoelen. Na bezoek van een meubelmaker is verteld dat het geen garantie is, de stof is duur maar de vulling slecht. Bij de verkoop wordt er niet verteld dat je na 1 jaar op het frame zit in plaats van een kussen. Dat er pas in november iemand komt kijken en nu wordt er gezegd dat je maar op een kussentje moet gaan zitten. Dus koop er nooit iets met garantie, want je hebt garantie tot de deur.

Twee jaar terug een matras gekocht bij Woonexpres

Geschreven op 15 augustus 2017

Twee jaar terug een matras gekocht bij Woonexpres voor 1000 euro. Al na enkele maanden was er kuilvorming te zien. Na 4x een omruiling voor een ander matras, die telkens dezelfde klachten vertoonden na enkele weken tot maanden heb ik verzocht tot ontbinding van het koopcontract. Hieraan wilden ze niet meewerken. Opeens werden er allerlei argumenten en redenen verzonnen waarom het onze schuld zou zijn dat er kuilen in het matras zaten. En er werd nu ook ontkend dat het kuilen waren het was volgens hun monteur normale lichaamsvorming (Het ging om ruim 3 cm verschil in een matras waar 3 maanden op geslapen was).

Uiteindelijk hebben we de geschillencommissie ingeschakeld. En het rapport van de expert daarvan stelde ons volledig in het gelijk. Pas toen hebben we ons geld terug gekregen. Mijn ervaring is dat er slecht wordt gereageerd op klachten: ze reageren traag op mail, bellen niet terug als ze dat beloofd hebben, je wordt ongeïnteresseerd te woord gestaan, soms op het onbeschofte af. Bij de omruiling van de matrassen wilde ze tot de voordeur leveren en niet tot op de slaapkamer. Service is ver te zoeken.

Vorig jaar september heb ik 2 mooie banken gekocht

Geschreven op 24 juni 2017

Vorig jaar september heb ik 2 mooie banken bij Woonexpress gekocht. Tijdens de aankoop krijg je gewoon een jaar garantie, wat ook normaal is. Nu, 9 maanden verder, lijkt het echt of er op 1 bank al ruim 10 jaar fulltime op gezeten is. De kussens zijn ingezakt, het ziet er uitgeleefd uit. Hier op geen garantie. De oplossing was om nieuwe zitkussens te plaatsen, deze kussens kosten 185 euro per stuk. Ik vond dit erg prijzig en ze wilden mij niet tegemoetkomen. Dus ik was genoodzaakt om dit probleem bij een ander bedrijf voor te leggen. Wat bleek? De kosten lagen bij dit bedrijf veel lager!

Hierna heb ik weer contact opgenomen. Helaas kreeg ik toen te horen dat dit niet mogelijk zou zijn en het was echt niet mogelijk om nog iets aan de prijs van Woonexpress te doen. Ook werd mij nog even duidelijk gemaakt dat als ik ervoor zou kiezen het probleem via een ander bedrijf op te lossen, mijn garantie helemaal verlopen zou zijn. Daarom wil ik jullie waarschuwen voor de garantieperiode van Woonexpress!

Ik vind het persoonlijk erg jammer dat ik dit bericht zo online moet zetten. Ik ben een aantal maanden bezig geweest om gewoon de kosten, waar ik zeker recht op had, vergoedt te krijgen. Helaas is niks minder waar.. Inmiddels heb ik weer goede kussens (met dank aan het andere bedrijf). Persoonlijk wil ik nooit meer een bank bij hen kopen.

In januari is ons bankstel geleverd door Woonexpress

Geschreven op 21 maart 2017

In januari is ons bankstel geleverd door Woonexpress dit verliep niet vlekkeloos, want ze waren ons vergeten. Na 2 maanden zagen wij in de stof diverse haaltjes. Wij hebben contact gezocht en gaven ons aan om de haaltjes terug te stoppen met een naald. Men geeft aan dat wij gekozen hebben voor een grof geweven stof. Deze mededeling kwam als verrassing want wij dachten dat wij een bank hadden gekozen met fijn geweven structuur.

Als wij hier navraag over doen geeft men niet thuis, alleen dat men de haaltjes door een servicemonteur voor 75 euro kan laten repareren. Wij zijn zeer teleurgesteld, men geeft naar onze mening gewoon het verkeerde advies en als wij hierna vragen geeft men niet thuis.

Meer informatie over deze shop

Op Prijsvergelijk.nl vergelijk je eenvoudig de kosten van Woonexpress en andere shopping aanbieders. Wil je meer informatie? Ga dan direct naar de website van de aanbieder met onderstaande button.

Website : www.woonexpress.nl

Jouw ervaring met Woonexpress

Wij zijn benieuwd naar jouw eigen ervaringen met Woonexpress. Vul onderstaande gegevens in om je ervaring met ons te delen:

Geef voor ieder onderdeel een beoordeling
Aanvraagproces
Voorwaarden
Prijs-kwaliteit
Klantenservice

Geef een duidelijke motivatie waarom je tevreden, of juist niet tevreden bent over deze aanbieder. Blijf correct en probeer je mening duidelijk te onderbouwen:

Omschrijf duidelijk je ervaringen
Je naam *Vul je naam in. Hieronder kun je aangeven dat je anoniem wilt reageren.
E-mailadres *Vul een geldig e-mailadres in. Het e-mailadres wordt alleen gebruikt voor het controleren van je review.
Welk product heb je aangeschaft? *Vul het product in dat je gekocht hebt.
Wat is het ordernummer? *Vul het ordernummer in dat je ontvangen hebt. We vragen dit om ongeldige reviews te voorkomen.
Anoniem, mijn naam niet weergeven
Ik geef toestemming voor de verzameling, verwerking en het gebruik van mijn persoonsgegevens volgens de privacyverklaring van Prijsvergelijk.nl Je dient in te stemmen met het verwerken van je persoonsgegevens door Prijsvergelijk.nl

Vergelijkbare aanbieders

Installatievakwinkel
nog geen ervaringen
Tonecontrol
nog geen ervaringen
Zalando
lees 118 ervaringen
Prijsvergelijk.nl maakt gebruik van cookies

Om onze website te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Kies hieronder welke cookies we mogen plaatsen. Onze noodzakelijke cookies verzamelen geen persoonsgegevens en helpen ons de website te verbeteren. Wil je de beste ervaring? Kies dan voor alle cookies. Meer informatie vind je in onze cookie policy.