Bax-shop ervaringen & reviews

Bax-shop.nl is dé webwinkel met het meest complete assortiment Licht, Geluid, DJ Gear en Audio/Video. Op werkdagen vóór 20:00 uur besteld, is morgen al in huis. Bezoek ook één van onze winkels verspreid door Nederland. De klantenservice van Bax-shop.nl is 6 dagen per week bereikbaar via e-mail, telefoon en chat. Haal je bestelling op in de Bax-shop.nl winkel of laat deze thuis bezorgen in heel Nederland, maar ook internationaal. Bax-shop.nl is volwaardig lid van Thuiswinkel.org

Is Bax-shop betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten

Prijsvergelijk toont je de laatste 20 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Bax-shop betrouwbaar? De beoordeling is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 40 andere consumenten. De gemiddelde score is een 7 op een schaal van 1 tot 10.

9 oktober had ik een licentie voor een VST gekocht

Geschreven op 16 oktober 2019

9 oktober had ik een licentie voor een VST bij de webwinkel van Bax Music gekocht, wat per email aan mij geleverd zou worden. Dat is niet gebeurt.

Hier over had ik op de 11e Bax een email gestuurd. Geen antwoord. De 12e stuurde een ticket naar de helpdesk, waar op ik ook geen antwoord kreeg. Vervolgens stuurde ik op de 14e een bericht zowel per email, als een ticket. En op geen van beide kreeg ik gehoor. Nu, een week later heb ik de licentie code nog steeds niet ontvangen. Gezien deze grove onbetrouwbaarheid zou ik men sterk adviseren Bax Music te vermijden.

7 Weken geleden een rookmachine teruggestuurd

Geschreven op 26 juni 2019

7 Weken geleden een rookmachine teruggestuurd. Volgens de leverancier was er geen defect aan het apparaat, terwijl ik het heb teruggestuurd omdat er geen rook meer uit kwam. Kreeg na enkele weken een pakbon gemaild, maar heb de machine dus nog steeds niet ontvangen. Na enkele weken contact, bleek dat Bax 50 euro aan onderzoekskosten van mij verlangt, omdat ze vinden dat het retour sturen van de machine onnodig was.

Inmiddels dus 7 weken zonder rookmachine in mijn cafebedrijf. Ook al heb ik ze gevraagd waarom ik een werkende machine uberhaupt terug zou sturen met als gevolg dat de sfeer in de zaak anders is dan gebruikelijk stoicijns antwoorden met 50 euro onderzoekskosten. Dus gijzelen ze mijn eigendom al weken. Vreemde chantagepraktijk, en ik vraag me af of ze mijn eigendom wel in bezit mogen houden.

Wij hebben een rookmachine in de B-stock gekocht

Geschreven op 12 april 2019

Wij hebben een rookmachine in de B-stock gekocht en deze bleek kapot en niet compleet. deze retour gestuurd en nu zeggen ze dat hij niet stuk was en dat ik 50,- moet betalen voor ik hem terug krijg. Nog nooit zo slecht geholpen door een bedrijf. meer dan 7 keer gebeld en lang in de wacht gestaan en je word gewoon niet terug gebeld. Voor ons nooit meer BAX-Shop. De oplossing geld terug of nieuw werkend product en een onkosten vergoeding voor het 7x bellen waarna je niet eens netjes word terug gebeld.

Na lange twijfel had een vriend mij overtuigd

Geschreven op 20 augustus 2018

Na lange twijfel of ik wel of niet een nieuwe gitaar moest aanschaffen op Bax shop had een vriend mij overtuigd. Ik kocht een nieuwe vintage v100, op het eerste zicht nix mis mee. Toen ik echter met de setup van de gitaar begon, zag ik dat de frets totaal niet afgewerkt waren, de hals was niet gelakt, sommige frets waren platter sommige scherper, ben er uiteindelijk mee naar een professional gegaan die mij wist te vertellen dat de gitaar nog voor zeker 100 euro fretwerk nodig had en in de huidige staat bijna onspeelbaar was. Hij is dan ook direct terug op retour gegaan. Weet niet of dit aan Bax ligt of slechte quality control bij Vintage.

Op het moment wacht ik nog op de terugbetaling van mijn gitaar en hoop dat dit geen weken duurt zodat ik een nieuwe kan aanschaffen. Heb de shop proberen telefonisch te contacteren maar is een automatisch apparaat die opneemt. Direct contact opnemen met de winkel is praktisch onmogelijk. Jammer.

Dinsdag een Fender gekocht die woensdag geleverd zou worden

Geschreven op 15 juni 2018

Dinsdag een Fender gekocht die woensdag geleverd zou worden. Inmiddels is de leveringsdatum al drie keer door DHL aangepast maar nog niets ontvangen. Bij contact DHL wordt verwezen naar Bax want er is iets mis met de bestelling maar daar doet DHL verder geen uitspraken over. Ik moet contact opnemen met Bax zodat DHL opdracht krijgt om een onderzoek op te starten. DHL doet verder ook geen uitspraken over waar mijn pakket is en wanneer ik deze wel geleverd krijg.

Bij telefonisch contact krijg ik de info dat er een leverdatum bekend is en dat zij daarom niets kunnen doen. Dat de leverdatum nu al iedere dag is aangepast en nog steeds niet zeker is daar heeft Baxshop geen boodschap aan. Er is een datum en zolang er een datum door DHL wordt opgegeven kunnen ze niets doen. Dat DHL juist aangeeft dat Bax juist wel actie moet ondernemen daar hebben ze niet veel mee en geeft aan dat dit onjuiste info is.

Ook als maandag de datum weer aangepast wordt en er niet geleverd wordt, gaan ze geen actie ondernemen zolang er een datum wordt aangegeven. Noch Baxshop noch DHL wil de moeite nemen om uit te zoeken wat de reden van de vertraging is en wanneer mijn gitaar nu daadwerkelijk geleverd wordt.

Ook de bestelling annuleren willen ze niet doen omdat de gitaar op uitleveren staat. Een tegemoetkoming met een magere tegoedbon was het enige wat ze konden doen. Bizar slechte service en naar mijn idee ook niet hoe je met klanten omgaat. Zeker niet wanneer je dit soort bedragen als klant uit geeft. De tegoedbon mogen ze houden en mij zijn ze als klant kwijt. Geef mijn geld voortaan wel uit bij een bedrijf dat zijn klanten wel kan waarderen.

Vorig jaar heb ik een koptelefoon gekocht

Geschreven op 16 maart 2018

Vorig jaar heb ik een koptelefoon gekocht. Toen deze defect ging heb ik hem aangeboden voor reparatie. Direct aansluitend kreeg ik een debetnota en daarop heb ik de klantenservice gebeld. Tot twee maal toe heeft die telefonisch aangegeven dat ik mijn geld terug kreeg. Toen ik een nieuwe koptelefoon gekocht had kreeg ik mijn oude koptelefoon terug en geen geld. Bax geeft toe foutief geïnformeerd te hebben maar biedt geen enkele compensatie. Daarnaast gebruiken ze de opgenomen telefoongesprekken anders dan dat ze aangeven.

Drums besteld en krijg vervolgens maar de helft van de set

Geschreven op 14 november 2017

Op 8-10-2017 drums besteld, krijg ik vervolgens maar de helft van de set. Gelijk contact met hen opgenomen, eerst word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Elke keer doen ze beloftes dat ze terug zullen bellen en dat hebben ze uiteraard niet gedaan! Een oplossing zoeken was ook te ver gezocht. Dus de Geschillencommissie en Thuiswinkel.org maar gecontacteerd want dat terugkoppeling naar de consument is blijkbaar een vreemd begrip.

Eindstand, tot op de dag van vandaag mis ik nog steeds de andere helft van mijn drumset. Pas nadat ik Thuiswinkel benaderde, was Baxshop opeens er werk van aan het maken. Opeens kunnen ze de drums volledig leveren. En wat heeft al die weken opgeleverd, een belachelijke 25 euro! Naast het feit dat ik meer kosten heb gemaakt door de tekortkomingen en dat ik veel energie erin heb gestoken om mijn volledig betaalde bestelling te krijgen, ben ik weer als consument in een hoekje gedouwd.

Ik kocht voor hotel Kilimanjaro in Spanje nieuwe luidsprekers

Geschreven op 8 augustus 2017

In juni kocht ik voor hotel Kilimanjaro in Spanje nieuwe luidsprekers van het merk Devine Artis 15. Één luidspreker kraakt nu, vermoedelijk heeft de tweeter het begeven. 3 jaar garantie dus Baxshop gebeld. Geen probleem, RMA formulier downloaden en retour sturen op hun kosten, óók vanuit Spanje! Echter dan zit het hotel dus plm. 2 weken met maar 1 luidspreker! Optie 2: ik koop een nieuwe, die wordt alvast geleverd op Mallorca dan stuur ik de kapotte terug en zodra die binnen is wordt het geld van de nieuwe teruggestort. Ik zeg prima service!

Ik kom er al jaren en het blijft me verbazek

Geschreven op 11 april 2017

Ik kom er al jaren en het blijft me verbazen, een lage prijs en redelijk goede service.

In augustus een product besteld

Geschreven op 29 september 2016

In augustus een product besteld en die zou de volgende dag verzonden worden. De volgende dag is het product wel verzonden maar net zo hard retour gegaan via PostNL. Waarschijnlijk is het pakket beschadigd onderweg. Helaas ga ik dat nooit weten om dat Bax Webshop nergens op reageert. Het email adres van de helpdesk laat je oneindig lang wachten op een reactie waardoor ik überhaupt twijfels heb of die mails gelezen worden of dat er iemand op de ondersteuningsafdeling werkt.

Het bellen biedt evenmin een succes, daar weten ze de hoorn ook nog niet te vinden. Het is ongetwijfeld een prima webshop als je product aan komt. Als er echter een probleem is met je order dan zijn ze in geen velden of wegen te bekennen. Een dramatische dienst en ik kan iedereen aanraden om bij een andere aanbieder te gaan winkelen.

Zowel in de winkel of via telefoon of...

Geschreven op 30 augustus 2016

Zowel in de winkel of via telefoon of via email is het bijna niet mogelijk een medewerker te spreken. Telefoon na meerdere keren over verschillende dagen wachttijd 20 minuten zonder contact.

Jaren heel tevreden vaste klant geweest

Geschreven op 15 juli 2016

Jaren heel tevreden vaste klant geweest bij Bax, nu niet meer! Levering valt wel mee. Ik had wat dingen besteld en zoals ze beloofden was het de volgende werkdag in huis. Een paar keer wel voorgehad dat het te laat was geleverd. Ik had al eens gekozen voor levering op woensdag, maar kreeg het pakketje vrijdag pas aan! Er was een paar dagen hiervoor wel een staking bij Bpost dus het kon zijn dat dit niet aan Bax lag.

Aftersales is naar mijn mening erg slecht. Communicatie naar de klant toe is zeer slecht! Ik had een product teruggestuurd. Hier zit ik ondertussen al zoon 5-6 weken op te wachten (terwijl productspecialist zei dat dit 1-2 weken zou duren). Altijd maar gesus dat ze je zelf iets laten weten indien ze iets meer weten, maar dat doen ze nooit! Je moet er zelf altijd maar achter aan zitten!

Al moet ik wel zeggen dat het ooit WEL een topwinkel was! Hier is niks meer van over. Dus denk goed na vooraleer je (nog) iets bij Bax bestelt, ook voor mensen die er al jaren bestelden want het is spijtig genoeg niet meer de winkel dat het ooit was en er zijn genoeg alternatieve webshops op het internet te vinden met WEL een fatsoenlijke service.

Na vele positieve ervaringen bij Bax shop ook...

Geschreven op 30 oktober 2015

Na vele positieve ervaringen bij Bax shop ook een andere kant van dit bedrijf leren kennen. Op 10 juli Focusrite Rednet 3 bij hen besteld. Omdat ik dit product elders goedkoper had gezien mag ik het bij hen voor die zelfde prijs kopen. Omdat ik zulke goede ervaringen heb met Bax koop ik het graag bij hen ipv de andere onbekende webwinkel. Wat een spijt heb ik daar nu van.

Na een week krijg ik een mail dat het product pas begin september geleverd kan worden. Dat is een tegenvaller omdat ik een klus gepland heb voor die tijd waarbij ik het apparaat nodig heb. Maar daar blijft het niet bij. Het is nu zo'n beetje november en Bax shop heeft nog steeds niet geleverd. Wel hebben ze me met een kadobon van 10 euro (na lang zeuren) en vele beloftes aan het lijntje gehouden. Op hun site staat op dit moment dat het apparaat leverbaar is in 5 weken (december!) maar dat durven ze me zelf niet meer te vertellen.

Op mijn mails wordt niet gereageerd. Inmiddels heb ik een formele brief gestuurd met daarin de eis tot ontbinding van de overeenkomst, met andere woorden, ik wil mijn geld terug. Ook daarop heb ik geen reactie ontvangen. Wat is de volgende stap? Moet ik rechtsbijstand inschakelen?

Bij Bax een digitale piano gekocht. Deze zou...

Geschreven op 24 september 2015

Bij Bax een digitale piano gekocht. Deze zou binnen 24 uur geleverd worden. Na vele telefoontjes met helpdesk en leidinggevenden en na heel veel bla bla van de kant van Bax over problemen bij vervoerder (die van niks wist) gebeurde er nog niks. Na een week (!) was de piano echter nog niet geleverd en heb ik mijn geld teruggevraagd. Dat is de ene kant van het verhaal kort samengevat. U zou zeggen dat is het dan, geld terug en klaar

De leidinggevende van Bax verzekerde mij, gezien de hele nare situatie, dat het geld snel terug staan op de rekening.

Maarrrr, hier begint de tweede kant van het verhaal. Juist het bedrag ?1300 euro) dat aan mij dient te worden overgemaakt is 4 dagen later nog altijd niet teruggestort. Het geld zou snel over worden gemaakt zodat ik toch een nieuwe piano kon bestellen. Maar nu bijna een werkweek later nog altijd geen geld terug op mijn rekening. Bax shop heeft me door deze bestelling twee weken van mijn leven gekost. Verder bellen ze nooit klanten terug, laat staan dat ze antwoorden op e-mails van klanten. Dat was de eerste en laatste keer dat ik mijn instrument online bij deze shop bestel.

I ordered some dj equipment last Saturday 8...

Geschreven op 18 augustus 2015

I ordered some dj equipment last Saturday (8 August) and paid extra to have it delivered on Sunday 9 August. I did not receive the items on the Sunday. The following week I phoned up to three times every day and each time I was told the items would arrive tomorrow and that they would phone me back with details of the time of delivery and the track and trace code. This never happened.

When I spoke to PostNL they said one of the items that had initially been out of stock (and was sent seperately from the other items) did arrive at a pick-up point in The Hague but was sent back to Goes as the form had not been filled in correctly! I also received a slip to pick-up something else from another pick-up point. I thought finally this must be it but when I went there it was only a 25 euro giftvoucher (supposedly to compensate me for the hassle)! I have no idea where the other items are, despite the fact that I have been told many times that they have been sent I have no information about this! This really is very bad service.

Ik ben tevreden met het ruilprincipe van de...

Geschreven op 24 mei 2015

Ik ben tevreden met het ruilprincipe van de Bax Shop alleen is het de keren dat ik heb gekocht het product 3 en 4x moeten ruilen. Van een Behringer DDM4000 menpaneel tot de Korg Koasspad3+.

Het wordt geruild geen punt maar het is zo erg dat ik nu een verdere aankoop uitstel omdat ik bang ben dat het weer uitloopt op een drama. Pas geleden langs geweest voor de Korg en we hebben samen met de medewerker stuk of 5 a 6 uitgepakt. Het binnenwerk zat er los in bij allemaal! Als ik dit had moeten laten opsturen was ik pissed geweest, maar ik verbleef in een hotel daar dus wipte ik even langs.

Er zijn stuk of 4 klanten geweest op dat moment met ruilen. Een was nijdig want hij had wat spotlights gekocht en alles zat gebroken in de doos dit bleek ook in een andere nieuwe doos het geval te zijn. Ik heb er nog foto's van ik blijk dus niet de enige te wezen die iets retourneert. Mijn Behringer viel het digitaal display uit die is wel 3x geruild. Wel jammer want ik durf niks meer te bestellen alleen op te halen om het ter plekke te testen.

Ik vraag mij af of er mensen zijn...

Geschreven op 3 november 2014

Ik vraag mij af of er mensen zijn die in augustus dit jaar op de site van BAX shop een melding hebben gezien dat je een gekocht product binnen 3 maanden terug kon sturen.
Ik heb het n.l. wel gezien.

op 17 augustus heeft mijn zoon een draaitafel gekocht bij BAX shop. Het werd ongeveer een week later bezorgd.
Hij wou het in oktober retour zenden (later dan de bedoeling was vanwege ziekte) en heeft per mail contact gehad met deze firma. Bax shop ontkent dat de 3 maanden retour op de site had gestaan en terug sturen kon niet meer, het is langer dan 60 dagen geweest.
Persoonlijk vind ik het, gezien omstandigheden, totaal niet klantvriendelijk dat Bax shop zo reageert.

Dus als er iemand die bewuste melding heeft gezien over 3 maanden retour zou ik het graag willen weten.
Alvast bedankt.

Ik kan niet zeggen dat ik tevreden ben...

Geschreven op 30 juli 2014

Ik kan niet zeggen dat ik tevreden ben bij mijn eerste ervaring met Bax-shop. Ik bestel een set actieve EV baskasten en ik ontving maar 1 baskast ipv 2. Na mijn klachtmail krijg ik een reactie dat er iets is misgegaan en dat ze de 2e baskast gaan verzenden. Indien de klant niet klaagt blijft het bij 1 artikel? Daarbovenop werd er geen stroomkabel toegevoegd bij mijn apparaat dus die kan ik zelf nog gaan kopen:-(

Geweldig en divers assortiment. Razend snelle levering uit...

Geschreven op 22 januari 2014

Geweldig en divers assortiment. Razend snelle levering uit voorraad! Ik bestel meestal bij Bax als ik voor een optreden of voorstelling snel iets nodig heb. Het is immers echt de volgende dag in huis. Ze zijn alleen zeker niet de goedkoopste, dus als je zoekt naar koopjes kan je het elders altijd wel net iets goedkoper vinden, maar dan heb je niet de snelheid en service van Bax. Op dat gebied is Bax-Shop top!!

Ik erger me alleen suf aan de continu veranderende verkoopprijzen die -zoals zij zelf verklaren- te wijten zijn aan de veranderende inkoopsprijzen die ze vanuit hun leveranciers doorkrijgen! Ik ken geen enkele webshop waarbij de prijzen zo vaak fluctueren. Het kan zijn dat ik gewoon pure pech heb, maar als ik op een avond een mooi product zie met een dito prijs en ik besluit het product de eerst volgende dag meteen te bestellen, dan kan het ding bij Bax opeens Euro 50,- (of meer) duurder zijn?! En dat is me nu al 3 maal overkomen. Erg jammer.

Service is prima. Als er vragen zijn krijg...

Geschreven op 20 november 2013

Service is prima. Als er vragen zijn krijg je onmiddellijk een duidelijk antwoord.

Bij mijn eerste bestellingen vanuit België verliep alles super. Alles was zoals beloofd een dag later thuis!

Helaas liep er tijdens de laatste vier bestellingen keer op keer iets mis. Mijn spullen werden pas dagen later geleverd zonder waarschuwing. Uitermate vervelend aangezien je het huis niet uit durft uit angst dat je het pakket misloopt. De spullen werden de laatste keer, ondanks het feit dat ze samen besteld werden en voorradig waren, apart en op verschillende dagen geleverd.

Ondanks 3 slechte ervaringen met de levertijd heb ik gisteren toch nog een bestelling geplaatst voor 200,-. Aangezien Bax meent spullen tegenwoordig zelfs de dag zelf nog te kunnen leveren indien tijdig besteld, dacht ik dat ze een bestelling geplaatst rond 18u een dag later wel zou kunnen leveren zoals vanouds..

Helaas.. pakket is er 24h later niet. Is geen groot of zwaar pakket dus daar kan het niet aan liggen. Ik geef het op. 4 kansen is wel genoeg.

Meer informatie over deze shop

Op Prijsvergelijk.nl vergelijk je eenvoudig de kosten van Bax-shop en andere shopping aanbieders. Wil je meer informatie? Ga dan direct naar de website van de aanbieder met onderstaande button.

Website : www.bax-shop.nl

Jouw ervaring met Bax-shop

Wij zijn benieuwd naar jouw eigen ervaringen met Bax-shop. Vul onderstaande gegevens in om je ervaring met ons te delen:

Geef voor ieder onderdeel een beoordeling
Aanvraagproces
Voorwaarden
Prijs-kwaliteit
Klantenservice

Geef een duidelijke motivatie waarom je tevreden, of juist niet tevreden bent over deze aanbieder. Blijf correct en probeer je mening duidelijk te onderbouwen:

Omschrijf duidelijk je ervaringen
Je naam *Vul je naam in. Hieronder kun je aangeven dat je anoniem wilt reageren.
E-mailadres *Vul een geldig e-mailadres in. Het e-mailadres wordt alleen gebruikt voor het controleren van je review.
Welk product heb je aangeschaft? *Vul het product in dat je gekocht hebt.
Wat is het ordernummer? *Vul het ordernummer in dat je ontvangen hebt. We vragen dit om ongeldige reviews te voorkomen.
Anoniem, mijn naam niet weergeven
Ik geef toestemming voor de verzameling, verwerking en het gebruik van mijn persoonsgegevens volgens de privacyverklaring van Prijsvergelijk.nl Je dient in te stemmen met het verwerken van je persoonsgegevens door Prijsvergelijk.nl

Vergelijkbare aanbieders

Kwantum
lees 11 ervaringen
Scapino
lees 18 ervaringen
PlatteTV
nog geen ervaringen
Prijsvergelijk.nl maakt gebruik van cookies

Om onze website te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Kies hieronder welke cookies we mogen plaatsen. Onze noodzakelijke cookies verzamelen geen persoonsgegevens en helpen ons de website te verbeteren. Wil je de beste ervaring? Kies dan voor alle cookies. Meer informatie vind je in onze cookie policy.