Bax-shop ervaringen en reviews

Bax-shop.nl is dé webwinkel met het meest complete assortiment Licht, Geluid, DJ Gear en Audio/Video. Op werkdagen vóór 20:00 uur besteld, is morgen al in huis. Bezoek ook onze winkel aan de Albert Plesmanweg 118 in Goes. De Klantenservice van Bax-shop.nl is 6 dagen per week bereikbaar via e-mail, telefoon en chat. Haal je bestelling op in de Bax-shop.nl winkel of laat deze thuis bezorgen in heel Nederland, maar ook internationaal. Bax-shop.nl is volwaardig lid van Thuiswinkel.org


Adresgegevens

Website www.bax-shop.nl

Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland, België
Afhalen mogelijk
in Goes
Openingstijden  
Maandag t/m zaterdag van 10.00 tot 18.00 uur. Donderdag tot 21:00 uur.
 

Keurmerk

Bax-shop is aangesloten bij de Thuiswinkel organisatie. Voor u als consument betekent het Thuiswinkel Waarborg niet alleen dat  alle bij Thuiswinkel.org aangesloten bedrijven zich houden aan wet- en regelgeving. Maar ook aan de opgestelde gedragscodes van de vereniging. Meer informatie vind je op www.thuiswinkel.org

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 7 sterren

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van Bax-shop is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 47 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 7 op een schaal van 1 tot 10.

Jouw ervaring met Bax-shop

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Bax-shop en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Bax-shop betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Bax-shop betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 47 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Drums besteld en krijg vervolgens maar de helft van de set

Sau Chi Chong op 14-11-2017 - Ordernummer: 3407637
Op 8-10-2017 drums besteld, krijg ik vervolgens maar de helft van de set. Gelijk contact met hen opgenomen, eerst word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Elke keer doen ze beloftes dat ze terug zullen bellen en dat hebben ze uiteraard niet gedaan! Een oplossing zoeken was ook te ver gezocht. Dus de Geschillencommissie en Thuiswinkel.org maar gecontacteerd want dat terugkoppeling naar de consument is blijkbaar een vreemd begrip.

Eindstand, tot op de dag van vandaag mis ik nog steeds de andere helft van mijn drumset. Pas nadat ik Thuiswinkel benaderde, was Baxshop opeens er werk van aan het maken. Opeens kunnen ze de drums volledig leveren. En wat heeft al die weken opgeleverd, een belachelijke 25 euro! Naast het feit dat ik meer kosten heb gemaakt door de tekortkomingen en dat ik veel energie erin heb gestoken om mijn volledig betaalde bestelling te krijgen, ben ik weer als consument in een hoekje gedouwd.

 
 
 
 

Ik kocht voor hotel Kilimanjaro in Spanje nieuwe luidsprekers

Henk van den Hul op 8-8-2017 - Gekocht: Devine Artis 15
In juni kocht ik voor hotel Kilimanjaro in Spanje nieuwe luidsprekers van het merk Devine Artis 15. Één luidspreker kraakt nu, vermoedelijk heeft de tweeter het begeven. 3 jaar garantie dus Baxshop gebeld. Geen probleem, RMA formulier downloaden en retour sturen op hun kosten, óók vanuit Spanje! Echter dan zit het hotel dus plm. 2 weken met maar 1 luidspreker! Optie 2: ik koop een nieuwe, die wordt alvast geleverd op Mallorca dan stuur ik de kapotte terug en zodra die binnen is wordt het geld van de nieuwe teruggestort. Ik zeg prima service!

 
 
 
 

Ik kom er al jaren en het blijft me verbazek

Julius op 11-4-2017 - Gekocht: DDJ-RX
Ik kom er al jaren en het blijft me verbazen, een lage prijs en redelijk goede service.

 
 
 
 

In augustus een product besteld

Anoniem op 29-9-2016 - Ordernummer: J102643495
In augustus een product besteld en die zou de volgende dag verzonden worden. De volgende dag is het product wel verzonden maar net zo hard retour gegaan via PostNL. Waarschijnlijk is het pakket beschadigd onderweg. Helaas ga ik dat nooit weten om dat Bax Webshop nergens op reageert. Het email adres van de helpdesk laat je oneindig lang wachten op een reactie waardoor ik überhaupt twijfels heb of die mails gelezen worden of dat er iemand op de ondersteuningsafdeling werkt.

Het bellen biedt evenmin een succes, daar weten ze de hoorn ook nog niet te vinden. Het is ongetwijfeld een prima webshop als je product aan komt. Als er echter een probleem is met je order dan zijn ze in geen velden of wegen te bekennen. Een dramatische dienst en ik kan iedereen aanraden om bij een andere aanbieder te gaan winkelen.

 
 
 
 

Zowel in de winkel of via telefoon of...

J. van der Meer op 30-8-2016 - Ordernummer: 2635553
Zowel in de winkel of via telefoon of via email is het bijna niet mogelijk een medewerker te spreken. Telefoon na meerdere keren over verschillende dagen wachttijd 20 minuten zonder contact.

 
 
 
 

Jaren heel tevreden vaste klant geweest

Anoniem op 15-7-2016 - Ordernummer: 2843635 - Gekocht: Ayra ERO 540 MKII
Jaren heel tevreden vaste klant geweest bij Bax, nu niet meer! Levering valt wel mee. Ik had wat dingen besteld en zoals ze beloofden was het de volgende werkdag in huis. Een paar keer wel voorgehad dat het te laat was geleverd. Ik had al eens gekozen voor levering op woensdag, maar kreeg het pakketje vrijdag pas aan! Er was een paar dagen hiervoor wel een staking bij Bpost dus het kon zijn dat dit niet aan Bax lag.

Aftersales is naar mijn mening erg slecht. Communicatie naar de klant toe is zeer slecht! Ik had een product teruggestuurd. Hier zit ik ondertussen al zoon 5-6 weken op te wachten (terwijl productspecialist zei dat dit 1-2 weken zou duren). Altijd maar gesus dat ze je zelf iets laten weten indien ze iets meer weten, maar dat doen ze nooit! Je moet er zelf altijd maar achter aan zitten!

Al moet ik wel zeggen dat het ooit WEL een topwinkel was! Hier is niks meer van over. Dus denk goed na vooraleer je (nog) iets bij Bax bestelt, ook voor mensen die er al jaren bestelden want het is spijtig genoeg niet meer de winkel dat het ooit was en er zijn genoeg alternatieve webshops op het internet te vinden met WEL een fatsoenlijke service.

 
 
 
 

Na vele positieve ervaringen bij Bax shop ook...

Reinder op 30-10-2015 - Ordernummer: 2380062 - Gekocht: Focusrite Rednet 3
Na vele positieve ervaringen bij Bax shop ook een andere kant van dit bedrijf leren kennen. Op 10 juli Focusrite Rednet 3 bij hen besteld. Omdat ik dit product elders goedkoper had gezien mag ik het bij hen voor die zelfde prijs kopen. Omdat ik zulke goede ervaringen heb met Bax koop ik het graag bij hen ipv de andere onbekende webwinkel. Wat een spijt heb ik daar nu van.

Na een week krijg ik een mail dat het product pas begin september geleverd kan worden. Dat is een tegenvaller omdat ik een klus gepland heb voor die tijd waarbij ik het apparaat nodig heb. Maar daar blijft het niet bij. Het is nu zo'n beetje november en Bax shop heeft nog steeds niet geleverd. Wel hebben ze me met een kadobon van 10 euro (na lang zeuren) en vele beloftes aan het lijntje gehouden. Op hun site staat op dit moment dat het apparaat leverbaar is in 5 weken (december!) maar dat durven ze me zelf niet meer te vertellen.

Op mijn mails wordt niet gereageerd. Inmiddels heb ik een formele brief gestuurd met daarin de eis tot ontbinding van de overeenkomst, met andere woorden, ik wil mijn geld terug. Ook daarop heb ik geen reactie ontvangen. Wat is de volgende stap? Moet ik rechtsbijstand inschakelen?

 
 
 
 

Bij Bax een digitale piano gekocht. Deze zou...

Anoniem op 24-9-2015 - Ordernummer: 2561388 - Gekocht: Digitale piano
Bij Bax een digitale piano gekocht. Deze zou binnen 24 uur geleverd worden. Na vele telefoontjes met helpdesk en leidinggevenden en na heel veel bla bla van de kant van Bax over problemen bij vervoerder (die van niks wist) gebeurde er nog niks. Na een week (!) was de piano echter nog niet geleverd en heb ik mijn geld teruggevraagd. Dat is de ene kant van het verhaal kort samengevat. U zou zeggen dat is het dan, geld terug en klaar

De leidinggevende van Bax verzekerde mij, gezien de hele nare situatie, dat het geld snel terug staan op de rekening.

Maarrrr, hier begint de tweede kant van het verhaal. Juist het bedrag ?1300 euro) dat aan mij dient te worden overgemaakt is 4 dagen later nog altijd niet teruggestort. Het geld zou snel over worden gemaakt zodat ik toch een nieuwe piano kon bestellen. Maar nu bijna een werkweek later nog altijd geen geld terug op mijn rekening. Bax shop heeft me door deze bestelling twee weken van mijn leven gekost. Verder bellen ze nooit klanten terug, laat staan dat ze antwoorden op e-mails van klanten. Dat was de eerste en laatste keer dat ik mijn instrument online bij deze shop bestel.

Reactie

Bax-shop gaf een reactie op deze beoordeling:
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw review. Mijn excuses dat u de piano niet geleverd heeft gekregen. Inmiddels is het opgelost en heeft u uw geld teruggestort gekregen. Mocht ik nog iets voor u kunnen betekenen, dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,
Amanda
Bax-shop

 
 
 
 

I ordered some dj equipment last Saturday 8...

Anoniem op 18-8-2015 - Ordernummer: J101888942 / 2448363
I ordered some dj equipment last Saturday (8 August) and paid extra to have it delivered on Sunday 9 August. I did not receive the items on the Sunday. The following week I phoned up to three times every day and each time I was told the items would arrive tomorrow and that they would phone me back with details of the time of delivery and the track and trace code. This never happened.

When I spoke to PostNL they said one of the items that had initially been out of stock (and was sent seperately from the other items) did arrive at a pick-up point in The Hague but was sent back to Goes as the form had not been filled in correctly! I also received a slip to pick-up something else from another pick-up point. I thought finally this must be it but when I went there it was only a 25 euro giftvoucher (supposedly to compensate me for the hassle)! I have no idea where the other items are, despite the fact that I have been told many times that they have been sent I have no information about this! This really is very bad service.

 
 
 
 

Ik ben tevreden met het ruilprincipe van de...

Antonio op 24-5-2015 - Ordernummer: geen tijd om te zoek
Ik ben tevreden met het ruilprincipe van de Bax Shop alleen is het de keren dat ik heb gekocht het product 3 en 4x moeten ruilen. Van een Behringer DDM4000 menpaneel tot de Korg Koasspad3+.

Het wordt geruild geen punt maar het is zo erg dat ik nu een verdere aankoop uitstel omdat ik bang ben dat het weer uitloopt op een drama. Pas geleden langs geweest voor de Korg en we hebben samen met de medewerker stuk of 5 a 6 uitgepakt. Het binnenwerk zat er los in bij allemaal! Als ik dit had moeten laten opsturen was ik pissed geweest, maar ik verbleef in een hotel daar dus wipte ik even langs.

Er zijn stuk of 4 klanten geweest op dat moment met ruilen. Een was nijdig want hij had wat spotlights gekocht en alles zat gebroken in de doos dit bleek ook in een andere nieuwe doos het geval te zijn. Ik heb er nog foto's van ik blijk dus niet de enige te wezen die iets retourneert. Mijn Behringer viel het digitaal display uit die is wel 3x geruild. Wel jammer want ik durf niks meer te bestellen alleen op te halen om het ter plekke te testen.

Reactie

Bax-shop gaf een reactie op deze beoordeling:
Beste Antonio,

Dank voor uw review. Graag komen wij met u in contact om deze kwestie te bespreken. Zou u met ons contact kunnen opnemen, hierbij de contactgegevens:

sales@bax-shop.nl
0113-212703

Met vriendelijke groet,
Sales
Bax-shop

 
 
 
 

Ik vraag mij af of er mensen zijn...

Anoniem op 3-11-2014 - Ordernummer: J101261680
Ik vraag mij af of er mensen zijn die in augustus dit jaar op de site van BAX shop een melding hebben gezien dat je een gekocht product binnen 3 maanden terug kon sturen.
Ik heb het n.l. wel gezien.

op 17 augustus heeft mijn zoon een draaitafel gekocht bij BAX shop. Het werd ongeveer een week later bezorgd.
Hij wou het in oktober retour zenden (later dan de bedoeling was vanwege ziekte) en heeft per mail contact gehad met deze firma. Bax shop ontkent dat de 3 maanden retour op de site had gestaan en terug sturen kon niet meer, het is langer dan 60 dagen geweest.
Persoonlijk vind ik het, gezien omstandigheden, totaal niet klantvriendelijk dat Bax shop zo reageert.

Dus als er iemand die bewuste melding heeft gezien over 3 maanden retour zou ik het graag willen weten.
Alvast bedankt.

 
 
 
 

Ik kan niet zeggen dat ik tevreden ben...

Mer op 30-7-2014 - Ordernummer: 01236258
Ik kan niet zeggen dat ik tevreden ben bij mijn eerste ervaring met Bax-shop. Ik bestel een set actieve EV baskasten en ik ontving maar 1 baskast ipv 2. Na mijn klachtmail krijg ik een reactie dat er iets is misgegaan en dat ze de 2e baskast gaan verzenden. Indien de klant niet klaagt blijft het bij 1 artikel? Daarbovenop werd er geen stroomkabel toegevoegd bij mijn apparaat dus die kan ik zelf nog gaan kopen:-(

 
 
 
 

Geweldig en divers assortiment. Razend snelle levering uit...

Nick op 22-1-2014
Geweldig en divers assortiment. Razend snelle levering uit voorraad! Ik bestel meestal bij Bax als ik voor een optreden of voorstelling snel iets nodig heb. Het is immers echt de volgende dag in huis. Ze zijn alleen zeker niet de goedkoopste, dus als je zoekt naar koopjes kan je het elders altijd wel net iets goedkoper vinden, maar dan heb je niet de snelheid en service van Bax. Op dat gebied is Bax-Shop top!!

Ik erger me alleen suf aan de continu veranderende verkoopprijzen die -zoals zij zelf verklaren- te wijten zijn aan de veranderende inkoopsprijzen die ze vanuit hun leveranciers doorkrijgen! Ik ken geen enkele webshop waarbij de prijzen zo vaak fluctueren. Het kan zijn dat ik gewoon pure pech heb, maar als ik op een avond een mooi product zie met een dito prijs en ik besluit het product de eerst volgende dag meteen te bestellen, dan kan het ding bij Bax opeens Euro 50,- (of meer) duurder zijn?! En dat is me nu al 3 maal overkomen. Erg jammer.

 
 
 
 

Service is prima. Als er vragen zijn krijg...

Dominique op 20-11-2013
Service is prima. Als er vragen zijn krijg je onmiddellijk een duidelijk antwoord.

Bij mijn eerste bestellingen vanuit België verliep alles super. Alles was zoals beloofd een dag later thuis!

Helaas liep er tijdens de laatste vier bestellingen keer op keer iets mis. Mijn spullen werden pas dagen later geleverd zonder waarschuwing. Uitermate vervelend aangezien je het huis niet uit durft uit angst dat je het pakket misloopt. De spullen werden de laatste keer, ondanks het feit dat ze samen besteld werden en voorradig waren, apart en op verschillende dagen geleverd.

Ondanks 3 slechte ervaringen met de levertijd heb ik gisteren toch nog een bestelling geplaatst voor 200,-. Aangezien Bax meent spullen tegenwoordig zelfs de dag zelf nog te kunnen leveren indien tijdig besteld, dacht ik dat ze een bestelling geplaatst rond 18u een dag later wel zou kunnen leveren zoals vanouds..

Helaas.. pakket is er 24h later niet. Is geen groot of zwaar pakket dus daar kan het niet aan liggen. Ik geef het op. 4 kansen is wel genoeg.

 
 
 
 

Super webshop Veel producten op voorraad en een...

Anoniem op 19-11-2013 - Ordernummer: 884335
Super webshop! Veel producten op voorraad en een snelle levering. Gisteravond besteld en vandaag al in huis.

 
 
 
 
Naar de Shop
 

Andere consumenten kochten hier onderstaande producten


Advertentie