Heuts ervaringen en reviews

Heuts heeft meer dan 45 jaar ervaring op het gebied van Mobiliteit & Vrije tijd. Het bedrijf heeft zicht ontwikkeld van specialist in automaterialen tot een organisatie die complete oplossingen biedt op het gebied van mobiliteit en vrije tijd. Het uitgebreide online assortiment bestaat onder andere uit automaterialen en accessoires, fietsen, zwembaden, tuinmeubelen, partytenten, barbecues en veel meer.


Adresgegevens

Website www.heuts.nl

Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland, BelgiŽ, Duitsland
Afhalen mogelijk
in Diverse vestigingen in Nederland
 

Keurmerk

Heuts is aangesloten bij de Thuiswinkel organisatie. Voor u als consument betekent het Thuiswinkel Waarborg niet alleen dat† alle bij Thuiswinkel.org aangesloten bedrijven†zich houden aan†wet- en regelgeving. Maar ook†aan de opgestelde gedragscodes†van†de vereniging. Meer informatie vind je op www.thuiswinkel.org

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 4 sterren

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van Heuts is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 1 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 4 op een schaal van 1 tot 10.

Jouw ervaring met Heuts

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Heuts en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Heuts betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Heuts betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 1 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Beroerde ervaring met de klantenservice

M. Hagen op 2-8-2019
Beroerde ervaring met de klantenservice van dit bedrijf! Vanwege slechte internetverbinding op vakantie heb ik na 16 ipv 14 dgn een product retour gemeld bij Heuts. Hoewel ik aan kan tonen dat ik op tijd al contact had met Heuts over het retour willen sturen, weigeren ze de retour terug te nemen. Ik moet de 100,- voor het product dan ook gewoon betalen.

Direct na mijn vakantie heb ik hier contact over gezocht met Heuts. Na 5 telefoontjes van samen anderhalf uur in 5 dagen te hebben gepleegd hierover, kreeg ik alsnog te horen dat ze de retour niet terugnemen omdat het retour formulier 2 dagen te laat was. Elke keer wordt door degene aan de telefoon aangegeven: Wat raar: hier moeten we toch uit kunnen komen, ik ga kijken wat ik voor u kan regelen, ik ga even overleggen. Via de mail krijgt u hierover bericht. Die mail komt vervolgens niet (die blijken bij navraag steeds naar een verkeerd mailadres te gaan) en als ik er dan weer achteraan bel, volgt dezelfde procedure. Doordat ik uiteindelijk na 5 dagen pas uitsluitsel krijg, ben ik te laat met betalen en moet ik ook nog 7,50 extra betaalkosten betalen. Ondanks dat mij telefonisch vooraf is toegezegd dat dit niet zou gebeuren.

Overigens is het product in zijn geheel niet gebruikt en zit het nog in de originele verpakking dus kan het zo opnieuw verkocht worden. Kortom: zeer slechte klantenservice! Ik koop al jaren zeer veel via internet bij heel veel webwinkels maar zon slechte klantenservice heb ik nog nooit meegemaakt. Het mag duidelijk zijn: hier koop ik nooit weer. Waardeloos!

 
 
 
 
Naar de Shop
 
Advertentie