Kwantum ervaringen en reviews

Kwantum is de grootste woonwinkel van Nederland en Vlaanderen. Hier vind je vele producten op het gebied van woning inrichting en woonaccessoires zoals meubels, vloerbedekking, laminaat, gordijnen, behang en verlichting. Daarnaast een uitgebreid assortiment tuinmeubelen, keukendecoratie, woningdecoratie, opbergartikelen, gereedschap en verf. Altijd de laagste prijs met 100% tevredenheidsgarantie. Je kunt je bestelling laten bezorgen of gratis afhalen in ťťn van de vele winkels.


Adresgegevens

Website www.kwantum.nl
E-mail info@daisycon.nl
Postbus 10038
1301 AA Almere

Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland, BelgiŽ
Afhalen mogelijk
in Diverse winkels in Nederland en BelgiŽ
 

Keurmerk

Kwantum is aangesloten bij de Thuiswinkel organisatie. Voor u als consument betekent het Thuiswinkel Waarborg niet alleen dat† alle bij Thuiswinkel.org aangesloten bedrijven†zich houden aan†wet- en regelgeving. Maar ook†aan de opgestelde gedragscodes†van†de vereniging. Meer informatie vind je op www.thuiswinkel.org

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 4 sterren

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van Kwantum is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 5 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 4 op een schaal van 1 tot 10.

Jouw ervaring met Kwantum

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Kwantum en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Kwantum betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Kwantum betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 5 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Bij Kwantum een vloer besteld voor mijn moeder

Willem op 6-4-2019 - Ordernummer: Nvt, in de winkel ge
Bij Kwantum een vloer besteld voor mijn moeder (82), inclusief leggen. De stoffeerders zijn even binnen, leveren de vloer af, maar vertrekken weer zonder iets te leggen. De vloer zou niet goed zijn. Vloer is gewoon goed, zegt de aannemer. Een nieuwe afspraak kan pas na anderhalve maand. De hele verhuizing komt daardoor in het nauw.

Kwantum telefonisch niet bereikbaar. Na 8 minuten wachten een eerste contact, doorverbinden en weer 12 minuten wachten tot iemand de telefoon weer opneemt. Enkele telefoontjes (telkens heel lange wachttijden) verder blijkt kwantum de vloer niet eerder te willen leggen.
We vinden na twee weken bellen een andere stoffeerder die wel kan, zijn agenda omgooit (en bevestigt dat de vloer inderdaad in orde is). Hij legt de vloer probleemloos.

Kwantum wil de extra kosten niet vergoeden, wel het betaalde bedrag voor stofferen terugbetalen. Dat kan dan niet op de rekening gestort worden. We moeten daarvoor weer op en neer naar de winkel (20 km) om het via de pas op een rekening te krijgen. Onwillige stoffeerders, smoezen, slechte bereikbaarheid, niet meedenken en een heel slechte service. Voor ons de laatste keer dat we bij Kwantum iets besteld hebben. Er zijn genoeg winkels die wel service bieden en een 82 jarige vrouw niet in de kou laten staan.

 
 
 
 

Dag vrij genomen vloerbedekking werd niet op tijd geleverd

W. Bakelaar op 6-11-2017
Dag vrij genomen vloerbedekking werd niet op de afgesproken tijd geleverd zelfs niet op de afgesproken dag, werd daarover ook niet geÔnformeerde

 
 
 
 

Vanmorgen de afspraak met Kwantum en stoffeerder

van Vliet op 6-11-2017
Vanmorgen de afspraak met Kwantum dat de stoffeerder (zzp) de vloer op de begane grond komt leggen. In eerste instantie vraag ik hem advies over de plinten, dat verloopt heel stroef. Daarna volgt er een discussie of het dwars of in lengterichting gelegd willen hebben van de vloer. Dwars was de afspraak in de winkel. Hij is het daar niet mee eens. Van alle mensen wil bijna iedereen het in lenterichting verklaart hij. Ik wil het graag dwars gelegd hebben en dat is ook afgesproken in de winkel. Hij geeft toe en begint de vloer te leggen.

Dwars dus. Ik schenk hem koffie. Ik ga even naar de supermarkt en kom terug. Inmiddels ligt er een paar meter. Ik vraag hem of hij er geen folie onder legt. Niet nodig zegt hij. Maar in de winkel zeiden ze dat het wel nodig is omdat er een kruipruimte onder de vloer ligt. Allemaal onzin verklaart de man. Verkooppraatjes van Kwantum. Ik heb 20 jaar ervaring, het is niet nodig. Maar wie moet ik nu geloven. Het folie staat op de factuur, ik heb er ook voor betaald. En waarom zeg je me dat niet meteen?

Als je zo doorgaat kunnen we beter stoppen zegt de man. De man wordt boos en begint met speeksel te praten. Ik luister niet naar hem, zegt de man. Ja wie wil ik nou geloven, hem of die lui van Kwantum. Kwantum stuurt hem eerst naar Beilen en laat hem dan weer helemaal terug rijden om nog eens 50 meter vloer te leggen. Ik wijs hem erop dat ik daar niets mee te maken heb. Ik vraag of hij kan begrijpen dat ik er zo niets meer van snap. Met mijn deadline in mijn achterhoofd probeer ik hem rustig te houden. Meneer verklaart nog dat hij ook geen plakband gebruikt (waar ik voor betaald heb) voor de ondervloer. Allemaal niet nodig.

Het zal dan wel zo zijn ... laat dat folie maar zitten. Okť zegt de man nog even over de zijkant hier (de man heeft een plank korter afgezaagd dan de andere planken die op dezelfde plek liggen) .. ik moet ruimte laten omdat de vloer kan werken. Ja zeg ik maar hier laat je ook minder ruimte, dus zoveel is niet nodig. Begin je nou weer te zeuren .. nee antwoord ik hem, het is goed zo. Pak je spullen maar, ik ben klaar met jou. Meneer pakt z n spullen (levert mij het folie en het plakband wat hij nog in zijn bus had liggen) en vertrekt.

Ik ben hierdoor ernstig in de problemen gekomen omdat er een strak tijdschema hing aan het opzeggen van mijn vorige woning en een zieke kat waar ik mee te maken heb. Kwantum reageerde dat klanten meestal ook schuld hebben aan de situatie. Ik vind dat heel erg slecht. Zij nemen blijkbaar geen verantwoordelijkheid voor de werkzaamheden van de stoffeerder, maar dat hadden ze er dan bij moeten melden. Kwantum wilde mij 3 weken later een andere stoffeerder sturen maar dat heb ik om voornoemde redenen geannuleerd. Ik heb gevraagd om een regeling om alsnog tot elkaar te komen maar Kwantum vindt het goed zo. Ik heb de lopende orders teruggehaald en zal nooit meer grote aankopen bij hen doen. Het personeel in de winkel is wel steeds vriendelijk gebleven.

 
 
 
 

Duidelijk niet tevreden. Mijn pakket betaald sinds 17...

Anoniem op 11-6-2015 - Ordernummer: 110400
Duidelijk niet tevreden. Mijn pakket betaald sinds 17 mei 2015, nu zijn we ondertussen 11 juni nog steeds niets ontvangen maar Kwantum heeft wel mijn geld sinds 17 mei. Heb maar 1 bericht gekregen dat ze het pakket getraceerd hadden en terug gingen aanbieden?

Zijn hier nog nooit geweest, daarna zelfs geen reply meer gekregen van de klantendienst. Ik wacht nu nog 1 week kan heel gemakkelijk met PostNL of met GLS of gewoon met de post opgestuurd worden. Wat trouwens maar 1 dag verzending is! Als ik tegen eind volgende week mijn pakket niet heb dan gaat dit de media in. Als jullie een webwinkel niet kunt bolwerken begin er dan ook niet aan.

 
 
 
 

Levering binnen 5 dagen van het door mij...

Nick op 17-6-2014
Levering binnen 5 dagen van het door mij bestelde product is niet gehaald. Op de 6e dag na bestelling nog niets gehoord. Op mail wordt niet gereageerd. Na telefonisch contact nog niets opgeschoten. Slechte service dus. Als je mazzel hebt gaat het misschien goed. Dit is de laatste keer bij Kwantum.

 
 
 
 
Naar de Shop
 
Advertentie