Kwantum ervaringen & reviews

Kwantum is de grootste woonwinkel van Nederland en Vlaanderen. Hier vind je vele producten op het gebied van woning inrichting en woonaccessoires zoals meubels, vloerbedekking, laminaat, gordijnen, behang en verlichting. Daarnaast een uitgebreid assortiment tuinmeubelen, keukendecoratie, woningdecoratie, opbergartikelen, gereedschap en verf. Altijd de laagste prijs met 100% tevredenheidsgarantie. Je kunt je bestelling laten bezorgen of gratis afhalen in één van de vele winkels.

Is Kwantum betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten

Prijsvergelijk toont je de laatste 20 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Kwantum betrouwbaar? De beoordeling is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 11 andere consumenten. De gemiddelde score is een 3 op een schaal van 1 tot 10.

Vorig jaar zomer nieuwe vloerbedekking gekocht op...

Geschreven op 2 februari 2024

Vorig jaar zomer nieuwe vloerbedekking gekocht op 06-07-23. We wilde niet al te duren vloerbedekking omdat het om een tijdelijke woning gaat. Het was zo geregeld in de winkel, op dat moment goed geholpen en een tevreden klant naar buiten.
Vervolgens was ik op de dag (01-08-23) van het leggen toevallig in Denbosch bij de kwantum. Ik vraag rond welke tijd ze bij ons zijn om de vloerbedekking komen leggen omdat mijn man tijdens zijn werk aan het wachten was in onze tijdelijke woning. We liepen ook nog even de bestelling door omdat we dan zeker wisten dat het dan goed kwam. Bij het controleren komen we er achter dat er geen ondervloer bij zit, terwijl ik de avond ervoor een goede ondervloer eruit gehaald heb. Ik heb meerdere malen gevraag of de bestelling zo compleet is. meerdere malen werd gezegd ja het is helemaal compleet. We hebben het over een ondervloer gehad en dat dat er zeker in moest want dan was alles fris en fruitig. We hebben voor een fors bedrag van 538.29 euro extra moeten betalen om de ondervloer te kopen. Ook toen was er geen coulance vanuit Kwantum. Er kwam een extern bedrijf de vloer leggen maar ook die vroegen weer extra geld om de ondervloer te leggen. Dat moest contant betaald worden. Dat was ook nog een ruim bedrag.
De vloerbedekking is die dag gelegd en had overal opstaande bobbels en een aantal stukken zelfs vergeten te leggen. Ik ben gelijk naar de winkel gegaan en daar vertelde ze dat ik contact op moest nemen met de klantenservice, zo gezegd zo gedaan. Mail gestuurd fotos gemaakt etc. Ik moest een aantal weken wachten omdat dat nog wel weg zou gaan. dat was dus niet het geval. ze hebben drie maanden later de vloerbedekking hersteld, er zaten een paar delen bij die ze niet konten herstellen maar dat kon over twee jaar wel zeiden de mannen dat zou gewoon garantie zijn. de delen die ze hebben hersteld verdienen nog steeds geen schoonheidsprijs. Kwantum zou contact met mij opnemen maar dat is vervolgens niet gebeurd. Zes maanden later heb ik alles bij elkaar ruim drie en half uur in de wacht gestaan en nog steeds geen oplossing. Er word zelfs naar 45 min in de wacht te hebben gestaan de telefoon opgehangen. Vervolgens zit ik nu alweer ruim anderhalf uur in de wacht, met excuus dat het een drukke afdeling is. NOU KWANTUM DAT SNAP IK DAT HET EEN DRUKKE AFDELING IS ALS JULLIE ZO MET JE KLANTEN OM GAAN! Dus nu 6 maanden verder met veel geduld en begrip ben ik er helemaal klaar mee!

NOOIT Meer aan beginnen. Klantenservice niet te...

Geschreven op 26 januari 2024

NOOIT Meer aan beginnen.
Klantenservice niet te bereiken via 0900, 013 of zelfs het hoofdkantoor.......Zij spelen ZELF het bandje af dat er is iets fout gegaan, probeert u het opnieuw Ik ben nu meer dan 1 jaar bezig over een beschadigd vinyl, winkel heeft al 2x mail gestuurd naar klantenservice en de toegezegde voucher is nooit in mijn brievenbus terecht gekomen.
volgens het formulier zouden jullie BINNEN 5 dagen reageren......
IK geef ze nog een kans laatste kans om binnen 3 dagen te reageren en anders komt vriendje Fons bij jullie langs.....aan jullie de keus.

Maximaal 25 werk dagen kan het duren

Geschreven op 28 maart 2021

Maximaal 25 werk dagen kan het duren totdat je pakket bezorgd wordt. Maak er maar gerust 65 werkdagen van en nog krijg je niet geleverd wat je besteld hebt! Ja je besteld 3 lampen. Vervolgens bel je de klanten service waar je 2 uur lang in de wachtrij staat. Ja meneer er waren problemen bij de distributie centrum, maar binnen nu en 2 weken word alles bezorgt. Nou hartstikke fijn!

Vervolgens krijg ik een pakket binnen waar meer lucht en plastic inzit, dan de bestelde producten. Ik kreeg maar 1 lamp geleverd ipv alle drie. Klantenservice al drie mails gestuurd, want ja mensen reageren mogen ze ook 2 weken over doen, terwijl concurrentie het net zo druk heeft en wel gewoon binnen 1 dag antwoord kan geven. Denk je dat ik al antwoord heb? Nee kwantum na 4 weken nog niet. Dik ontevreden. Ik kan begrijpen door Corona dat dingen anders lopen, maar is het gewoon ook niet een stukje organisatie?

Even wat meer mensen inzetten bij de klantenservice zodat klanten fatsoenlijk geholpen kunnen worden? Daadwerkelijk ook producten aanbieden die je op voorraad hebt en niet gewoon alles maar dom verkopen zodat je je geld binnen krijgt?

De rails en runners van Kwantum gordijnen zijn waardeloos

Geschreven op 13 november 2020

De rails en runners van Kwantum gordijnen zijn waardeloos! Er zit teveel ruimte tussen rails en runners waardoor deze een soort krakend/tikkend geluid maken als je een raam open hebt en de wind je gordijnen laat bewegen. Zomers kan ik dus snachts mijn ramen niet openlaten, want het is een heel irritant geluid. Mijn klacht werd niet serieus genomen en afgewezen.

We hebben onze hele eerste verdieping tapijt laten leggen

Geschreven op 27 oktober 2019

We hebben onze hele eerste verdieping tapijt laten leggen, alles vooruit betaald. Tapijt moest over het hele verdieping gelegd worden waardoor wij niet alle spullen naar benden konden brengen, er was ook geen plek meer benden, dus hadden we aantal spullen in 1 ruimte bewaard met de gedachten als de andere 2 ruimtes gestoffeerd waren, dat wij zelf de spullen gingen optillen en naar de andere ruimten gingen brengen. Echter toen de meneer aankwam wou die geen een van de kamers stofferen, dus ook de 2 andere lege kamers niet. Na veel ruzie was die toch bereid de 2 lege kamers te stofferen maar de 3e kamer weigerde te wachten, wat maar 10 min zou duren om te wachten. Meneer is weggegaan en we hebben klacht ingediend bij Kwamtum, echter nu na 2.5 week te wachten, nog steeds geen reactie van Kwamtum ontvangen, ook aantal keer gebeld en zelfs vaker dan 30 min te wachten werd mijn telefoon niet beantwoord.

Ondertussen zitten wij nog steeds met 1 ruimte zonder tapijt die wij wel hebben betaald en de 2 andere ruimtes waar tapijt is gelegd, zijn ook niet juist gedaan, bij de muur is het op sommige plekken scheef gesneden en de tapijt is andersom gezet waardoor je de patroon tussen de 2 ruimtes niet aansluiten. We hebben vaker bij Kwamtum spullen gekocht en altijd tevreden geweest maar wat we nu ervaren is 0.0 klantenservice

Al 6 maanden bezig met Luxeflex

Geschreven op 27 augustus 2019

Al 6 maanden bezig met Luxeflex die ze verkeerd opgemeten hebben en waar we wel voor hebben moeten betalen voor in de slaapkamer en woonkamer, nu ook weer verkeerd bevestigd, muur beschadigd dus de schilder moet weer komen en de vloerbedekking verkeerd opgemeten en daardoor naad zichtbaar. Nog steeds geen reactie, wordt van kastje naar de muur gestuurd. Zeggen dat ze bellen en bellen niet en ga zo maar door.

Bij Kwantum een vloer besteld voor mijn moeder

Geschreven op 6 april 2019

Bij Kwantum een vloer besteld voor mijn moeder (82), inclusief leggen. De stoffeerders zijn even binnen, leveren de vloer af, maar vertrekken weer zonder iets te leggen. De vloer zou niet goed zijn. Vloer is gewoon goed, zegt de aannemer. Een nieuwe afspraak kan pas na anderhalve maand. De hele verhuizing komt daardoor in het nauw.

Kwantum telefonisch niet bereikbaar. Na 8 minuten wachten een eerste contact, doorverbinden en weer 12 minuten wachten tot iemand de telefoon weer opneemt. Enkele telefoontjes (telkens heel lange wachttijden) verder blijkt kwantum de vloer niet eerder te willen leggen.
We vinden na twee weken bellen een andere stoffeerder die wel kan, zijn agenda omgooit (en bevestigt dat de vloer inderdaad in orde is). Hij legt de vloer probleemloos.

Kwantum wil de extra kosten niet vergoeden, wel het betaalde bedrag voor stofferen terugbetalen. Dat kan dan niet op de rekening gestort worden. We moeten daarvoor weer op en neer naar de winkel (20 km) om het via de pas op een rekening te krijgen. Onwillige stoffeerders, smoezen, slechte bereikbaarheid, niet meedenken en een heel slechte service. Voor ons de laatste keer dat we bij Kwantum iets besteld hebben. Er zijn genoeg winkels die wel service bieden en een 82 jarige vrouw niet in de kou laten staan.

Dag vrij genomen vloerbedekking werd niet op tijd geleverd

Geschreven op 6 november 2017

Dag vrij genomen vloerbedekking werd niet op de afgesproken tijd geleverd zelfs niet op de afgesproken dag, werd daarover ook niet geïnformeerde

Vanmorgen de afspraak met Kwantum en stoffeerder

Geschreven op 6 november 2017

Vanmorgen de afspraak met Kwantum dat de stoffeerder (zzp) de vloer op de begane grond komt leggen. In eerste instantie vraag ik hem advies over de plinten, dat verloopt heel stroef. Daarna volgt er een discussie of het dwars of in lengterichting gelegd willen hebben van de vloer. Dwars was de afspraak in de winkel. Hij is het daar niet mee eens. Van alle mensen wil bijna iedereen het in lenterichting verklaart hij. Ik wil het graag dwars gelegd hebben en dat is ook afgesproken in de winkel. Hij geeft toe en begint de vloer te leggen.

Dwars dus. Ik schenk hem koffie. Ik ga even naar de supermarkt en kom terug. Inmiddels ligt er een paar meter. Ik vraag hem of hij er geen folie onder legt. Niet nodig zegt hij. Maar in de winkel zeiden ze dat het wel nodig is omdat er een kruipruimte onder de vloer ligt. Allemaal onzin verklaart de man. Verkooppraatjes van Kwantum. Ik heb 20 jaar ervaring, het is niet nodig. Maar wie moet ik nu geloven. Het folie staat op de factuur, ik heb er ook voor betaald. En waarom zeg je me dat niet meteen?

Als je zo doorgaat kunnen we beter stoppen zegt de man. De man wordt boos en begint met speeksel te praten. Ik luister niet naar hem, zegt de man. Ja wie wil ik nou geloven, hem of die lui van Kwantum. Kwantum stuurt hem eerst naar Beilen en laat hem dan weer helemaal terug rijden om nog eens 50 meter vloer te leggen. Ik wijs hem erop dat ik daar niets mee te maken heb. Ik vraag of hij kan begrijpen dat ik er zo niets meer van snap. Met mijn deadline in mijn achterhoofd probeer ik hem rustig te houden. Meneer verklaart nog dat hij ook geen plakband gebruikt (waar ik voor betaald heb) voor de ondervloer. Allemaal niet nodig.

Het zal dan wel zo zijn ... laat dat folie maar zitten. Oké zegt de man nog even over de zijkant hier (de man heeft een plank korter afgezaagd dan de andere planken die op dezelfde plek liggen) .. ik moet ruimte laten omdat de vloer kan werken. Ja zeg ik maar hier laat je ook minder ruimte, dus zoveel is niet nodig. Begin je nou weer te zeuren .. nee antwoord ik hem, het is goed zo. Pak je spullen maar, ik ben klaar met jou. Meneer pakt z n spullen (levert mij het folie en het plakband wat hij nog in zijn bus had liggen) en vertrekt.

Ik ben hierdoor ernstig in de problemen gekomen omdat er een strak tijdschema hing aan het opzeggen van mijn vorige woning en een zieke kat waar ik mee te maken heb. Kwantum reageerde dat klanten meestal ook schuld hebben aan de situatie. Ik vind dat heel erg slecht. Zij nemen blijkbaar geen verantwoordelijkheid voor de werkzaamheden van de stoffeerder, maar dat hadden ze er dan bij moeten melden. Kwantum wilde mij 3 weken later een andere stoffeerder sturen maar dat heb ik om voornoemde redenen geannuleerd. Ik heb gevraagd om een regeling om alsnog tot elkaar te komen maar Kwantum vindt het goed zo. Ik heb de lopende orders teruggehaald en zal nooit meer grote aankopen bij hen doen. Het personeel in de winkel is wel steeds vriendelijk gebleven.

Duidelijk niet tevreden. Mijn pakket betaald sinds 17...

Geschreven op 11 juni 2015

Duidelijk niet tevreden. Mijn pakket betaald sinds 17 mei 2015, nu zijn we ondertussen 11 juni nog steeds niets ontvangen maar Kwantum heeft wel mijn geld sinds 17 mei. Heb maar 1 bericht gekregen dat ze het pakket getraceerd hadden en terug gingen aanbieden?

Zijn hier nog nooit geweest, daarna zelfs geen reply meer gekregen van de klantendienst. Ik wacht nu nog 1 week kan heel gemakkelijk met PostNL of met GLS of gewoon met de post opgestuurd worden. Wat trouwens maar 1 dag verzending is! Als ik tegen eind volgende week mijn pakket niet heb dan gaat dit de media in. Als jullie een webwinkel niet kunt bolwerken begin er dan ook niet aan.

Levering binnen 5 dagen van het door mij...

Geschreven op 17 juni 2014

Levering binnen 5 dagen van het door mij bestelde product is niet gehaald. Op de 6e dag na bestelling nog niets gehoord. Op mail wordt niet gereageerd. Na telefonisch contact nog niets opgeschoten. Slechte service dus. Als je mazzel hebt gaat het misschien goed. Dit is de laatste keer bij Kwantum.

Meer informatie over deze shop

Op Prijsvergelijk.nl vergelijk je eenvoudig de kosten van Kwantum en andere shopping aanbieders. Wil je meer informatie? Ga dan direct naar de website van de aanbieder met onderstaande button.

Website : www.kwantum.nl

Jouw ervaring met Kwantum

Wij zijn benieuwd naar jouw eigen ervaringen met Kwantum. Vul onderstaande gegevens in om je ervaring met ons te delen:

Geef voor ieder onderdeel een beoordeling
Aanvraagproces
Voorwaarden
Prijs-kwaliteit
Klantenservice

Geef een duidelijke motivatie waarom je tevreden, of juist niet tevreden bent over deze aanbieder. Blijf correct en probeer je mening duidelijk te onderbouwen:

Omschrijf duidelijk je ervaringen
Je naam *Vul je naam in. Hieronder kun je aangeven dat je anoniem wilt reageren.
E-mailadres *Vul een geldig e-mailadres in. Het e-mailadres wordt alleen gebruikt voor het controleren van je review.
Welk product heb je aangeschaft? *Vul het product in dat je gekocht hebt.
Wat is het ordernummer? *Vul het ordernummer in dat je ontvangen hebt. We vragen dit om ongeldige reviews te voorkomen.
Anoniem, mijn naam niet weergeven
Ik geef toestemming voor de verzameling, verwerking en het gebruik van mijn persoonsgegevens volgens de privacyverklaring van Prijsvergelijk.nl Je dient in te stemmen met het verwerken van je persoonsgegevens door Prijsvergelijk.nl

Vergelijkbare aanbieders

Rituals
lees 9 ervaringen
Zavvi
lees 73 ervaringen
Xenos
lees 1 ervaring
Prijsvergelijk.nl maakt gebruik van cookies

Om onze website te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Kies hieronder welke cookies we mogen plaatsen. Onze noodzakelijke cookies verzamelen geen persoonsgegevens en helpen ons de website te verbeteren. Wil je de beste ervaring? Kies dan voor alle cookies. Meer informatie vind je in onze cookie policy.