Subtel.nl ervaringen en reviews

Subtel werd in februari 2004 in Berlijn opgericht. In het begin nog een speciaalzaak voor accessoires voor mobiele telefonie, werd het assortiment spoedig uitgebreid. Door een overvloed aan leveranciers en de grote inkoophoeveelheden zijn wij in staat om u een bijzonder breed assortiment tegen zeer concurrerende prijzen te bieden, en dat natuurlijk met de uitstekende subtel-kwaliteit. Subtel levert een groot assortiment Gsm accessoires, PDA-accessoires en digitale camera benodigdheden. Bij vooruitbetaling ontvangt u een korting van 2% over het orderbedrag. Dit alles maakt het winkelen bij Subtel.nl tot een unieke ervaring.


Adresgegevens

Website www.subtel.nl

Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland, Europa
Afhalen mogelijk
 

Winkel beoordeling

Internetsite   
Bereikbaarheid   
Levering orders   
Service   

De winkel review van Subtel.nl is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 211 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 4 op een schaal van 1 tot 10.

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 4 sterren

Jouw ervaring met Subtel.nl

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Subtel.nl en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Subtel.nl betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Subtel.nl betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 211 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Door Jan op 14-4-2015
Ordernummer: SNL347778 - Gekocht: Camera accu
Camera accu besteld was ruim op voorraad volgens de website en aflevering binnen 48 uur staat op hun site. Wel na 11 dagen maar eens gebeld ,alleen na ruim een half uur maar opgehangen kreeg een bandje en geen medewerker te spreken.

Gelukkig via Paypal betaald en een geschil geopend, na 1 dag mijn geld weer terug. Als je Googelt weet je genoeg ,alleen bij 1 site alleen maar lof, denk dat ze die zelf beoordeeld hebben.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door anoniem op 10-4-2015
Ordernummer: SNL347760 - Gekocht: Loodaccu 6V / 4,5Ah | Ultracell (Faston 187 - 4,8mm)
Ik heb meer dan 1 week geleden een accu besteld bij ze en betaald. Ik heb deze echter nooit ontvangen, terwijl ze op hun website claimen binnen 48 uur te leveren. Op E-mail reageren ze niet en ook telefonisch zijn ze onbereikbaar!

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door R.Grootveld op 10-4-2015
Ordernummer: SNL348394
Ik heb een Batterij van de Playstation 4 Dualshock4 besteld met kabel. Deze per Ideal betaald en bevestiging van betaling gekregen. Het product was op voorraad op de site van Subtel. Deze bestelling zou dus binnen 48uur volgens de site geleverd worden.

Besteld op 7-4-2015 en zou dus vandaag 10-4-2015 geleverd moeten zijn en zou belemmering ook wel kunnen begrijpen dus wacht nog geduldig af. Maar ik heb al meerdere malen gebeld en dan blijf je dus 10 tallen minuten in de wacht staan waarna ik dus maar gewoon ophangt. Ik heb hier dus al een naar gevoel bij helaas. Als je het mij dus vraagt vindt ik het bagger hoe ze met hun klanten om gaan.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door anoniem op 7-3-2015
Ordernummer: 018855276
Als je het verkeerde besteld en je moet het terug zenden zijn de verzendkosten voor je zelf. dit kost 6.95 euro. Bij veel bedrijven is dit gratis want die beschikken voor een antwoordnummer wat ze bij Subtel niet hebben

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Micha Schellingerhout op 12-2-2015
Batterij voor mijn laptop besteld, op de site stond duidelijk vermeld dat deze geschikt was voor mijn type laptop. Bij levering (die wel snel was) bleek batterij niet goed te zijn. Na contact met Subtel werd mij verteld dat ik het verkeerde artikel besteld had, terwijl op de site toch echt vermeld staat dat het zou moeten werken. Terugsturen dat ding, en naar een andere shop dan maar.

Reactie op deze beoordeling door Subtel.nl
Om te controleren of een door ons aangeboden accu werkt en geschikt is moet hij voldoen aan de volgende voorwaarden: De originele accu moet staan in de lijst vervangt de volgende producten, de laptop moet staan in de lijst compatibel met de volgende modellen en de voltage van de originele accu moet overeenkomen met de voltage van de door ons aangegeven accu. Op elke productpagina zijn deze gegevens te vinden. Als er één van die lijsten niet gecontroleerd wordt en achteraf blijkt dat de gegevens niet overeenkomen, is de accu helaas niet geschikt als vervanging. Het is niet voldoende om maar een of twee van de genoemde gegevens te controleren.

Het Subtel serviceteam

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Sylvia van Baarlen op 7-11-2014
Voor mijn dochter een oplaadcase besteld. Binnen 2 dagen was hij binnen. Goede prijs/ kwaliteit, service, levering etc. Al met al dik tevreden en kom hier zeker terug!

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Maaike op 25-10-2014
Ik heb een week geleden een controller voor de PS3 besteld en via iDeal betaald. Geld is van mijn rekening afgeschreven, maar ik heb geen enkele bevestiging, ordernummer o.i.d. ontvangen en het artikel is ook niet geleverd.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Tim Huisman op 8-9-2014
Ordernummer: SNL321159
Ik heb op 2 september een ps3 controller besteld en direct betaald maar na een week is hij nog niet aangekomen en bij mijn bestelling staat niks.

Reactie op deze beoordeling door Subtel.nl
Beste meneer Huisman,

U heeft inmiddels contact met Subtel gehad en uw bestelling werd geannuleerd. Het aankoopbedrag is al teruggestort.

Het Subtel serviceteam

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door jelle op 19-8-2014
Ordernummer: SNL319126
Ik heb vorige week mijn Wii controllers besteld, maar nog steeds niks ontvangen. En als ik bij bestelstatus kijk blijft hij op verwerken staan! Komt mijn bestelling ooit nog binnen?

Reactie op deze beoordeling door Subtel.nl
Beste Jelle,

U heeft uw bestelling op 17-8 geplaatst (zo), de daarop volgende dinsdag is de bestelling verstuurd (19-8). De bestelling is op 21-8 bezorgd. Het verzendtraject naar Nederland duurt doorgaans 2 werkdagen, in het weekeind werken wij niet. Onze excuses voor de kleine vertraging.

Het Subtel servicteam

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door anoniem op 21-6-2014
Ordernummer: SNL310725
Ze geven aan binnen 48 te leveren indien op voorraad.
mijn product was op voorraad maar maak van die 48 uur maar 96 uur, en als je dan belt waar de bestelling blijft dan kunnen ze hem ook nog niet eens terug vinden. Nooit meer Subtel voor mij/

Reactie op deze beoordeling door Subtel.nl
Beste Nico,

Uw bestelling werd verstuurd als brievenbuspostzending met PostNL. Onze brieven hebben inderdaad geen trackintcodes. Het verzendtraject naar Nederland duurt doorgaans 2 werkdagen. Helaas kunnen wij vertragingen bij de post niet voorkomen.

Het Subtel serviceteam

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Heleen de Leeuw op 23-4-2014
Ordernummer: SNL302442 - Gekocht: Batterygrip Canon Eos 400D
Op de website artikel op voorraad bij bestelling, levertijd 2-5 werkdagen. Na ruim een week toch maar even gebeld of de bestelling wel op tijd kwam ivm datum van ons vertrek... Ah ja mevrouw, die komt eind april/begin mei binnen en dan komt hij naar u toe. Daar heb ik dus niks aan!

Wat een belabberde service: had me even laten weten dat mijn bestelde product NIET op voorraad was, dan had ik nu niet met stoom uit mijn oren zitten zoeken waar ik nog WEL op tijd mijn product kan vinden voor ik vertrek!

Reactie op deze beoordeling door Subtel.nl
Geachte mevrouw de Leeuw,

Dank voor uw feedback. Inderdaad is het bij uw bestelling niet erg goed verlopen. We hebben de levering van de groothandel niet binnen gekregen zoals we wel verwacht hadden en konden daarom niet op tijd leveren. Wij berichten onze klanten hierover wanneer deze situatie optreedt, maar helaas heeft dat deze keer wat lang geduurd. Onze excuses hiervoor.

Het Subtel Serviceteam

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door anoniem op 3-3-2014
Ordernummer: SNL295268
Twee keer bij Subtel besteld, de eerste keer naar tevredenheid, tweede keer niet. Bij betaling per bank (de voorkeurskeuze van Subtel) staat niet duidelijk aangegeven dat je zelf de overboeking vooruit moet doen.

Bij inloggen op de site om de bestelling te bekijken is het bankrekeningnummer niet te vinden. Levering binnen 48 uur wordt niet waargemaakt, het duurt minstens 3 dagen.
3 artikelen besteld, 2 ontvangen, terwijl ze alle 3 op voorraad waren. Telefonische reactie: dan is dat 3e artikel vergeten. Wordt als het goed is nagestuurd. Maar wordt er dan niet gecontroleerd?

Reactie op deze beoordeling door Subtel.nl
Beste,

Onze bankgegevens vindt u altijd in de bestelbevestiging (mail). Wij versturen bestellingen pas na ontvangst van een betaling. Wij controleren bestellingen wel voordat deze worden verstuurd, echter kan het desondanks gebeuren dat er iets over het hoofd wordt gezien. Onze excuses hiervoor. Het ontbrekende artikel werd per omgaande nagestuurd.

Het Subtel serviceteam

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door katleen op 2-3-2014
Ordernummer: SNL294818
Ik bestelde 20 februari een kabeltje voor een fototoestel. Deed onmiddellijk de betaling. Sindsdien geen spoor of antwoord op men mails. Ga ik dit OOIT nog ontvangen?

Reactie op deze beoordeling door Subtel.nl
Beste,

Uw bestelling werd op 18.2. verstuurd. Omdat deze niet op tijd binnen kwam hebben wij in maart een tweede zending opgestuurd. Vervolgens heeft u beide zendingen ontvangen. Onze excuses voor het lange verzendtraject.

Het Subtel serviceteam

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door anoniem op 9-2-2014
Ordernummer: SNL249697
Wij, Pasar Opglabbeek, zijn zeer tevreden over de perfekte levering en de kwaliteit van de artikelen

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

Door Antoni op 19-12-2013
Website klopt niet qua leveringsduur en bezorgservice.
Levering duurt langer dan een paar dagen, maar product (batterij Macbook Pro) is kwalitatief goed.

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service
Naar de Shop
 

Andere consumenten kochten hier onderstaande producten


Winkel reviews
CastleWoldring-porseleinOttos
Advertentie