Alltours ervaringen en reviews

Alltours is een van de grootste reisorganisatoren in Duitsland en Europa. Al sinds 40 jaar zorgt Alltours voor onvergetelijke vakantiebelevenissen. Je vindt bij ons unieke bestemmingen en aantrekkelijke hotels over de hele wereld, van eenvoudige vakantiehotels tot topklasse hotels. Hoge kwaliteit voor een voordelige prijs. Van de 2,5-sterrenverblijf tot de 5-sterren luxe hotels is er een uitgebreid en op verschillende behoeften afgestemd programma te kiezen.


Adresgegevens

Website www.alltours.nl

Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland, Europa
Afhalen mogelijk
 

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van Alltours is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 1 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 4 op een schaal van 1 tot 10.

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 4 sterren

Jouw ervaring met Alltours

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Alltours en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Alltours betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Alltours betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 1 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Bij aankomst in Gran Canaria bleek dat het hotel gerenoveerd werd

Huub op 3-11-2017
Een reis geboekt bij Alltours via Tjingo, all inclusive. Bij aankomst in het hotel op Gran Canaria bleek dat het hotel gerenoveerd werd. Dit met gevolgd, dat verblijf bij het hotel overdag bijna niet te doen was door de overlast van de herrie van de sloophamers etc. Het hotel was een hotel wat exclusief samenwerkt met Alltours, dus ze moesten van de renovatie op de hoogte zijn. Klacht ingediend bij de reisleiding ter plaatse.

Na de vakantie klacht ingediend bij Alltours, via Tjingo, dat was begin juni 2017. Na lange tijd en informeren van onze kant, bericht gehad dat onze klacht niet bekend. Na bemiddeling door Tjingo werd klacht alsnog in behandeling genomen. Begin november bericht gehad dat een vergoeding overgemaakt zal worden. Bedrag is lager, dan andere hotelgangers kregen na hun klacht. Zij hadden hetzelfde reisbedrag betaald als wij. Al met al vijf maanden na de reis werd de verpeste vakantie afgedaan met een bedragje van ongeveer 160 euro. Voor ons in ieder geval nooit meer.

 
 
 
 
Naar de Shop
 
Advertentie