Babypark ervaringen en reviews

Babypark, voor als je droom werkelijkheid wordt. Als je droom werkelijkheid wordt en je in blijde verwachting bent, is een bezoek aan het Babypark onvermijdelijk. Het grootste babyhuis van Europa presenteert je vrijwel uitsluitend exclusieve babykamers en kinderwagens naar eigen ontwerp en gefabriceerd door gerenommeerde fabrikanten in binnen- en buitenland. Bij Babypark vindt je alles wat je nodig hebt voor de komst van jouw baby.

Gezellig wandelend door het 'park' met heuse straatjes heb je volop keuze uit de 200 babykamers, waarin alle stijlen en trends zijn vertegenwoordigd. Bijzonder is de gemoedelijke en vrijblijvende sfeer, waarin de klantvriendelijke medewerksters met alle plezier antwoord geven op jouw vragen. Hun deskundig advies helpt je stap voor stap uiteindelijk jouw eigen persoonlijke keus te maken.

Korting op je aankopen? Prijsvergelijk.nl heeft een speciale kortingscode voor Babypark!


Adresgegevens

Website www.babypark.nl

Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland
Afhalen mogelijk
in Kesteren, Gouda, Hoogeveen of Enter
Openingstijden  
Let op: op zondag is ook de webshop gesloten!
 

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van Babypark is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 30 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 7 op een schaal van 1 tot 10.

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 7 sterren

Jouw ervaring met Babypark

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Babypark en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Babypark betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Babypark betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 30 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Gebeld met klantenservice ivm zoekt geraakt onderd

Maaike op 29-6-2018
Gebeld met klantenservice ivm zoekt geraakt onderdeeltje van een wieg (Snuggle) met de vraag of ik dit onderdeel kon bestellen. Medewerkster beloofde contact te zoeken met de Duitse fabrikant en mij na een week bericht te geven. Ik verwachtte er niet veel van en toen ik na een week een enveloppe met het betreffende onderdeeltje ineens in de bus kreeg van Babypark kon ik alleen maar denken wat een topwinkel met top service! Bedankt!

 
 
 
 

Goedkope en snelle levering van de juiste adapter

Anoniem op 20-6-2018 - Ordernummer: 1586337 - Gekocht: Maxi Cosi Adapter Bugaboo Donkey
Goedkope en snelle levering van de juiste adapter. Babypark.nl bedankt! Wij zochten naar een adapter om de Maxi cosi op de Bugaboo donkey te zetten. Online gekeken en we kwamen uit op Babypark omdat zij de goedkoopste waren. De adapter zou direct leverbaar zijn. We twijfelden omdat er enkele slechte reviews online te lezen zijn. Gisteren hebben wij deze besteld en zoals beloofd is hij vandaag aangekomen. In onze ervaring hebben ze hier de perfecte bestelling bezorgd.

 
 
 
 

Complete babykamer en box bestelt. Helaas zag ik...

Kb op 30-11-2016
Complete babykamer en box bestelt. Helaas zag ik direct dat er dozen waren beschadigd. Na het uitpakken van het eerste product bleek dat deze ook niet ongeschonden was. Uiteindelijk bleken alle producten wat te mankeren. Niet alleen door transport, maar ook fabricage fouten. Zoals je begrijpt was dit eigenlijk wel een teleurstelling.

Direct gebeld met Babypark Kesteren na het uitpakken van het eerste product. Ik kwam in contact met de afdeling service. Hij was zeer vriendelijk en vertelde ook dat dit absoluut niet de normale gang van zaken was, en dat dit absoluut niet mocht. Producten moeten gewoon goed zijn! Hij adviseerde mij om eerst even de rest van de producten uit te pakken en te bekijken. Mocht ik dan nog iets tegen komen dan kon ik dat in 1 keer melden. Hij adviseerde mij om ook gelijk fotos te maken.

Direct heeft hij een melding gemaakt in hun systeem, en binnen enkele seconden had ik al een email waar ik op kon reageren. Wat je eigenlijk automatisch doet, is even kijken op internet. Ik dacht misschien zijn er meer mensen met problemen met deze babykamer. Dat was echter niet het geval. Wel las ik best veel negatieve reacties van mensen die niet te spreken waren over de aftersales en service van Babypark.

Omdat we toch nog wat andere babyspullen nodig hadden en ik direct op een oplossing wilde, ben ik in Kesteren langs gegaan om te kijken hoe ze dit gaan oplossen. Na het lezen van sommige reviews dacht ik dit kan nog wel een hoop getouwtrek gaan worden. Echter vind ik wel dat je een winkel altijd eerst zelf de kans moeten geven om het op te lossen. Tegenwoordig lopen mensen gelijk al een winkel af te zeiken op internet, zonder dat ze überhaupt contact hebben gehad met de winkel zelf. Dus op naar te winkel!

Degene bij wie ik de klacht telefonisch had gemeld was ook aanwezig, en ik ben met hem in gesprek gegaan. Ik kreeg wat te drinken aangeboden en we zijn het probleem gaan bekijken. Na het zien van de foto's was hij het met mij eens en hij zei dat ze deze absoluut geen normale gang van zaken was en ze het gaan oplossen. Blijkbaar hadden wij gewoon de pure pech dat er met transport e.e.a. mis is gegaan, en in de fabriek.

Ondanks alle pech en frustratie, is alles naar wens opgelost. Wat ik belangrijk vind is dat er duidelijk geluisterd werd naar wat ik verteld heb. Ik voelde mij absoluut geen nummer en ik ben serieus behandeld. Ook heb ik netjes zoals gevraagd een bevestiging gekregen per email, over wat er afgesproken was, Inmiddels is alles netjes opgelost en afgerond.

Producten verkopen kan iedereen. Maar goede service / aftersales bieden is voor veel mensen een belangrijk punt. Dit bepaalt of je terug komt als klant of niet. En dat doen wij zeker! De aftersales is naar mijn mening prima op orde bij babypark Kesteren. Babypark is een groot concern, en in alle grote bedrijven gaan dingen fout. Je leest soms bij een bedrijf wel 30 negatieve reacties. Maar van de 10.000 mensen bij wie het wel goed gaat hoor je niks.

Strekking van het verhaal: Laat je niet direct leiden door negatieve winkel reviews. Positieve reacties worden namelijk veel minder of helemaal niet geplaatst. Je moet het gewoon zelf ervaren. Het belangrijkste is dat je klacht serieus genomen word en opgelost word. Omdat het bij ons niet in 1 keer goed is gegaan, kan ik natuurlijk geen 10 geven. Vandaar dat ik een 8 geef. De aftersales zou natuurlijk wel de maximale score krijgen. Echter kan ik daar niet alleen op beoordelen.

Het personeel in de winkel is deskundig. Zelfs de weekend krachten hebben een enorme product kennis. En dat zie je maar bij weinig winkels. Het personeel dat er werkt, heeft er ook plezier in. En dat merk je. Geen enkele vraag is te veel. Als je iets wilt weten krijg je een hele duidelijke uitleg. Mocht je een product willen zien, proberen of testen.. dan is dat ook geen probleem. Dat vinden wij erg prettig. Wat ik nog wel wil aangeven, ik las in sommige reviews van mensen dat ze de prijzen de duur vonden. Babypark heeft de laagste prijs garantie. Zie je iets in een andere winkel voor een goedkopere prijs. Dan krijg je dat bij hun ook. Hier hoefden wij niet om te vragen, maar dit werd zelf door 1 van de medewerkers verteld! De website is verder duidelijk, en het is erg prettig dat je de levertijd van je order in tijdsvakken kan zien op de website. Bestellen online gaat ook erg makkelijk en de website is snel en overzichtelijk.

Wel viel het ons op dat er doordeweeks veel minder personeel aanwezig is. Waardoor je soms even moet zoeken naar een medewerker. Mede doordat de winkel ook groot is ben je soms wel even aan het lopen.

Het ophalen van kleine producten in het afhaal magazijn ging niet heel vlot (doordeweeks), maar was acceptabel. Bezorging/Logistiek verdiend echter wel een aandachtspunt. Als de bezorging/logistiek wat meer aandacht krijgt, dan krijgt deze winkel van mij een absolute 9.

Waarom dan geen 10?
Dat heeft met het verhaaltje webshop te maken. Veel mensen shoppen in het weekend vanwege drukte in het dagelijkse leven. Op zondag is echter op de website van Babypark niet te winkelen. Ik vind dit persoonlijk erg jammer. Natuurlijk heb ik respect voor ieder zijn geloofsovertuiging. Dat je dan blokkeert dat mensen bestellingen kunnen plaatsen prima. Maar zorg dan wel dat mensen gewoon alle product fotos en prijzen kunnen zien. Dan kunnen ze op maandag gewoon hun hele bestelling doorvoeren en klaar. Dat je op zondag niet werkt, helemaal prima. Maar er is toch niks op tegen om gewoon de product fotos en prijzen te laten zien? Op zondag lees je toch ook gewoon de krant? Ik denk dat dit af en toe best wel voor frustratie zorgt bij een hoop bezoekers. Dit kost je op deze manier wel klanten!

Als ze dit veranderen krijgen ze van mij een 10.

 
 
 
 

Ik kom regelmatig bij babypark in Hoogeveen. Nu...

Anoniem op 2-11-2015 - Ordernummer: 556558983
Ik kom regelmatig bij babypark in Hoogeveen. Nu is het meerdere malen gebeurd dat er 10 man personeel loopt, maar ze je rustig een kwartier laten wachten. Als het druk is is dat logisch maar irriteer me wel een beetje als ik zie dat er 4 personeelsleden staan te kletsen terwijl het bij de kassa volstaat met klanten die hulp nodig zijn. Service is echt slecht.

 
 
 
 

Al meerdere keren in zowel Enter als Hoogeveen...

Sandra op 23-4-2013
Al meerdere keren in zowel Enter als Hoogeveen geweest. Beide top winkels met personeel wat weet waar ze over praten en zelfs met goedkopere even goede producten aan komt zetten. Niet opdringerig, goede service en problemen worden snel opgelost. Bij mij tenminste wel. Snap al dat gezeur ook niet over hun godsdienst, laat ze lekker op zondag dicht zijn en een rok dragen ik heb er nooit last van gehad in ieder geval. Voor mij geen andere winkel meer.

 
 
 
 

We waren op zoek naar een verkoopster om...

Mandy op 3-3-2013
We waren op zoek naar een verkoopster om iets te vragen, blijkbaar liepen er 15 rond. Boven was er 1 te vinden en beneden zagen we er 3 (al met andere klanten) waar waren de andere 11? We hebben ze ook niet in gesprek met andere klanten gezien. Als je vervolgens bij de info om hulp vraagt wordt je naam genoteerd en komt er naar naar een half uur een keer een verkoopster naar je toe.

Je krijgt ook geen fatsoenlijke kortingen (we kregen 5% aangeboden, bij alle andere babywinkels krijg je meer, bv gratis babybox twv 139 of andere extra's) terwijl wij best veel geld wilden besteden aan een kinderkamer. In elke andere winkel laat men je dan ook niet zo maar gaan als je geld wil besteden, maar blijkbaar heeft BP genoeg klanten om zich dit de kunnen veroorloven. We waren de winkel uiteindelijk zo beu, dat we nu liever ergens anders alles gaan kopen. Dan kies ik toch liever een andere babykamer (ook al vonden wij deze eg mooi) bij een ander winkel, dan dat wij daar iets kopen!

Dit gebeurde niet alleen een keer, we waren al eerder bij de babypark en hadden hetzelfde scenario... geen personeel te bekennen. Nu gaan we daar nooit meer terug.

 
 
 
 

Blijkbaar heeft Babypark genoeg klanten zodoende kan de...

F. Beriah op 2-10-2012
Blijkbaar heeft Babypark genoeg klanten, zodoende kan de service achterblijven. Wij hebben een Bugaboo Bee Limited Edition gekocht compleet met accessoires.

In mei aangeschaft en tja onze baby word in november verwacht dus wij gaan nu pas kijken hoe dat ding in elkaar zit. Ja ok, stom stom van ons. Blijkt dat het regenscherm en de voetenzak er niet bij zit. Regenhoes kwamen we achter doordat iemand ons er op attendeerde dat deze er bij hoort te zitten. Na veel heen en weer gebel is deze als nog geleverd. De voetenzak daarentegen wordt niks aan gedaan.

in de winkel werd gezegd dat het te lang geleden is en zij niet kunnen nagaan in hoeverre alles gebruikt is en wellicht onderweg verloren is. Waarop ons antwoord is, kijk is naar de buik van mijn vrouw, het kindje is er nog niet. Vervolgens werd er gezegd. Ja wellicht heeft u de voetenzak op marktplaats of heeft u hem gewoon thuis. Ik zeg, natuurlijk ik spaar ze. wil ze in alle kleuren van de regenboog.

Vervolgens werd er gezegd door een medewerker ter plaatse in Gouda, Tja wellicht bent u op zaterdag geholpen door een stagiaire! Die weten niet wat er precies bij hoort. Na te zijn vertrokken uit de winkel en een nare smaak te hebben overgehouden aan het gesprek. Achteraf had je beter op marktplaats voor een tientje een voetenzak kunnen aanschaffen en vervolgens deze met bon ruilen. Telefonisch contact opgenome, met de mededeling dat we niet het gevoel hadden tevreden te zijn over de gang van zaken.

Na het verhaal te hebben gedaan gaf de dame van de Klantenservice aan dat ze dan wel even op de camerabeelden zou terugkijken of ik wel/dan niet de voetenzak uit de winkel had meegenomen. Hierop was mijn antwoord natuurlijk, heel graag! dan kunt u het gelijk zien. Een beetje verbaasd zei ze, ok, dan gaan we dat doen! Alsof ze een andere reactie van mij had verwacht?

Ze belde terug met de mededeling dat het niet gelukt was de camerabeelden terug te kijken. Ik zeg nou dat is jammer. Het enige dat ze konden doen was mij 30% korting geven op de aanschaf van een nieuwe voetenzak. Hier heb ik voor gepast. Ik koop liever een nieuwe voor de volle prijs ergens anders dan dat ik nog 1 euro bij Babypark uitgeef!

 
 
 
 

Hebben hier meermaals besteld in de webshop werd...

Daantje op 6-9-2012
Hebben hier meermaals besteld in de webshop, werd over het algemeen vlot en netjes geleverd. Laatste bestelling liet, ondanks dat op de site tijdens bestellen stond dat de producten op voorraad waren, lang op zich wachten. Uiteindelijk bleek na 3 weken, dat de artikelen niet op voorraad waren en nog 4-5 weken levertijd hadden.

Telefoontje gepleegd naar de klantenservice en order geannuleerd, elders besteld (waar wel volgende dag in huis). Toch een compliment aan de klantenservice van Babypark: dezelfde dag nog was ons aankoopbedrag retour gestort. Heel goed!

 
 
 
 

Deze review plaats ik omdat Babypark.nl mij per...

E. Beets op 9-8-2012
Deze review plaats ik omdat Babypark.nl mij per email vroeg om een review te plaatsen over een recent geplaatst bestelling. Helaas verwees babypark.nl mij naar een website waarbij je alleen via facebook kon inloggen. Nu ben ik geen facebook gebruiker en wil ik ook geen facebook gebruiker worden!

Beste, Babypark.nl wanneer je wil dat klanten een review plaatsen zorg dat de optie om een review te plaatsen voor iedereen toegankelijk is en niet dat je eerst lid moet zijn van een social medium.

Ik zal nu geen kans maken op de Tripp trapp stoel die verloot wordt onder elke 100 reviews, tenslotte ik kan niet inloggen op jullie gekozen reviewsite. Ik vind dit natuurlijk jammer omdat ik mijn oprechte best doe om een eerlijke en betrouwbare review te plaatsen en ik deze niet wil onthouden aan andere lezers.

Mijn ervaring met Babypark start zoals elke andere aankomende ouders met het feit dat je een kindje krijg, een uniek en speciaal moment in je leven. In de dagen erna komt het besef des temeer dat je ouder wordt en slaat de neiging om naar babyspulletjes te kijken in! Via vrienden hoor ik dat je bij babypark een grote collectie aan kinderwagens heeft en een echte oefenbaan.

Natuurlijk wil ik hier gaan kijken, natuurlijk als jonge aanstaande papa voel ik mij wat ongemakkelijk en neem ik mij zus mee als support. Zij voelt zich als al moeder van 2 tieners bij babypark.nl als een vis in het water en duwt kinderwagen achter kinderwagen voort op de oefenbaan.

De winkel ziet er voor de rest netjes, ruim en goed ingedeeld uit. Wat mij wel opvalt is dat er weinig verkopend personeel in de hallen is te vinden, het personeel wat we zien is jong en komt enigszins ongeïnteresseerd en ongemotiveerd over. Toch is de eerste indruk goed en wil ik nog wel een tweede keer terug, maar dit bezoek zal pas een aantal maanden later volgen.

Mijn vrouw is nu 5 maanden zwanger en de noodzaak is nu dat de babykamer gereed komt. We besluiten naar babypark in Gouda te gaan en na wat rond kijken zien we een mooie kamer. In de ruime hal gaan we opzoek naar verkoopster, na wat rondlopen komen we bij een kleine balie met daarop het bordje dat we naar hal 1 moeten als we een verkoopster nodig hebben. Bij hal 1 aangekomen is mijn vrouw is al aardig moe van al het lopen, zij loopt tenslotte voor 2!

We spreken een jonge verkoopster aan die enthousiast en enigszins druk met ons meeloopt naar de kamer van onze keuze. Zij loopt enigszins snel vooruit en ik moet met enige hints aangeven dat mijn vrouw niet meer zo snel loopt!

De verkoopster noteert de gegevens van de kamer en ondertussen onderhandelen we over de gratis box die we erbij krijgen, wij willen namelijk de duurdere. We komen tot het mooie compromis dat de aanschafwaarde van de gratis box afgetrokken wordt van de duurdere box en wij leggen iets bij, prima toch!

Bij het ledikant hoort natuurlijk een matrasje en de verkoopster probeert op een ?opdringerige? manier er een aan ons te verkopen. Ze adviseert ons over de verschillende matrasjes met de verwachting dat wij er een kopen. Ik kap het af en zeg dat we hier later nog op terug komen.

De verkoopster maakt de bestelbon, waarop we bij controle een fout ontdekken. Er wordt een duurdere prijs voor kamer gerekend dan staat aangegeven op de prijsbordjes bij de kamer. De verkoopster ziet de fout in en corrigeert deze. De nieuwe prijzen bleken nog niet doorgevoerd op alle prijsbordjes. We spreken af dat de kamer in oktober afgeleverd wordt en betalen voorruit. Over de levering zal ik later nog een review maken.

Mijn eind oordeel over Babypark is goed, ze hebben een ruim assortiment en overzichtelijk geplaatst in de winkels. De verkoopster was vriendelijk, maar gehaast en enigszins opdringerig. Een echt minpunt vind ik dat je lang moet zoeken naar een verkoop(st)er, vooral voor de zwangere vrouwen is het door grote hallen vermoeiend. De algehele klantenservice in de winkel kan dus echt beter. Voor de rest is het een prima winkel.

 
 
 
 

Onze kinderwagen al in maart gekocht. In april...

Anoniem op 26-7-2012 - Ordernummer: 234556
Onze kinderwagen al in maart gekocht. In april werden we gebeld dat de wagen klaarstaat voor verzending. Latere levering, omdat ons kindje in augustus wordt geboren was mogelijk. Zodra we zouden betalen werd de wagen geleverd. Zwart op wit heb ik dat op de rekening staan. Nu hebben we gisteren het geld overgemaakt (eind juli), en wanneer we bellen voor de precieze verzenddatum zeggen ze: oh dat wordt pas half september! Nu zit ik dus met geld dat overgemaakt is, binnenkort een kindje en geen wagen (terwijl die al vanaf april klaar zou staan!)

 
 
 
 

We zijn tot 2x toe zeer vriendelijk en...

Scheveningse op 1-6-2012
We zijn tot 2x toe zeer vriendelijk en geduldig geholpen in Gouda! Vandaag mochten we zelfs tot na sluitingstijd wat spullen uitzoeken, want zoals de medewerker zei hij woonde toch dichtbij! Dat is toch geweldig. De wc s zijn trouwens ook erg schoon.

 
 
 
 

Service bij Babypark is erg slecht Indien er...

Familie De Jager op 25-7-2011
Service bij Babypark is erg slecht! Indien er iets stuk gaat aan een product dat je daar gekocht hebt, is men daar van mening dat dit aan jezelf ligt i.p.v. aan bijvoorbeeld het product zelf. Hele slechte behandeling dus! Helaas, maar wij kopen nooit meer wat bij Babypark!

 
 
 
 

De dag dat we de spullen zouden krijgen...

Egbert op 30-3-2011
De dag dat we de spullen zouden krijgen werden we gebeld dat iets pas weken later geleverd zou worden. Dit terwijl we alles ruim op tijd gekocht hadden. Volgens Babypark moesten we zelf maar even wat van anderen lenen. Na een hele hoop gedoe hebben we de spullen maar bij een andere zaak gekocht die ons keurig tijdens het verkopen de levertijd vertelden en zich er keurig aan hielden.

 
 
 
 

Hallo, Wij zijn zeer tevreden over de klant vriendelijk...

Ben op 8-3-2011
Hallo,
Wij zijn zeer tevreden over de klant vriendelijk heid van baby park.Alles ziet er netjes en je word er goed geholpen,en zijn er klachten dan worden ze netjes opgelost. Ruime keus

 
 
 
 

super tevreden,het personeel wil alles voor je doen...

J op 12-2-2011
super tevreden,het personeel wil alles voor je doen en ach overal gaat weleens wat mis.Wij als consument hebben ook vaak geen geduld als het eventjes duurt, zelfs als je gratis een kopje koffie kunt gebruiken.

 
 
 
 
Naar de Shop
 

Andere consumenten kochten hier onderstaande producten


Advertentie