Barrato ervaringen en reviews

Vergaande service, hoogstaande kwaliteit en extreem lage prijzen, dat zijn de kenmerken van Barrato.nl. Supergemotiveerde medewerkers, met tientallen jaren ervaring in de electro-branche, verzorgen nu snel en goed uw bestellingen in de nieuwste winkel op internet: Barrato.nl. Digitale foto- en videocamera's, LCD- en plasma-tv's, audiovisueel entertainment, MP3-spelers, GSM, en alle soorten huishoudelijke apparatuur, Barrato.nl heeft het allemaal en het assortiment is dagelijks groeiende.

Barrato.nl verkoopt uitsluitend producten van gerenommeerde A-merken, met goede service zoals (binnenkort) een online-chat en garantie, verzorgd door onze eigen TD. Zekerheid heeft u helemaal door de garantie te verlengen tot 5 jaar! Ook alle accessoires vindt u voordelig bij Barrato.nl.


Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland
Afhalen mogelijk
 

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van Barrato is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 7 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 7 op een schaal van 1 tot 10.

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 7 sterren

Jouw ervaring met Barrato

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Barrato en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Barrato betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Barrato betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 7 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Ik heb er tablet besteld maar er was...

Leo op 30-11-2013
Ik heb er tablet besteld maar er was fout ge´nformeerd dus tablet geretourneerd maar heb naar bijna 2 maanden nog niets van ze gehoordt bovendien was, het gebruikt, met 7uur en 10 minuten op de accu, en de doos was beschadigd

 
 
 
 

Bestelling gedaan via de webshop Barrato.nl. Opgehaald in...

Rick41 op 2-7-2013 - Ordernummer: 2588
Bestelling gedaan via de webshop Barrato.nl. Opgehaald in een depot in Helmond, geen tafel, stoel, gewoon simpel een deur. Ik heb het product gezien en het doosje was beschadigd door het ruw openen en gevraagd of ie wel nieuw was. De verkoper heeft 2 keer gekeken, en gaf de opmerking dat alle spullen bij u altijd nieuw waren, maar zag het wel, dat weet ik zeker. Ik heb het verder niet gecontroleerd of uitgepakt. Toen ik vanavond thuis kwam, heb ik de filter uitgepakt en schoongemaakt, alleen maar loszittend vuil. Verder is de filter zoals ik bekeken heb 100%. Ik weet zeker dat Nikon zoiets in die staat niet aanlevert. Eerst zeiden ze dat ik het gecontroleerd had, daarna wisten ze het niet meer.

 
 
 
 

Vlotte levering duidelijke informatie over de stand van...

Anoniem op 5-10-2012 - Ordernummer: 130295
Vlotte levering, duidelijke informatie over de stand van zaken rond mijn bestelling, track en trace. Goed verpakte levering volgens afspraak, lage prijzen. Ik zeg: Barrato, goed bezig!

 
 
 
 

Vanwege de aanschaf van een home cinemaset heb...

T.D. Mollet op 15-8-2011
Vanwege de aanschaf van een home cinemaset heb ik een HDMI kabel nodig. Ik had begrepen dat ik daarvoor een bepaald type moest hebben wat zeker 59 euro zou kosten bij een andere leverancier. Mijn vraag hierover gesteld bij Barrato en ik ben heel goed en eerlijk ge´nformeerd.

Wat blijkt, dat een kabel van 8,95 Euro ook volstaat en dezelfde mogelijkheden heeft als de hele dure variant van de concurrent. Mocht de kabel niet volstaan krijg ik mijn geld terug. Dat noem ik nog eens klantgericht en eerlijk handelen. Zo heb ik het niet eerder meegemaakt. Als Barrato mij dit niet had verteld had ik zo een dure kabel gekocht. Toch een mooie besparing. Een 10 voor deze shop!

 
 
 
 

tevreden omdat klacht keurig en snel door afdeling...

H.k.balster op 31-3-2011
tevreden omdat klacht keurig en snel door afdeling klantenservice is afgehandeld.

 
 
 
 

Weet niet wie de vorige reviews heeft geschreven...

Hans Bremmer op 26-1-2011
Weet niet wie de vorige reviews heeft geschreven, maar mijn ervaring ligt duidelijk boven het door u gepubliceerde gemiddelde!
Wellicht is mijn ervaring actueler?

 
 
 
 

Mijn Barrato ervaring is in een woord SLECHT...

J vd Lingen op 2-10-2009
Mijn Barrato ervaring is in een woord SLECHT te noemen, hieronder mijn ervaring: op 24-09-2009 een Sony fotoprinter bestelt en gelijk voldaan met Ideal stond duidelijk op voorraad dus leveren binnen een paar dagen. Ook keurig een bevestiging met de bestelling ontvangen en zal binnen een paar dagen worden geleverd.

Op 28-08-2009 maar eens navraag gedaan hoe het er mee zat want ging toch wel lang duren voor een voorraad artikel, hierop bericht terug ontvangen:
Omdat we een extern magazijn hebben, ivm verzekeringen is het niet mogelijk om direct te versturen, etc., etc.. Uw bestelling wordt morgen verstuurd!!

OP 30-09-2009 maar weer eens contact opgenomen waar de bestelling blijft en nu blijkt dat het artikel niet meer op voorraad was en andere wazige excuses als de leverancier had het apparaat niet meer op voorraad, volledige onzin want het apparaat heb ik nu bij AcesDirect besteld en 1 dag later binnen! (ietsjes duurder maar geen verzendkosten en komt dus op het zelfde bedrag uit)

Verzocht om het al betaalde per omgaande retour te storten (was immers ook direct door mij voldaan via Ideal) en nu begint het touwtrekken met de welbekende excuses: sorry maar onze administratie is niet meer aanwezig maar morgenochtend wordt het per direct teruggestort! OK, acceptabel echter 1 volle dag later nog steeds niets ontvangen en dan begint de twijfel nog maar eens contact opgenomen en ja het is toch echt terug gestort, maar zoals u weet duren overboekingen naar de Postbank/ING bank gewoon langer vanwege rentedagen etc?.??

Volslagen onzin gezien het feit dat het helemaal niets meer uitmaakt naar welke bank je het overmaakt verwerkingstijd is gelijkwaardig en de rentedagen zijn sinds kort wettelijk geschiedenis daar dit niet meer wordt gehanteerd sinds 01-10-2009.

Het lijkt er dus op dat men aan het rekken is om het al betaalde via Ideal onder zich te houden en in het ergste geval helemaal niet terugstort. Inmiddels wat homework gedaan en het blijkt dat Barrato niet meer is dan een eenmanszaak op een particulier adres!

Advies is dan ook oppassen met wat u doet en waar u gaat bestellen??..Voor mij geen Barrato meer.

 
 
 
 
Advertentie