Belevenissen.nl ervaringen en reviews

Belevenissen.nl is de grootste kado-portal van gepersonaliseerde cadeaus op het gebied van sensationele ervaringen. De belevenissen kunnen variëren van rijden in een Ferrari, een kuuroord, vliegen in een luchtballon tot een wijnproeverij. De belevenissen worden aangeboden in de vorm van een cadeaubon.

Naast cadeaubonnen biedt Belevenissen.nl kadoboxen aan. Elke kadobox is voorzien van minimaal 10 verschillende belevenissen. De begunstigde kan vervolgens zelf kiezen wat hij/zij wilt gaan beleven. Zeer geschikt voor verschillende cadeaugelegenheden of als je gewoon geen keuze kunt maken uit het uitgebreide assortiment van Belevenissen.nl.


Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland, België
Afhalen mogelijk
 

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van Belevenissen.nl is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 53 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 7 op een schaal van 1 tot 10.

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 7 sterren

Jouw ervaring met Belevenissen.nl

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Belevenissen.nl en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Belevenissen.nl betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Belevenissen.nl betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 53 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Nare telefonische ervaring

Anoniem op 17-7-2019 - Ordernummer: Gekregen van vriende
Door ernstige medische omstandigheden geen gebruik kunnen maken van voucher, dit tijdig aangeven, maar geen enkele mogelijkheid voor verlengen danwel een andere (goedkopere) optie. Nare telefonische ervaring.

 
 
 
 

De organisatie is telefonisch en via de mail goed bereikbaar

Gabriela op 15-7-2019
De organisatie is telefonisch en via de mail goed bereikbaar. Website is helder en de levering van de cadeaubon is vlot en correct. Moderne website.

 
 
 
 

Helaas voelt de organisatie zich niet verantwoordelijk

Lass op 30-6-2019
Helaas voelt de organisatie zich niet verantwoordelijk voor een overnachting die verre van goed was en via Belevenissen is geboekt. Teleurstellend.

 
 
 
 

Gebeld of we met een grote groep konden deelnemen

Pieter Swartjes op 6-6-2019
Gebeld met de vraag of we met een grote groep konden deelnemen. Het hele traject werd voor ons geregeld door de mensen van belevenissen.nl. Heldere communicatie en korte lijnen. Op de dag zelf was het 1 en al genieten. Op de locatie hebben we ook nog eens een gratis BBQ aangeboden gekregen.

 
 
 
 

De kortingscode van 10% werkte niet op hun site

Henri Rigterink op 17-5-2019
De kortingscode van 10% werkte niet op hun site, hierover later gemaild en gebeld. Je wordt weggezet als iemand die het niet snapt en het zelf verkeerd deed. Zelfs in een review wordt niet begrepen dat de fout misschien wel bij hunzelf ligt. Wat een stelletje drollen, nooit zulke losers meegemaakt. een klantenservice van lik me vestje.

 
 
 
 

Duidelijke site, goede prijs

Corina op 4-4-2019
Duidelijke site, goede prijs en leuke cadeaus.

 
 
 
 

Verwijzen direct naar algemene voorwaarden

Menno op 27-12-2018
Wel erg commercieel bedrijf. Verwijzen direct naar algemene voorwaarden en incasseren het cadeautegoed zelf. Ik was iets te laat met inwisselen van de bon. Ik had de vervaldatum verkeerd onthouden. Daarna even contact opgenomen, maar helaas wilde ze het tegoed liever zelf houden. Had ik maar niet zo dom moeten zijn. Zonde van de cadeaubon van 250 euro. Als je iemand een leuke ervaring wil geven, kan je dat beter niet via deze weg doen.

 
 
 
 

Grote verscheidenheid aan producten

Simon op 10-10-2018
Grote verscheidenheid aan producten. Makkelijk in te leveren bij de uitvoerende organisatie. Ook leuk dat je kan personaliseren.

 
 
 
 

Ten onrechte 2 cadeaubonnen verkocht

Wendy op 24-9-2018
Op 6 juli 2018 heeft Belevenissen.nl mij ten onrechte 2 cadeaubonnen verkocht. De partij waarvoor deze bonnen bestemd waren had de samenwerking namelijk al opgezegd. Het staat zelfs zwart op wit dat zij een fout gemaakt hebben, echter geven zij tegenover mij als klant niet thuis. Ik heb meerdere keren netjes gevraagd mij mijn geld terug te geven (176 euro). Ze beroepen zich inmiddels op hun algemene voorwaarden (echter is het voor mij volledig onbekend in welk artikel aangegeven wordt dat deze fout gewoon bij de klant in de schoenen wordt geschoven).

Daarnaast hebben ze mij nu 2 algemene cadeaubonnen toegestuurd, waar ik géén akkoord op gegeven heb. Voor hen is de zaak afgedaan. Voor mij echter niet. Het lijkt mij een kleine moeite om een fout te herstellen, een excuus te maken of om iemand allereerst netjes te woord te staan. De klantenservice biedt alles behalve service. Je wordt uitgelachen en belachelijk gemaakt als je aangeeft iemand te willen spreken binnen het bedrijf omdat je gedupeerd bent door een fout van hen. Ik heb geprobeerd er netjes uit te komen, maar helaas helpt vriendelijkheid bij deze mensen niet.

 
 
 
 

Bon ontvangen en willen verzilveren

Anoniem op 3-9-2018 - Ordernummer: 4077993167135
Bon ontvangen en willen verzilveren. Helaas kreeg ik van de uitvoerende partij onderstaande tekst Maar oei, oei, oei, u heeft een bon van Belevenissen. Deze partij hebben we de samenwerking mee beëindigd omdat hun ons niet uit betalen voor de deals die wij voor hen hebben verzilverd en uitgevoerd. Ik adviseer u dringend contact op te nemen met belevenissen waarin u aangeeft dat u op dit moment om bovenstaande reden niet kunt reserveren en hen met klem verzoekt dit met ons op te lossen zodat we jullie gewoon kunnen laten flyboarden. We mochten iets anders uitzoeken (vergelijkbaar) maar flyboarden werd niet op dezelfde manier (incl. foto's en video) aangeboden. Nu wordt er geen alternatief meer geboden omdat de bon verlopen is. Nooit weer.

 
 
 
 

Ik heb bij jullie van de week een cadeaubon besteld

Sabine op 18-5-2018 - Ordernummer: 410006
Ik heb bij jullie van de week een cadeaubon besteld. Leuke site met leuke kadootjes.

 
 
 
 

Er wordt niet genoeg informatie verstrekt op de site

Leidy Overmeen op 15-4-2018
Er wordt niet genoeg informatie verstrekt op de site. Wij hebben een voucher cadeau gekregen voor een boottocht van Den Bosch naar Heusden. Bij reservering bij de rederij in april bleek dat deze activiteit alleen geldt voor de maanden juni t/m oktober. Hadden al een chalet gehuurd voor een week omdat de afstand thuis/Den Bosch plus boottocht te veel was voor 1 dag, jammer, maar we kunnen dus niet met de boot mee. In de review op hun site aangegeven maar deze reactie is weer verwijderd door hen. Gewoon op de voucher zetten: alleen inwisselbaar in de maanden juni t/m oktober voorkomt veel ergernis.

 
 
 
 

Ze verkopen een bon die een jaar geldig is

Jorg op 6-4-2018 - Ordernummer: 27116-1
Super slechte service. Ze verkopen een bon die een jaar geldig is. In de winter kun je echter niet boeken. Kan dit wel weer is je bon verlopen en willen ze niets voor je doen. Pakken ze gewoon 130,- euro van je af. Verschrikkelijk bedrijf. Maak zelf maar een bon is handiger.

 
 
 
 

Guus de P. op 4-12-2017
Sinterklaascadeaus besteld en werd meteen geleverd. Hele leuke cadeaus waar je zelf niet aan denkt.

 
 
 
 

De internetsite en informatie over orders is niet volledig

Anoniem op 13-11-2017 - Ordernummer: 25735-1
De internetsite en informatie over orders is niet volledig. Er wordt bewust informatie niet vermeld die voor kopers relevant is en waarvan Belevenissen.nl ook redelijkerwijs kan inschatten dat die voor kopers relevant is.

Zoals wanneer je een nachtje weg koopt nalaten te vermelden dat bon op voorhand uiterst beperkt inwisselbaar is zoals nooit op vrijdagen, zaterdagen en zondagen. Sec op basis van beschikbaarheid dekt de lading niet. We hebben het immers niet over toevallig al geboekt, je was er te laat bij, maar over een op voorhand bij Belevenisse.nl bekend zijnde zeer beperkte inwisselbaarheid van de bon. Ondertussen adverteren ze op de website bij de reserveringsinformatie hoe voor iedereen een geschikte datum te boeken is´ en bij de geldigheid wordt nogmaals benadrukt dat ´voor iedereen een geschikte datum te boeken is´. Dat klopt dus niet. En het klinkt heel anders dan ´let op: deze bon voor een nachtje weg is slechts beperkt inwisselbaar, nooit op vrijdagen, nooit op zaterdagen en nooit op zondagen.

Na indienen van een klacht erkent het bedrijf ook gewoon bewust deze informatie niet te vermelden en zich te verschuilen achter het containerbegrip op basis van beschikbaarheid. De enige reden die ik kan bedenken om doelbewust zoiets niet te vermelden, is commercieel eigen belang. Klantvriendelijkheid is in zulke gebrekkige informatievoorziening in ieder geval ver te zoeken. Overigens ook in de klachtafhandeling. Op geen enkele manier wordt meegedacht. Je hebt gewoon pech. Zal hier zeker nooit meer wat bestellen.

 
 
 
 

Andere consumenten kochten hier onderstaande producten


Advertentie