Bizztravel ervaringen en reviews

Bizztravel is al ruim 20 jaar een toonaangevende reisonderneming in Nederland. Alle informatie over Bizztravel, de organisaties waar Bizztravel bij aangesloten is, hoe u uw vakantie eenvoudig online kunt boeken, u vindt het allemaal op de site van Bizztravel. Bizztravel stimuleert duurzaam toerisme. Duurzaam toerisme is het reizen en rekening houden met milieu, mensen, natuur en cultuur zodat reizen in de toekomst ook nog goed mogelijk is. De reisbranche voelt zich hierbij betrokken.


Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland
Afhalen mogelijk
 

Keurmerk

Bizztravel is aangesloten bij de Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR). Deze garantie houdt in dat u als consument uw vooruitbetaalde reisgeld terugkrijgt als de wederpartij door financieel onvermogen de overeengekomen tegenprestatie niet kan nakomen.

Meer informatie vind je op www.sgr.nl

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 7 sterren

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van Bizztravel is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 5 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 7 op een schaal van 1 tot 10.

Jouw ervaring met Bizztravel

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Bizztravel en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Bizztravel betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Bizztravel betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 5 beoordelingen van consumenten ontvangen.

De reis bleek uiteindelijk een stuk duurder dan...

Maton op 30-1-2014
De reis bleek uiteindelijk een stuk duurder dan verwacht door alle onaangekondigde supplementen. De service was niet wat het moest zijn. De verantwoordelijke nam gewoon de GSM niet op en de communicatie was teleurstellend.

 
 
 
 

Dicht bij de skipiste en centrum en toch...

Marijke De Boel op 4-3-2013
Dicht bij de skipiste en centrum en toch rustig.

 
 
 
 

Prima reisorganisatie We hadden een schitterend chalet in...

Johan777 op 26-7-2011
Prima reisorganisatie! We hadden een schitterend chalet in fugen, alles was goed geregeld.

 
 
 
 

Zeer onvriendelijke reisleiding die niet voor het belang...

Rosanne op 25-1-2010
Zeer onvriendelijke reisleiding die niet voor het belang van de reiziger kiest maar voor die van de appartement-eigenaren met als argument dat ze daar nou eenmaal een 5 jarig contract mee hebben en ze die dus nog te vriend moeten houden. Bovendien kregen we van deze reisleidster het verwijt dat haar planning voor de dag door de war was geschopt, wijzend op haar skikleren, toen we haar 'hulp' even nodig hadden bij een onenigheid met eigenaren van een appartement. Nee, geen goede service!

 
 
 
 

Ik ben nog niet eens op vakantie geweest...

Otto op 24-12-2009
Ik ben nog niet eens op vakantie geweest met bizztravel en nu al ben ik er flauw van.

Wij hebben op internet een boeking gedaan bij bizztravel voor een wintersportvakantie in Oostenrijk. De eerst keer hadden we alles ingevuld op internet en op boeken gedrukt en toen was er ineens niks. Geen scherm van bevestiging of zo. Na 5 werkdag zouden we bericht krijgen stond er ergens op de website. Dus wij vijf dagen gewacht en toen toch maar heen gebeld. Boeking was mislukt, of we nog maar een keer wouden boeken. Opnieuw via internet geboekt. Nu wel een bevestiging maar na 5 dagen nog geen gehoor. Weer heen gebeld, we moesten wachten. Na 8 werkdagen weer heen gebeld. Nog niks.

Toen werden we een keer op een doordeweekse avond om 9 s? avonds nog gebeld, dat het voor het geld waar wij voor geboekt hadden niet door kon gaan. Wel hadden ze iets wat 6 euro p.p.p.d. duurder was. Waarop we zijden dat we het even moesten overleggen met elkaar. Dat was goed dan zouden ze de volgende dag terug bellen zij die man.

Wij hadden besloten dat we het te duur vonden en dat we het niet wouden. Dat zouden we dat wel vertellen als die meneer terug zou bellen hadden we besloten. Maar die meneer belde niet weer terug. Waarop wij hadden bedacht dat we aan de eind van de week wel een belletje zouden doen.

Er van uitgaande dat het hele verhaal niet meer door ging kregen we ineens een factuur met de mail voor een wintersport vakantie voor de oorspronkelijke prijs. Dus nu kan het ineens toch? Was dat dan gewoon proberen of we mischien vrijwillig iets meer wouden betalen? Er ge´rriteerd omdat het geen vrijblijvende boeking was toch maar de factuur betaald. Gelukkig toch nog op wintersport.

Direct na dat we betaald hadden, hebben we gemaild met de vraag wanneer we onze vakantie gegevens krijgen. Waarop we een mail terug kregen dat we eerst een printscreen van onze betaling moesten maken. Ik snap dat ze willen weten of we betalen maar dit vind ik echt belachelijk. Hooguit onprofessioneel. Maargoed om de goede orde te bewaren en omdat we onze gegevens toch wel wouden hebben maar een printscreen opgestuurd.

De zelfde dag kregen wij onze gegevens van onze accommodatie en waar we onze skipas en materiaal konden krijgen. Dat was een standaard opzet waar heleboel nutteloze dingen in stonden vermeld bijvoorbeeld over reisdetails voor als je met de bus zou reizen. Wij gingen met eigen vervoer, dus dit was totaal nutteloos en verwarrend voor ons. Zo stonden er nog veel meer dingen in. Maar goed daar door heen gelezen hadden we het adres van onze accommodatie maar eens in googlemaps ge type om te kijken waar we heen moesten reiden. Dit adres was onbekend. Hmm.. maar eens een andere route planner gebruiken. Ook onbekend. Nou ja. Maar weer eens heen bellen. Ow dat was een fout adres hier is het nieuwe. Zucht en ergernis. Maar klaar dachten wij. Nu hebben we alle gegevens en kunnen we heen.

Vervolgens kregen we nog een mailtje met contact informatie in Oostenrijk voor als er wat is. Mooi dat ze dat sturen had er zelf niet eens aan gedacht dat ze dat zouden hebben. Maar jammer dat ze dat niet in dat pakket nutteloze informatie hadden gestopt wat ze al verstuurd hadden.

2 dagen voor vertrek worden we nog gebeld dat we toch naar een ander adres moeten gaan dan wat telefonische verbeterd was. SJemig ik ben er echt nu al zat van. Dan betaal je dik veel geld voor je vakantie en dat kunnen ze dat nog niet eens fatsoenlijk regelen. Dit was voor ons eenmaal en nooit weer. Morgen gaan we weg, hopen dat de vakantie zelf wel goed bevalt.

 
 
 
 
Advertentie