Budgethouse ervaringen en reviews

Budgethouse is gespecaliseerd in het verkopen van elektronische apparaten via het internet. Wij verkopen aan bedrijven en consumenten. In 2001 zijn wij, als een van de eerste, begonnen met het aanbieden van elektronische apparaten op het internet. Wij hebben sindsdien een grote trouwe klantenkring opgebouwd in geheel Nederland en deze groeit nog steeds!

Al onze inkopen doen wij bij de officiŽle Nederlandse importeurs of via Nederlandse groothandels. Wij zijn voortdurend op zoek naar de laagste inkoopprijzen, zodat wij onze producten ook zeer voordelig kunnen aanbieden. Ook doen wij regelmatig prijsonderzoeken in de markt.


Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland
Afhalen mogelijk
in Emmen , Zwolle
 

Keurmerk

Budgethouse is aangesloten bij het Qshops keurmerk. Qshops.org is een onafhankelijke organisatie die bedrijven die op afstand verkopen, controleert, certificeert en blijft controleren. Meer informatie vind je op www.qshops.org

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 5 sterren

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van Budgethouse is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 104 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 5 op een schaal van 1 tot 10.

Jouw ervaring met Budgethouse

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Budgethouse en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Budgethouse betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Budgethouse betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 104 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Ik heb 17-05-2012 een combi magnetron Samsung besteld....

M. penning op 3-5-2013
Ik heb 17-05-2012 een combi magnetron Samsung besteld. Levertijd is 1 week, maar ik heb hem tot nu toe nog niet binnen gekregen. Ik heb ook mijn geld daarna gevraagd om terug te storen, maar ik heb mijn geld tot nu toe ook nog niet binnen gekregen. Na zo veel email en telefoontjes zonder succes om mijn eigen geld terug te vragen. Ik ben nu bezig om deze winkel naar het Kassa programma aan te klagen. Ik hoop dat ze wat beter hun zaak in orde maken. Ik wil graag mijn eigen geld terug.

 
 
 
 

Ik heb 7 januari een koelkast besteld die...

O. Ibrahim op 24-3-2013
Ik heb 7 januari een koelkast besteld die volgens de website op voorraad was en binnen 1-3 dagen leverbaar. Na 3 weken niks ontvangen te hebben krijg je doodleuk te horen dat Budgethouse niet kan leveren en dat je je bestelling kunt annuleren. Ze beloven binnen 30 dagen je geld terug, maar je ik ben nu 3 maanden verder en ik heb nog steeds niks ontvangen.

 
 
 
 

In december tv gekocht. Omdat er een langere...

Kroesen op 22-3-2013
In december tv gekocht. Omdat er een langere levertijd op scheen te zitten dan op de website vermeld stond hebben wij de bestelling geannuleerd. Het geld zou binnen 30 dagen terug gestort worden. Het is nu eind maart en ik zit nog steeds te wachten op mijn geld, ondanks herhaaldelijke mailtjes en telefoontjes naar de Budgethouse.

 
 
 
 

In oktober 2012 koelkast besteld maar bleek later...

Danton op 26-2-2013 - Ordernummer: ?
In oktober 2012 koelkast besteld maar bleek later niet leverbaar, ik zou mijn geld half november terug krijgen. Na talloze telefoontjes heb ik uiteindelijk na 4 maanden mijn geld terug gekregen.

 
 
 
 

In mei 2012 een DVD speler voor in...

Soonawala op 19-1-2013
In mei 2012 een DVD speler voor in de auto besteld en betaald. De levertijd bleek langer dan verwacht. Daarom heb ik de bestelling 8 dagen later geannuleerd. Tot op heden heb ik ondanks toezeggingen en verschillende telefoongesprekken mijn geld nog steeds niet terug.

Dit betekent dat er twee mogelijkheden zijn: ofwel de administratieve afdeling van Budgethouse is een complete ramp ofwel Budgethouse denkt op deze wijze mensen op slinkse wijze geld afhandig te maken. Ik heb inmiddels een klacht ingediend via qShops.org en klacht.nl en de website van kassa. Ik zal nooit meer iets kopen bij Budgethouse.nl.

 
 
 
 

Nadat ik mijn gekochte koelkast 2 november 2012...

Anoniem op 28-12-2012 - Ordernummer: 0050001119310083
Nadat ik mijn gekochte koelkast (2 november 2012) heb geannuleerd doordat er, ook na meerdere malen bellen en mailen, niet kon worden voldaan aan de levering (zou binnen drie dagen zijn, maar na 2.5 week had ik nog niets) Zou ik binnen 30 dagen mijn geld terug gestort krijgen. Na 30 dagen heb ik nog steeds niets daarvan gezien op mijn rekening. Ik heb daar al eerder een mail over gestuurd, maar geen reactie gekregen van Budgethouse.

De telefoniste vertelde dat de financiŽle afdeling er helaas niet was vandaag, maar dat ze ervoor zou zorgen dat de 315,- zo snel mogelijk zou worden gestort op mijn rekening. Mijn vertrouwen in dit bedrijf is volledig weg. Ik hoop van harte dat mijn geld dat niet is. Bij Modern.nl heb ik ondertussen wel een prima koelkast gekocht, goedkoper en binnen drie dagen geleverd. Het kan dus best.

 
 
 
 

Op 18 november een mini-vaatwasser online besteld en...

Anoniem op 16-12-2012 - Ordernummer: 0050001131761486
Op 18 november een mini-vaatwasser online besteld en met Ideal vooruitbetaald. De levertijd van max 4 dagen werd niet gehaald. Toen ik belde circa 6 dagen na de besteldatum, bleek dat het product niet meer leverbaar was (daar waren ze zelf nog niet eerder achter gekomen en het product stond ook niet meer op de website).

Akkoord gegaan met een nieuwer type, die zou dezelfde week nog worden geleverd door de fabrikant. Ook deze kwam maar niet, na een paar keer gebeld te hebben.
Uiteindelijk zijn wij naar het magazijn van Emmen gegaan op 15 december en hebben we het geld ter plekke teruggeŽist, uiteraard was de beloofde vaatwasser nog altijd niet aangekomen.

Let op de kleine lettertjes: De koop kon worden ontbonden omdat Budgethouse mij niet op de hoogte had gesteld van de niet-behaalde levertijd. Na enig aandringen, kwam de manager er telefonisch aan te pas (hij is er zelf niet op zaterdag) en we hebben ons geld teruggekregen.

Hierna naar Scheer en Foppen gegaan voor een nieuwe vaatwasser. De winkelmedewerker knikte begrijpelijk toen wij de naam Budgethouse noemden. Hij vertelde ons dat hij veel slechte verhalen heeft gehoord over Budgethouse vanwege de bedrijfsvergaderingen die in Emmen worden gehouden (het magazijn van de Scheer en Foppen zit ook in Emmen).

 
 
 
 

Op 4/11 koelkast besteld die binnen 3 werkdagen...

Anoniem op 7-12-2012 - Ordernummer: ZRB936PW
Op 4/11 koelkast besteld die binnen 3 werkdagen geleverd zou worden. Iedere keer als ik belde kreeg ik te horen van een medewerker van Budgethouse dat het in bestelling is. Na 3 weken wachten bestelling geannuleerd. Sindsdien probeer ik mijn geld terug te krijgen, er word van alles beloofd maar ze storten mijn geld niet terug. Ik heb op paar internetsites klacht gemeld en gisteren aangifte bij politie gedaan.

Laatste nieuws is dat het niet gisteren maar vandaag overgemaakt zal worden, zo ging het tot nu toe ook , iedere keer als je belt word het zogenaamd volgende dag gestort en ze zeggen dat de boekhouding zelf niet te bereiken is. Ik heb dit nooit meegemaakt en ik wil andere mensen ook waarschuwen om nooit bij Budgethouse te bestellen want die komen hun afspraken niet na en zijn niet te vertrouwen. Nu afwachten tot maandag of het geld op mijn rekening gestort is anders hoe mijn vriend het zegt gaan we maar langs om zelf geld te halen. Snap niet waarom jullie geen een ster bij alles accepteren bij beoordeling want dit bedrijf verdient geen enkele ster.

 
 
 
 

Ik heb op 4juli een vrieskast besteld bij...

Jan Jansen op 18-11-2012 - Ordernummer: ETNA EVV0842WIT VRIE
Ik heb op 4juli een vrieskast besteld bij Budgethouse in Emmen en via Ideal betaald. De vrieskast was niet leverbaar. Ik zou het geld binnen een maand terug gestort krijgen. Na heel veel telefoontjes en e-mails geen resultaat.

Men reageert niet eens meer op verzoeken van mij om mijn geld terug te storten. Ik kan naar mijn geld fluiten. Hoe kan ik andere mensen waarschuwen voor dergelijke praktijken?

 
 
 
 

Niet tevreden begrijp niet waarom ze nog op...

R.M Walberg op 8-11-2012
Niet tevreden, begrijp niet waarom ze nog op de site van Prijsvergelijk staan, gezien al de niet op geloste problemen. Heb vrieskist besteld was voorradig binnen 3 werkdagen in huis. Dus niet, nu maar zien dat ik mijn geld terug krijg. Prijsvergelijk bedankt ook namens vorige gedupeerde.

 
 
 
 

We hadden een wasmachine besteld en op de...

Chantal Bruijsten op 26-10-2012
We hadden een wasmachine besteld en op de site stond dat het binnen een paar dagen geleverd zou worden. Ook nog even gebeld en gevraagd of dit inderdaad het geval is. Ja, dat was het. Nadat we betaald hadden, en steeds maar geen wasmachine ontvingen, belden we zelf maar eens. Blijkt dat de machine niet meer op voorraad is. We kozen toen om te annuleren. binnen 30 dagen zouden we ons geld terug krijgen.... Helaas heeft het ipv 30 dagen, 2,5 maand en vele telefoontjes en mailtjes gekost om het geld terug te krijgen.

 
 
 
 

Order tot tevredenheid uitgevoerd....

Anoniem op 8-10-2012 - Ordernummer: 91210868
Order tot tevredenheid uitgevoerd.

 
 
 
 

TV besteld en betaald kan niet worden geleverd....

jeu lemmens op 28-9-2012
TV besteld en betaald, kan niet worden geleverd. Geld terug wordt beloofd, maar na 8 weken nog niet terugbetaald.

 
 
 
 

Goede en snelle levering. De vaatwasser was erg...

Mark Kwebeman op 11-9-2012 - Ordernummer: 91210295
Goede en snelle levering. De vaatwasser was erg netjes en stevig verpakt en ook keurig op de juiste plaats in huis gezet. De bezorger bood nog aan om de oude vaatwasser mee te nemen, maar dit was niet nodig.

 
 
 
 

Ik heb nu een dikke twee maanden geleden...

E.eliveld op 21-8-2012
Ik heb nu een dikke twee maanden geleden een stofzuiger besteld. Deze zou volgens de website binnen 2-4 dagen geleverd worden. Na 3 weken (!) niets gehoord te hebben een e-mail verstuurd en het antwoord hierop luidde dat de stofzuiger aan de eind van de week geleverd zou worden.

Ik heb de aankoop vanwege onduidelijke/misleidende info op de website geannuleerd en ik zou voor het einde van de maand (juli) mijn geld terug krijgen. Heb 1 augustus nog eens gemailed. Ik zou het bedrag zsm terug gestort krijgen. Ik heb het nu nog niet! Slechte voorlichting / misleidende teksten op de website. En komen hun afspraken niet na.

 
 
 
 
Advertentie