Discount4pets ervaringen en reviews

Discount4Pets is een online dierenwinkel met een assortiment van ruim 8.500 artikelen voor een altijd scherpe en voordelige prijs. Bij Discount4Pets.nl vind je alle bekende merken en producten voor de hond, kat, knaagdier, vogel, reptiel en paard. Onze klanten zijn voornamelijk tevreden over de klantenservice, prijsniveau, acties en aanbiedingen en de prijs-kwaliteitverhouding. Wanneer je er toch niet helemaal uitkomt of vragen heeft over een van onze producten, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.


Adresgegevens

Website www.discount4pets.nl

Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland, BelgiŽ
Afhalen mogelijk
 

Keurmerk

Discount4pets is aangesloten bij het Webshop keurmerk. De Stichting Webshop Keurmerk is sinds 2001 de branchevereniging van winkels die de producten en diensten voornamelijk via internet aanbieden. De Stichting Webshop Keurmerk beoogt consumenten te beschermen tegen ondeugdelijke webwinkels. Meer informatie vind je op www.keurmerk.info

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 4 sterren

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van Discount4pets is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 1 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 4 op een schaal van 1 tot 10.

Jouw ervaring met Discount4pets

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Discount4pets en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Discount4pets betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Discount4pets betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 1 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Zwaar beschadigd product, veel te laat bezorgd

Anoniem op 29-3-2018 - Ordernummer: 500005649
Mijn ervaring met Discount4pets in het kort:
- Zwaar beschadigd product (bleek een al retour gestuurd product te zijn (achteraf)
-Veel te laat bezorgd zonder enige vorm van communicatie of excuses
- Geen gekwalificeerd personeel om klachten af te handelen
- Weinig tot geen compensatie voor gemaakte fouten, het beschadigde product en verloren (wacht)tijd
- Warrige, niet klantvriendelijke en niet op feiten gebaseerde reacties van het personeel
- Geen productbeschrijving meegeleverd

Op vrijdag 23 maart voor 20:00 een bench besteld met onderzetters. De bestelling was succesvol afgerond en alle producten waren voorradig. Zaterdag de hele middag gewacht op het pakket, maar zonder enige vorm van communicatie werd het pakket niet geleverd.

Het weekend ging eroverheen en er volgde op maandag pas (26 maart) een mail waarin stond waarom de bestelling niet geleverd was. Ik heb er zelf achteraan gebeld, om te vragen wat er nu precies speelde en er moest een product worden bijbesteld. Ze konden mij alleen niet vertellen wanneer ik mijn volledige bestelling nu zou gaan ontvangen. Later heb ik weer moeten bellen om opheldering te krijgen over wanneer ik de volledige bestelling kon verwachten. Uiteindelijk kreeg ik via een mail een dag later het bericht dat de bestelling op 28 maart aan mij zou worden aangeboden. De bestelling werd gelukkig dit keer wel afgeleverd. Helaas waren de doos en bench behoorlijk beschadigd. Op veel plekken was de lak al van de kooi en het metaal op veel plekken ook al verbogen. Het bleek achteraf (volgens een medewerker) waarschijnlijk een al eerder retour gezonden product te zijn.

Hierover heb ik Discount4pets wederom gebeld om ze uit te leggen wat er allemaal was misgegaan en dat ik alles behalve tevreden was met mijn bestelling en voornamelijk de afhandeling ervan. Iedere keer kreeg ik op mijn vragen en mijn verhaal een incomplete warrige verklaring die niet op feiten was berust, dat er gecommuniceerd zou zijn over het niet tijdig leveren en over het feit dat hun leverancier nog 1 product had moeten leveren.

Hier heb ik als klant niets aan en ook weinig mee van doen. Ik heb een aanzienlijk bedrag overgemaakt en vertrouwde op de goede service waar op de website reclame mee wordt gemaakt en op een professionele afhandeling. Uiteindelijk na 3 telefoontjes, 2 e-mails met fotos kan ik de geleverdere beschadigde producten retour zenden. Het retour proces zal minimaal 2 dagen duren en voordat het crediteren voltooid is en het geld op mijn rekening staat kunnen er nog 2 weken voorbijgaan volgens de voorwaarden die zij aangeven. Er is mij ter compensatie het astronomische bedrag van 2.50 korting geboden voor het ongemak. Ik vind dit echt lachwekkend... een kortingscode van nog geen 3% op het aankoopbedrag van de producten die ik heb besteld (die zwaar beschadigd zijn), mits ik de volledige bestelling niet retour zend. De bestelling is het aankoopbedrag bij lange na niet waard.

Hierna ben ik nog opgebeld door een medewerker met het voorstel om de bestelling alsnog te houden en dat er een deel gekrediteerd zou worden als compensatie (iets meer dan het voorgestelde bedrag). Het hele punt is dat dat geen compensatie is, gezien het feit dat dit product zijn nieuwwaarde al niet waard is. Compensatie zou los moeten staan van hoe ze producten in hun systeem crediteert en zou los moeten staan van het aankoopbedrag dat terug zal worden overgemaakt. Nu wordt de korting alleen gegeven bij het houden van het behoorlijk beschadigde product wat zijn waarde al niet vertegenwoordigd. De daadwerkelijke compensatie bestaat uit een excuus. En ik zal nu mogelijk 3 weken zonder het aankoop bedrag moeten doen voordat het wordt teruggestort.

Er kan altijd iets misgaan bij een bestelling, maar de afhandeling van fouten die gemaakt worden is cruciaal voor een bedrijf. Ik ben in totaal 4 uur bezig geweest om het helder te krijgen, om aan de retour procedure te voldoen en alle fotos te versturen en uit een te zetten waarom ik de producten retour wil zenden. Al met al kan ik niet anders dan hen een koude douche geven en een dikke onvoldoende voor de communicatie en de geleverde producten, maar vooral nog de afhandeling door medewerkers.

 
 
 
 
Naar de Shop
 
Advertentie