Divoza ervaringen en reviews

Divoza.com is marktleider op het gebied van ruitersportartikelen in Nederland. Divoza.com heeft een snelgroeiend online marktaandeel. Er wordt continu aan de website gewerkt om divoza.com up to date te houden. Hierbij spelen klantvriendelijkheid en nauwkeurigheid van informatie een grote rol. 95% van het assortiment is continu op voorraad in het hoofdmagazijn. Hierdoor is Divoza.com in staat om binnen 24 uur te leveren.


Adresgegevens

Website www.divoza.com

Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland, Belgi
Afhalen mogelijk
in Diverse filialen in Nederland
 

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van Divoza is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 10 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 5 op een schaal van 1 tot 10.

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 5 sterren

Jouw ervaring met Divoza

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Divoza en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Divoza betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Divoza betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 10 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Nog steeds niets ontvangen na 9 weken

Anoniem op 1-7-2019 - Ordernummer: Escadron control hal
Nog steeds niets ontvangen na 9 weken! Eigenlijk is 1 ster al te veel! Op moment wacht ik al meer dan 9 weken op een escadron control halster. Elke week er achteraan gebeld. Elke keer weer nee mevrouw u kan het halster elk moment verwachten. Afgelopen vrijdag weer gebeld. Het halster zou zijn binnen gekomen en zou toegestuurd worden. Nou tot op het heden nog niets ontvangen!! Het zal mij benieuwen wanneer ik het halster ontvang.

 
 
 
 

Ik heb in juli een nieuwe jas gekocht bij Divoza

Kirsten Cleophas op 23-10-2017 - Gekocht: Softshell jas
Ik heb in juli een nieuwe jas gekocht bij Divoza. Ik was er in eerste instantie heel blij mee. Echter, de derde keer dat ik de jas droeg, merkte ik dat de jas kapot was gegaan. Onder de oksels heeft de jas kleine ringetjes als luchtgaatjes. In de ringetjes was als design een roostertje bevestigd. En van de roostertjes was los gegaan, en had met de scherpe zijde allemaal beschadigingen achtergelaten aan de andere zijde van de oksel. Duidelijk een fabricagefout dus!

Ik heb dit gelijk gemeld en nadat ik ze foto's had gestuurd van de beschadigingen en het product heb teruggestuurd, hebben zij mij aangegeven dit als garantiekwestie te zien. Daarop heb ik voor het volledige bedrag cadeaubonnen gekregen. Ik heb aangegeven geen cadeaubonnen te willen, maar een deugdelijke jas. Hierop hebben ze aangegeven dat de jas niet meer leverbaar was in mijn maat.

Gezien het feit dat Divoza de jas niet kon repareren en geen nieuwe jas kon leveren, heb ik aangegeven de koop te ontbinden. Wat betekent dat ik recht heb op teruggave van het volledige bedrag. Echter blijven ze volharden in het feit dat we het maar met de cadeaubonnen moeten doen. Terwijl ik wettelijk gezien recht heb op teruggave van het volledige bedrag.

Nieuwe jassen die ik leuk vind en binnen dit budget passen hebben ze niet. Eindconclusie is dat ik en geen jas heb en geen geld. Ik vind het ongelofelijk dat ze de arrogantie hebben zich zelf boven de wet te plaatsen en interne regels opstelt en blijft volharden dat deze regels boven de wet gaan. Ik heb de afgelopen jaren voor duizenden euro's besteed bij hen (inclusief nieuw zadel etc.), ik vind het ongelofelijk dat een bedrijf zo een klant wegjaagt die ook de komende jaren nog veel geld zou besteden.

 
 
 
 

Vervelend als je adverteert voor 19:00 besteld

Freda Helling op 10-10-2017
Vervelend als je adverteert voor 19:00 besteld morgen in huis en dit totaal niet waar maakt. Dit nu al voor de tweede keer wij bestellen, nu niet meer jammer Divoza.

 
 
 
 

Heel bijzonder wat mij vandaag overkomt

Larissa op 17-12-2016
Heel bijzonder wat mij vandaag overkomt, ik bestel regelmatig via internet altijd met succes verhalen behalve bij Divoza. Gister middag bestel ik via de webshop van Divoza twee paardendekens. Als ik deze vanmorgen aan iemand wil laten zien zie ik dat ze nog eens met 10 euro afgeprijsd zijn. Omdat het over twee dekens gaat zou dit mij 20 euro schelen.

Ik bel om te kijken of dit op een nette manier opgelost kan worden. Als mij zo iets overkomt bij een andere webshop kan dit namelijk wel. Krijg ik van meneer aan de telefoon te horen dat het erop neer komt dat ik pech heb. De prijs die het was op moment van bestellen is geldend.
Ik kan de dekens op eigen kosten terug sturen en het nogmaals bestellen dat moest ik zelf weten. Verontwaardigd reageer ik dat ik het product nog niet eens in huis heb en dat ik dit een vreemde gang van zaken vind.

Waarop meneer mij gewoon op hangt. Nou oke, daag en daar lag de telefoon al op de haak. Zwaar ontevreden ben ik. Dat het al niet netjes opgelost kan worden vind ik raar, maar als ze zich dan schermen achter hun voorwaarden kan ik daar weinig aan doen, niet klant vriendelijk maar ok. Maar gewoon opgehangen worden omdat deze onvrede uitgesproken wordt vind ik ronduit belachelijk.

Ik zal in ieder geval nooit meer een stuiver uitgeven aan deze asociale zaak en een ieder die luisteren wil het ook ten strengste afraden. Zon simpele casus had gemakkelijk netjes opgelost kunnen worden, maar de manier waarop ik behandeld ben is zeer asociaal.

 
 
 
 

Ik heb begin augustus 2 caps besteld

Klacht divoza op 28-10-2016
Ik heb begin augustus 2 caps besteld, echter paste ze niet goed dus ik heb ze retour gezonden volgens de procedure. Nu ruim twee, bijna drie maanden verder heb ik nog steeds mijn geld niet terug gehad. Ik heb het geld van 1 cap terug gehad, heb een klacht ingediend en wordt nu elke keer aan het lijntje gehouden.

Elke keer meldt de klantenservice dat het geld binnen 10 dagen op mijn rekening moet staan. Heb al zeker 5 of 6 keer gemaild en reactie terug gehad. Nou ik weet niet of ze kunnen tellen, maar drie maanden is geen tien dagen! Ga hier nooit heen.

 
 
 
 

Ik heb niet via internet gekocht maar in...

Anoniem op 26-8-2015 - Ordernummer: 0000 - Gekocht: Mondoni rijlaarzen
Ik heb niet via internet gekocht maar in hun winkel in Staphorst. Ik kocht daar een paar leren rijlaarzen, waarvan de rits na slechts 12 keer dragen kapot ging. Toen ik naar de winkel terug ging, kreeg ik te horen dat er op ritsen geen garantie is. Ik vind dit volslagen belachelijk en een zeer slechte service.

 
 
 
 

Bestelling geplaatst artikel zou op voorraad zijn en...

Anoniem op 31-3-2015 - Ordernummer: 15131822
Bestelling geplaatst, artikel zou op voorraad zijn en volgende dag levering. Helaas, en op e-mails geen antwoord, meerdere telefoontjes gepleegd en uiteindelijk order geannuleerd.

Divoza is helaas nergens bij aangesloten zoals de Thuiswinkel en /of een geschillencommissie. Hopen dat bedrag op de rekening terug komt.

 
 
 
 

Wij hebben een zadeldek Scapa van 48.95 gekocht....

Martine Bocklandt op 21-1-2015 - Ordernummer: 695922 - Gekocht: Zadeldek
Wij hebben een zadeldek Scapa van 48.95 gekocht. Het kwam volledig besmeurd toe (bruine substantie, chemisch ruikend). We hebben het teruggestuurd en een klachtenformulier ingevuld. Niets aan te doen: na een maand (!) van over en weer geschrijf gaan ze het terug sturen (besmeurd en wel) met de uitleg dat dit niet bij hen gebeurd is. Ik heb het opengemaakt, aan de buitenkant van de doos was niets te merken, alles hing aan de binnenkant.

 
 
 
 

ik heb totaal geen klachten over deze site...

Kaat op 3-4-2013 - Ordernummer: 13140772
ik heb totaal geen klachten over deze site! ik heb mijn pakketje altijd al zeer vlug en in goede site ontvangen, ik blijf bestellen!

 
 
 
 

Mijn pakketje is zoekgeraakt. Het is onvindbaar. Ik...

Simone op 7-9-2012
Mijn pakketje is zoekgeraakt. Het is onvindbaar. Ik heb nu geen artikel en kan ook naar mijn geld fluiten. Divoza zelf zegt dat het kan gebeuren dat een pakket verdwijnt.

 
 
 
 
Naar de Shop
 

Andere consumenten kochten hier onderstaande producten


Advertentie