Elektrokoopjes ervaringen en reviews

Met een selectie van ongeveer 2500 artikelen mag je gerust van een ruim assortiment spreken. Een groot gedeelte van deze artikelen zijn ook nog eens voorradig! Wij bieden u als klant graag een grote keuzevrijheid en zorgen er dan ook dagelijks voor dat het assortiment voor u uitgebreid wordt met de nieuwste producten op de markt.

Elektrokoopjes doet er dagelijks alles aan om de prijzen voor u zo aantrekkelijk mogelijk te maken. Zo word kwaliteit voor iedereen bereikbaar tegen scherpe prijzen. Natuurlijk wilt u alleen het beste. Daarom biedt Elektrokoopjes u alleen apparaten van hoge kwaliteit aan. Alle grote A-merken zijn in ons assortiment vertegenwoordigd en staan stuk voor stuk voor kwaliteit en duurzaamheid. Voor extra zekerheid kunt u bij ons ook nog eens een extra uitgebreide garantieverzekering afsluiten. Zo staan wij garant voor super zorgeloos gebruiksplezier!


Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland, BelgiŽ
Afhalen mogelijk
Openingstijden  
Maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 17:00 uur, Zaterdag van 9:00 tot 12:00 uur .
 

Keurmerk

Elektrokoopjes is aangesloten bij de Thuiswinkel organisatie. Voor u als consument betekent het Thuiswinkel Waarborg niet alleen dat† alle bij Thuiswinkel.org aangesloten bedrijven†zich houden aan†wet- en regelgeving. Maar ook†aan de opgestelde gedragscodes†van†de vereniging. Meer informatie vind je op www.thuiswinkel.org

Elektrokoopjes is aangesloten bij het Qshops keurmerk. Qshops.org is een onafhankelijke organisatie die bedrijven die op afstand verkopen, controleert, certificeert en blijft controleren. Meer informatie vind je op www.qshops.org

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 7 sterren

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van Elektrokoopjes is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 70 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 7 op een schaal van 1 tot 10.

Jouw ervaring met Elektrokoopjes

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Elektrokoopjes en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Elektrokoopjes betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Elektrokoopjes betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 70 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Fijn een vrieskast besteld bij Elektrokoopjes.nl. Iets extra's...

Anoniem op 9-8-2013 - Ordernummer: EK00362987
Fijn een vrieskast besteld bij Elektrokoopjes.nl. Iets extra's betaald (10,00) euro zodat hij echt helemaal naar boven gebracht zou worden en op zijn plaats gezet. Helemaal gelukkig!

Echter, de vrieskast wordt bezorgd en de bezorgers zetten hem net achter de voordeur, zij brengen hem niet naar boven! Weten van geen afspraken hierover. Wij bellen, zij bellen (oh ja, allemaal voor 0,25 per minuut). Nu is de vrieskast met de bezorgers mee retour en Elektrokoopjes wil alleen het aanschafbedrag van de vrieskast terugstorten. De bezorgkosten en de telefoonkosten vergoeden zij niet. Wat een service!

Dit is onze eerste en laatste aankoop bij dit bedrijf!
Gewoon de witgoedhandelaar om de hoek die regelt het voor je, gewoon lekker ouderwets, alles op zijn plaats zetten, aansluiten, testen en de oude apparatuur mee terug nemen. Het argument van Elektrokooptjes: Wij hadden de Algemene Voorwaarden moeten lezen van te voren. Wie doet dat?

 
 
 
 

Gebeld voor een trampoline. verzendkosten zouden nog meer...

Annemiek op 27-12-2012
Gebeld voor een trampoline. verzendkosten zouden nog meer zijn als de trampoline zelf. Volgens de site kan je in Hoofddorp gratis afhalen. Ja behalve de trampoline, want die is te groot. Je bent dus verplicht om hem te laten opsturen. Nou dan houd het bij mij mij echt op.

 
 
 
 

De Delonghi Nespresso op woensdag 19 december 2012...

Monique op 20-12-2012
De Delonghi Nespresso op woensdag 19 december 2012 om 12:00 uur besteld en de volgende morgen om 10:30 in huis. Supersnelle levering.

 
 
 
 

Philips stofzuiger was op moment van bestellen voorradig...

Henry op 13-9-2012
Philips stofzuiger was op moment van bestellen voorradig en ondanks toch vele slechte beoordelingen heb ik toch besteld daar. Echter op koopbevestiging staat doodleuk 'onbekende levertijd'. Uiteraard protest ingediend maar heeft niet geholpen en bestelling geannuleerd. Moest ruim een week wachten tot het geld was teruggestort.

 
 
 
 

Inmiddels 3 werkdagen geleden een bestelling geplaatst voor...

Anoniem op 13-9-2012 - Ordernummer: EK00335317
Inmiddels 3 werkdagen geleden een bestelling geplaatst voor een koelkast, volgens de website zou de levering binnen 24 uur plaatsvinden. Helaas is er nog niet eens contact opgenomen na 3 werkdagen voor het plannen van een leveringsafspraak.

 
 
 
 

Adverteren met 1 dag levering. Zit je te...

Yvo op 30-8-2012
Adverteren met 1 dag levering. Zit je te wachten ga je eens bellen en blijkt het 6 dagen te zijn. Klantenservice ronduit onbeschoft en geeft verkeerde info. Levering
geannuleerd en bestel er nooit meer.

 
 
 
 

Drie weken geleden goederen besteld. Niet geleverd. Zelf...

Van den Beukel op 22-8-2012
Drie weken geleden goederen besteld. Niet geleverd. Zelf er achter aan moeten bellen. Beloofde reactie per mail blijft uit. Zelf weer gemailed. Na twee weken respons. Vervolgmail: het is onbekend waarom de leverancier de goederen niet heeft geleverd. Waardeloos. Als je goederen aanbiedt op internet, moet je ook snel kunnen leveren. Dat is namelijk de essentie van internetwinkelen!

 
 
 
 

2 weken op een hometrainer moeten wachten die...

Jo op 30-8-2011
2 weken op een hometrainer moeten wachten (die duidelijk wel op voorraad stond op de site) waarvan uiteindelijk na een bezorgafspraak gemaakt te hebben, beschadigd is en een telefoontje over krijg. Dus afspraak gecancelled, nieuwe afspraak gemaakt voor een nieuwe bezorging.

Dan krijg ik weer een belletje dat de hometrainer er toch weer niet is. Dag later maar weer. Inmiddels zijn we al 2 afspraken verder en een aantal telefoongesprekken. Dan staat tot mijn verbazing toch de vervoerder met de order bij mijn moeder op de stoep. Zonder hometrainer. Dus een ritje voor niets.

Voor de 3e keer een afspraak gemaakt na het HELEMAAL ZAT te zijn. Geld terug kan niet, ja pas binnen een maand. Het systeem laat het niet toe eerder terug te storten omdat ik de order wil cancellen. Tot 3x toe dus iemand geregeld om thuis te blijven. En als ik niet belde dat de vervoerder op de stoep stond, had ik waarschijnlijk niet eens gehoord dat de bezorging de 2e keer ook niet doorging. Ben benieuwd en wacht af tot donderdag. Of er iets bezorgd wordt en wel onbeschadigd. Dan ben ik helemaal klaar met Elektrokoopjes en wil de naam nooit meer horen! Vreselijk mijn 1e en tevens laatste ervaring met dit bedrijf.

 
 
 
 

Duurt nu al drie weken om bestelde artikelen...

ik baal van Elektrokoopjes op 5-8-2011
Duurt nu al drie weken om bestelde artikelen geleverd te krijgen. Houden me aan het lijntje met de meest waanzinnige smoesjes. Ben benieuwd hoe dit verder gaat, gezien de vele slechte ervaringen van anderen vrees ik ervoor....

 
 
 
 

Maandag vaatwasser besteld dinsdag bezorgd perfect...

Gosja op 2-8-2011
Maandag vaatwasser besteld, dinsdag bezorgd, perfect !

 
 
 
 

Komen hun afspraken niet na beloven dat het...

Edwin op 22-7-2011
Komen hun afspraken niet na beloven dat het geleverd wordt en het gebeurt gewoon niet.Je wacht gewoon 2 weken. Zonder dat ze contact met je opnemen en maar bellen naar hun nummer a ? 0,25 per minuut

 
 
 
 

Vaatwasser besteld inclusief monteur. Al vier keer is...

Jp op 14-7-2011
Vaatwasser besteld, inclusief monteur. Al vier keer is verteld dat de monteur 'morgen' contact opneemt. Gebeurt steeds niet. Wanneer je belt met klantenservice, dan zeggen ze dat het uitgezocht wordt en dat ze hierover terugbellen. Ook dat gebeurt steeds niet. Nu wijten ze het aan vakantiedrukte? Kortom: tot dusverre superslechte service. Ben benieuwd wanneer de vaatwasser er eindelijk zal staan.

 
 
 
 

Ik ben absoluut niet tevreden met elketrokoopjes. Ik...

R. Wieggers op 25-6-2011
Ik ben absoluut niet tevreden met elketrokoopjes. Ik heb iets besteld op 15 juni en nog steeds niets ontvangen. Mail gestuurd om uitleg maar na 5 dagen nog steeds geen reactie. Klantenservice gebeld die zeer slecht bereikbaar is. Uiteindelijk een verklaring gekregen dat alles langer duurt omdat bedrijf wordt overgenomen. Vind ik een slecht excuus want oranganisatie kan gewoon door blijven draaien.
Kortom niet goed.

 
 
 
 

Artikel bleek anders dan vermeld niet leverbaar te...

Alex op 22-6-2011
Artikel bleek anders dan vermeld niet leverbaar te zijn. Kreeg daar geen bericht over, maar moest zelf achteraan bellen. De telefoniste beloofde terug te bellen, dat was ook niet gebeurd. Ben benieuwd, hoe lang ik op mijn geld moet wachten...

 
 
 
 

Website overzichtelijk en simpel Zeer slechte service Binnen 30...

Mike Themen op 10-6-2011
Website overzichtelijk en simpel
Zeer slechte service!
Binnen 30 dagen zou ik mijn geld ontvangen maar ik heb nog steeds niks teruggekregen! 6-7 maal gemaild/telefoneert! en ze beantwoorden gewoon niet.

 
 
 
 
Advertentie