Experty ervaringen en reviews

Bij Experty runnen we honderden webshops verdeeld over vier hoofdmarkten: Home, Outdoor, Sport en Healthcare. Wij geloven dat online winkelen geen grenzen kent. Iedereen moet het kunnen: daarom zijn al onze winkels overzichtelijk en eenvoudig. Alles moet te krijgen zijn: daarom kiezen we voor een breed aanbod. Wij hebben een ruime expertise zowel op het gebied van de producten die we aanbieden alsmede ook in automatisering, logistiek en customer service. We zijn nuchter en realistisch maar wel met een onbevangen blik op de wereld om ons heen. Dat heeft ons gebracht waar we nu zijn.


Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland, België
Afhalen mogelijk
 

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van Experty is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 5 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 4 op een schaal van 1 tot 10.

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 4 sterren

Jouw ervaring met Experty

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Experty en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Experty betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Experty betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 5 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Levering produkt is verlaat

monique van van den kerkhove op 20-7-2017 - Ordernummer: 1917743
Levering produkt is verlaat en produkt niet in orde: de pedaalemmer is niet open te krijgen, binnenemmer geklemd onder het deksel.

 
 
 
 

Een cadeautje besteld van een Belgische website

Anoniem op 28-12-2016 - Ordernummer: 1779515
Een cadeautje besteld van een Belgische website om te leveren in België waarbij de levering meer dan een week duurt? Elke dag een update mailtje ontvangen waarbij de leverdatum telkens opschuift. Een bestelling plaatsen in een Nederlandse of Duitse (web)winkel is de dag erachter al thuis geleverd. Had hen hiervoor gebeld en ik had pech want een klant had net een paar minuten voor mij een grote bestelling geplaatst waarbij alle stock op was... volgens mij ook maar een uitleg om te paaien. Dit was de eerste en laatste keer dat ik via Experty iets zal bestellen!

 
 
 
 

Laatst ventilator kacheltje besteld

Anoniem op 10-12-2016 - Ordernummer: 1760778 - Gekocht: Ventilator kachel
Laatst ventilator kacheltje besteld en na het uitpakken rammelde er wat in het apparaat, kwam schroefje en aantal afgebroken stukjes plastic tussen de ventilator spijltjes naar buiten rollen en heb mail gestuurd en gevraagd om retourbon te maken daar het artikel terug gestuurd kan worden en kreeg na die mail pas na aantal dagen antwoord. Moest allerhande foto's maken van apparaat van de verpakking en die mailen, dat netjes gedaan en tot op heden niets meer gehoord en nogmaals gevraagd naar retour bon daar ik het kosteloos terug kan sturen. De service is naar mijn idee ver onder de maat.

 
 
 
 

Ik kreeg een mail dat de lamp die...

Anoniem op 9-11-2016 - Ordernummer: 1745647
Ik kreeg een mail dat de lamp die ik wilde kopen weer beschikbaar was, toen ik een paar dagen later belde waarom de lamp nog niet verstuurd was kreeg ik als antwoord dat ie niet meer leverbaar was. De betaling die ik al heb gedaan gaat wel een week duren voordat ik dat weer terug op mijn rek. ga hebben. Bijzonder kwalijk! Wees gewaarschuwd mensen! Dit bedrijf maakt zijn mooie praatjes niet waar!

 
 
 
 

Mooie website. Erg fluctuerende prijzen bereikbaarheid drama. Levering...

Anoniem op 19-2-2016 - Ordernummer: 1578106
Mooie website. Erg fluctuerende prijzen, bereikbaarheid drama. Levering orders: drama, als de order eenmaal bij de transporteur -externe partij- is gaat het, over het algemeen, zéér goed.

Service: ramp. Iedereen inclusief klant doet alles fout alleen Experty.nl doet álles goed, aldus manager klantenservice. Mails worden niet (tijdig) beantwoord. Afspraken worden niet nagekomen. Klant wordt niet (tijdig) geïnformeerd. Bij extra kosten klant veroorzaakt door Experty (in ons geval ruim 500 euro) wordt uit coulance 20,- ter compensatie aangeboden). Jong bedrijf wat nog héél veel moet leren. Géén aanrader.

 
 
 
 

Andere consumenten kochten hier onderstaande producten


Advertentie