Foto Konijnenberg ervaringen en reviews
Foto Konijnenberg is specialist op het gebied van foto- en videoapparatuur en aanverwante artikelen. Wij staan voor topproducten, deskundig advies, uitstekende service en messcherpe prijzen. Wij beschikken tevens over 2 winkels in Nederland en België waar we een zeer uitgebreid assortiment foto- en video apparatuur aanbieden.
Adresgegevens
Website www.fotokonijnenberg.nl
Levering en betalingsmogelijkheden
Online betalen met iDeal | |
Online betalen met creditcard | |
Online betalen met Paypal | |
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur) | |
Vooruitbetaling per bank | |
Betaling onder rembours | |
Kopen op afbetaling | |
Betalen met Pin bij afhalen | |
Levering in Nederland, België | |
Afhalen mogelijk | |
in Den Ham, Turnhout (B) |
Winkel beoordeling
Internetsite | |
Bereikbaarheid | |
Levering orders | |
Service |
De winkel review van Foto Konijnenberg is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 1 andere bezoekers.



Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Jouw ervaring met Foto Konijnenberg
Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Foto Konijnenberg en maak kans op een iPod nano:
Kopen bij Foto Konijnenberg betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten
Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Foto Konijnenberg betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 1 beoordelingen van consumenten ontvangen.
Ik heb 2 keer een bestelling gedaan en niet op tijd geleverd
Vishu op 6-4-2018 - Ordernummer: KR100089239 - Gekocht: JIbei 5-1 reflector
Er wordt aangegeven dat wanneer voor 22:00 een bestelling gedaan wordt, het de volgende dag geleverd wordt. Vanwege de voor 22:00 besteld, morgen in huis vermelding op de website ben ik daar helaas voor de 2e keer ingestonken en is het niet geleverd. Ik heb 2 keer een bestelling gedaan omdat ik met spoed een bestelling had geplaatst met de veronderstelling dat het dit keer wel zou lukken. Ook had ik, voordat de bestelling had geplaatst, het nog geconfirmeerd met de online-klantenservice die mij nog expliciet had aangegeven dat wanneer de bestelling voor 22:00 werd gedaan, het verstuurd zou worden.
Er werd mij verteld dat, vanwege een foute manier van afhandeling op technisch gebied, de bestelling is vertraagd. Blijkbaar als er gebruik wordt gemaakt van het comment venster in het bestelling-proces wordt de bestelling, ondanks iDeal betaling, niet doorgezet.
Dit is volgens mij vrij makkelijk op te lossen door een call doen voor review want blijkbaar moet het comment-gedeelte alleen gebruikt worden als er iets NIET de volgende dag geleverd moet worden. Verder NIKS invullen anders krijg je het ook niet want het wordt niet gereviewd!
De 1e keer dat dit gebeurde had ik deze uitleg niet gehad en werd ik vrij afgesnauwd omdat ik gefrustreerd raakte. De 2e keer gebeurde het wederom en werd ik door wederom afgesnauwd. Had een 2e maal gebeld met de vraag of er nog wat gedaan kon worden aan de levertijd maar dat mocht niet baten. Deze medewerker legde ook netjes uit wat het probleem was en stond mij ook vriendelijk te woord verder. Echter wordt er geen tegemoetkoming gedaan, ook al was dit de 2e keer dat dit gebeurde.
Er wordt niks gedaan aan aftersales. Je zit als betalende klant gewoon met de gebakken peren. Ik zal hier ook geen bestellingen meer doen omdat ik toch niet van de dienstverlening uit kan gaan en ik raad verder ook niemand aan om hier te bestellen als je een spoed hebt staan.