Komplett ervaringen en reviews

Komplett.nl maakt deel uit van de Komplett bedrijvengroep welke behoort tot de meest toonaangevende e-commerce bedrijven in Europa. Wij hebben bijna 600.000 klanten en alleen al in 2003 hebben wij meer dan 500.000 bestellingen bezorgd.

Ons doel is om al onze klanten op de best mogelijke manier te bedienen. Effectieve dienstverlening, lage prijzen, professionele procedures en begaafd personeel verzekeren dat wij ons doel bereiken. Wij verkopen computers, computer gerelateerde producten en consumenten-electronica. Door ons te concentreren op een breed assortiment binnen één bepaalde branch, blijven wij op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen, de scherpste prijzen en de beste alternatieven


Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland, Europa
Afhalen mogelijk
in Amsterdam, Delft, Tilburg
 

Keurmerk

Komplett is aangesloten bij de Thuiswinkel organisatie. Voor u als consument betekent het Thuiswinkel Waarborg niet alleen dat  alle bij Thuiswinkel.org aangesloten bedrijven zich houden aan wet- en regelgeving. Maar ook aan de opgestelde gedragscodes van de vereniging. Meer informatie vind je op www.thuiswinkel.org

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 6 sterren

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van Komplett is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 17 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 6 op een schaal van 1 tot 10.

Jouw ervaring met Komplett

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Komplett en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Komplett betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Komplett betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 17 beoordelingen van consumenten ontvangen.

31-08-2010 Ik heb bij Komplett een behuizing besteld in...

Gorky op 10-9-2010
31-08-2010
Ik heb bij Komplett een behuizing besteld in opera web browser schijnt problemen op te leveren hoorde ik achteraf van Komplett dus de bestelling was nooit aangekomen maar het geld { iDeal} was wel van mijn rekening afgeschreven.
Komplett wist van de problemen met de web browser opera maar doet er niets mee.

02-09-2010
Bellen 30 minuten in de wacht gezet á 10 eurocent p/m dat is al te gek voor woorden om hun fout moet je nog betalen ook.
Na ruim 30 minuten eindelijk iemand aan de lijn het probleem voorgelegd hij heeft de bestelling handmatig ingevoerd.
Ik vraag om een bevestigingsmail hij zou hem meteen toe sturen u raad het al nooit aangekomen nu maar afwachten of ik bestelling krijg?

03-09-2010
Weer bellen en weer 30 minuten in de wacht {ik vind dit gewoon oplichters praktijken} er word opgenomen de medewerker zou nu de bevestigingsmail toesturen.
Er word nog even gebeld door de medewerker van komplett ik denk naar het bedrijf die het pakket afleverd, en hij zegt mij dat het maandag uiterlijk dinsdag binnen zal zijn.
Zoals in de bevestigingsmail staat die ik nu wel ontvangen had.
Dus ruim een week later dus die afspraak binnen 24 uur leveren is bullshit!

08-09-2010
Tot nu toe nog niets afgeleverd weer bellen en 25 minuten in de wacht er word opgenomen de medewerker zegt er heeft helaas een technische storing voorgedaan bij uw bestelling de {zoveelste al} het komt uiterlijk vrijdag binnen 10-09-2010.
Ik heb zelf ook nog gemaild naar Thuiswinkel.org die hebben een mail gestuurd naar
de Marketing Manager van Komplett daar kreeg ik mail van dat het pakket uiterlijk vrijdag 10-09-2010 afgeleverd word gelooft u het nou ik niet, ik wacht wel af.

Track Trace dat zie ik ook nergens zal wel in de mail komen als het pakket binnen is.
Ik bestel al jaren via internet maar dit bedrijf spant de kroon wat betreft de service naar de klant toe, ronduit bedroevend!


Een ding geleerd nooit meer vooraf betalen alleen nog maar onder rembours.
Want als je eenmaal betaald hebt lopen ze niet meer zo hard voor je.
Web shops met betaalde 0900 nummers vermijd ik dat noem ik geen service naar de klant toe.
Ik kijk eerst of de web shops wel goede reviews heeft zo niet bestel ik er niks betaal liever iets meer dan al die ergernis achteraf want dat is het mij niet waard.
Je betaald geen verzendkosten bij dit bedrijf maar dat ben je al 5x kwijt aan bellen.
Het was de eerste keer dat ik daar bestelde maar nooit meer Komplett wat een waardeloos bedrijf!

Mensen ik zou zeggen, koop niets bij dit bedrijf want dat bespaart je een hoop ergernis, tijd en geld. { Bellen }

 
 
 
 

Helaas zijn de verhalen redelijk waar. Bestelling geplaatst...

F. Kobus op 6-9-2010
Helaas zijn de verhalen redelijk waar.

Bestelling geplaatst, paar dagen gewacht, status veranderde niet.
Zelf contact opnemen voordat je order verwerkt wordt.

Heel jammer..

 
 
 
 

Bestelling geplaatst en betaald voor 24-uur levering Ideal...

G.c.verheij op 14-7-2010
Bestelling geplaatst en betaald voor 24-uur levering (Ideal)
Niets ontvangen, en bij navraag bleek het een interne fout te zijn.
5-dagen verder: moet zelf contact opnemen!!!!, om te horen dat er aan gewerkt wordt, maar nog steeds niets verzonden.
Oordeel: niet aan beginnen, intern de zaken beslist niet op orde.

 
 
 
 

op 15 april een LaCie HDD externe schijf...

Pepe op 20-4-2010
op 15 april een LaCie HDD externe schijf besteld en via Ideal betaald.Lev. tijd 1-3 dagen. Vervolgens een account aangemaakt bij Komplett. Als reactie een e-mail ontvangen met dank als nieuwe klant en het in hun gestelde vertrouwen. Ik kon echter niet inloggen op hun site omdat codes niet geaccepteerd werden. Eindelijk na 3 dagen bericht via e-mail. Per 1 april waren ze overgenomen. Codes etc., moesten opnieuw ingevoerd worden. Hoewel..... mijn bestelling is van 15 april en ook mijn invoer als nieuwe account. Ze konden ook geen bestelling van mij vinden. Nogmaals per e-mail details doorgegeven.
Nu 20 april taal noch teken ontvangen, geen bevestiging en ook geen goederen. Volgens hun site 173 stuks voorradig. Vandaag een e-mail gestuurd om de bestelling te annuleren en dat geld binnen 1 week teruggestort moet zijn.
Zo niet. Aangifte bij de politie.
Dus deze firma Komplett voor mij NOOIT MEER!
Het kan zijn dat er iets fout gaat, maar gezien de hele afhandeling en ontzettend trage beantwoording en reacties van deze firma heb ik heel erg weinig vertrouwen in een goede afloop. Als firma's niet meer reageren heb ik er heel een hard hoofd in en wil ik 1 ding wegwezen en nooit meer terug.

 
 
 
 

Na een bestelling te hebben geplaatst die op...

Doehetniet op 9-4-2010
Na een bestelling te hebben geplaatst die op voorraad is heb ik na 10 dagen nog niets ontvangen. Tot overmaat van ramp is opeens mijn account verdwenen en is er dus met geen mogelijkheid contact over te krijgen. Na het vinden van een alternatief nummer wordt ik de eerste keer gewoon opgehangen en de tweede keer zeer onbeleefd te woord gestaan. Ik ben nog nooit zo'n slechte webshop tegen gekomen en ik bestel regelmatig online. Hopelijk kan ik nog mijn geld terug krijgen en hoef ik geen juridische strijd te gaan voeren.

Komplett.nl is onbereikbaar voor klachten, er wordt niet gereageerd op email, het webformulier en het dure 0900 nummer kom je niet door heen. Ik zou iedereen streng afraden hier een bestelling te plaatsen.

 
 
 
 

Goed prijs/kwaliteitvehouding. Goede service. Nadat een mediaplayer na...

H den Bezemer op 12-3-2010
Goed prijs/kwaliteitvehouding. Goede service. Nadat een mediaplayer na twee weken kuren ging vertone kreeg ik binnen een week een nieuwe opgestuurd

 
 
 
 

TV gekocht ging hem ophalen maar zwaar beschadigde...

Hens op 15-1-2010
TV gekocht, ging hem ophalen maar zwaar beschadigde doos. Was opnieuw dichtgeplakt. Voor zo'n dure tv... Vroeg of ik een andere kon krijgen. Geen punt. Dus dat wilde ik. Ben nu twee weken en vele onbegrijpelijke (technische) mails verder. Wat blijkt na navraag door mij: zij hebben de order geannuleerd. Waarom??? Maar na deze ervaring: gelukkig maar.

 
 
 
 

Ik heb 3 maanden geleden een moederbord besteld...

Aaram op 14-9-2009



Ik heb 3 maanden geleden een moederbord besteld bij komplett: asus striker ii extreme, ze sturen een verkeerde asus striker i extreme dus een oudere model, ram is niet eens hetzelfde!!

ik heb gemaild en gebeld ze zeiden dat ik loog maar ik bleef bellen en mailen uiteindelijk hebben ze toegegeven dat ze fout waren en dat die model erniet meer was (dat duurde dus 1 maand)
Dus ik moest een andere model kiezen dan heb ik een model gekozen die 50 euro goedkoper was maar ze wilden die 50 euro niet terugsturen, en ze hadden niks vandezelfde prijs, uiteindelijk na 2 weken was kregen ze een moederbord binnen met dezelfde prijs. dan heb ik dat gevraagd. ze hebben het zogezegd gereserveerd dus ik moest eerst die moederbord terugsturen,
heb ik gedaan, na een week hebben ze het ontvangen, en dan hebben ze 2 weken lang gezegd we zijn het aan het testen of dat alles werkt.

En nu zeggen ze dat ze die model ook niet meer hebben,
wat zouden jullie doen!!! ik ben echt gek aan het worden!!!


ECHT ik ben het kotsbeu!!
is het eigenlijk een goede idee om naar de rechtbank te gaan ??
want ik heb intussen veel verlies gemaakt verzendkosten,... onderdelen die ik toen had besteld zij van prijs gedaald zeker een verschil van 150euro op alle onderdelen

.

 
 
 
 

Ik heb op 16 juli een ergonomische muis...

Anoniem op 14-9-2009
Ik heb op 16 juli een ergonomische muis besteld. In augustus telefonisch contact gehad over de levering. Hij zou iets later komen.... Op 14 september de order maar geannuleerd. Niets van Komplett gehoord in al die tijd.

 
 
 
 

Het was jammer dat de bestelling niet op...

René op 17-8-2009
Het was jammer dat de bestelling niet op voorraad was, echter er werd adequaat aangegeven wanneer die werd verwacht, de order kon goed getrackt worden, en de communicatie is duidelijk. En hee, de laagste prijs moet toch ergens vandaan komen toch=

 
 
 
 

Site is duidelijk. Levering de toegezegde snelle levering...

Marco op 15-7-2009
Site is duidelijk. Levering, de toegezegde snelle levering viel in mijn geval tegen. Ik had product snel nodig, maar het kwam dagen na beloofde leverdatum aan. Navraag via klantenservice leverde wel een snelle maar geen duidelijke reactie op

 
 
 
 

Goede en snelle service De WD2500BEVE schijf die...

GJM Giesberts op 15-5-2009
Goede en snelle service!

De WD2500BEVE schijf die vlot en correct geleverd werd is defect geraakt, bootsector probleem. Natuurlijk lastig maar Komplett lost het keurig op:

Na een belletje zonder gezeur via RMA de schijf retour gegaan, een dag na arriveren door Komplett getest, defect geconstateerd. Schijf wordt onder garantie vervangen door een 320 GB versie.

Komplimenten!

 
 
 
 

garmin 305fore runner besteld was niet vooradig werd...

peter gerrats op 7-3-2009
garmin 305fore runner besteld was niet vooradig werd goed op de hoogte gehouden en snelle levering en de goedkoopste

 
 
 
 

Beantwoorden de vragen niet. Pc voor de 2e...

Wa op 18-2-2009
Beantwoorden de vragen niet. Pc voor de 2e keer na een maand reparatie defect terug ontvangen. Na 4 maanden bellen en mailen nog geen antwoord op de vraag wanneer de pc nu eindelijk gerepareerd wordt

 
 
 
 

Ik werd goed geholpen toen ik even niet...

Jeroen op 2-12-2008
Ik werd goed geholpen toen ik even niet precies wist welke processor ik nodig had. Goede shop als je pc onderdelen nodig hebt.

 
 
 
 
Advertentie