MyCom ervaringen en reviews

MyCom stelt zich ten doel de beste en meest innovatieve leverancier in Nederland te zijn van computers, computeronderdelen, notebooks, plasma- en LCD TV?s, monitoren, digitale camera?s, printers, opslag producten en overige IT gerelateerde producten.

MyCom heeft op dit moment 27 vestigingen in ons land. Daarnaast is MyCom zeer succesvol met de website Mycom.nl. U kunt zelf bepalen of uw order wordt thuisbezorgd of dat u uw producten in een winkel naar keuze afhaalt. Bestellingen worden altijd gratis verzonden en er is geen minimaal order bedrag! Betalen kan veilig en eenvoudig via iDeal, Acceptgiro, Creditcard of Rembours.


Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland
Afhalen mogelijk
in Diverse vestigingen door heel Nederland
 

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van MyCom is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 21 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 6 op een schaal van 1 tot 10.

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 6 sterren

Jouw ervaring met MyCom

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over MyCom en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij MyCom betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij MyCom betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 21 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Donderdag een laptop besteld

Carolien op 27-8-2018
Donderdag een laptop besteld nu maandagmiddag en blijkt dat de laptop niet vindbaar is?! Dus geen laptop op tijd voor school. Hopelijk storten ze snel terug en morgen op jacht naar een andere.

 
 
 
 

Op 27 -12-2014 mijn pc ingeleverd 8 maanden...

M op 15-2-2015
Op 27 -12-2014 mijn pc ingeleverd, 8 maanden oud, moet gerepareerd, nu nog staat de pc in de winkel en is er geen monteur geweest, telkens zegt Mycom mij te bellen of de monteur al is geweest, bellen doen ze niet. Het is vandaag 14-2-2015 en mijn pc staat nog steeds ongerepareerd bij My com Haarlem. Vroeger was dit een goede winkel met snelle service, maar de laatste twee jaar is het echt erg, nooit meer naar My Com dat staat voor mij vast.

 
 
 
 

They promise delivery within a day or two....

Ruby op 12-3-2013 - Ordernummer: 2618098
They promise delivery within a day or two. A week has passed and I have not received the order (a pair of loudspeakers). I've sent them emails, but haven't received any reply. I guess I still need to wait.

 
 
 
 

Mycom heeft mijn bestelling netjes dezelfde dag nog...

Pm op 16-1-2013
Mycom heeft mijn bestelling netjes dezelfde dag nog verstuurd echter bij PostNL is het pakketje blijkbaar 3 dagen onderweg geweest. Okay het is dan wel slecht weer geweest dus iets langer kan wel, maar toch vind ik 3 dagen lang als Mycom zelf beloofd dat er de volgende dag geleverd wordt.

 
 
 
 

Onze tablet van het merk Yarvik was na...

A van Rijswijk op 1-9-2012
Onze tablet van het merk Yarvik was na meer dan een jaar defect wij brachten deze naar Mycom voor reparatie
maar helaas hij was niet meer te maken. We kregen het volledige aankoop bedracht terug en we waren niet verplicht wat terug te kopen. Dit heet nu service!

 
 
 
 

Na het hele verhaal van gisteren kreeg ik...

H.jesterhoudt op 19-7-2012 - Ordernummer: 2431206
Na het hele verhaal van gisteren kreeg ik gisteravond ineens een mailtje dat mijn bestelling was afgestuurd. Inmiddels zijn de cartridges binnen. Of dit dankzij of ondanks mijn reacties is, kan ik niet beoordelen. Verder van MyCom geen reactie ontvangen.

 
 
 
 

Inktcartridge besteld 9juli. 12juli bevestiging ontvangen levering binnen...

H. Jesterhoudt op 18-7-2012 - Ordernummer: 2431206
Inktcartridge besteld 9juli. 12juli bevestiging ontvangen levering binnen 24 uur. 3 dagen later gebeld, ja sorry er is een fout maar eind van de week begin volgende week komt uw bestelling.

18 juli weer gebeld: ja jammer maar wij hebben het niet op voorraad, het moet gestuurd worden door een andere leverancier tja wanneer, dat kunnen wij niet bekijken, kunnen wel annuleren dan krijgt u geld terug binnen 2 dagen.

OK annuleer maar en stuur mij een bevestiging. Tja dat doen wij nooit o ja en uw geld, dat kan wel een dag of 7 gaan duren hoor.

 
 
 
 

Gister heb ik een nieuwe laptop gekocht. Ik...

Barbara op 5-3-2012
Gister heb ik een nieuwe laptop gekocht. Ik heb telefonisch geinformeerd of deze nog aanwezig was, volgens de site was er nog één op voorraad en ik moest wel een uur rijden.
Ze gaven aan dat de doos open was, maar waarschijnlijk om een klant de laptop te laten zien. Dus ik maakte er geen probleem van.

Thuis aangekomen, laptop aangezet en blijkt windows niet te laden. Dus telefonisch contact opgenomen en moest ik de laptop van uit alt+f10 opstarten. Kreeg ik de backup partitie, voor een nieuwe opstart. Laptop is in het verleden dus al eens opgestart geweest.

Terwijl de laptop aan het werk was bekeek ik de bon eens goed. Blijk ik een bon meegekregen te hebben van heel iemand anders! Met adres gegevens en al erop! Dus ik weer bellen, voor de juiste bon. Deze kreeg ik per mail toegestuurd. Maar dit is wel een duplicaat bon. Dus hoe het met de garantie (8 dagen) zit, weet ik niet. Later bedacht ik mij dat iemand anders ook mijn bon meegekregen kon hebben! Met mijn aankoop (geen goedkope laptop) en mijn adresgegevens.

Nadat de laptop helemaal naar de fabrieksinstellingen teruggezet was, kon ik eindelijk met mijn nieuwe laptop aan de gang, dacht ik. Bleek windows in het Engels te zijn, ik heb geen keuze scherm gekregen voor de taal, wel locatie en tijdzone inclusief toetsenbord keuze, maar niet de taal.
Deze was dus Engels. En mijn Engels is redelijk, maar ik wil een Nederlandse versie!

Ondertussen was de winkel al gesloten en moet ik wachten tot ik weer bellen kan. Ik heb weinig vertrouwen dat het goed komt, vandaar dat een familielid ook zal bellen. Ook omdat ik vandaag werk en ik lastig vanaf m'n werk kan bellen.
Al met al zit ik nu weer met een laptop op schoot die ik met een schroevendraaier aan moet zetten, anders start deze niet.

Ik had me mijn eerste avond met mijn nieuwe laptop toch heel anders voorgesteld, in elk geval niet hangend op de bank bij iemand anders om de boel in het Nederlands te krijgen.

 
 
 
 

In november een Wii spelletje besteld. Deze werd...

Aart op 1-2-2012
In november een Wii spelletje besteld. Deze werd pas in februari geleverd en is door mijn buren in ontvangst genomen. Niks geen bericht dat zending vertraagd was.

Nu kan ik zending terugsturen en moet ik gaan corresponderen om mijn geld terug te krijgen. Als dat net zo snel wordt afgehandeld als mijn bestelling... Ik heb er geen vertrouwen in.

 
 
 
 

Mijn ervaring is dat aangeboden artikelen zelfs na...

Gerrald op 23-1-2012
Mijn ervaring is dat aangeboden artikelen zelfs na drie weken niet zijn geleverd. bij navraag wordt gemeld dat de bestelling in backorder staat bij 'de partner' waar Mycom de bestelling weer heeft geplaatst. De communicatie hierom heen is slecht (namelijk niet).

 
 
 
 

Mycom levert snel maar als je stukken hebt...

Hans Vermeulen op 11-1-2012
Mycom levert snel maar als je stukken hebt zijn ze niet thuis. Ik ben al weken bezig om een retourformulier te krijgen maar zonder succes. Ik heb ook al voor 10 euro gebeld naar die veel te dure nummers. Ik ben er echt helemaal klaar mee...

 
 
 
 

1 januari heb ik bij Mycom een HTC...

Frank op 6-1-2012
1 januari heb ik bij Mycom een HTC Desire besteld. 2 januari kreeg ik keurig de bevestiging dat het bestelde verzonden was met daarbij de link voor trackandtrace. 2 januari werd het apparaat goed verpakt afgeleverd. Tot zover leek het allemaal keurig te verlopen. Na de telefoon te hebben uitgepakt begon het installatieproces. Toen bleek dat het niet de op de website vermelde Benelux versie was: bij de taalkeuze had ik nl. de keus uit Engels, Frans, Duits, Italiaans en Turks.

Dus maar gestopt en Mycom gebeld (0,25 per minuut). De medewerker gaf mij het telefoonnummer van HTC. Daarheen gebeld, het bleek niet HTC maar een bedrijfje dat voor ?20 bereid was de ROM met de juiste taalversie op de telefoon te zetten. Dat was natuurlijk niet de bedoeling dus weer gebeld, weer een minuut of 8 à 0,25. Toen werd door een andere medewerker toegegeven dat het inderdaad niet de juiste telefoon was.

Ik kon hem naar een Mycom filiaal brengen (20 km) of na doorvragen een formulier aanvragen op een mailadres van Mycom. Inmiddels 3x daarheen gemaild maar nooit een reactie gehad. Uiteindelijk ben ik toch maar de winkel gegaan waar ik, dat moet ik toegeven, probleemloos het aankoopbedrag terug kreeg.

 
 
 
 

Top service. Leuk om te zien dat als...

Nick op 27-7-2011
Top service. Leuk om te zien dat als je savonds om 20u besteld, de postbode de volgende dag om 9u al voor je deur staat. Sneller kan bijna niet!

 
 
 
 

Heb diverse producten gekocht bij Mycom. Wanneer je...

John op 16-6-2011
Heb diverse producten gekocht bij Mycom. Wanneer je klachten hebt wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Koop dus alleen producten bij Mycom die niet kapot kunnen gaan

 
 
 
 

Ik wacht al een half jaar op mijn...

Martin Zwaan op 24-11-2010
Ik wacht al een half jaar op mijn laptop bij elkaar. De eerste keer na 10 weken gewacht te hebben kreeg ik hem terug met de mededeling dat er een nieuwe motherboard in zat. Thuis gekomen vloog hij binnen 2 min. weer in de fik. Na onze vakantie meteen terug gebracht.Ik ben er nu via asus achter gekomen dat hij nooit ter reparatie aangeboden is geweest. het is nu bijna 7 maanden verder ik krijg hem misschien over 3 weken terug maar ik moet wel 280 euro betalen. Dit is filiaal Amsterdam Misschien is een andere filiaal wel goed. Intussen veel klachten van andere mensen in de winkel gehoord

 
 
 
 
Advertentie