neckermann.com ervaringen en reviews

Neckermann.com is dé online discounter, gespecialiseerd in food en non-food producten. Wij leveren producten tegen groothandelsprijzen nu ook voor de consument! Ons streven is je zo weinig mogelijk te laten betalen voor kwaliteitsproducten van bekende merken. In onze webshops vind je onder andere mobiele telefoons, beveiligingsartikelen, schoonmaakartikelen, drogisterij artikelen, huis & tuin, auto & fiets en nog heel veel meer. We vernieuwen ons assortiment constant naar de wensen van onze bezoekers. Om een betere indruk van ons enorme assortiment te krijgen ben je ook van harte welkom in onze showroom waar we een groot aantal artikelen tegen de allerscherpste prijzen aanbieden.


Adresgegevens

Website nl.neckermann.com/nl

Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland, België, Europa
Afhalen mogelijk
in Naarden
 

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van neckermann.com is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 22 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 5 op een schaal van 1 tot 10.

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 5 sterren

Jouw ervaring met neckermann.com

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over neckermann.com en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij neckermann.com betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij neckermann.com betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 22 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Ik heb 27 oktober een pakket besteld

Stavros Delidis op 22-11-2018 - Ordernummer: ORD57213 - Gekocht: Ultra HD TV
Ik heb 27 oktober een pakket besteld bij Neckermann en ik zit nu bijna 1 maand te wachten en ik heb nog niets gekregen of gehoord. Na meerdere malen e-mails sturen krijg ik geen reactie van hun. Belachelijk. Terwijl er stond 1-12 dagen levertijd.

 
 
 
 

Na meer dan 2 weken ontvang ik een verkeerd product

Anoniem op 11-6-2018 - Ordernummer: ORD35124 - Gekocht: Dekbedovertrek
Na meer dan 2 weken wachten ontvang ik een verkeerd product. Een retourformulier zit er niet standaard bij. Retour kan alleen aangevraagd worden per email met bijgevoegde foto's. Daar wordt ook niet gereageerd. Al 3 dagen aan het wachten wachten en nog geen reactie. Bellen helpt ook niet want de klantenservice geeft het alleen door aan de juiste afdeling, en komt niet met een oplossing. Retourneren is dus heel moeilijk en hun eigen fouten herstellen doen ze niet.

 
 
 
 

Bestelling zou binnen een paar dagen bezorgd worden

Anoniem op 29-3-2017 - Ordernummer: ORD00059400
Bestelling zou binnen een paar dagen bezorgd worden, hiervooor zou ik een track en trace code ontvangen. Deze code heb ik nooit ontvangen, evenals mijn bestelling. Inloggen op de website lukt niet, terwijl ik 100% zeker de juiste inloggegevens gebruik. Bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord, wordt deze nooit gemaild en op mails en telefoon wordt er überhaupt niet gereageerd! Waardeloze service. Ik hoop dat ik mijn product alsnog binnen krijg of mijn geld terug.

 
 
 
 

Na bestelling en betaling hoor je niets meer

Anoniem op 2-11-2016 - Ordernummer: ORD00036245
Na bestelling en betaling hoor je niets meer van dit bedrijf.
Spullen waren en zijn volgens de site op voorraad maar na 10 keer getracht contact te krijgen kreeg ik uiteindelijk de mededeling dat er van de 3 artikelen die ik besteld had maar 1 op voorraad was. Op mijn vraag en 10 mailtjes verder van hoe e.e.a. Verder gaat hoor ik helemaal niets meer. Verschrikkelijk bedrijf en mensen als je toch nog iets besteld wat ik je niet adviseer betaal dan nooit van te voren zoals ik!

 
 
 
 

Ondanks de vele negatieve recensies wilde ik ze...

Denise klaver op 4-8-2015
Ondanks de vele negatieve recensies, wilde ik ze het voordeel van de twijfel geven. Had ik dat maar niet gedaan. Geen 24u levering, de bestelling niet compleet ontvangen (wel alles betaald) hier moet je erg opletten en gelijk zelf contact opnemen als er iets niet bij zit, ze passen dit nl. niet zelf aan en hebben zelfs niet door als iets niet geleverd is (als je van één product meerdere aantallen besteld) is dit echt een extra aandachtspunt anders ga je de boot in.

Dan is het helaas zo, dat alle kleding afwijkende maten of modellen zijn (Het lijkt wel afgekeurde kleding). Mijn bestelling heb ik geretourneerd, dit ging ook stroef, het aanmelden van de retour. (uiteindelijk heeft een vriendelijke medewerker, wel voor elkaar gekregen. Nu hopen dat dit wel vlot en correct gaat en dat ik het klop[ende bedrag spoedig terug krijg, maar ik heb hier een hard hoofd in. Niets klopt en alles loopt rommelig. Erg jammer en triest zon online shop, te gek voor woorden eigenlijk. En de dan de verzendkosten ontvangen 6,95 retourneren 6,95

 
 
 
 

Waardeloze organisatie en service. Ik heb een oven...

Tessa op 30-8-2014 - Ordernummer: 200354513 - Gekocht: Bestron AGL35
Waardeloze organisatie en service. Ik heb een oven besteld en betaald, maar nooit ontvangen. Na een paar mailtjes gekregen te hebben over dat ik de oven 'later' zou ontvangen, heb ik er een aantal keren heen gebeld. Daar vertelden zij mij dood leuk dat ik de oven 'maar even' opnieuw moest bestellen, en betalen. Andere oplossingen werden er niet aangeboden. Ik voel mij verraden en afgezet door deze organisatie.

 
 
 
 

Zeer snel antwoord gekregen op mijn vraag en...

Dieter op 26-2-2014
Zeer snel antwoord gekregen op mijn vraag en goede snelle levering.

 
 
 
 

Iets besteld na 1 maand nog niet aangekomen....

Luc op 29-5-2012
Iets besteld, na 1 maand nog niet aangekomen. Volgens telefonisten was het verzonden. Volgens mail van de klantendienst ook. Pas na nog een mail komen ze tot de ontdekking dat mijn artikel niet meer leverbaar is. Ze beloven nu mijn geld terug. Ik ben benieuwd.

 
 
 
 

Ze kwamen pas na 7 weken bezorgen wel...

Youri op 28-6-2011
Ze kwamen pas na 7 weken bezorgen wel heel slecht en toen had ik ook nog de verkeerde koelkast.

 
 
 
 

quick delivery great internet site low prices...

Meire op 3-6-2011
quick delivery great internet site low prices

 
 
 
 

Ik heb veel te lang moeten wachten op...

Gerry op 29-12-2010
Ik heb veel te lang moeten wachten op een bestelling die de volgende dag geleverd zou worden. Na twee dagen komt het eindelijk en is het niet wat er op de internetsite vermeld staat. E-mail contact is tevergeefs men reageert gewoon niet, zeer onbeschoft, nu maar de boel terugsturen misschien krijg ik over een half jaar of zo mijn geld terug over de aankoop van ?480,- nooit meer bij neckermann.

 
 
 
 

Na een omruiling nav een garantiegeval geen vergelijkbaar...

Marianne de Graaf op 6-10-2010
Na een omruiling nav een garantiegeval geen vergelijkbaar apparaat ontvangen.
Na divers e-mail contact te hebben gehad uiteindelijk het bos ingestuurd! Zoek het maar uit.

 
 
 
 

ik heb nog nooit problemen gehad. Ik heb...

cindy verbauwen op 15-8-2010
ik heb nog nooit problemen gehad. Ik heb al veel retours gedaan en altijd mijn geld terug gekregen op tijd.Ik heb ook al veel mails gestuurd naar hun omwille via telefoon niet altijd makkelijk is en ik was altijd tevreden met hun diensten welke vraag ik ook stel. Ikzelf geef altijd te veel informatie alles dat op mijn factuur sta, beter te veel dan te weinig informatie. altijd alles goed bijhouden dan komen er geen problemen.Ik heb al enorm veel besteld bij hun eigenlijk bijna alles dat in mijn huis sta zetel , keukenkast , frigo , keukenaperatuur, badkamer accesoires etc. Het leuke is achteraf betalen dan komen er geen problemen met retour en terugbetaling. AANRADER !!!

 
 
 
 

Vanochtend heb ik Neckermann telefonisch mijn ongenoegen geuit...

Jvanderschenk op 21-5-2010
Vanochtend heb ik Neckermann telefonisch mijn ongenoegen geuit over de service bij de levering van onze nieuwe wasmachine door Nesselande Transport.

 
 
 
 

groot nadeel. ooit een keer een elektro produkt...

Antoine op 3-12-2009
groot nadeel. ooit een keer een elektro produkt gekocht. nu na anderhalf jaar kan de klantenservice niet meer nakijken of dit LG produkt nog onder de garantie valt of niet. zelfs kunnen ze niet zien wanneer ik dit produkt he4b aangeschaft. hoezo internet winkelen makkelijk ?!

 
 
 
 
Naar de Shop
 

Andere consumenten kochten hier onderstaande producten


Advertentie