Online.nl ervaringen en reviews

Via Online hebben zo'n 300.000 huishoudens toegang tot internet en vaste telefonie. Online.nl biedt een breed scala aan internet- televisie- en telefoondiensten voor de particuliere markt en kleine bedrijven. Het bedrijf, onderdeel van T-Mobile, was eerder bekend onder de namen Euronet, Wanadoo en Orange.


Adresgegevens

Website www.online.nl

Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland
Afhalen mogelijk
 

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van Online.nl is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 8 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 5 op een schaal van 1 tot 10.

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 5 sterren

Jouw ervaring met Online.nl

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Online.nl en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Online.nl betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Online.nl betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 8 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Ergens in 1999 lid geworden van toen nog Euronet

Mike op 22-3-2018
Ergens in 1999 lid geworden van toen nog Euronet. Altijd een analoog lijntje. Eigenlijk nooit wat veranderd tot halverwege 2016. Mijn kinderen wilden graag gamen en ook netflix kijken. Dus een upgrade bij Online gedaan naar 100 Mb internet en digitale tv. Half oktober 2016 zou mijn nieuwe contract ingaan.

Een heel uitgebreid verhaal zou teveel ruimte innemen. De korte, hele korte versie, account verdwenen, incl bijna mijn email adres. Weken zonder internet. Eerst helemaal geen installatie pakket, maar dat was geen probleem, er zou een monteur komen?? deze mocht na contact met Online niets uit zijn auto halen(?). Weg was de monteur en mijn internet. Enfin, na uren en dan ook echt uren en zeker 30 keer bellen, 4 installatie pakketten verder, ook echt aan de deur gehad, na 10 weken eindelijk de juiste persoon aan de lijn en, haleluja, mijn internet en tv en telefoon werkzaam. Het is inmiddels januari 2017. Ook wat compensatie gehad, maar gezien weken internet met 2 studerende kinderen via mobiel internet, mager maar ok.

Ik heb mijn poot stijf gehouden bij een contract van 12 maanden, dit was ik namelijk ook aangegaan. Wel heb ik dit contract zeker 10 keer door moeten mailen naar diverse afdelingen en email adressen, voor ze er echt niet onder uit meer konden, net als de prijs van 66 euro per maand. Het contract ging echter pas 1 januari 2017 in. Enfin, 100 Mb/sec, verrukt roep mijn zoon dat er wel 3 Mb/sec binnenkomt (via een kabel) op de playstation. Internet valt ook steeds weg. Wel contact met de wifi, vol signaal, maar geen verbinding met het internet. Heel vervelend, net als je iets moet bevestigen met internet, weg verbinding. Op topdagen word wel 10 keer de stekker van de wifi er uit getrokken. Het meest gebruikte onderdeel van het Online netwerk is de stekker van de wifi.

Afgelopen december, alles weg. TV, internet (kabel en wifi) en telefoon. De stekkermethode mocht niet meer baten. Gebeld met Online. Van afstand alles geprobeerd. Er moet echt een monteur komen, er is compleet iets mis, zei de jongeman aan de andere kant. Ok, na 10 dagen (geen internet zijn we inmiddels wel gewend) een monteur. Verrek, de man ging heen en alles deed het weer.

Betaal inmiddels ook 75,50 per maand. Ergens een verhoging van 4,50 en nog eens 5 euro binnengeslopen. Zeker als dank voor een trouwe klant. En wat blijkt, die monteur kost me ook nog 30 euro. Bij het Online team wist men mij te vertellen dat het een wifi probleem betrof en die kosten zijn nu eenmaal voor de klant. Uitleggen dat een eerdere medewerker een monteur heeft gestuurd omdat het probleem niet op te lossen was, mocht niet baten. Het was net een robot. De enige reactie, die keer op keer herhaald werd was :?Hier staat, wifiprobleem, dus dan zijn de kosten voor de klant.? Ik heb hem veel plezier gewenst met die 30 euro. Geniet er van. Koop een ballon en ga het vieren.
Wat een geluk van die 12 maanden?.ga nu kpn uitproberen. Kan nooit rotter zijn dan online.

Triest dat je als bedrijf een klant van ruim 15 jaar zo wegjaagd. Een week na mijn opzegging werd ik gebeld door online. Jammer dat iemand na anderhalf jaar weggaat, zei iemand enthousiast, dat zien we niet graag. Misschien mag ik u een leuke aanbieding doen. Heb daarop mijn oude klantnummer gegeven. Dit ken ik toch uit mijn hoofd na tig keer bellen. De man was kansloos.

 
 
 
 

Eerst super tevreden maat uiteindelijk erg teleurgesteld

G. Brink op 21-2-2018
Eerst super tevreden maat uiteindelijk erg teleurgesteld. Super verbinding gehad en dan valt Wifi uit. Na 3 weken nog geen Wifi en dan krijg ik als antwoord, jammer meneer maar wij kunnen niets doen. Vervolgens beloven ze toch een nieuw modem te sturen. Zit je te wachten en dan maar om 18.30 u zelf bellen en dan krijg je de mededeling: u krijgt geen nieuw modem want wij zien dat u wel wifi heeft. Waarom meld ik het dan?

 
 
 
 

Schrijven zonder berichtgeving of onderbouwing bedragen af

Peter op 10-1-2018 - Ordernummer: 293360
Schrijven zonder berichtgeving of onderbouwing bedragen van je rekening af. Modem heeft alle poorten afgesloten voor spelcomputers, settopboxen, thuisservers etc. Klantenservice schrijft letterlijk los dit zelf maar op terwijl er een wettelijk verplichting bestaat ten aanzien van eindapparatuur. Dus ze zijn nog illegaal bezig ook.

TV kwaliteit is van ouderwetse analoge kwaliteit en dat durven ze HD te noemen. Onbeschofte klantenservice welke overigens geen enkele service verleent. Kwaliteit geleverde IPtv boxje is van betreurenswaardige allooi. Overstapservice is laks waardoor ik dubbele lasten heb. Kortom Online.nl met recht de slechtste provider van Nederland.

 
 
 
 

3 Maanden ben ik bezig geweest om van...

R Boom op 3-12-2015
3 Maanden ben ik bezig geweest om van deze partij af te komen. Het begon met de internetverbinding die de laatste paar maanden slecht functioneerde. Hier is meermaals contact voor opgenomen en na 3 verzoeken wist Online.nl een monteur te sturen. De trage verbinding wist de monteur voor 2 dagen te herstellen. Daarna ontstonden de problemen opnieuw. Na diverse malen contact te hebben gehad met Online heb ik besloten om naar een andere provider over te stappen.

Vanaf dat moment begonnen de problemen pas echt. Op de website van online staat aangegeven dat je je abonnement (telefonisch) kunt opzeggen. Bij het eerste gesprek heb ik aangegeven over te willen stappen en per direct het abonnement wilde stopzetten. Dit werd bevestigd door de telefoniste en ging het administratief afhandelen. Na het ontvangen van een mail van online begon ik te twijfelen of mijn abonnement daadwerkelijk was opgezegd, dus om die reden nogmaals telefonisch contact gezocht. Wat bleek, nergens was in het dossier opgenomen dat het contract beŽindigd moest worden. Vervolgens heb ik nog 4 ŗ 5 maal telefonisch contact gehad, met hetzelfde verhaal. Keer op keer was er niets geregistreerd en de telefonisten kwamen met veel excuses, zelfs in de vorm van restitutie. Laatstgenoemde belofte konden ze echter niet per mail of brief bevestigen. Daarbij moest ik ze op hun woord geloven. Aangezien er toch niets werd geregistreerd hoefde ik hier uiteraard weinig van te verwachten. En zo bleek, ook van deze beloften werd niets waargemaakt.

Na deze gesprekken heb ik besloten om de rekening te blokkeren en toen kwam Online.nl na 2 maanden pas in beweging, met de mededeling dat er nog een bedrag overgemaakt diende te worden. Inmiddels is het laatste bedrag overgemaakt (rekening houdend met de maand opzegtermijn) en dit zal tevens het laatste bedrag ooit zijn.

Gezien de wanprestatie op het gebied van product, dienstverlening en administratieve afhandeling voor mij nooit meer Online.nl. Inmiddels ben ik overgestapt naar een andere provider, zijnde Telfort, en dat is werkelijk een verademing. Bij de aansluiting kort contact gehad omdat er geen verbinding werd gelegd en dezelfde dag kwam een monteur langs om het te verhelpen.Bedenk je dus goed voordat je met ze in zee gaat, want administratie en het behandelen van contractbeŽindigingen kennen ze niet.

 
 
 
 

Ze zijn het meest klant onvriendelijke bedrijf wat...

B . loermans op 11-5-2015
Ze zijn het meest klant onvriendelijke bedrijf wat ik ooit mee heb gemaakt. Ruim een week moeten wachten op een monteur omdat de modem kapot was een kapitaal mobiel prepay gebeld en ze schrijven gewoon het volle maandbedrag weer af. Al die tijd geen internet en vaste telefoon gehad.

Net weer 16 minuten aan de telefoon gehangen de medewerkers zijn altijd in gesprek. Mail gestuurd en aan gegeven wanneer ze terug konden bellen, ook dat is een week geleden en nog niks gehoord.

 
 
 
 

Als er problemen zijn krijg je niemand aan...

Aiken op 8-10-2014
Als er problemen zijn krijg je niemand aan de lijn, of duurt het soms een uur (letterlijk: 1 uur), maar als je iets wilt bestellen word je binnen een minuut terug gebeld.
Slecht bedrijf, die nieuwe klanten als koningen omarmt, maar bestaande klanten zoveel mogelijk geld af probeert te troggelen.

 
 
 
 

Wij zijn overgestapt naar Online. Kreeg helaas op...

Tineke Vlaar op 20-3-2014 - Ordernummer: ?
Wij zijn overgestapt naar Online. Kreeg helaas op mijn laptop geen internet verbinding. Gebeld en de bereikbaarheid was verrassend snel!

Ik kreeg vanmorgen een uiterst vriendelijke, rustige dame aan de telefoon die mij stap voor stap hielp de internet verbinding met Online, op mijn computer te installeren.
Mede door haar vriendelijke, rustige benadering was het voor mij een stuk makkelijker alle opdrachten goed uit te voeren. Hoera alles doet het! Met dank.

 
 
 
 

Ik ben erg tevreden over Online alleen ben...

Janneke op 4-4-2013
Ik ben erg tevreden over Online, alleen ben ik op een gegeven moment weg gegaan omdat je bij anderen vaak een grote korting krijgt als je overstapt. Het opzeggen en overgaan naar de andere provider ging zonder problemen. Wellicht dat ik over een jaar weer terug ga als ze bij Online.nl een goede aanbieding hebben. Ben er verder erg tevreden over.

 
 
 
 
Naar de Shop
 
Advertentie