Pabo ervaringen en reviews

Al ruim 20 jaar is PABO topspeler in de markt van erotiek-gerelateerde artikelen. Per postorder levert PABO dagelijks aan miljoenen klanten trendy kleding, sexy lingerie, erotische speeltjes en spannende DVDs. PABO voorziet duidelijk in een sterke behoefte. Door de klanten altijd met respect en discretie te benaderen, ruimte te laten voor ieders individuele wensen, en voortdurend in te spelen op nieuwe trends verwacht PABO deze sterke positie ook in de toekomst te kunnen behouden en verder uit te breiden.

Wie koopt bij PABO, kiest voor een sterk merk, in een speelse markt, en levert indirect een bijdrage aan de erotische kant van menig liefdesleven.


Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland
Afhalen mogelijk
 

Keurmerk

Pabo is aangesloten bij de Thuiswinkel organisatie. Voor u als consument betekent het Thuiswinkel Waarborg niet alleen dat  alle bij Thuiswinkel.org aangesloten bedrijven zich houden aan wet- en regelgeving. Maar ook aan de opgestelde gedragscodes van de vereniging. Meer informatie vind je op www.thuiswinkel.org

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 4 sterren

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van Pabo is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 8 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 4 op een schaal van 1 tot 10.

Jouw ervaring met Pabo

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Pabo en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Pabo betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Pabo betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 8 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Ik maakte me enorm zorgen

Anoniem op 9-11-2018 - Ordernummer: HS49624183
Ik maakte me enorm zorgen nadat ik hier een bestelling had geplaatst door alle enorm slechte reviews. Via Groupon had ik een coupon code gekocht twv 40 euro, nu voor 10 euro. Ik snap echt niet waarom er zo veel mensen slechte ervaringen hebben, ik had het besteld op zondag, het duurde een aantal dagen voordat het verzonden werd.
Nu, vrijdag middag, kwam het pakketje netjes aan. Erg discreet en netjes verpakt.

Heb het product nog niet uitgeprobeerd maar volgens mij is het gewoon een goed product. In heb er eigenlijk geen bestand van maar voor mijn eerste bestelling ben ik erg tevreden.

 
 
 
 

Na bestelling na 2 weken wachten gereageerd

Anoniem op 19-6-2018 - Ordernummer: Pabo nederland
Na bestelling na 2 weken wachten gereageerd voor de 2e keer. Kreeg 1 van de 4 producten. Nu bijna 4 weken later. Telefoon en email. Nog verder niets ontvangen.

 
 
 
 

Mijn vrouw heeft hier wat dingen besteld

Nick Randall op 7-6-2018 - Ordernummer: HS47105158
Mijn vrouw heeft hier wat dingen besteld afgelopen zondag. Nog steeds niks in huis of een mail waarom het zo lang duurt. 3 jaar terug ook al zoiets gehad heeft 3 weken geduurd voordat ze de spullen in huis had. Dit bedrijf doet loze beloftes een snelle levering hebben wij nog nooit meegemaakt.

 
 
 
 

Afgeprijsd artikel gekocht maar verkeerd artikel toegekregen. Bij...

Julie op 16-3-2016
Afgeprijsd artikel gekocht, maar verkeerd artikel toegekregen. Bij het vragen van een omruiling moest ik het volledige bedrag betalen. De klantenservice geeft hun fout niet toe, en behandelt me als een klein kind. Niet de manier om klanten te houden.
Als dit hun manier van werken is hoeft het voor mij niet meer.

 
 
 
 

5 bestellingen op 1 avond gedaan waarvan na...

D. op 17-2-2015
5 bestellingen op 1 avond gedaan waarvan na 11 dagen 2 bezorgd. De rest is maar de vraag wanneer en of deze komt. Contact met klantenservice: geen. Als je mailt krijg je een automatisch gestuurde mail terug. Beetje jammer van zo groot bedrijf.

 
 
 
 

De site is prima en alles komt duidelijk...

Joris op 21-12-2011
De site is prima, en alles komt duidelijk over, je kan alles goed zien en prima bestellen. Echter, nadat je besteld hebt, wordt je overspoeld met spam en onzin, terwijl de kwaliteit van de kleding (had lingerie voor mij vriendin besteld) erg tegenvalt. Zonde.

 
 
 
 

Ik krijg spookrekeningen van Pabo ik ben al...

mevrouw peters op 20-7-2010
Ik krijg spookrekeningen van Pabo, ik ben al een tijd lid. En nu moet ik 25 euro betalen!! Ik heb nog nooit iets besteld rond die prijs. En als ik naar de klantenservice wil bellen.. moet ik 1,75 p/m betalen plus gsm kosten!

 
 
 
 

De Pabo Beate Uhse in Duitsland heeft een...

Thijs Mussen op 12-7-2010
De Pabo (Beate Uhse in Duitsland) heeft een zeer misleidende promotie campagne rondom het winnen van 5 waardevolle pakketten. Alleen code 9596 wint. De duurste 4:
Paket 1 Apple iPhone
Paket 2 Nokia N 95
Paket 4 Tom Tom One
Paket 5 Acer Aspire Multmedia PC
Zijn er al uit of hebben ze nooit gehad. In plaats daarvan krijgt iedereen een analoge wegwerpcamera van minder dan ? 2,-
Mocht je de bestelbon krijgen en er staat artikelnummer 00702 erbij dan weet je 100% zeker dat je de waardeloze Kodak Fun Flash kamera krijgt.

 
 
 
 
Advertentie