Philips ervaringen en reviews

Philips heeft haar eigen store waar klanten toegang hebben tot alle Philips-producten en -services, en van optimale ondersteuning profiteren. De Philips Store biedt het grootste Philips-assortiment dat verkrijgbaar is. Een uitgebreid assortiment aan accessoires en navullingen, eersteklas cadeaus en een uitstekende klantenservice en ondersteuning. In de webshop vind je meer dan 2500 artikelen in diverse categorieŽn als persoonlijke verzorging, koken, gezondheid, huidhouden en koffie. Daarnaast bevat de webshop een eigen outlet en zijn er regelmatig wisselende acties en aanbiedingen.


Adresgegevens

Website www.philipsstore.nl

Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland
Afhalen mogelijk
 

Keurmerk

Philips is aangesloten bij de Thuiswinkel organisatie. Voor u als consument betekent het Thuiswinkel Waarborg niet alleen dat† alle bij Thuiswinkel.org aangesloten bedrijven†zich houden aan†wet- en regelgeving. Maar ook†aan de opgestelde gedragscodes†van†de vereniging. Meer informatie vind je op www.thuiswinkel.org

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 5 sterren

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van Philips is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 14 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 5 op een schaal van 1 tot 10.

Jouw ervaring met Philips

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Philips en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Philips betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Philips betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 14 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Ik had een Perfect Draft Beertender bestelt en betaald

H Slaghuis op 10-5-2018
De webshop van Philips heeft me zeer slecht geholpen. Ik had een Perfect Draft Beertender bestelt en betaald. Alleen ik kreeg hem niet. In een contact met Philips zeiden ze doodleuk dat mijn betaling was goedgekeurd maar dat ik het produkt niet kreeg. Men wilde eerst onderzoeken wat er bij hun fout was gegaan.

En of ik nu al zei dat ze mij het produkt konden sturen en tegelijk uitzoeken wat fout gegaan was. Philips wilde daar niets van weten. En hun onderzoek zou ook nog wel een hele tijd in beslag kunnen nemen. Ik heb de bestelling onmiddellijk geannuleerd en mijn geld terug geŽist. Ook dat duurde nog een hele tijd. Omdat ik door deze ervaring Philips onbetrouwbaar vind heb bij een nieuwe bestelling betaling achteraf gevraagd maar ook daar wilde men niets van weten. Voor mij dus nooit meer.

 
 
 
 

Ik wacht ik al een tijd op terugboeking van mijn geld

Herman Slaghuis op 18-1-2018 - Ordernummer: Nooit gehad - Gekocht: Perfect Draft
Ik ben zeer ontevreden. Ik heb een Perfect Draft besteld maar ik kreeg geen ordernummer en geen betalingsbevestiging. Daarop de bestelling onmiddellijk geannuleerd. Nu wacht ik al een tijd op terugboeking van mijn geld. Bah. Nooit meer naar de webshop van Philips.

 
 
 
 

Hele slechte service, klanten worden afgewimpeld

Rob Jansen op 9-9-2017
Hele slechte service! Klanten worden afgewimpeld, zijn te beroerd echt mee te denken en te helpen. Van een cadeau konden wij niet bewijzen dat ie jonger dan twee jaar was, dus pech voor ons. In plaats van toegeven dat een maatbeker van hun Łberhaupt niet stuk hoort te gaan in de vaatwasser.

De stofzuiger ging ook na 1,5 jaar stuk. Een online ingevuld formulier werd niet beantwoord. Op de chat kon na een uur alleen gezegd worden dat we een dag later zouden worden gebeld. Die afspraak werd niet na gekomen. Uiteindelijk mochten we dan de stofzuiger met slang e.d. opsturen. Waar haalt een klant zo'n grote doos vandaan? Het past niet in een bananen doos. Daarnaast zit je dan nog twee weken zonder, minimaal. Dus al een maand zonder stofzuiger. Wat een slechte service. Voor ons geen Philips meer.

 
 
 
 

Afgelopen week een nieuwe Philips Ambilight besteld

Anoniem op 27-8-2017 - Ordernummer: 5710630
Afgelopen week een nieuwe Philips Ambilight 49 PUS 7502/12 gekocht. Onze ervaring met de vorige versie is uitstekend. Fantastisch alle nieuwe snufjes! Alles aangepast aan deze tijd.

 
 
 
 

Na 6 weken nog geen geld terug voor retour

Wielink op 22-8-2017 - Ordernummer: 14004088843
Slechte service, na 6 weken nog geen geld terug voor retour scheerapparaat. 5 maal gebeld en mail gestuurd niks gehoord. Wachten nog een week en gaan dan andere middelen inzetten.

 
 
 
 

Tot de levering gaat alles zoals je mag verwachten

Anoniem op 10-6-2016 - Ordernummer: O906082577
Tot de levering gaat alles zoals je mag verwachten. Echter als blijkt dat er iets mis is met de levering dan beginnen de problemen. Onderdeel is verkeerd geleverd. We zijn ruim een week en diverse telefoongesprekken en mails verder. De bedoeling is nu dat ik het apparaat terugstuur en als het goed is ontvang ik dan uiteindelijk een apparaat waar wel de goede onderdelen bij geleverd worden. Als het goed is duurt dat toch wel een week. En als klant moet ik de medewerker vertrouwen dat het goed komt?

 
 
 
 

Vreselijke service. Ik bestelde op 4 april een...

Anoniem op 18-4-2016 - Ordernummer: O866284144 - Gekocht: Strijkijzer Philips azur
Vreselijke service. Ik bestelde op 4 april een strijkijzer, deze werd helemaal beschadigd afgeleverd. Na contact zou mij een nieuwe gestuurd worden. Het leek mij dat men het nieuwe strijkijzer alvast zou toezenden, zodat ik in elk geval snel mijn product zou kunnen gaan gebruiken. Maar nee, men wilde eerst wachten totdat ze de beschadigde binnen hadden. Nu deze binnen was, wilden ze ook nog dat ik een week zou wachten op de nieuwe zending.

Een week? Als ik verdorie naar de winkel ga, heb ik hem meteen! Nu (18 april) ben ik nog altijd in de weer om mijn geld terug te krijgen. Veel gedoe, veel gezeur. En ze durven dan ook nog te vragen of je een vragenlijst in wil vullen over de service. Serieus? Ik ben al 2 weken bezig met een strijkijzer. Ga weg met je vragenlijst. Voor mij nooit meer de online shop van Philips en mijn nieuwe strijkijzer gaat een Bosch of Tefal worden.

 
 
 
 

Na een mail over de levering werd er...

Anoniem op 15-5-2014 - Ordernummer: O405733992
Na een mail over de levering werd er de volgende dag direct gebeld. Product werd de volgende dag al geleverd. Voor ons kwam dit positief over.

 
 
 
 

Eenzijdige annulering van een product dat besteld was...

Daan R. op 25-1-2012
Eenzijdige annulering van een product dat besteld was met een actiecode. Het geld werd teruggestort, maar de promotionele code was ik kwijt. Op email met klacht werd niet geantwoord. Na drie weken zelf gebeld, de 20 minuten in de wacht was geen verassing. De code kon hersteld worden, maar het product kan niet langer geleverd worden met de code. Zonder de code wel! Andere compensatie was uitgesloten. Ik heb nog steeds hoofdpijn van de domheid van de medewerker die de klassieke woorden sprak: 'dat komt door het systeem'.

 
 
 
 

Na bestelling werd order om onduidelijke reden door...

Schreven op 23-12-2011
Na bestelling werd order om onduidelijke reden door systeem geannuleerd. Op emails wordt niet gereageerd en telefonisch meer dan 25 minuten in de wachtstand om iemand aan de lijn te krijgen die belooft het in orde te maken. Na drie dagen nog altijd geen reaktie.

 
 
 
 

Product wordt niet geleverd wachttijden van meer dan...

Henk op 22-12-2011
Product wordt niet geleverd, wachttijden van meer dan 3 kwartier, geen reacties op e-mails. En dan nog wel het ergste, na 2 maanden is het geld van het niet geleverde product (door hun zelf geannuleerd) niet teruggestort

 
 
 
 

Mijn product is nog steeds niet geleverd. Ik...

Lisa op 20-9-2011
Mijn product is nog steeds niet geleverd. Ik begrijp niet waarom Philips zelf verkoopt en het dan zo slecht georganiseerd hebben. Ze kunnen nog heel wat leren van de winkels.

 
 
 
 

Niet tevreden betreffende aanbieding bleek ineens op te...

van tilburg op 13-3-2011
Niet tevreden
betreffende aanbieding bleek ineens op te zijn. Het 'alternatief' dat werd geboden was geen alternatief (stuk goedkoper in andere webshops te vinden) De volgende dag werd dezelfde! tv weer wel via de shop aangeboden, echter ineens 150 euro duurder. Pas reactie op de 3e mail, na bellen. 1e medewerker kon niets doen, wist te vertellen dat dit vaker voorkomt... Gaf aan dat ik een klacht kon indienen. Gedaan, telefonisch en per mail contact gehad. Ze hebben geprobeerd mij weer door te verwijzen. Uiteindelijk werd extra 10% korting aangeboden, op de modellen in de shop. Deze modellen worden wel in de shop getoond maar zijn niet scherp geprijsd en/of blijken toch niet leverbaar, terwijl deze wel worden getoond.
Ik heb afgezien van bestellen via de Philips-shop zelf.

 
 
 
 

Philips is goed bezig als internet winkel Telefonisch...

Dre op 7-2-2011
Philips is goed bezig als internet winkel, Telefonisch goed bereikbaar, en kundige medewerkers.

Aandachtpunt, bij telefonisch overleg hoor je dat het een internationaal servicecenter is, behoorlijke drukte.

 
 
 
 
Naar de Shop
 

Andere consumenten kochten hier onderstaande producten


Advertentie