Sans-online ervaringen en reviews

Bij Sans-online vind je iedere dag weer nieuwe artikelen op het gebied van mode en sieraden. De topmerken van Sans-online.nl zijn onder andere Vero Moda, Object, EDC, Pall Mall en Jack & Jones. Je vindt bij ons casual merkkleding voor zowel mannen als vrouwen van vele bekende merken. Koop je liever iets in de uitverkoop? Op de Sale pagina vind je een uitgebreid assortiment mode artikelen met kortingen die oplopen tot wel 70%


Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland, België, Duitsland
Afhalen mogelijk
 

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van Sans-online is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 12 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 4 op een schaal van 1 tot 10.

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 4 sterren

Jouw ervaring met Sans-online

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Sans-online en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Sans-online betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Sans-online betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 12 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Zeer slechte klantenservice

Anoniem op 5-11-2019 - Ordernummer: 768516
Zeer slechte klantenservice. Ik was door omstandigheden 2 weken te laat met retourneren en stond open voor ruil ipv geld terug om sans online niet te duperen omdat het mijn eigen fout was. Nul op het rekest en geen enkele neiging mee te denken. Voor jullie vele anderen die wel snappen wat klantenservice betekent. Mij ben je kwijt als klant en gezien de vele slechte reviews raad ik iedereen aan hier niet te kopen.

 
 
 
 

Ik bestel voor het eerst bij Sans Online

Anoniem op 27-2-2019 - Ordernummer: 617173
Ik bestel voor het eerst bij Sans Online en plaats mijn bestelling om 20:37 uur. De volgende ochtend is één van mijn artikelen afgeprijsd. Ik meld dit om 6:15 uur.
Ik ga er vanuit dat de prijzen om 0:00 uur zijn aangepast.

Men wil mij niet tegemoet komen. Ik heb dit meerdere keren bij Wehkamp meegemaakt en zelfs na 2 dagen zijn ze nog coulant. Bovendien is bestellen en retourneren gratis (orders boven 20.00). Bij Sans kost dit geld. Retourneren kost maar liefst 2.95. Één keer, maar nooit meer Sans. Service is niet van deze tijd!

 
 
 
 

Super snelle levering

Anoniem op 15-12-2018 - Ordernummer: 2018.12
Super snelle levering en mijn klacht werd perfect opgelost.

 
 
 
 

Artikelen retour gezonden waaronder een broek

Anoniem op 22-11-2018 - Ordernummer: 5144898
Artikelen retour gezonden waaronder een broek van bijna 23,-. Gebeld erover en werd beloofd dat het uitgezocht werd en ik op de hoogte werd gehouden. Na ruim een week niet gehoord maar wel de achteraf rekening verhoogd met 11, Contact opgenomen via de mail en wisten ze niet dat ik gebeld had, dus weer weer uitgelegd dat ik de broek wel retour heb gestuurd. Het zou weer uitgezocht worden, maar na 3 dagen een mail dat er een controle was gedaan maar niets gevonden. En nu? heb ik gevraagd, hoe kan ik bewijzen dat ik deze heb teruggestuurd. Nu dit is het antwoord

dat is inderdaad niet mogelijk. We verwerken altijd de artikelen die in het pakket zitten, dit wordt bij aankomst goed gecontroleerd. Ik wil uit coulance de broek wel voor je crediteren, maar voor de verhoging bij Afterpay moet je dan zelf zorgdragen. Dat is echt het uiterste dat ik je kan bieden.

Dus ze gaan wel de broek crediteuren waarvan ze zeggen deze niet gehad te hebben, dat vind ik raar want als je zeker weet dat je deze niet retour heb ontvangen doe je dat niet. Dan denk ik dat het systeem wat zij hanteren niet waterdicht is en zij niet zeker weten of het wel of niet retour is gekomen. Ik heb dat ook gemeld heb ook aangegeven dat ik de extra kosten niet ga betalen. Ik weet zeker dat ik die broek retour heb gestuurd en heb betaald wat ik ontvangen heb, maar krijg nu de rekening van Afterpay omdat Sansonline mij nu alles wil laten betalen.

Dus zoals te zien in andere klachten is dit niet de eerste keer dat ze de klanten laten opdraaien voor de fouten die zij maken, dus ben ik de dupe van. Ik heb er nu al slapeloze nachten van maar ben toch niet van plan te betalen en hoop dat dit snel is opgelost. Weet wel dat ik nooit meer iets ga bestellen bij Sans online

 
 
 
 

Ik ben al lang klant van Sans-Online

Anoniem op 24-4-2018 - Ordernummer: 392120
Ik ben al lang klant van Sans-Online. Ze hebben een leuke website met goede merken, verschillende betalingsmogelijkheden en leveren vlot uit. Af en toe loopt het wat chaotisch bij Sans een artikel is wel eens niet op voorraad, een pakket is wel eens 'kwijt' geweest en soms duurt de levering en retour toch wat langer als beloofd. Ook zit tijdens de levering de kleding vaak los bij elkaar in een zak, waardoor de kleding kreukelig aankomt en zelfs al een keer door een rits van een ander kledingstuk beschadigd is geweest.

Vanaf deze week echter bestel ik niet meer bij Sans. Waarom? Een artikel dat ik retour heb gestuurd, is volgens Sans niet door mij geretourneerd. Het andere artikel uit dezelfde retour verpakking is volgens hen wel aangekomen. Het is vooral de manier waarop dit nu weer afgehandeld wordt Zij geven aan dat ik niet kan bewijzen dat ik het verstuurd heb. Mijn geld ben ik dus kwijt. Jammer, gemiste kans!

 
 
 
 

Twee keer bestellingen retour gestuurd

Anoniem op 5-8-2017 - Ordernummer: 20170622-216775
Slechte service en niet betrouwbaar. Twee keer bestellingen retour gestuurd en beide keren beweerde het bedrijf dat ze mijn retour niet hadden ontvangen. De eerste keer heb ik na veel moeite mn geld terug gekregen (zonder excuses). De tweede keer kreeg ik niks terug en ben ik dus gewoon mn geld kwijt. Dit was de laatste keer dat ik hier wat heb besteld.

 
 
 
 

Super slechte ervaring met deze web winkel

Bianca op 8-7-2017 - Gekocht: Body blouse
Super slechte ervaring met deze web winkel je stuurt iets terug wat NIET past. Krijg je je geld niet terug omdat het naar rook zou ruiken. Nou de rook komt mijn oren uit want mijn dochter rookt niet eens. Bestel maar niks hier want als het niet past kan je fluiten naar je geld.

 
 
 
 

Een shirt van Jack en Jones gekocht

Jeroen op 4-1-2017
Een shirt van Jack en Jones gekocht bij Sans online en deze op 30 graden gewassen en 700 toeren. Shirt is van 100 % katoen. Shirt twee keer gewassen en toen was hij helemaal uit model. In het label staat wassen tot 40 graden. Dus ik doe niets verkeerds. Meld ik deze klacht bij Sans online en daar beweren ze dat ik te koud gewassen had.

Ik kwam niet meer bij van het lachen en de mensen in mijn omgeving ook niet. Dan zou ik ook een regenbui moeten vermijden. Hierop Jack en Jones aangeschreven en deze bevestigen mij dat ik het shirt gewoon kon wassen op 30 graden. Jack en Jones heeft toen contact opgenomen met Sans en leggen de kwestie voor. Sans online doet het gewoon af met we hebben onze eigen garantie/retourenbeleid en daar hebben jullie geen zeggenschap over.

Dat is dan wel makkelijk, ik leg mijn bewijzen voor dat ik niet verkeerd gewassen heb en Sans gaat zich verschuilen achter een eigen garantie/ retourenbeleid. Ik kom met bewijzen en Sans heeft elke keer hetzelfde verhaal... we blijven bij ons standpunt. Zo ga je niet met klanten en klachten om. Ze krijgen goede reviews over de snelle verzending, allemaal leuk maar uiteindelijk gaat het erom hoe je een klacht oplost. Ik was een klant die vaker daar wat bestelde maar als er een probleem is zijn ze niet thuis.

Kijk uit om daar wat te bestellen! Bij mij gaat het slechts om een bedrag van 24.95 euro waarvoor ik slechts om een tegoedbon vroeg en niet eens mijn geld terug. Kortom gewoon een heel slecht bedrijf door de service en ongeschoold personeel die niet weten dat een shirt op 30 graden gewassen kan worden. Of ze zeggen het gewoon zodat ze weer een klacht in eigen voordeel hebben afgehandeld.

 
 
 
 

Ik was om privé-redenen een ruime week te...

Bas op 27-12-2016 - Ordernummer: 95428
Ik was om privé-redenen een ruime week te laat met terugsturen van een deel van de kleding. Dat is uiteraard niet zoals het hoort (ze hebben een retourtermijn van 14 dagen). Maar waar het gemiddelde bedrijf klantvriendelijk optreedt en het geld alsnog terug stort, kleding in een andere maat terugstuurt zodat ik er alsnog wat aan heb, of een andere regeling treft... doet Sans dat absoluut niet.

Vanaf het eerste mailcontact en later telefonisch is de contactpersoon hard, kortaf en er duidelijk op uit om nergens ook maar enigszins klantvriendelijk of meedenkend te zijn. Het verbaast me dat een servicegerichte houding enorm ver te zoeken is. Ook toen ik aangaf dat ik een tegoedbon ook prima vond. Of dat ze de gemaakte kosten voor het ontvangen van de retour artikelen kon verminderen op het bedrag. Maar niets van dat alles.

Inmiddels lees ik hier dat het vaak genoeg fout gaat bij Sans Online. En had ik beter moeten weten. Jammer dat een vrouw die op haar eigen blog zo spontaan overkomt, zo weinig servicegericht is en niet eens heeft gevraagd wat de reden van de vertraging was. Onbuigzaam. Bah, jammer dat er - in een tijd waarin de maatschappij alleen maar harder wordt - zon bedrijf je enthousiasme in klantvriendelijkheid kan verzieken. Zoals ik ook aan de medewerker aangaf: ik hoop dat jij met leveranciers werkt die het beter voor hebben met je, dan jij met jullie eigen klanten. Gelukkig heet haar site niet clientambition of zoiets... Erg jammer dit!

Ik doe hier geen aankopen meer. En ik hoop dat iedereen goed nadenkt voordat ze hier iets kopen. Als je ook maar iets niet doet naar hun wensen (lees: disclaimers), dan ben je de sjaak en kan je het uitzoeken. Ik heb nu voor circa 200,00 aan kleding in de kast waar ik niets mee kan omdat ze te groot zijn.

 
 
 
 

Ik heb een topje besteld die beschadigd was...

Anoniem op 6-8-2015 - Ordernummer: 20150709680877
Ik heb een topje besteld die beschadigd was retour gestuurd binnen 14 dagen. Op de retourbon heb ik gezegd dat de kleding beschadigd was. Nu heb ik een mail ontvangen waarin ze zeggen dat ik kan fluiten naar mijn geld omdat ze mij de schuld geven van het beschadigde artikel. Dit is oplichterij en ze zouden zich moeten schamen om mensen zo te behandelen.Ze kunnen het topje ergens stoppen waar de zon niet schijnt want ik wil geen afgedragen topje dat me aan deze winkel herinnerd. De klantenservice is ook zeer zeer klantonvriendelijk. Ook vind ik het tutoyeren via telefoon en mail behoorlijk onbeleefd. Ik heb deze situatie vaker gelezen dus weer gewaarschuwd! Ik ga trouwens aangifte doen.

 
 
 
 

Al vele jaren bestel ik bij Sans Online....

Anoniem op 16-3-2015 - Ordernummer: 00000000001 - Gekocht: Only Jeans
Al vele jaren bestel ik bij Sans Online. Dat was tot nu toe altijd prima in orde. Tot het moment dat ik een broek bestelde die na een paar keer dragen kapot ging. Niet door slijtage maar omdat deze verkeerd gemaakt is. Wanneer je een klacht indient compleet met de officiële bon, kledingkaartje en foto's word je na bijna 2 weken afgescheept. Het is volgens de medewerker van Sans Online heel normaal dat een broek na 6 keer dragen kapot gaat. Het kost ze ook maar liefst bijna twee weken om op een e-mail te reageren waarbij de klacht zonder enige vorm van klantenservice wordt beantwoord.

Gelukkig zijn er voldoende winkels waar nog wel service wordt verleend. Aan het grote aantal klachten overal te zien ben ik ook niet de enige.

 
 
 
 

Zeer slechte service. Een dure jas besteld waar...

Wensink op 17-2-2015
Zeer slechte service. Een dure jas besteld waar na drie maanden de knopen uit de stof scheuren. De enige reactie die ik van medewerkers terug kreeg was: wij geven geen garantie op sluitingen. Ik kan iedereen alleen maar ten zeerste afraden bij deze winkel te bestellen!

 
 
 
 

Andere consumenten kochten hier onderstaande producten


Advertentie