Sarenza ervaringen en reviews

Sarenza, de online specialist in schoenen, biedt honderden internationale en nationale merken aan van bekende en nieuwe merken. Naast damesschoenen, herenschoenen, en kinderschoenen naar ieders smaak en budget kan je bij Sarenza terecht voor een uitgebreid assortiment aan, tassen, accessoires en onderhoudsproducten. Sarenza volgt de modetrends van schoenen en tassen op de voet en heeft een selectie luxe merken.

Het bedrijf staat verder bekend om haar unieke internationale klantenservice. Zowel leveringen, retour- als omruilzendingen zijn helemaal gratis. Je hebt 100 dagen de tijd om je schoenen te passen en deze te combineren met al je outfits uit je garderobe zodat je rustig kunt beslissen of je ze wilt houden. Bestel vandaag nog een nieuw paar schoenen op Sarenza.nl

Korting op je aankopen? Prijsvergelijk.nl heeft een speciale kortingscode voor Sarenza!


Adresgegevens

Website www.sarenza.nl

Levering en betalingsmogelijkheden

Online betalen met iDeal
Online betalen met creditcard
Online betalen met Paypal
Achteraf betalen (acceptgiro of factuur)
Vooruitbetaling per bank
Betaling onder rembours
Kopen op afbetaling
Betalen met Pin bij afhalen
Levering in Nederland, Europa
Afhalen mogelijk
 

Winkel beoordeling

Internetsite
Bereikbaarheid
Levering orders
Service

De winkel review van Sarenza is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 101 andere bezoekers. De gemiddelde score is een 4 op een schaal van 1 tot 10.

Prijsvergelijk.nl
Beoordeling
Beoordeel ons!

Plaats deze winkelbeoordeling
op je eigen website!
Klik hier voor de code

Beoordeling 4 sterren

Jouw ervaring met Sarenza

Vul onderstaande gegevens in om je beoordeling te geven over Sarenza en maak kans op een iPod nano:

Kopen bij Sarenza betrouwbaar? Beoordelingen door consumenten


Prijsvergelijk toont je de laatste 15 reviews, beoordelingen en ervaringen van andere consumenten. Is kopen bij Sarenza betrouwbaar? In totaal heeft deze webshop 101 beoordelingen van consumenten ontvangen.

Ik probeerde schoenen te bestellen via de website

Anita op 7-1-2019
Ik probeerde schoenen te bestellen via de website, dat leek te zijn gelukt en had ook al betaald via ideal. Al snel kreeg ik een mail dat ze een terugbetaling hebben uitgevoerd zonder enige uitleg daarbij. Ik heb mijn geld gelukkig terug gekregen maar geen schoenen. Die ga ik dan ook ergens anders bestellen.

 
 
 
 

De verkeerde maat binnen gekregen

Anoniem op 11-12-2018 - Ordernummer: 13382166
De verkeerde maat binnen gekregen. Proberen te bellen, maar totaal niet te bereiken. Bel tussen de tijden dat ze open horen te zijn. Maar er speelt altijd een bandje af die zegt dat ze gesloten zijn. Reageren niet op mails, maar staan zogenaamd 24/7 klaar. Nooit meer wat bestellen hier.

 
 
 
 

Hele goeie deal voor mn dr Martens, superblij mee!

Anoniem op 17-2-2018 - Ordernummer: 10747339
Hele goeie deal voor mn dr Martens, superblij mee! Alles netjes op tijd geleverd, niets op aan te merken.

 
 
 
 

Ik heb hier schoenen besteld en retour gezonden

Cee op 27-10-2017
Ik heb hier schoenen besteld en retour gezonden omdat het niet de juiste maat was. Order was binnen 2 dagen bezorgd en nadat ik ze (gratis) retour had gezonden binnen 1 dag geld al op mijn rekening. hierna de goede maat besteld en ook deze kwam na 2 dagen al binnen. en dan ook nog schoenen die net uit zijn met een korting van 50 euro, top!

 
 
 
 

Bezorging binnen 24 uur is een lachertje

Bjorn op 26-7-2017
Bezorging binnen 24 uur is een lachertje! Duurt veel langer. Levering bij afhaalpunt door anderen opgehaald? Hoe bestaat het?! Maar service is dan: Nee kunnen we niets aan doen, maar u kunt dan opnieuw bestellen de producten opnieuw bestellen die er niet meer zijn? En nodig zijn voor een bruiloft in ItaliŽ. Mijn dochter moet dus zonder schoenen naar de bruiloft? Hele goeie service! Maar we hoeven niet te betalen hoor...

 
 
 
 

Wat een stel amateurs bij Sarenza en hun bezorgpartner

Marc op 11-7-2017 - Ordernummer: 08398668
Wat een stel amateurs bij Sarenza en hun bezorgpartner DHL. Spullen worden niet geleverd, onjuiste tracking info DHL vertelt dat Sarenza geschil moet openen, alleen ze zijn onbereikbaar. Waardeloos bedrijf.

 
 
 
 

Het is de 1e keer dat ik bij Sarenza heb besteld

Corinda de wit op 3-7-2017 - Ordernummer: 11630280
Het is de 1e keer dat ik bij Sarenza heb besteld en absoluut de laatste keer. Allereerst heeft de bestelling drie weken geduurd voor levering. Na ontvangst wil ik een aantal schoenen terugsturen, staat er 1 paar niet op het retouroverzicht, Ik gebeld, maar dan krijg je sorry, momenteel te druk. Dit bandje heb ik maar liefst 27 keer gehad op diverse tijdstippen. Mail gestuurd (inmiddels twee weken geleden) krijg je een standaard reply dat het druk en dat je beter kunt bellen! Ik word hier echt gefrustreerd van. Vanochtend alles in de doos gedaan en dan krijg ik het paar maar niet retour wat ik niet kan retourneren. Echt, deze site nooit meer!

 
 
 
 

Pas nadat ik drie paar schoenen besteld had las ik de reviews

Anoniem op 1-7-2017 - Ordernummer: 09014921 - Gekocht: Nike Air Force 1
Pas nadat ik drie paar schoenen besteld had, las ik de reviews. Ik ging dus van het ergste uit: weken wachten, verkeerde schoenen, verkeerde maat, maat die kleiner uitvalt enz. Maar ik ben reuze tevreden. De levertijd hebben ze niet gehaald. Ik heb mijn schoenen twee dagen later op kunnen halen, maar de schoenen zelf zijn helemaal goed en passen perfect. Ik heb gewoon de maat besteld die ik altijd heb. Inmiddels heb ik de schoenen al een paar weken en de kwaliteit is tot nu toe nog steeds prima.

 
 
 
 

Ben zeer ontevreden over de service

Annet op 29-6-2017
ben zeer ontevreden over de service. Vier dagen geleden iets besteld nog niks ontvangen of gehoord. Klantenservice is onbereikbaar of je staat 16 minuten in de wacht, dan wordt de verbinding verbroken en krijgt je om 17.42 uur te horen dat ze gesloten zijn? Vervolgens een mail gestuurd waar een standaard reactie op komt. Ben benieuwd of ik dan mijn geld terug krijg.

 
 
 
 

Schoenen besteld en betaald na 1 maand nog niet geleverd

Ingrid op 28-6-2017 - Ordernummer: 26523172
Schoenen besteld en betaald, na 1 maand nog steeds niet geleverd,telefonische niet bereikbaar, op mails wordt niet gereageerd.

 
 
 
 

Ik krijg 7 dagen geleden een mail dat mijn bestelling onderweg is

M. van Workum op 27-6-2017 - Ordernummer: Ordernummer 07585797
Ik krijg 7 dagen geleden een mail dat mijn bestelling onderweg is, maar tot op heden is er niets geleverd. De klantenservice is telefonisch niet bereikbaar (bestaat deze wel? Fijn dat het gratis is). De mail wordt automatisch beantwoord met het is erg druk, dus kan een paar dagen duren (Goh , hoe zou dat nou komen?). Ik heb al wel de email binnen hoe ik mijn bestelling wil beoordelen.

 
 
 
 

Ik heb schoenen gekocht betaald via iDeal

Anoniem op 26-6-2017 - Ordernummer: 17834492
Ik heb schoenen gekocht betaald via iDeal. De schoenen zijn aangemeld bij DHL 19 juni, 26 juni nog steeds aangemeld bij DHL. De klantenservice is niet bereikbaar wel 30 keer op een dag geprobeerd. Dan via Email dus ook niks gehoord. Voel mij hier niet goed bij. Is er dan niemand die dit bedrijf op de vingers tikt?

 
 
 
 

Levering veel te laat

Anoniem op 14-6-2017 - Ordernummer: 07454439
Levering veel te laat en vervolgens kan ik de artikelen niet retour sturen omdat de bestelling volgens de website nog niet geleverd is. En dit duurt nu al 6 weken.

 
 
 
 

Helaas geen positieve ervaring

Nicky op 14-5-2017 - Gekocht: Nike Air force 1
Helaas geen positieve ervaring. Schoenen besteld op 30 april. Ze beloven een bezorgtijden van 2 a 3 werkdagen. Helaas hoorde ik dagen niks. Het bleek dat de bestelling uit Frankrijk kwam en ze daar op 1 mei niet werken. Van woensdag tot de maandag er na kreeg ik via de site van DPD door dat het pakketje was aangemeld maar dat de planning v levering nog aangemaakt moest worden. Verschillende keren contact gehad met de klantenservice. Zij beloven dat ze snel zullen aankomen maar helaas klopte dit steeds niet. Pas op dinsdag (9mei) werd het pakketje eindelijk geleverd. Helaas waren de schoenen te klein en ook was de afwerking niet mooi.

 
 
 
 

Het beste excuus voor een niet geleverde bestelling

Anoniem op 18-1-2017 - Ordernummer: 12345
Het beste excuus voor een niet geleverde bestelling ooit sorry mevrouw, uw adres is te lang! DHL de schuld geven, zelf geen mails beantwoorden, in 3 telefoongesprekken (waar ik zelf voor moest bellen) steeds verschillende informatie geven en dan nu eindelijk na twee weken een email dat mijn geld wordt teruggestort. Geen verklaring, geen excuses voor het ongemak en al helemaal geen aanbod van het nog eens opsturen van de bestelling of aanbieden van een alternatief. Ondanks eerdere goede ervaringen nu zeker niet meer voor herhaling vatbaar. Geen aanrader!

 
 
 
 
Naar de Shop
 

Andere consumenten kochten hier onderstaande producten


Advertentie